Oud 24-10-2003, 14:10
Careless
Avatar van Careless
Careless is offline
Misschien is het een goed idee om binnenkort eens te gaan denken over een algemeen topic voor profielwerkstukken. Iedereen opent maar topics met de vraag naar een onderwerp, echt behoorlijk irritant aangezien het er tientallen zijn. Waarom niet een algemeen topic waarin allerlei ideeën voor verschillende vakken op een rijtje gezet worden? Dan is het makkelijk te vinden en staan de ideeën bij elkaar in plaats van verspreid over honderden topics.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2003, 14:23
Verwijderd
Dan kan je beter 1 sticky topic aanmaken, want een heel deelforum over Profielwerkstukken vind ik wel een beetje te veel van het goede.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 14:25
Careless
Avatar van Careless
Careless is offline
Citaat:
Nixje schreef op 24-10-2003 @ 14:23:
Dan kan je beter 1 sticky topic aanmaken, want een heel deelforum over Profielwerkstukken vind ik wel een beetje te veel van het goede.
Dat bedoelde ik.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Careless schreef op 24-10-2003 @ 14:25:
Dat bedoelde ik.
Excuus, ik las het verkeerd.


Maar zo'n topic kan je zelf aanmaken en dan vragen aan de FB'ers of ze hem sticky willen maken. Je moet dan iig wel zorgen voor een goede 'topic start'.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Nixje schreef op 24-10-2003 @ 14:52:
Maar zo'n topic kan je zelf aanmaken en dan vragen aan de FB'ers of ze hem sticky willen maken. Je moet dan iig wel zorgen voor een goede 'topic start'.
Precies. Ga je gang, maak een interessante topic, post hem (op S&S of wat had je in gedachten) en vraag een fb van het desbetreffende forum om hem sticky te maken.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 14:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Op verschillende scholen zijn verschillende regels omtrend het profielwerkstuk.
De één moet het over 1 vak doen, de volgende over 2 vakken en weer een ander krijgt een thema toebedeeld. Lijkt me niet dat dat te verwerken is in één topic.

Bovendien verschillen interesses heel erg en vragen mensen ook vaak om hulp mbt andere dingen voor het PWS (zo heb ik zelf twee weken terug een topic geopend over het maken van een hoofdvraag, maar m'n onderwerp had ik al).
Op die manier zijn er alsnog heel veel aparte topics nodig, dus echt heel veel bijdrage levert zo'n topic niet, denk ik.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 15:05
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef op 24-10-2003 @ 14:58:
Op verschillende scholen zijn verschillende regels omtrend het profielwerkstuk.
De één moet het over 1 vak doen, de volgende over 2 vakken en weer een ander krijgt een thema toebedeeld. Lijkt me niet dat dat te verwerken is in één topic.

Bovendien verschillen interesses heel erg en vragen mensen ook vaak om hulp mbt andere dingen voor het PWS (zo heb ik zelf twee weken terug een topic geopend over het maken van een hoofdvraag, maar m'n onderwerp had ik al).
Op die manier zijn er alsnog heel veel aparte topics nodig, dus echt heel veel bijdrage levert zo'n topic niet, denk ik.
Er zijn ook genoeg mensen die alleen maar een onderwerp zoeken en dat kan ook in een grote topic, denk ik. De persoon in kwestie verteld wat de eisen op zijn/haar school zijn en welke vakken hij wil gebruiken, anderen kunnen daar op reageren. Vergelijk het met de piltopic en de lijntopic.

Een topic als jouw topic kan dan ook buiten zo'n grote topic, dat zijn ook topics met meer waarde dan een topic met alleen maar 'ik zoek een onderwerp voor m'n profielwerkstuk'. Een topic als de jouwe valt nog in te 'discussiëren' enz.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 15:23
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-10-2003 @ 15:05:
Er zijn ook genoeg mensen die alleen maar een onderwerp zoeken en dat kan ook in een grote topic, denk ik. De persoon in kwestie verteld wat de eisen op zijn/haar school zijn en welke vakken hij wil gebruiken, anderen kunnen daar op reageren. Vergelijk het met de piltopic en de lijntopic.

Een topic als jouw topic kan dan ook buiten zo'n grote topic, dat zijn ook topics met meer waarde dan een topic met alleen maar 'ik zoek een onderwerp voor m'n profielwerkstuk'. Een topic als de jouwe valt nog in te 'discussiëren' enz.
oke dat is waar.
misschien dat het anders ook in de vorm van het announcement van Moderne Talen kan worden gemaakt? Dat elk onderwerp wat er wordt gepost gesorteerd wordt op de vakken waar het bij past?
Of is dat te veel werk, want het lijkt me wel overzichterlijk...
maar goed, dan heb je weer het probleem van die verschillende eisen van scholen. Ach, mss dan toch maar in dezelfde vorm als die van het pil-topic

ik spreek mezelf weer heerlijk tegen... nuttige bijdrage
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 00:36
Verwijderd
Ik zat zelf ook eens te denken aan een topic voor open dagen. Je kan elkaars info misschien aanvullen en kijken wie er meer heen gaan (of is dit teveel richting contact gezocht?).
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 15:05
Verwijderd
Kijken wie er nog meer heen gaat, hoort idd meer op CG.
Wat voor informatie over open dagen zou je in zo'n topic moeten posten? Wanneer er open dagen zijn, staat al op veel andere sites, bovendien verwacht ik dat een topic met dat een onoverzichtelijke hoop zal worden.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2003, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 27-10-2003 @ 15:05:
Kijken wie er nog meer heen gaat, hoort idd meer op CG.
Wat voor informatie over open dagen zou je in zo'n topic moeten posten? Wanneer er open dagen zijn, staat al op veel andere sites, bovendien verwacht ik dat een topic met dat een onoverzichtelijke hoop zal worden.
dan toch niet
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 11:54
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
ik zou zeggen: 1 plaktopic per huiswerforum net " ideeën voor onderwerpen voor profielwerkstukken"
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 28-10-2003, 11:56
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
linda85 schreef op 24-10-2003 @ 15:23:
oke dat is waar.
misschien dat het anders ook in de vorm van het announcement van Moderne Talen kan worden gemaakt? Dat elk onderwerp wat er wordt gepost gesorteerd wordt op de vakken waar het bij past?
Of is dat te veel werk, want het lijkt me wel overzichterlijk...
maar goed, dan heb je weer het probleem van die verschillende eisen van scholen. Ach, mss dan toch maar in dezelfde vorm als die van het pil-topic

ik spreek mezelf weer heerlijk tegen... nuttige bijdrage
kan opzich wel. Ik werksoms het linkgedeelte van s.com bij zodat eht klopt met de verschillende topic dus dat zal ik vaker gaan doen...
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Enquête Gezichtsbedrog
julianbos
7 04-01-2013 14:03
Werk, Geld & Recht Enquete bijbaantjes (profielwerkstuk)
irissssss
1 05-10-2012 14:59
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Profielwerkstuk Filosofie nodig
DeMichiel
24 26-05-2011 11:46
Huiswerkvragen: Exacte vakken Profielwerkstuk, medische info aangeboden
eline1505
4 12-03-2007 08:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48.