Oud 07-06-2017, 11:15
TheMisteryGuest
Avatar van TheMisteryGuest
TheMisteryGuest is offline
Beste forummers,

ik ben van plan om binnenkort, na mijn tentamenweek, truffels te nemen. Mijn vrienden hebben er al ervaring mee, en ik ben erg nieuwsgierig. Ik kies er bewust voor om na mijn tentamenweek de truffels te nemen, omdat ik me dan nergens zorgen om moet maken. Ik heb hierover enkele vragen.

-Welke hoeveelheid is goed? ik wil het wel voorzichtig doen, maar ik wil ook niet dat ik niks ga voelen. Ben trouwens 1.70 en 55kg. Ik ben trouwens erg gevoelig voor drugs en alcohol, ben altijd erg snel stoned en dronken.
-Is er een risico om bad te gaan, en hoe kan dit voorkomen worden?
-Ik gebruik ook medicijnen (roaccutane), heeft dat invloed op het gebruik van truffels?

En hebben jullie nog tips voor de eerste keer truffels?

Ik ben trouwens van plan om mijn truffels te halen bij High Life in Goes.
__________________
Je kijkt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-06-2017, 11:56
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Ik zou het navragen bij je huisarts.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2017, 12:15
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Zorg dan in ieder grval dat er iemand bij is die niets gebruikt.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 07-06-2017, 15:06
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
250 gram is voor beginners, over de pillen weet ik niet maar dan moet je aan de huisarts vragen. In bad zou ik niet doen, maar misschien een relaxed kamer met zacht licht en een lekkere geur? Zorg dat je de mensen goed kent anders kan je in een bad trip komen door weggedrukte angsten en kunnen ze eng worden, veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2017, 18:53
ektegangster
Avatar van ektegangster
ektegangster is offline
Waarschijnlijk zijn je truffels niet gedroogd maar als dit wel het geval is dan moet je een hele andere dosis nemen! Ook staat het op veel sites welke dosis je moet nemen bij welke soort truffels. (Zamnesia, Azarius)
veel plezier
Met citaat reageren
Oud 08-06-2017, 13:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vraag je huisarts over de medicijnen en je smartshop over de dosis! En zorg dat je een nuchter persoon bij je hebt, het liefst iemand die ervaring heeft met drugs en/of ehbo.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2017, 16:59
TheMisteryGuest
Avatar van TheMisteryGuest
TheMisteryGuest is offline
Citaat:
250 gram is voor beginners, over de pillen weet ik niet maar dan moet je aan de huisarts vragen. In bad zou ik niet doen, maar misschien een relaxed kamer met zacht licht en een lekkere geur? Zorg dat je de mensen goed kent anders kan je in een bad trip komen door weggedrukte angsten en kunnen ze eng worden, veel plezier!
250 gram???? in een portie bij de smartshop zit 15 gram. Dat zou blijkbaar al genoeg moeten zijn
__________________
Je kijkt
Met citaat reageren
Oud 08-06-2017, 22:43
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
250miligram*
Met citaat reageren
Oud 08-06-2017, 22:44
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
er is een YouTube kanaal die alles weet over "psychedelica" en doet dat zelf ook: psychedelic. Zoiets heet ze kanaal
Met citaat reageren
Oud 09-06-2017, 15:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
250miligram*
Zou je dit in je eerder post willen aanpassen, voor iemand die informatie vindt en daar op vertrouwt zonder verder te lezen...?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-06-2017, 21:20
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Lijkt me nogal dom om uit te gaan van 1 iemand op een scholieren forum.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2017, 21:21
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
En met een beetje verstand van drugs weet he dat je niet 0.25 kilo paddo's eet.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2017, 03:01
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Lijkt me nogal dom om uit te gaan van 1 iemand op een scholieren forum.
Je kan ook gewoon zeggen: ja dat wil ik best doen hoor.

