Oud 20-10-2011, 15:03
Ismahaan
Ismahaan is offline
Ik ben Ismahaan en ben 14 jaar. Ik ben laatst begonnen aan een vehaal voor mijn kleine broertje en ik vroeg me af wat jullie er van vinden. Dit is maar een klein stukje

Ik vertel je hoe het allemaal is begonnen. Het begon 15 jaar geleden. Het was kerst, ik hield van kerstmis, ik hield van de sneeuw de geur van warme chocolade melk. de grote kerstboom die neergezet wordt en de schreurende pakpapier wanneer de kinderen de cadeautjes openmaken. Maar ik heild vooral van kerstmis omdat mijn ouders dan in vreemde kleding naar beneden kwamen en dan wist ik dat ze op reis gingen. En dan kwam opa altijd oppassen totdat ze thuis kwamen. Het was altijd feest wanneer mijn opa thuiskwam dan nam hij me mee in de wereld van zijn vehalen. Waarin hij met draken heeft gevochten en de koning heeft ontmoet. En als mijn ouders dan thuis kwamen hadde ze de prachtichste cadeautjes bij zich
'Schiet op lieverd we komen nog te laat'
Er kwam iemand de trap af lopen. Me moeder kwam de woonkamer in lopen. Ze had een prachtige jurk aan en ze had haar haar in een lange vlecht zitten. Ze stond nu voor me. De grond vloog onder me vandaan. Ik werd de lucht in getild. Ze hield me nog een paar centimeters van haar gezicht af en gaf me een vieze kus
'Ielk''
Ik veegde het gelijk van mijn gezicht af. Ze zette me gelijk op de grond neer. Daar kwam mijn vader aan het was een grote man hij had kort zwart haar en bruine ogen
'Minerve het is tijd.'
Mijn moeder liep naar hem toe. Hij haalde een mystrieuze klokje van zijn nek af. Die had hij altijd bij zich wanneer ze op reis gingen. Ze deden het voor het eerst waar ik bij was. Hij hing het klokje aan zijn eigen en mijn moeders nek om en draaide drie keer aan het klokje. En ze waren weg.
'Papa, Mama waar zijn jullie' Gilde ik want ik was echt heel erg bang geworden
Ik begon te huilen, Ik huilde zo erg dat ik niet eens hoorde had dat mijn eigen opa was binnen gekomen. Hij knielde bij me neer totdat hij op oog hoogte was
'Wat is er aan de hand mijn dappere ridder' Dat zegt hij altijd wanneer ik huilde
'Papa en mama zijn vedwenen.'
'Het komt helemaal goed met je ouders over een paar dagen zijn ze weer terug' Zei hij terwijl hij de tranen van mijn gezicht af veegde. Hij stond op en keek op me neer.
'Heb je trek in warme chocolade melk?'
'Ja'
Door de geur van warme chocolda melk vergat ik al mijn zorgens. Op een dag ging ik naar beneden naar de woonkamer en daar stond mijn vader. Ik zal nooit meer vergeten hoe hij er toen uit zag. Zijn kleding was gescheurt en op zijn kleding zaten allemaal bloed vlekker. Zijn haar zat in de war en hij jad een verwilderde blik in zijn ogen
'Waar is mama?' Vroeg ik omdat mam altijd bij hem was.
'Je moeder komt zo.'
'Killian waar is Minerve?' Mijn op kwam de woonkamer in lopen met een bezorgd gezicht
'Zou je Sebastian naar boven willen brengen?' Mijjn opa knikte naar hem en draaide zich naar me om
'Kom Sebastian dan vertel ik je hoe ik de draak had verslaan.' Zei hij tegen me. Ik dag dat mijn vader een zware reis had en dat mama elk moment kon binnen komen maar wat wist ik ervan ik was pas 5.

Laatst gewijzigd op 20-10-2011 om 15:13.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:57.