Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2017, 21:28
Verwijderd
voor beide.
Advertentie
Oud 02-06-2017, 23:51
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Het juiste antwoord is Destiny 2; PC gepeupel mag eindelijk ook meedoen per september.
PC master race pik.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-06-2017, 03:57
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Waarschijnlijk repost, maar wegens lol mag dat.

[afbeelding]
Die is in 2007 idd al een keertje gepost!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 04-06-2017, 13:06
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
PC master race pik.
You wish, steamgrabbelaar
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-06-2017, 16:49
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
You wish, steamgrabbelaar


__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 05-06-2017, 23:00
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Nog iemand met goed nieuws na al die dooien en vermisten? Ik werd echt een beetje treurig van het nieuws de afgelopen week!
Oud 07-06-2017, 07:08
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Nog iemand met goed nieuws na al die dooien en vermisten? Ik werd echt een beetje treurig van het nieuws de afgelopen week!
Ik heb een erectie
__________________
Forumdownie
Oud 07-06-2017, 12:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kutweer

Ik ben vrij om te gaan supporten bij een roeiwedstrijd maar die is afgelast. Toen maar gaan shoppen in het alexandrium (want overdekt), regen ik zeiknat onderweg naar huis. Maar wel geslaagd voor schoenen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-06-2017, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een erectie
Niet geheel ontoevallig totaal aan elkaar gerelateerd.
Oud 07-06-2017, 19:44
Verwijderd
Mijn eerste paspoort ooit aangevraagd.
Oud 07-06-2017, 19:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Voorheen altijd een ID-kaart? Ga je ergens heen waar je een paspoort voor nodig hebt?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-06-2017, 19:48
Verwijderd
Jep & jep! Canada.
Oud 07-06-2017, 19:50
Verwijderd
Vergeet niet om een electronisch toegangsding aan te vragen.
Oud 07-06-2017, 19:53
Verwijderd
Ja, link staat gebookmarkt. Moet ff wachten tot volgende week voor paspoortnummers etc.
Oud 07-06-2017, 19:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Canada

Is dat ook een ESTA of iets soortgelijks, Bas?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-06-2017, 19:59
Verwijderd
Citaat:
Canada

Is dat ook een ESTA of iets soortgelijks, Bas?
Ja (eTA).
Oud 07-06-2017, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Canada

Is dat ook een ESTA of iets soortgelijks, Bas?
Ja. Alhoewel ik serieus overweeg om voor .us een visum aan te vragen. Iedere 2 jaar een ESTA bij een paspoort dat 5 jaar geldig is is goedkoper dan een visum, maar bij een paspoort dat 10 jaar geldig is zoals ze nu uitgegeven worden, maakt een business visum iets goedkoper.
Oud 07-06-2017, 20:07
Verwijderd
En je mag 6 maanden per jaar naar binnen ipv 3 en ik zat vorig jaar een week van de limiet af...
Oud 07-06-2017, 22:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kutweer

Ik ben vrij om te gaan supporten bij een roeiwedstrijd maar die is afgelast. Toen maar gaan shoppen in het alexandrium (want overdekt), regen ik zeiknat onderweg naar huis. Maar wel geslaagd voor schoenen
Ik vind Alexandrium dus echt heel suf om te shoppen Voor kleding in elk geval, volgens mij zit er nog wel enige variatie aan schoenwinkels.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-06-2017, 06:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik vind Alexandrium dus echt heel suf om te shoppen Voor kleding in elk geval, volgens mij zit er nog wel enige variatie aan schoenwinkels.
Ik ging er vooral heen omdat het overdekt was, dat was wel handig met het weer

Qua schoenwinkels was het wel okee en verder was er een WE en een Sting maar geen Esprit
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-06-2017, 04:13
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Dikke kater incoming tough cookie naamzoek
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or

