Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2014, 12:40
Hazel
Hazel is offline
Zozo, klare taal, die zag ik van jou niet aankomen, Ingegerd
Advertentie
Oud 28-01-2014, 12:43
Verwijderd
Oud 28-01-2014, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Voor het gebruik van "dames" als aanduiding voor borsten is bijna geen geschikte straf te bedenken
Mijn eten kwam terug.
Oud 28-01-2014, 12:50
Verwijderd
Waarom krijgen mensen die in de zorg werken wel ORT en horeca-personeel niet?
Oud 28-01-2014, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Waarom krijgen mensen die in de zorg werken wel ORT en horeca-personeel niet?
Omdat de horeca grotendeels onregelmatig is?
Oud 28-01-2014, 14:02
Verwijderd
Bij de McDonalds krijg je trouwens niet eens ORT als je op zaterdag tot 5 uur 's nachts moet werken. Ongelofelijk dat ze mensen kunnen vinden die daar tegen minimumloon gaan staan.
Oud 28-01-2014, 14:02
Verwijderd
Practicums zijn leuk, als je met stofjes mag klooien
Oud 28-01-2014, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Omdat de horeca grotendeels onregelmatig is?
De zorg toch ook?
Oud 28-01-2014, 14:05
Verwijderd
Citaat:
De zorg toch ook?
Iets minder mss. En gediplomeerde mensen, dus minder makkelijk vervangbaar dan in de horeca.
Oud 28-01-2014, 14:07
Verwijderd
Ik vind het geen goede verklaring.
Oud 28-01-2014, 14:09
Verwijderd
De vakbond heeft in de zorg een betere onderhandelingspositie en kan dus meer eisen.
Oud 28-01-2014, 14:13
Verwijderd
Ik vind maar gek.
Oud 28-01-2014, 14:19
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Vooruit. Dan zonder 'over mij'.
Wat ik er vooral mee bedoelde is; hoe denk jij te weten wat andere mensen denken? Want je weet pas wat ze denken als ze dat uitspreken, en dan kan je ze corrigeren en is het probleem opgelost.
Niet altijd. Als een zelfmoordterrorist denkt de Hemel te bereiken door een vliegtuig in een gebouw te vliegen, is die misvatting moeilijk te corrigeren. Hetzelfde geldt als mijn oom zegt "ik stem VVD, want dat is beter voor de economie."

Maar je hebt gelijk, ik weet niet dat ze denkt dat ik slecht ben in Engels. Dat is nog het ergste; ik denk dat ze het zou kúnnen denken, maar op dit moment zou het natuurlijk raar zijn om de situatie uit te leggen. Dus ik moet wachten tot zij mij corrigeert, zodat ik haar kan corrigeren. Maar ze is niet het corrigerende type.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 28-01-2014, 14:20
Hazel
Hazel is offline
Je maakt je een beetje teveel zorgen, Turk.
Oud 28-01-2014, 14:24
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Je maakt je een beetje teveel zorgen, Turk.
Ik ben helemaal in de stress omdat er vandaag een belangrijke mail verstuurd moet worden. Ik heb hem net verstuurd. Nu zou het afgelopen moeten zijn met de stress, maar niks hoor.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 28-01-2014, 14:25
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik heb trouwens nog nooit iemand 'dames' horen zeggen tegen borsten. Wel 'jongens'.

En de man in Ali Baba noemt iedere vrouw 'dame', en iedere man 'heer', en ook alleen maar die woorden. "Tot ziens, heer." "Heer, uw eten is klaar." Ik voel me altijd Jezus als ik daar kom.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 28-01-2014, 14:25
Hazel
Hazel is offline
Waarom heb je daar zoveel stress van?
Oud 28-01-2014, 14:27
Hazel
Hazel is offline
Ik heb zelf alleen stress na een deadline als ik weet dat ik mogelijk iets niet helemaal goed heb gedaan, zodat het nog terug kan komen om me in de ass te biten.
Oud 28-01-2014, 14:32
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Waarom heb je daar zoveel stress van?
Omdat ik 100% zeker wil weten dat alles goed zit, maar 100% zeker kan niet.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 28-01-2014, 14:34
Hazel
Hazel is offline
Ga je vrijdag naar die borrel?
Oud 28-01-2014, 14:36
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ga je vrijdag naar die borrel?
Ja.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 28-01-2014, 14:41
Hazel
Hazel is offline


En ik zou me niet teveel zorgen maken over die e-mail. Als het niet goed is dan hoor je het wel. Of heb je er soms met de pet naar gegooid?
Oud 28-01-2014, 14:42
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:


