Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2017, 14:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
deadlock 74
Macrador 45
Enilorac 43
spawn again 38
Elin3 32
Haubenmeise 27
Daantje_0705 27
Holland Oates 24
zoef de haas 20
Erturkoetjelief 18
df 18
Abby. 13
Tough cookie 12
Positive mind 12
Not for Sale 12
Tigerly 11
fizzle-fluffy 11
Penolopepop 8
WolterB 8
Ieke 7
Carn 7
Pr0xy 6
Miekepieke 6
Korreltjezout 5
Miekje* 5
Megatron 3
Uitwaaien 3
ecnelis 2
gansmeeuwaal 2
Loezzel 1
BasBasLol 1
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Oud 22-06-2017, 14:28
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Tis inderdaad werrem
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-06-2017, 14:38
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb mezelf binnen opgesloten. Buiten is het echt niet te hachelen vandaag. Raar weer met vieze warme wind en bewolking en bleeeergh.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-06-2017, 14:47
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik kijk echt uit naar het weekend met 18/19 graden.

En in Kaapstad is het ook 19 graden. In Port Alfred is het tussen de 18 en de 28 graden de komende tijd. Dikke orima voor winter!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 22-06-2017, 14:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik vind het vooruitzicht van een festival met 18-20 graden ook veel aangenamer dan het weer dat er nu is. Verbrand je ook niet levend ten minste
Nu alleen hopen dat het een beetje droog blijft in Groningen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 22-06-2017, 15:36
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ga zaterdag barbecuen in het park en naar een openluchtvoorstelling dus ik wil iig droog weer en ook niet al te fris
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-06-2017, 15:46
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Van mij mag het ook wel 10 graden minder warm

Ik heb vandaag tickets geboekt naar Bratislava
Oud 22-06-2017, 15:51
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Dit weer is toch fantastisch. <3
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 22-06-2017, 16:35
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Het ziet er hier inmiddels aardig dreigend uit en het begint ook te onweren.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 22-06-2017, 16:42
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Doei hittegolf!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 22-06-2017, 17:15
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Ik kijk echt uit naar het weekend met 18/19 graden.
Ik kijk echt uit naar maandenlang 30-35 graden
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 22-06-2017, 17:26
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik kijk echt uit naar maandenlang 30-35 graden
Mijn huid kan dat echt niet aan. Ik verbrand letterlijk binnen 5 minuten.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 22-06-2017, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Mijn huid kan dat echt niet aan. Ik verbrand letterlijk binnen 5 minuten.
Boks
Oud 22-06-2017, 18:06
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik heb vandaag tickets geboekt naar Bratislava
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-06-2017, 18:12
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Hoi onweer
Oud 22-06-2017, 18:14
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Hoi onweer
Hier stelde het niet zo veel voor, al is het nu wel een stuk koeler.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 22-06-2017, 18:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat eng
Meestal ben ik wel super voorzichtig rond mijn ogen, maar nu dacht ik er even niet over na dat ooglid uitreiken een slecht plan was
Citaat:
Wow, en harde lenzen vervang je ook niet vaak toch?
Die van mij gaan vaak 1,5 jaar mee, maar er zijn ook mensen die er zo 8 of 10 jaar mee doen Met mijn lenzen kan dat niet, die zijn meer luchtdoorlatend en daardoor comfortabeler maar ook minder goed om lang mee te doen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-06-2017, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk echt uit naar maandenlang 30-35 graden
Ads door Google
Oud 22-06-2017, 18:46
Verwijderd
Chillen in mijn blote billen in een bubbelbad!
Oud 22-06-2017, 18:55
Winniedp
Avatar van Winniedp
Winniedp is offline
Yeahh, eindelijk iets kouder hier na een paar regenbuien! De zon mag zo lang schijnen als 'ie wil. Zolang het maar onder de 25 graden blijft. Dan is aaaaaaalles goed
Oud 22-06-2017, 19:07
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind een graad of 23-25 heerlijk maar warmer hoeft ook niet echt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-06-2017, 19:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het ging ineens keihard hozen en onweren en ik had natuurlijk geen jas bij me
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-06-2017, 19:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Waarom in godsnaam gaan we 1,3 miljoen uitgeven om op te meten hoe hoog de Mount Everest is? Is het zo belangrijk om dat te weten?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-06-2017, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Waarom in godsnaam gaan we 1,3 miljoen uitgeven om op te meten hoe hoog de Mount Everest is? Is het zo belangrijk om dat te weten?
Volgens mij gaan "we" dat niet uitgeven maar de Nepalese overheid. Tevens is het het waard omdat we er belangrijke Dingen door komen te weten over platentektoniek. Wat is je probleem met een ander land dat geld uitgeeft om iets op te meten?