Laatst gewijzigd op 10-06-2017 om 04:44. Reden: -hhhhhhhhh
Oud 10-06-2017, 10:38
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Dikke kater incoming tough cookie naamzoek
Gevonden. Ugh.
Oud 10-06-2017, 10:58
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ben niet te brak
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 10-06-2017, 13:32
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ben nog altijd blij van het fijne dansen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 10-06-2017, 16:23
Verwijderd
Al gepoept?
Oud 10-06-2017, 16:51
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Als 3 keer ofzo vandaag.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 10-06-2017, 21:14
Verwijderd
Met wie dan?
Oud 10-06-2017, 21:46
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
3 keer poepen op een dag :/
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 10-06-2017, 22:00
Verwijderd
Rip Adam West.
Oud 10-06-2017, 22:22
Verwijderd
Wat.
Oud 10-06-2017, 22:22
Verwijderd
Nooo
Oud 10-06-2017, 22:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoi iedereen!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 10-06-2017, 22:35
Verwijderd
Hoi Lientje
Oud 10-06-2017, 22:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hoi Lientje
*voelt zich direct 10 jaar jonger*

Hoe gaat 't ermee?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 10-06-2017, 22:44
Verwijderd
Citaat:
*voelt zich direct 10 jaar jonger*

Hoe gaat 't ermee?
11?

Halfdood (verkouden als n malle), verder prima maar superdruk. Met u?
Oud 10-06-2017, 22:53
df
Avatar van df
df is offline
Superdruk met?

Ik heb het ook steeds drukker, relatief though (want student) maar toch.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 10-06-2017, 22:55
Verwijderd
Werk

Waar ben jij nu mee bezig? Wanneer ga je afstuderen?
Oud 10-06-2017, 23:03
df
Avatar van df
df is offline
Stage lopen en een en ander voor m'n studie-en studentenvereniging (en vakken halen ). Volgend studiejaar bachelor halen. Daarna nog master.

En goed bezig, eigen bedrijf nog steeds?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 10-06-2017, 23:06
Verwijderd
Watvoor/waar stage?

Welke master ga je doen?

Yep!
Oud 10-06-2017, 23:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
11?

Halfdood (verkouden als n malle), verder prima maar superdruk. Met u?
Ja precies

Beterschap dan maar! Wel fijn druk, of eigenlijk een beetje te druk?

Ik ben een beetje overgevoelig voor stress op het moment
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 10-06-2017, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Ja precies

Beterschap dan maar! Wel fijn druk, of eigenlijk een beetje te druk?

Ik ben een beetje overgevoelig voor stress op het moment


Beetje te eigenlijk. Ik doe dingen die teveel tijd kosten en weinig opleveren.

Hoe komt het? Hoe gaat 't met je nieuwe kerel?
Oud 10-06-2017, 23:11
Verwijderd
Als je overgevoelig bent voor stress eah. Dan ben je dus niet overgevoelig voor stress, dan is je algemene stressniveau dusdanig hoog en je stress-recovery dusdanig slecht (te kort/niet goed genoeg om bij te komen) dat je overwerkt aan het worden bent. Je bent niet overgevoelig voor stress, maar je bent gewoon TE gestresst.

Doe er wat aan.
Oud 10-06-2017, 23:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:


Beetje te eigenlijk. Ik doe dingen die teveel tijd kosten en weinig opleveren.

Hoe komt het? Hoe gaat 't met je nieuwe kerel?
Nou ja, je bent je in elk geval bewust van het probleem. Is het een optie om die dingen niet of minder te doen?

Alles van de afgelopen 3 jaar maakt dat ik nog best gevoelig ben voor hoge werkdruk en dat ik wat minder energie heb, terwijl ik nog steeds wel veel wil blijven doen, vakken wil halen, etc. Als ik dan in de stress schiet raak ik het overzicht snel kwijt, waardoor ik weinig gedaan krijg, waar ik van baal, wat ook weer stress oplevert.

Relatie gaat echt heel goed, communicatie, liefde en begrip alom. Het voelt echt heel goed

Citaat:
Als je overgevoelig bent voor stress eah. Dan ben je dus niet overgevoelig voor stress, dan is je algemene stressniveau dusdanig hoog en je stress-recovery dusdanig slecht (te kort/niet goed genoeg om bij te komen) dat je overwerkt aan het worden bent. Je bent niet overgevoelig voor stress, maar je bent gewoon TE gestresst.

