Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2017, 17:41
Verwijderd
Ik heb anderhalf seizoen himym gekeken in een dag tijd. Wat een toffe serie als je ziek bent.
Advertentie
Oud 27-05-2017, 19:02
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Beterschap!

Dat lijkt me trouwens ook niet bepaald fijn, met dit weer ziek zijn.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 27-05-2017, 19:05
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Oh, en: LURKERS ALLER LANDEN VERENIGT U!
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 27-05-2017, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Beterschap!

Dat lijkt me trouwens ook niet bepaald fijn, met dit weer ziek zijn.
Dank je! Er zit wel vooruitgang in. En och, ziek zijn is nooit tof. Het enige verschil met ziek zijn als het minder warm is, is dat ik nu in mijn ondergoed op de bank zit en niet onder een deken lig. Verder, meh.
Oud 27-05-2017, 21:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Himym Beterschap, Caro!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 27-05-2017, 22:16
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Beterschap! Ik ben nu maar aan 13 reasons why begonnen. Ik weet nog niet wat ik ervan vind..
Oud 27-05-2017, 22:23
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Beterschap! Ik ben nu maar aan 13 reasons why begonnen. Ik weet nog niet wat ik ervan vind..
Ik heb afgelopen zomer (net voor de hype) het boek gelezen en daar had ik ook gemengde gevoelens over. Heb weinig behoefte om de serie te zien
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 27-05-2017, 23:38
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik heb afgelopen zomer (net voor de hype) het boek gelezen en daar had ik ook gemengde gevoelens over. Heb weinig behoefte om de serie te zien
Ja ik weet ook niet of het het beste plan voor mij was. Aan de ene kant integeert het me echt enorm, wil ik weten hoe het verder gaat en vind ik het heel interessant, maar aan de andere kant wil ik het niet eens weten en is het ook niet een serie waar ik nou echt heel blij van word ofzo. Dan vond ik himym toch leuker.
Oud 27-05-2017, 23:51
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Moet je van een serie dan altijd blij worden? (Niet dat ik zelf van plan ben hem te kijken.)
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 28-05-2017, 00:18
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Neehoor, dat hoeft niet! Maar merk dat ik na een paar afleveringen geheel toepasselijk in een grafstemming zit. Ik ben toch meer van de comedie en kijk morgen eerst maar weer eens lekker verder met Friends!
Oud 28-05-2017, 07:36
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ben nu bijna door alle lichtere series heen die ik aan het kijken was, moet nog eens bedenken waar ik me aan ga wagen. Want alleen series als Taboo, Twin Peaks, 12 Monkeys, American Gods, The Man in the High Castle en The 100 zijn best prima, alleen ontbreekt het aan lichte humor
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 28-05-2017, 08:44
Verwijderd
Wij zijn begonnen aan Sons of Anarchy. Heel erg gaaf ik ben dus himym aan het herkijken maar dat is vooral opndr achtergrond en voor als ik ziek ben. Ik zoek nog wat nieuwe series die ik zonder Jos kan kijken en zowel zwaar als makkelijk zijn.

