Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2013, 16:55
Superphris
Avatar van Superphris
Superphris is offline
Ik kon echt niks bedenken toen ik een gebruikersnaam moest verzinnen, ben soms zelfs een beetje jaloers op jullie namen.
Ik vind mijn gebruikersnaam niet erg leuk, ik wou iets met een ph omdat dat in mijn naam zit, maar het woord 'super' vind ik behoorlijk lelijk staan en gebruik ik nooit, dus ik snap niet dat ik dat in mijn naam heb gestopt.

Ben nieuwsgierig naar jullie verhalen. Hoe kwam je erop? Gebruik je bij alle sites hetzelfde? Ben je er tevreden mee? Zou je het nu nog willen veranderen en waarin?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2013, 17:03
Verwijderd
Ik heet Wouter, dus ja, Wout, redelijk logisch. Niet echt creatief.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 17:04
Verwijderd
ik had al 20duizend andere accounts dus ik moest iets verzinnen. In een boek kwam deze naam tegen, dus gebruikte ik hem. Ik vind hem niet zo geweldig. Maar ja ik kan een nickchange doen als ik perse wil.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 17:05
Verwijderd
Is me toegedicht door Pip in een grijs verleden. En ik ben er van gaan houden
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 17:06
Verwijderd
Sadye, de jouwe vind ik juist heel erg leuk!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 17:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Toen ik lid werd, was Charmed nog op tv, gevolgd door Friends. Die series hebben allebei een Phoebe, maar die naam was al bezet. Dus Little erbij, want ik was toen niet groot en nu nog steeds niet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Sadye, de jouwe vind ik juist heel erg leuk!
Echt, dankje.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 17:29
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Heel lang verhaal.. Maar de meeste forumers noemen me gewoon Kat. Sorry, maar ik moet soms erg om je lachen Kat!

Ik had vroeger een lievelingsboek, namelijk 'Hummeltje'. In dat boek kwam een eend voor en die heette 'Snebbeltje'. Aangezien ik op zich best een praatgraag persoon ben (als ik eenmaal over mijn verlegenheid heen ben), vond ik die naam wel bij me passen.
__________________
Lariekoek en apekool!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 17:37
Verwijderd
Ik ben altijd ontzettend inspiratieloos voor gebruikersnamen en daardoor wordt het meestal een woord wat zich in mijn omgeving bevindt. Frayne is de auteur van een boek dat ik toevallig op tafel had liggen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 17:38
Verwijderd
Omdat mijn favoriete album zo heet
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 17:42
Gitte v
Avatar van Gitte v
Gitte v is offline
Gitte is hoe bijna iedereen die ik ken mij noemt. Dit omdat mijn oudtante (op wie ik schijn te lijken) Brigitta heette, omdat mijn ogen bruin/zwart zijn (gitzwart) en omdat mijn familie uit West-Vlaanderen komt en de H ( de eerste letter van mijn echte naam) niet kan uitspreken. De V staat voor de eerste letter van mijn achternaam.
__________________
J'ai tendu des cordes de clocher à clocher ; des guirlandes de fenêtre à fenêtre ; des chaînes d'or d'étoile à étoile, et je danse. -Arthur Rimbaud
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 18:02
Verwijderd
Citaat:
'Hoi ik studeer filosofie en noem mezelf Panopticon, dat heeft met een panopticon niks te maken, mijn favoriete album heet gewoon zo.'
Ja, ik hoorde dat album toen ik 15 was en dus nog niet eens wist wat filosofie was.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 18:03
Verwijderd
Daarnaast heb ik natuurlijk morele bezwaren tegenover dat idee en blablabla.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 18:07
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
topplaat!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 18:09
Verwijderd
Omdat ik sneeuw leuk vind
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 18:33
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Eerst heette ik miekiej10, omdat ik toen 12 was ofzo en ik die naam ook gebruikte voor mijn hyvesaccount. Toen werd dat stom en had ik *Miekjuh*, wat nogal breezah was door de 'uh' en de sterretjes. Vervolgens veranderde ik het in *Miekje*, maar toen vond ik twee sterretjes lelijk en nu is het Miekje*.