Doe er wat aan.
True. Ik ben er wel bewust mee bezig, ik ga sinds vorige week weer naar de psycholoog, probeer zo min mogelijk extra verantwoordelijkheden op me te nemen en probeer naar mijn omgeving ook zo eerlijk mogelijk te zijn. Scriptie begeleider op de uni was best begripvol en heeft me weer even op weg geholpen (door stress kan ik een beetje "verlamd" raken wat betreft dingen doen en oppakken). En ik ga kijken of ik mijn contract bij m'n stagebedrijf mogelijk kan beëindigen zodra ik klaar ben met mijn onderzoek daar. Ik ben aangenomen puur voor dat onderzoek dus het lijkt me geen heel gek ide om meer rust te creëren.
Stress uit m'n systeem krijgen is ook nog wel een ding Met m'n vriend kan ik goed praten, maar daar stopt het ook wel een beetje. Mijn twee beste vriendinnen zitten thuis met een burn out, dus die zijn vooral druk met hun eigen dingen en van m'n familie kan ik ook niet te veel verwachten... Met andere vrienden of kennissen ben ik niet zo close dat ze default vragen hoe het met me gaat. Mijn verhaal kwijtkunnen helpt mij wel altijd enorm relativeren, maar dat is dus ook lastig...

Gelieve dit niet te quoten
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 10-06-2017, 23:31
Verwijderd
Ja liefje, het probleem zit bij jou ook niet zozeer in teveel hooi op je vork maar op dat je volgens mij nog steeds niet klaar bent met bepaalde dingen uit het verleden en dat je daarom deze nieuwe dingen er al helemaal niet bij kan hebben. Je emmer is gewoon gigantisch overstroomd. Dan is serieus iets als het goede merk hagelslag in de supermarkt niet kunnen vinden al half traumatisch.

Goed dat je daar heen gaat! Hoge verwachtingen van?
Oud 10-06-2017, 23:31
Verwijderd
Als je wil mag je je powers gebruiken om dat weg te halen nadat je het gelezen hebt trouwens! Dat is misschien wel makkelijk dan dat ik het aanpas. Maar alleen als je denkt dat er te persoonlijke informatie in staat
Oud 10-06-2017, 23:34
df
Avatar van df
df is offline
Het goede pak hagelslag niet kunnen vinden in de appie is voor iedereen half traumatisch. Ik wil die met snoepjes erin godverdomme!!
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 10-06-2017, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, je bent je in elk geval bewust van het probleem. Is het een optie om die dingen niet of minder te doen?

Alles van de afgelopen 3 jaar maakt dat ik nog best gevoelig ben voor hoge werkdruk en dat ik wat minder energie heb, terwijl ik nog steeds wel veel wil blijven doen, vakken wil halen, etc. Als ik dan in de stress schiet raak ik het overzicht snel kwijt, waardoor ik weinig gedaan krijg, waar ik van baal, wat ook weer stress oplevert.

Relatie gaat echt heel goed, communicatie, liefde en begrip alom. Het voelt echt heel goed

Opzich wel. Maar dat is wel hard. Ik help mensen die weinig geld hebben en die willen ook uren kletsen als 't kan (wat ik vroeger deed). Nu MOET ik weg naar de volgende. Dat vind ik wel lastig.

Tijd om eens wat dingen te gaan verwerken ipv weg te stoppen. Dat kost ook veel tijd maar uiteindelijk is het beter voor je.

Awesome! Groot verschil met de vorige dus.
Oud 10-06-2017, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Het goede pak hagelslag niet kunnen vinden in de appie is voor iedereen half traumatisch. Ik wil die met snoepjes erin godverdomme!!
Flashback naar hagelslag met flubber dingen erin. (ja ik ben oud)
Oud 10-06-2017, 23:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heb je het wel naar je zin bij je stage?

Helpt sporten niet om je hoofd leeg te maken?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.