Ik heb het onweer gemist vannacht
Oud 28-05-2017, 08:51
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik heb gisteren eindelijk Guardians of the Galaxy 2 gezien. Heb goed gelachen
Oud 28-05-2017, 09:07
Verwijderd
Ik ben weer beter aan het worden, ik heb last van de warmte en dat heb ik.het hele weekend nog niet gehad.
Oud 28-05-2017, 10:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb gisteren eindelijk Guardians of the Galaxy 2 gezien. Heb goed gelachen
Oh, die moet ik nog zien!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 28-05-2017, 10:14
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Oh, die moet ik nog zien!
Zeker doen, want hij is erg leuk
Oud 28-05-2017, 10:28
Verwijderd
Ik heb mijn neus en borst ingesmeerd met toco tholin en nu zijn de katten bang voor me.
Oud 28-05-2017, 10:50
Verwijderd
Mijn hond is bang voor de ventilator
Oud 28-05-2017, 10:59
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Guardians of the galaxy ia gewoon de leukste marvel-reeks.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 28-05-2017, 11:25
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Inderdaad
Oud 28-05-2017, 12:06
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik moet ook nog. Moeten we toch op korte termijn maar eens gaan.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 28-05-2017, 12:46
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Leren voor een examen morgen met dit weer is maar frustrerend.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 28-05-2017, 13:15
Verwijderd
Oh, ik kan me dat voorstellen Macra succes!
Oud 28-05-2017, 13:18
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Leren voor een examen morgen met dit weer is maar frustrerend.
*Macra in zwembad werp*
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 28-05-2017, 15:35
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
In de tuin beetje kleur krijgen is al iets.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 28-05-2017, 16:06
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik heb er vandaag alweer zeventig kilometer opzitten met de fiets.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 28-05-2017, 17:35
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
omg jongons, vanochtend was er een vrouw in de winkel die naar de wc wou, maar dat is bij ons alleen voor gasten. Ze deed tegen m'n collega al heel kut en toen riep ze naar mij 'Ja, moet ik dan eerst wat gaan bestellen?! Dat is toch belachelijk!'. Toen zei 'Als ik nu niet mag dan moet je straks dweilen hoor' en ik had zoiets van 'ja joh, t zal wel', maar toen hurkte ze naast me op de grond en ging ze gewoon zitten pissen. Ik was echt helemaal flabbergasted.
De beveiliging kwam erbij en toen deed ze ineens helemaal huilie, want ze had een 'medische aandoening' en ze zei tegen mij dat ze in paniek was en dat ze daarom niet anders kon en ze schaamde zich dood en bladiebla... Ze had op z'n minst naar buiten kunnen lopen en iemand die zich echt schaamt gaat niet midden in een winkel zitten pissen. Plus dat ze het ook gewoon aardig had kunnen vragen en dan hadden we echt niet moeilijk gedaan.
Anyhoo, ze heeft zich niet één keer verontschuldigd en de beveiliging was ook echt met stomheid geslagen. WAT. DE. FAK.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 28-05-2017, 17:42
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Jeetje
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 28-05-2017, 17:44
Verwijderd
Wat de hel
Oud 28-05-2017, 17:50
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja, dat dus. Ik heb een hoop rare shit gezien in m'n jaren hier, maar dit was echt een nieuw level fucked-upped-ness.

Ik stond er ook naast heel hard 'wtf, dit meen je niet?' te roepen, en zij zat met een stalen gezicht 'ja, ik meen het wel. Ik zei 't je toch' te zeggen terwijl ze gewoon doorpiste.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 28-05-2017, 17:51
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Fak, sommige mensen!
Oud 28-05-2017, 17:56
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Dit topt echt alle wtf-dronken-mensen momenten die ik achter de bar heb meegemaakt hoe kun je met je nuchtere bakkes zoiets doen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 28-05-2017, 17:59
Verwijderd
Och wie weet wat zij allemaal.achter de kiezen had.

Daarnaast kan ik zo een aantal (oud)cliënten bedenken die dit zouden doen en dat zijn dus wel echt mensen die echt niet sporen en van alles mankeren.
Oud 28-05-2017, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat dus. Ik heb een hoop rare shit gezien in m'n jaren hier, maar dit was echt een nieuw level fucked-upped-ness.