Overigens is Miekje wel zoals iedereen me noemt in het dagelijks leven, want het is een verbastering van mijn langere voornaam. Mijn zus is ermee begonnen toen ik nog klein Miekje was. En groot ben ik nooit geworden, dus daarom noemt iedereen me nog steeds zo.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 18:37
Verwijderd
Citaat:
want het is een verbastering van mijn langere voornaam.
Ik denk dat ik je naam weet
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 18:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik denk het niet
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-01-2013, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Ik denk het niet
Hmm dan is het geen annemieke ofzo zeker
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 18:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nope!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Nope!
Awwh dat is jammer ..
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 18:48
Verwijderd
Ik weet het wel. hihhi
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het wel. hihhi
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 19:56
Verwijderd
Mijn andere account was Pippeloen, dat was de naam die de moeder van een oud huisgenoot van me gebruikte als ze de hoer speelde.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 22:24
Verwijderd
Ik had deze naam eens eerder gehoord en ben hem niet meer vergeten. Nardin vind ik harstikke mooi en het heeft iets krachtigs.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2013, 22:30
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Liedje van één van m'n favoriete bands (en een type Adidas schoenen).


Niet m'n eerste forum-naam, maar deze heb ik inmiddels al een jaar of 9.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2013, 22:32
Verwijderd
Ik zat wat pokemon grappen te lezen over Gary Oak. Grapjes van ik heb honger , ik oak :')
Toen dacht ik van ja wat gaan ze maken biesloak (bieslook omdat ik dat vaak gebruik bij het maken van een ommelet)
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 08:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Pf, ik kwam in 2005 hier op het forum ofzo. Ik geloof dat ik in de brugklas eens een heel lelijke buldog getekend had en hem besloot een grappige schattige naam te geven. Dat was fizzle-fluffy. Ik dacht dat dat duizelpluisje betekende, maar het betekent dus sissend uitdovend pluisje.
Toen ik op het forum kwam noemde ik me ook zo. Als ik nu op een andere plek een naam moet verzinnen is het meestal iets met fizzle erin. Het fluffy is er een beetje af, ik ben geen dertien meer, maar de meeste forumers noemen me wel fizzle, in elk geval op het forum, maar vaak ook op meets. Ik heb volgensmij zelfs wel het cocktailsyndroom met dat woord: als iemand het woord fizzle zegt op een feestje volg ik meteen het gesprek. Het voelt echt als mijn naam omdat ik hem al zeven jaar draag.
Fluffy niet, dat is iets van vroeger. Maar ik zou geen nickchange doen naar alleen fizzle. Ik zou ook nooit op wit gaan forumen. Ik ben zo'n forumautist die dat soort dingen niet doet.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 13:13
XxdarkangelXx
Avatar van XxdarkangelXx
XxdarkangelXx is offline
ik hou heel erg van dingen als engelen ( angel ) en ik twijfelde tussen angeloflove of XxdarkangelXx. ik vond het toch leuker om iets met dark dingen te doen
__________________
be you, there's no time to be someone else
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 13:16
Verwijderd
Citaat:
ik hou heel erg van dingen als engelen ( angel ) en ik twijfelde tussen angeloflove of XxdarkangelXx. ik vond het toch leuker om iets met dark dingen te doen


Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 16:23
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik besloot het roer eens HELEMAAL om te gooien na mijn vorige nickname.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Ik besloot het roer eens HELEMAAL om te gooien na mijn vorige nickname.
Nu wordt ik heel benieuwd naar je vorige nick
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 16:32
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
De oorsprong van mijn nick komt van de O RLY Owl, die nu min of meer vervangen is door Nicolas Cage’s “You Don’t Say!”.



Y RLY!
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 17:07
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik besloot het roer eens HELEMAAL om te gooien na mijn vorige nickname.
:')
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 18:19
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 11-01-2013, 18:25
Verwijderd
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-01-2013, 19:23
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik was toen ik begon Peace&cookies, waarom weet ik niet. Toen Rivka*, maar die ster was nogal fake want ik ben geen forumbaas oid. En toen Rivka, want dat is ook mijn voornaam en ik dacht: Goh, die zal wel niet vervelen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 20:37
Verwijderd
Ik heb geen idee waarom haha (maar ik vind 'em niet mooi)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 20:41
Verwijderd
Ik heb iets met Natalie Portman en de film "V For Vendetta" waar zij in speelt vind echt een hele.. Interessante.
En het woord op zich klinkt al wel lekker origineel dus ik dacht ik neem Vendetta.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 20:48
Verwijderd
Hiervoor had ik trouwens Dobermann als nickname, afkomstig van de film van Jan Kounen, met o.a. Vincent Cassel. Omdat ik dat een toffe film vond. Of ik 'm nog steeds tof vind weet ik niet, ik zou 'm nog eens moeten kijken eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 21:04
Verwijderd
De eerste nickname die ik heb gebruikt op het internet was Mutant en die is altijd gebleven, dat is nu behoorlijk lang geleden, het forum bestond in ieder geval nog niet, maar ik gebruikte Mutant dus al op de oude chat van Scholieren en daarvoor ook al, voor ik Scholieren kende. Helaas is het wel een populaire nickname en Mutant is dan ook vaak al bezet, mijn eerste e-mail adressen bestonden uit the_mutant003 ofzoiets en een zonder cijfertje the_schizo, die laatste is nog in gebruik, maar voor hoelang is de vraag, met al de plannen van Microsoft. Voor mij was Mutant heel toepasselijk, ik was een typische opstandige puber en ik distantieerde mij graag van de rest van het volk ^^ ik was menselijk, maar toch anders. Zit er nu nog wel een beetje in
Ik ben overal Mutant blijven gebruiken waar het mogelijk was, de variant die ik wel eens wilde gebruiken als Mutant bezet was, was Mutany, een combinatie van mutiny en Mutant. Mijn deviant-art heet ook zo, intussen gebruik ik Mutant-art over het algemeen, die is meestal nog vrij, maar jammer genoeg ben ik geen betalend lid van DA, dus ik zal het bij Mutany moeten laten. Waarom het Mutant-art is geworden: dat is mijn eigen domeinnaam, toen ik meer ben beginnen doen met 'kunst' en verschillende exposities had, heb ik die gekregen van mijn vader. Nu wordt het tijd dat ik de site opnieuw leven in blaas, want het is een beetje schandalig.