Duurt niet meer dan een halve minuut en dan is iedereen blij en weten mensen ook meteen wat ze moeten nemen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2017, 22:26
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Kan, maar het is inderdaad een verkeerd antwoord en ben blij dat hij het niet heeft gegeten. Maar als hij het wel had gedaan zou hij alleen maar helemaal kapot gespaced zijn maar kan geen overdosis krijgen, maar van teveel kan je bang worden en zo angstig worden dat he nooit meer uit die trip komt en de enigste manier om het te laten stoppen is zelfmoord. Zo komen de doden door psychedelicse drugs
Met citaat reageren
Oud 12-06-2017, 07:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kan, maar het is inderdaad een verkeerd antwoord en ben blij dat hij het niet heeft gegeten. Maar als hij het wel had gedaan zou hij alleen maar helemaal kapot gespaced zijn maar kan geen overdosis krijgen, maar van teveel kan je bang worden en zo angstig worden dat he nooit meer uit die trip komt en de enigste manier om het te laten stoppen is zelfmoord. Zo komen de doden door psychedelicse drugs
Dat lijkt me reden genoeg het even aan te passen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-06-2017, 17:08
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Ja
Met citaat reageren
Oud 13-06-2017, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Kan, maar het is inderdaad een verkeerd antwoord en ben blij dat hij het niet heeft gegeten. Maar als hij het wel had gedaan zou hij alleen maar helemaal kapot gespaced zijn maar kan geen overdosis krijgen, maar van teveel kan je bang worden en zo angstig worden dat he nooit meer uit die trip komt en de enigste manier om het te laten stoppen is zelfmoord. Zo komen de doden door psychedelicse drugs
GAST WAAR HEB JE HET OVER?!?!?!? Je kan prima doodgaan aan een overdosis LSD of andere psychoactieve stoffen:
http://psychedelics.com/psychedelic-...gic-mushrooms/
Fysiologische effecten:
Physical Overdose Effects
Physical effects can be life threatening if the mushrooms are toxic to the person or they are combined with other drugs or alcohol. Toxicity poisoning may result in:
Seizures
Coma
Loss of coordination
Headaches
Elevated temperature
Nausea, vomiting or other gastrointestinal issues
Muscle jerks or spasms
Fever
Slow or rapid heartbeat
Slow or shallow breathing
Depressed central nervous system
AND DEATH

De LD50 ligt waarschijnlijk rond de 1500 gram.

Je bent een Domme idioot. Ik heb je meerdere malen op meerdere vlakken moeten corrigeren en je doet godverdomme net alsof je de wijsheid in pacht hebt. Snotjong. Snotjong? Ja Snotjong. Want als je verstandig was geweest dan had je eerdere kritiek ter harte genomen.

Laatst gewijzigd op 13-06-2017 om 18:50.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2017, 20:32
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Citaat:
GAST WAAR HEB JE HET OVER?!?!?!? Je kan prima doodgaan aan een overdosis LSD of andere psychoactieve stoffen:
http://psychedelics.com/psychedelic-...gic-mushrooms/
Fysiologische effecten:
Physical Overdose Effects
Physical effects can be life threatening if the mushrooms are toxic to the person or they are combined with other drugs or alcohol. Toxicity poisoning may result in:
Seizures
Coma
Loss of coordination
Headaches
Elevated temperature
Nausea, vomiting or other gastrointestinal issues
Muscle jerks or spasms
Fever
Slow or rapid heartbeat
Slow or shallow breathing
Depressed central nervous system
AND DEATH

De LD50 ligt waarschijnlijk rond de 1500 gram.

Je bent een Domme idioot. Ik heb je meerdere malen op meerdere vlakken moeten corrigeren en je doet godverdomme net alsof je de wijsheid in pacht hebt. Snotjong. Snotjong? Ja Snotjong. Want als je verstandig was geweest dan had je eerdere kritiek ter harte genomen.
HOU IS JE TERING BEK STOERE BOY!!!! Beter ga je mij niet uitschelden skinny Guy, lsd is iets heeeeel anders he flikkertje daar zitten stoffen op uit een lab en op paddo's niet ofwel????? Doe niet zou fking lauw omdat je een paar internet artikeltjes hebt gelezen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-06-2017, 20:33
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
In dat artikel staat ook dat je lichaam niet stopt met functioneren maar dat de mensen zichzelf wat aan kunnen doen... DAT ZEI IK TOCH IN MIJN REACTIE??!!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2017, 20:47
Verwijderd
Citaat:
HOU IS JE TERING BEK STOERE BOY!!!! Beter ga je mij niet uitschelden skinny Guy, lsd is iets heeeeel anders he flikkertje daar zitten stoffen op uit een lab en op paddo's niet ofwel????? Doe niet zou fking lauw omdat je een paar internet artikeltjes hebt gelezen
Er staat LETTERLIJK in de link psilocybine. LETTERLIJK. For fucks sake. Jonge, ik heb meer verschillende drugs gebruikt (14 jaar geleden was ik hier op dit subforum godverdomme moderator) dan jij kan opnoemen. Daarnaast heb ik mezelf ooit aangeleerd om dingen OP TE ZOEKEN en niet zomaar van m'n vriendjes en dealers aan te nemen.