En ik zou me niet teveel zorgen maken over die e-mail. Als het niet goed is dan hoor je het wel. Of heb je er soms met de pet naar gegooid?
Nee, ik heb de pet opgehouden.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 28-01-2014, 14:43
Hazel
Hazel is offline
In dat geval is er denk ik geen reden tot zorg.
Oud 28-01-2014, 14:47
Verwijderd
Ik heb statistiekcollege en ik ben niet gemotiveerd
Ik moet een onderwijsdag van jaar 1 inhalen, om nog te leren enkels te tapen en peesinjecties in hand en pols te zetten, ik was op vakantie de eerste keer. Maar dan moet je de hele dag inhalen, en de dag eindigt met een uur statistiek. Maar als ik dat niet toe pas blijft het toch niet hangen.
Oud 28-01-2014, 14:52
Verwijderd
De PowerPoint is in Comic Sans.
Oud 28-01-2014, 14:54
Verwijderd
"voor jullie is vooral interessant: hoe verhoudt dit zich tot de patiënt die voor je zit?"
Ha, ik spits mijn oren.
"...maar dat is lastig, dat los je hiermee niet op."
Oh.
Oud 28-01-2014, 14:55
Verwijderd
Veel wordt tegenwoordig in comic sans getypt.
Oud 28-01-2014, 15:06
Verwijderd
Comic Sans schijnt goed leesbaar te zijn voor dyslectici. Voor mij niet, maar dat is vooral omdat mijn ogen ervan gaan bloeden.
Oud 28-01-2014, 15:07
Verwijderd
Ik ben ook belachelijk gestresst om de stomste dingen. Nu zit ik om de zoveel minuten te refreshen of ik al een mail terug heb van iets.
Oud 28-01-2014, 15:09
Verwijderd
Hoe slapen jullie? Ik namelijk zwaar ruk, en helemaal als ik weet dat ik (voor mijn doen) vroeg op moet staan omdat ik iets heb de volgende dag.

Soms maakt het ook niet uit hoe moe ik ben, ik slaap alsnog niet.
Oud 28-01-2014, 15:13
Verwijderd
Ik slaap over het algemeen heel goed. Maar ik word de laatste tijd steeds rond vier uur wakker en val na een kwartier ofzo dan weer in slaap. Beetje stom is dat wel. Maar ik heb er geen last van ofzo. Alleen als ik laat/vroeg heb, slaap ik slecht want dan ben ik heel bang me te verslapen. Ik hou van slapen.
Oud 28-01-2014, 15:14
Verwijderd
Pasgeleden lag ik tot half 7 wakker, en die dag had ik de begrafenis van mijn opa, waar ik ook iets moest voorlezen. Dan lig je toch een partij te stressen in bed, dat je wel uitgerust moet zijn, en dat werkt dan weer averechts.
Oud 28-01-2014, 15:14
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hoe slapen jullie? Ik namelijk zwaar ruk, en helemaal als ik weet dat ik (voor mijn doen) vroeg op moet staan omdat ik iets heb de volgende dag.

Soms maakt het ook niet uit hoe moe ik ben, ik slaap alsnog niet.
Ik slaap over het algemeen redelijk goed, maar nu is het mijn tentemenweek dus slaap ik ruk. Of niet. Zoals afgelopen nacht. Dat kwam door biochemie.

Maar nu moet ik nog maar twee tentamens waar minder druk op ligt, dus hopelijk kan ik vannacht wel goed slapen. Al heb ik nog wel een paar deadlines waar ik voor moet rennen, dus misschien slaap ik vannacht ook wel ruk.

/loze info
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 28-01-2014, 15:18
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik slaap van mezelf meestal heel goed, maar in de praktijk dus niet. Slaapproblemen lijken me best wel torturous.
Oud 28-01-2014, 15:18
Verwijderd
Ik heb dat bijna nooit, dat ik slecht slaap van de spanning. Maar ik slaap wel slecht van positieve vakantie. De nacht voor carnaval slaap ik al jaren hele erg slecht. Dan word ik elke keer wakker en denk ik dat ik het gemist heb ofzo Dat heb ik ook voor een vakantie, of voor de Zwarte Cross of Lowlands, daar had ik dat ook bij.
Oud 28-01-2014, 15:20
Verwijderd
Zodra ik het licht uitdoe gaat mijn hoofd op de piekerstand. Vind het heel knap hoe mensen hun hoofd leeg kunnen maken en dan zo meteen in slaap kunnen vallen.
Oud 28-01-2014, 15:22
Verwijderd
Ik heb dat ook wel een tijd gehad hoor. Dan ging ik tot vijftien tellen. Constant. Ik telde wel dertig keer tot vijftien. En daar viel ik van in slaap (Y_
Oud 28-01-2014, 15:25
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik slaap nooit echt goed. Het went vanzelf.