Ik stond er ook naast heel hard 'wtf, dit meen je niet?' te roepen, en zij zat met een stalen gezicht 'ja, ik meen het wel. Ik zei 't je toch' te zeggen terwijl ze gewoon doorpiste.
Ik had haar in d'r eigen pis gedrukt. Wat een smerig wijf. Gadverdamme.
Oud 28-05-2017, 18:24
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
omg jongons, vanochtend was er een vrouw in de winkel die naar de wc wou, maar dat is bij ons alleen voor gasten. Ze deed tegen m'n collega al heel kut en toen riep ze naar mij 'Ja, moet ik dan eerst wat gaan bestellen?! Dat is toch belachelijk!'. Toen zei 'Als ik nu niet mag dan moet je straks dweilen hoor' en ik had zoiets van 'ja joh, t zal wel', maar toen hurkte ze naast me op de grond en ging ze gewoon zitten pissen. Ik was echt helemaal flabbergasted.
De beveiliging kwam erbij en toen deed ze ineens helemaal huilie, want ze had een 'medische aandoening' en ze zei tegen mij dat ze in paniek was en dat ze daarom niet anders kon en ze schaamde zich dood en bladiebla... Ze had op z'n minst naar buiten kunnen lopen en iemand die zich echt schaamt gaat niet midden in een winkel zitten pissen. Plus dat ze het ook gewoon aardig had kunnen vragen en dan hadden we echt niet moeilijk gedaan.
Anyhoo, ze heeft zich niet één keer verontschuldigd en de beveiliging was ook echt met stomheid geslagen. WAT. DE. FAK.
Watte?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 28-05-2017, 18:41
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik had haar in d'r eigen pis gedrukt. Wat een smerig wijf. Gadverdamme.
Ik was nogal verbouwereerd. Ik was wel enorm bitchy tegen 'r, maar op een gegeven moment ging ik maar effe weg, omdat ik te kwaad was. Er zaten ook nog andere mensen in het café en ik wou niet dat 't nog verder zou escaleren. Maar ik hoop serieus dat dat mens kutschurft krijgt.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 28-05-2017, 19:09
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Koude douche nummer 3 vandaag
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 28-05-2017, 19:14
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Op dit soort dagen zou ik wel graag airconditioning binnen hebben.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 28-05-2017, 19:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb twee dagen rondgereden in een auto zonder airco
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-05-2017, 19:28
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Dat is niet helemaal hetzelfde.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 28-05-2017, 19:49
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Auto zonder airco is wel best verschrikkelijk anders.
Jaren naar Frankrijk gereden en in de file gestaan rond Parijs met 30+ graden dat is best wel sterven.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 28-05-2017, 19:51
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Zodra je stilstaat inderdaad wel ja.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 28-05-2017, 19:56
Verwijderd
Ik ga morgen weer werken in een huis zonder airconditioning en een aantal cliënten die heel veel behoeftr hebben aan fysiek contact en dit ook heel erg opzoeken. Ook tof!
Oud 28-05-2017, 19:56
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Traag rijden ook en met 120 je raam open is ook niet zo chill.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 28-05-2017, 19:57
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik ga morgen weer werken in een huis zonder airconditioning en een aantal cliënten die heel veel behoeftr hebben aan fysiek contact en dit ook heel erg opzoeken. Ook tof!
Lekker zwetende plakknuffels mmmmmm.
Ik hoop dat je werkkledij beter ademt dan die van ons.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 28-05-2017, 19:59
Verwijderd
Ja heel erg fijn! En we hebben geen werkkleding - eigen kleding. En ik werk niet op sandalen, in korte broeken of hemdjes. Dus ja ach. Zweten wordt het sowieso.
Oud 28-05-2017, 20:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik was in Friesland voor de elfstedenroeimarathon, mijn vriend heeft met vijf anderen 210 km geroeid, daar was het ook lekker warm voor.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-05-2017, 20:37
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik was in Friesland voor de elfstedenroeimarathon, mijn vriend heeft met vijf anderen 210 km geroeid, daar was het ook lekker warm voor.
Ik zou er echt niet aan moeten denken om bij dit weer onbeschut zo lang op het water te moeten zijn. Doe mij maar schaduw.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 28-05-2017, 20:50
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb gisteren de hele dag aan/op/in het water doorgebracht, en dat was met een flinke laag factor 40 echt een stuk aangenamer dan een park/buiten/schaduw zonder water
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 28-05-2017, 21:04
Verwijderd
Himym is afgelopen, maar ik heb de laatste ik afleveringen niet gekeken want die zijn stom. Ik heb net Jungle Book gekeken en begin nu aan Lucia de B. Blij dat ik morgen weer normaal ga werken en enigszins gewoon kan functioneren.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:54.