Sterker nog, wat zou je probleem zijn met het uitgeven van 1,3 miljoen als de Nederlandse overheid het zou doen? Heb je ook maar énig idee wat voor afzichtelijk klein percentage dat van de overheidsbegroting is?
Oud 22-06-2017, 20:18
Verwijderd
Mijn licentiebudget is serieus groter
Advertentie
Oud 22-06-2017, 20:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja tuurlijk snap ik dat maar je kan ook zoveel andere dingen (levens redden) doen van dat geld.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-06-2017, 20:34
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Bff is met de hele familie essen en ik ben hier bezig met de taart. Ik kan niet effe afkoelen op t balkon, want dr nieuwe poezebeesten zijn veels te bijdehand.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-06-2017, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Ja tuurlijk snap ik dat maar je kan ook zoveel andere dingen (levens redden) doen van dat geld.
Waarom geef je niet gewoon antwoord op de vragen? Denk je dat het in Nepal zo slecht gaat? Serieus mensen, denk eens na voordat je dit soort dingen zegt
Oud 22-06-2017, 20:37
Verwijderd
In Nepal gaat het verdorie onder andere goed omdat ze zo anaal doen over Mount Everest Kom nou zeg
Oud 22-06-2017, 20:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja tuurlijk snap ik dat maar je kan ook zoveel andere dingen (levens redden) doen van dat geld.
Dat kunnen rijke particulieren ook, maar die kopen er dure huizen van of gaan op vakantie. Of vind je dit anders omdat het publiek geld is?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-06-2017, 21:12
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat laatste ja.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-06-2017, 21:20
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Wetenschap en zo
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-06-2017, 22:51
df
Avatar van df
df is offline
Het is waarschijnlijk ''het geld waard''/van belang te weten omdat ze met de Mount Everest de x-hoogste beklimbare berg willen worden/blijven en er dan per x-jaar een officiele meting gedaan moet worden (ivm erosie etc).

Die 1.3 miljoen verdienen ze wss lachend terug met (het extra/behouden van) het extreme bergbeklimtoerisme.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 22-06-2017, 22:53
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Ja tuurlijk snap ik dat maar je kan ook zoveel andere dingen (levens redden) doen van dat geld.
....
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 22-06-2017, 22:56
Verwijderd
Citaat:
....
Oud 23-06-2017, 05:34
Verwijderd
Als het zo heet is, kan ik maar het beste gewoon aan het werk zijn, daar krijg ik dan nog wat gedaan. Thuis doen mijn hersenen het gewoon niet en op het werk gaat het prima.
Ads door Google
Oud 23-06-2017, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Ja tuurlijk snap ik dat maar je kan ook zoveel andere dingen (levens redden) doen van dat geld.
Vind jij dan ook dat er binnen de zorg te veel geld naar onderzoek gaat en dat er meer geld naar acute zorg moet, want dat redt levens?
Oud 23-06-2017, 08:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Vind jij dan ook dat er binnen de zorg te veel geld naar onderzoek gaat en dat er meer geld naar acute zorg moet, want dat redt levens?
Ik denk het niet, want anders zit ze zonder werk
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 23-06-2017, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Ik denk het niet, want anders zit ze zonder werk
Ik heb haar in deze discussie nog niet op een logische gedachtegang kunnen betrappen dus jouw aanname dat ze dat nu wel doet, is een gevaarlijke
Oud 23-06-2017, 09:17
df
Avatar van df
df is offline
Geld naar onderzoek (in de zorg!!1!1!1) redt op termijn ook levens, het opmeten van ene berg niet. Over een logische gedachtegang gesproken
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 23-06-2017, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Geld naar onderzoek (in de zorg!!1!1!1) redt op termijn ook levens, het opmeten van ene berg niet. Over een logische gedachtegang gesproken
Ja jongens verpest het nou niet. Er gaat ongeveer 1% van het geld naar onderzoek en 99% naar "directe" zorg, en onderzoek () heeft aangetoond dat als dat 10% vs 90% zou zijn, er veel minder mensen zouden sterven/meer kwaliteit van leven/et cetera.

