Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2017, 21:15
loki_neko
loki_neko is offline
Ik vraag me eigenlijk af wanneer je nog maagd bent want sommige zeggen dat je geen maagd meer bent als je maagdenvlies is gescheurd (dat kan ook gebeuren als je gaat zitten). Sommige zeggen dat je geen maagd meer bent als je vingert of pijpt.
Maar wanneer ben je nou eigenlijk geen maagd meer.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2017, 21:25
Quaiz
Quaiz is offline
Als je seks heb gehad
Met citaat reageren
Oud 14-06-2017, 21:31
Dr4akje
Dr4akje is offline
Exact wanneer je daadwerkelijk sex hebt gehad
Met citaat reageren
Oud 14-06-2017, 21:32
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Inderdaad als je met iemand sex hebt gehad. Het gaat dan veelmeer over het feit dat je geneukt hebt dan dat je maagdenvlies wel of niet gebroken - of open - is.

Je bent ook nog steeds maagd als je maagdenvlies gebroken is doordat je bv. al veel met dildo's hebt gespeeld en zo het vlies hebt opgerekt of gebroken is.

Het gaat dus echt over wel of niet geneukt hebben.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2017, 22:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Die definitie moet je misschien vooral voor jezelf bepalen. Waar begint seks voor jou, wat vind je echt intiem. Traditioneel gezien ben je geen maagd meer na geslachtsgemeenschap (penis in vagina), maar volgens die definitie zou een lesbische vrouw nooit ontmaagd kunnen worden middels lesbische seks. Bepaal dus voor jezelf wat jij mee vind tellen. Is dat alleen een penis in een vagina, of tellen andere seksuele ervaringen (met jezelf, anderen of speeltjes) voor jou ook mee?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-06-2017, 21:28
xVandaag
xVandaag is offline
Citaat:
Die definitie moet je misschien vooral voor jezelf bepalen. Waar begint seks voor jou, wat vind je echt intiem. Traditioneel gezien ben je geen maagd meer na geslachtsgemeenschap (penis in vagina), maar volgens die definitie zou een lesbische vrouw nooit ontmaagd kunnen worden middels lesbische seks. Bepaal dus voor jezelf wat jij mee vind tellen. Is dat alleen een penis in een vagina, of tellen andere seksuele ervaringen (met jezelf, anderen of speeltjes) voor jou ook mee?
Als je sex met jongen heb gehad (homo) ben je dan ook ontmaagd of kan het alleen met meisje?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2017, 21:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als je sex met jongen heb gehad (homo) ben je dan ook ontmaagd of kan het alleen met meisje?
Dat is dus iets wat jij voor jezelf moet bepalen Het is niet zo dat je na zoenen, handwerk en orale seks nog compleet seksueel naïef bent, en na seks (of anale seks) ineens die seksuele onschuld kwijt bent. Dat is een geleidelijk iets. Ik denk dat het daar meer mee te maken heeft dan een harde grens of er wel of niet een penis in een vagina is geweest.

Als jongen met een seksuele ervaring met een andere jongen zou je ook kunnen zeggen dat je anaal ontmaagd bent.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 00:22
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Ik vind als er penetratie in de vagina heeft plaatsgevonden, dat je vanaf dan geen maagd meer bent. Dit geld voor het meisje maar ook voor de jongen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 06:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vind als er penetratie in de vagina heeft plaatsgevonden, dat je vanaf dan geen maagd meer bent. Dit geld voor het meisje maar ook voor de jongen
Dus iemand die alleen seksueel actief is met iemand van hetzelfde geslacht blijft altijd maagd?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit 20 en nog maagd, is dat gek?
GezelligeBas
8 15-04-2016 08:11
Liefde & Relatie Vanaf wanneer seks?
Shinosu
58 07-11-2006 13:10
Seksualiteit wanneer kan ik het beste ontmaagd worden>???
gogirl_1988
25 11-11-2004 15:13
Seksualiteit jongen----> maagd
piepkuiken
28 02-01-2003 21:04
Seksualiteit Wanneer merkje wanneer ze willen
scorpio_og
24 26-06-2002 18:12
Seksualiteit als die topics hier over: ik ben 14 en geen maagd meer enz.
anonieme_teddybeer
5 13-02-2002 19:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04.