Citaat:
Maar je hebt gelijk, ik weet niet dat ze denkt dat ik slecht ben in Engels. Dat is nog het ergste; ik denk dat ze het zou kúnnen denken, maar op dit moment zou het natuurlijk raar zijn om de situatie uit te leggen. Dus ik moet wachten tot zij mij corrigeert, zodat ik haar kan corrigeren. Maar ze is niet het corrigerende type.
Ik zou haar corrigeren, zonder er eerst op te wachten of ze mij zal corrigeren. En misschien dat het helpt om te weten dat het verkeerd schrijven van een woord, voor de meeste mensen niet onmiddellijk reden om te denken dat iemand slecht is in Engels.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 28-01-2014, 15:27
Hazel
Hazel is offline
Ik gebruik slaappillen. Wel met nasty bijwerkingen, maar ik slaap gegarandeerd 8 uur heel diep.
Oud 28-01-2014, 15:29
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik zou haar corrigeren, zonder er eerst op te wachten of ze mij zal corrigeren. En misschien dat het helpt om te weten dat het verkeerd schrijven van een woord, voor de meeste mensen niet onmiddellijk reden om te denken dat iemand slecht is in Engels.
Het consequent verkeerd schrijven, hè. En blu schrijven in plaats van blue is ook wel een domme fout.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 28-01-2014, 15:30
Verwijderd
Dat je die gekregen hebt. Zoals Sylvia Witteman eens zo mooi zei 'je kan bij de huisarts nog beter om een puntzak heroïne vragen'.
Oud 28-01-2014, 15:33
Hazel
Hazel is offline
Die heb ik dan ook niet van de huisarts gekregen Het is hoe dan ook altijd beter iets aan de oorzaak te doen.
Oud 28-01-2014, 15:34
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Mijn schoonmoe hangt regelmatig columns van Sylvia Witteman op in hun toilet. Ik vind haar grappig. Verder geen idee wie ze is.
Oud 28-01-2014, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Dat je die gekregen hebt. Zoals Sylvia Witteman eens zo mooi zei 'je kan bij de huisarts nog beter om een puntzak heroïne vragen'.
Ik heb die ook een tijd gehad. Dat waren niet echt specifiek slaappillen, maar rustgevende tabletten. Daar sliep ik ook tien uur van aan een stuk. Maar die waren bedoelt om bijwerkingen van een ander medicijn te onderdrukken.
Oud 28-01-2014, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Mijn schoonmoe hangt regelmatig columns van Sylvia Witteman op in hun toilet. Ik vind haar grappig. Verder geen idee wie ze is.
Columniste. Ik heb haar eerste columboek, het is regelmatig hilarisch, want ze gebruikt zoveel mooie woorden en haar komische stijl is overdrijving, en daar hou ik ook van.
Oud 28-01-2014, 15:36
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik vind haar ook wel geestig. Ze is net een hamster.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 28-01-2014, 15:36
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
En ze heeft Leon de Winter een keer héél érg bóós gemaakt, dus ze zit bij mij voorlopig wel goed.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 28-01-2014, 15:37
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Columniste. Ik heb haar eerste columboek, het is regelmatig hilarisch, want ze gebruikt zoveel mooie woorden en haar komische stijl is overdrijving, en daar hou ik ook van.
Oh dat ga ik even onthouden voor als ik weer een boek wil kopen. Van degene die ik gelezen heb vond ik die over (namen van kleuren van) Histor heel leuk.
Oud 28-01-2014, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Oh dat ga ik even onthouden voor als ik weer een boek wil kopen. Van degene die ik gelezen heb vond ik die over (namen van kleuren van) Histor heel leuk.
Als kind las ik het liefst kinderboeken die toen al hopeloos gedateerd waren. Ook heus wel Jan Terlouw, Guus Kuijer en consorten, hoor. En van die uit het Zweeds vertaalde tienerboeken waarin de veertienjarige hoofdpersonen er een seksleven op na hielden van een turbulentie die ik tot op heden niet heb weten te evenaren.

Ik heb een minuut best hard liggen lachen om die zin.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welke film moet iedereen gezien hebben volgens jou?
suusch
243 14-10-2005 21:43
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hebben jullie leeslijsten Nederlands liggen?
lso
10 05-09-2005 07:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.