DUS: PAS JE GEDRAG AAN
Met citaat reageren
Oud 13-06-2017, 20:49
Verwijderd
Citaat:
In dat artikel staat ook dat je lichaam niet stopt met functioneren maar dat de mensen zichzelf wat aan kunnen doen... DAT ZEI IK TOCH IN MIJN REACTIE??!!
HOE IS EEN FUCKING COMA EN DE FUCKING DOOD GEEN FYSIOLOGISCHE REACTIE? Weet je verdomme weleens wat een fysiologische reactie is? For fucks sake, jochie. Je moet nog veel leren.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2017, 20:50
Verwijderd
Als je kracht wil meten; kom maar. Ik woon in Zwolle en werk in Hengelo en met de auto kan ik in heel Nederland binnen een paar uur zijn. Vertel maar waar ik heen moet. Dan gaan we gelijk door naar je ouders en kijken of je dan nog zo'n bekkie hebt.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2017, 21:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Okay jongens ik snap dat dit een heftig onderwerp is waarbij de juiste informatie belangrijk is maar houd het schreeuwen en schelden even binnen de perken. Dankjewel!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2017, 21:43
Verwijderd
Iedere zoveel tijd komt er weer zo'n figuur om de hoek die denkt dat, omdat ze een paar keer geblowd hebben en een paar keer wat anders hebben geprobeerd, ze je alles kunnen vertellen over álle soorten verdovende middelen. Totale waanzin. Er zijn jaren geweest waarin ik dit jochie z'n lichaamsgewicht aan pep heb weggesnoven en toen was ik me nog steeds bewust van de consequenties.

Niet quoten aub, anders moet ik rapporteren en dat vind ik altijd zo stom.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2017, 22:54
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
.... jij weet geen ene k***er over mij en je vent een volwassen dunne man dus doe niet zo stoer tegen mij en me ouders hebben hier nix mee te maken. Ik heb niet paar keer geblowd maar ik ga niet stoer praten over welke drugs en drank ik heb gebruikt. Jij gelooft dus iets meteen op internet.... prima beetje dom maar niet zo stoer praten he, ga vechten met een maat van me van jou leeftijd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-06-2017, 22:57
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Ik gaf inderdaad de onjuiste hoeveelheid aan en heb mijn excuses aangeboden daarvoor. Wat moet je dan??? Je probeert intimiderend te zijn tegen een 13-jarige.... best zielig
Met citaat reageren
Oud 14-06-2017, 23:47
Verwijderd
Citaat:
.... jij weet geen ene k***er over mij en je vent een volwassen dunne man dus doe niet zo stoer tegen mij en me ouders hebben hier nix mee te maken.
Je bent 13. Je ouders hebben met álles te maken. Als je de grote man wil uithangen ben ik best bereid om daar volledige volwassenheid tegenover te zetten. Dat betekent namelijk dat je achter je woorden moet blijven staan. Ik doe niet stoer, ik meende ieder fucking woord van wat ik zeg. Denk je dat ik iets te verliezen heb? Laat me niet lachen....

Citaat:
Ik heb niet paar keer geblowd
Vergeleken met mij heb jij niet meer dan één keer geblowd jochie en misschien wel minder dan dat.

Citaat:
maar ik ga niet stoer praten over welke drugs en drank ik heb gebruikt.
Dat doe je wel, je benadrukt bij iedere gelegenheid en ook nog eens met een stoere ondertoon hoe makkelijk jij drugs gebruikt. Je kan het ontkennen. Ik ga de discussie niet aan, ik ga het vragen aan de forumbazen; Wat vinden jullie, afgeleid aan z'n postgeschiedenis?

Citaat:
Jij gelooft dus iets meteen op internet....
Nee, dat doe ik dus NIET. Sukkel, dat is nou precies wat ik je duidelijk probeer te maken.

Citaat:
prima beetje dom maar niet zo stoer praten he, ga vechten met een maat van me van jou leeftijd
Vechten? Wat is dat voor iets barbaars?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2017, 07:06
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Jij zei dat. Over kracht vergelijken enzo.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2017, 17:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zeg, houd het topic eens gezellig en ontopic. De TS stelt heel goede vragen en het is een beetje jammer dat daar nu een schreeuwwedstrijd van gemaakt wordt.

OT: ik heb zelf nooit paddo's gebruikt, ik was nooit zo'n fan van hallucineren, maar ik ben wel ooit de nuchtere geweest bij anderen. En die nuchtere persoon heb je inderdaad echt nodig om beslissingen te maken (zoals niet van een brug springen en/of in een ranzige sloot zwemmen). Verder zou ik geen hele portie nemen als ik jou was, omdat je zelf zegt nogal heftig te reageren op drugs. Begin gewoon eens met een of twee paddestoelen en kijk wat er gebeurt. Voor je medicatie moet je echt even je huisarts bellen, die weet dat het beste. Volg zijn advies ook aub op, wees niet eigenwijs omdat je graag paddo's wil doen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Magic Truffels > Wat je moet weten
RobertBlok
0 26-02-2017 15:40
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 10-02-2017 00:04
Drugs & Alcohol Truffels Bestellen
American Psycho
35 24-11-2013 11:01
Drugs & Alcohol Bijnemen bij truffels (en aanverwante vragen)
pj eilander
3 17-10-2013 16:39
Drugs & Alcohol Het Grote IZSADC-Topc #91 - just passin' by with some good ol' clowncore
Verwijderd
500 04-08-2013 17:35
Drugs & Alcohol Truffels
m!ke
24 08-05-2009 21:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.