Ik kan helaas zo snel op google niet terugvinden waar ik dit vandaan had, het kan goed zijn dat mijn percentages niet kloppen.

Maar het is dezelfde soort redenering (en nog wat andere oorzaken) als Daantje doet, waardoor het niet gebeurt.
Oud 23-06-2017, 09:38
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Lang leve korte-termijnvisie en alleen de zaken willen oplossen die op dat moment dringend zijn.

Zie je helaas in veel meer sectoren. Met meer tijd voor voorbereidende fases of onderzoek bespaar je zo veel geld in met de daadwerkelijke uitvoering en dan de faalkosten buiten beschouwing gelaten nog
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 23-06-2017, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Ja jongens verpest het nou niet. Er gaat ongeveer 1% van het geld naar onderzoek en 99% naar "directe" zorg, en onderzoek () heeft aangetoond dat als dat 10% vs 90% zou zijn, er veel minder mensen zouden sterven/meer kwaliteit van leven/et cetera.

Ik kan helaas zo snel op google niet terugvinden waar ik dit vandaan had, het kan goed zijn dat mijn percentages niet kloppen.
Was dat dat artikel waarin huisartsen klaagden dat ze het vervelend vinden dat er praktisch geen onderzoek gedaan wordt naar dingen als jeuk, standaardhoofdpijn, rugpijn en dat dat waarschijnlijk voor heel weinig geld veel minder verloren productie kan opleveren dan ernstige zaken als kanker? Dat heb ik ook gelezen en heeft ook in het NHG-blad gestaan geloof ik? Ieke?
Oud 23-06-2017, 15:03
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Was dat dat artikel waarin huisartsen klaagden dat ze het vervelend vinden dat er praktisch geen onderzoek gedaan wordt naar dingen als jeuk, standaardhoofdpijn, rugpijn en dat dat waarschijnlijk voor heel weinig geld veel minder verloren productie kan opleveren dan ernstige zaken als kanker? Dat heb ik ook gelezen en heeft ook in het NHG-blad gestaan geloof ik? Ieke?
Daar is wel wat gedoe over gemaakt de laatste tijd. Ik loop wat achter in die tijdschriften die ik van ze krijg, dus kan het niet exact vertellen, maar weet dat ze erover bezig zijn.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 25-06-2017, 20:37
Verwijderd
Ik heb bij mijn piercing in mijn oorschelp een pukkel zitten. Het is me niet duidelijk of het een puistje is of een blaasje of een ontsteking maar het doet verrekte pijn. Ik ben al de hele avond aan het koelen. De vraag is - doorprikken of niet?
Oud 25-06-2017, 21:09
Verwijderd
Oké ik vermoed een ontsteking want tis en blijft warm en het klopt flink. Morgen/overmorgen even binnen lopen bij de piercing shop.
Oud 25-06-2017, 21:45
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Oké ik vermoed een ontsteking want tis en blijft warm en het klopt flink. Morgen/overmorgen even binnen lopen bij de piercing shop.

Klinkt inderdaad als een ontsteking. Ik zou het moeilijk vinden om er niet aan te prutsen, maar als het staafje lang genoeg is en je blijft het regelmatig ontsmetten dan zal het waarschijnlijk vanzelf wel in orde komen.
Oud 25-06-2017, 21:51
Verwijderd
Er zit een ringetje in, nog geen staafje. En mijn geluk hiermee is dat het aan de achterkant van mijn oor is en dat jk er zelf niet bij kan/kan zien wat ik doe. Anders had ik er al lang aan gezeten. Maat inderdaad - komende dagen flink ontsmetten en als het dinsdag/woensdag niet over is loop ik wel even binnen en hoor ij het wel.
Oud 25-06-2017, 21:56
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik heb mijn conch piercing nu bijna drie maanden en het is nog steeds gevoelig, vooral als ik er op lig
Oud 25-06-2017, 22:16
Verwijderd
Oh gaaf! Wil ik misschien ook nog wel. Tis alleen te hopen dat mijn gehoor niet verder achter uit gaat, anders moeten die piercing eruit

Dit is het onderste gaatje van een industrial, waar dus nog geen staaf in zit. Eind maar laten zetten. Eind maart laten zetten en ik was net van de gevoeligheid af, dus ik vind dit echt stom.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17.