Ik denk niet dat ik ooit een andere nick zal gebruiken dan Mutant, wel koffers natuurlijk, maar die ga ik niet vertellen ^^ ik ben al googlebaar genoeg als het is (en ik heb daar ook geen problemen mee), dat ik soms een andere naam gebruik, heeft een reden. Er zijn 2 fora waar ik informatie geef waar sommige mensen een probleem mee kunnen hebben en daar gebruik ik iets dat niet zou terug te linken zijn naar mij. Dat heb ik van iets dat op mijn bureau stond gehaald.

Ik hoef ook geen e-mail-adres te wijzigen voor professionele doeleinden. Ik heb er één van mijn website, ik heb dat oude msn-adres nog, ik heb er één van Scholieren en ik heb meerdere 'volwassen uitziende' adressen van domeinnamen van mijn vader, dus ik ben voorzien
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Hiervoor had ik trouwens Dobermann als nickname, afkomstig van de film van Jan Kounen, met o.a. Vincent Cassel. Omdat ik dat een toffe film vond. Of ik 'm nog steeds tof vind weet ik niet, ik zou 'm nog eens moeten kijken eigenlijk.
Ik kan me nog een oudere herinneren ^^ maar niet op het forum.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 21:10
Verwijderd
Dutchman! Ja, waar dat op sloeg, beats me.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 21:15
Verwijderd
Ik vind korte nicks leuk en ik wilde mijn eigen naam niet (meer), dus toen werd het een kruising tussen Lucy en Lisa. Die was bezet, maar later heb ik hem vrij laten maken.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2013, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Dutchman! Ja, waar dat op sloeg, beats me.
Inderdaad

Dat is echt heel lang geleden...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2013, 11:58
Takkeling
Takkeling is offline
Ik gebruik dit wel eens als fout koosnaampje en ik wilde iets dat volstrekt anders zou zijn dan mijn vorige nick.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 17:51
omnomnom
Avatar van omnomnom
omnomnom is offline
Gewoon omnomnom van de heavie.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 18:37
Verwijderd
Tja, zo heet ik. Toen ik me aanmeldde met voor en achternaam dacht ik: dat verander ik later wel, maar dat kon toen nog niet. Toen het wel kon, wilde ik niet te veel veranderen en heb ik dus alleen m'n achternaam eruit gehaald.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 13:27
Fazitje
Avatar van Fazitje
Fazitje is offline
Ik zou zelf nooit op mijn gebruikersnaam gekomen zijn,
Maar een vriendin vroeg of ik "die Fazitje op twitter" was.
Dat vond ik wel leuk ipv de standaard fz-tje gebruikersnaam van groep 6,
dus vandaar deze gebruikersnaam
__________________
~Remember: Every artist was first an amateur.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2013, 00:23
TedEdFred
TedEdFred is offline
Voordat Nirvana Nirvana (1 van mijn favoriete bands) was, heetten ze o.a. Pen Cap Chew, wat ik leuk vond klinken maar die naam was al bezet, dus werd het Ted Ed Fred, zo hebben ze zichzelf ook genoemd.
Beetje jammer dat sommige mensen daardoor denken dat ik een jongen ben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Meisje negeert me na een tijd intiem (online) contact
sickasfrick
6 03-11-2014 20:27
De Kantine So they saai #248
Neko*
500 20-06-2008 16:43
De Kantine Terug van weg geweest: Ctrl+V Topic
TommY_
500 07-02-2006 15:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11.