Oud 19-05-2004, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Konijn schreef op 19-05-2004 @ 20:16 :
Veel succes dan met dat gesprek.
En laat je het even weten hier?
Idd.

Citaat:
Inderdaad ligt het natuurlijk aan wat je 'over' vind: met mij gaat het nu ook al een stuk beter, ik heb maanden op bed gelegen, maar volg nu dus 3 vakken. Ook al kan ik dan de rest van de week inderdaad ook niks meer.
'Over' vind ik dat het weer zo is als het er voor was, al weet ik amper hoe het toen was, maar goed. (Oké, vijf dagen school in de week en ik sportte 6 dagen per week en had twee/drie keer per week muziekles, zo iets dus. ) Die klasgenoot van mij, die kan voor zo ver ik weet gewoon doen wat anderen ook doen, terwijl ze een paar jaar terug niet eens kon eten en drinken, ze leefde toen op appelsap die haar moeder haar moest voeren.

Met mij gaat het in verhouding tot jullie behoorlijk goed, ik loop stage, ga naar school, sport sinds een half jaar zelfs weer...ik wil al die dingen per se doen en ben daar nogal eigenwijs in.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2004, 10:45
Verwijderd
Ik vind het in ieder geval dapper dat jullie dat allemaal kunnen zo...

Thuisstudie zou niet echt iets voor mij zijn, ik heb niet zoveel discipline. Maar het lijkt me dat als je veel vermoeid bent, dat het dan wel een ideale oplossing is... of niet?

Laat idd even weten hoe dat zat met dat gesprek enzo
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 16:36
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 20-05-2004 @ 11:45 :
Ik vind het in ieder geval dapper dat jullie dat allemaal kunnen zo...

Thuisstudie zou niet echt iets voor mij zijn, ik heb niet zoveel discipline. Maar het lijkt me dat als je veel vermoeid bent, dat het dan wel een ideale oplossing is... of niet?

Laat idd even weten hoe dat zat met dat gesprek enzo
Nou. De discipline heb ik wel als ik genoeg gemotiveerd ben. Op school is dit totaal niet het geval omdat het allemaal te langzaam gaat en zo. (zeker nu ik een jaar (onnodig notabene) ben blijven zitten) Thuisstudie biedt de mogelijkheid op een eigen tempo te kunnen werken, wat natuurlijk een grote vooruitgang is. (bovendien hoef je dan niet 20 keer naar dezelfde uitleg te luisteren omdat iemand het niet begrijpt ) En inderdaad, als je veel vermoeid bent, heeft het een paar *grote* voordelen ten opzichte van school.

Ik zal het zeker laten weten. Ik ben erg benieuwd, ik hoop zo dat het lukt.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 13:36
Verwijderd
Ik doe ook een thuisstudie van het NTI (SPW Kinderopvang mbo). Ik werk daarbij full-time. Bij mij zeiden ze dat ik geen recht had op bijv. studie-financiering.
Komt dat omdat ik werk of doet de IB-groep daar niet aan, omdat het een thuisstudie is. (heb dit topic wel gelezen maar snap het nog niet helemaal waarom de een wel vergoeding krijgt en de ander niet..)
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 18:48
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
CrazyMoon schreef op 26-05-2004 @ 14:36 :
Ik doe ook een thuisstudie van het NTI (SPW Kinderopvang mbo). Ik werk daarbij full-time. Bij mij zeiden ze dat ik geen recht had op bijv. studie-financiering.
Komt dat omdat ik werk of doet de IB-groep daar niet aan, omdat het een thuisstudie is. (heb dit topic wel gelezen maar snap het nog niet helemaal waarom de een wel vergoeding krijgt en de ander niet..)
Hm, nou. Dat kan verschillende oorzaken hebben. NTI is niet gesubsidieërd door de overheid. Dat kan er mee te maken hebben. Verder moet je een bepaald aantal uren volgen, boven de 18 zijn en volgens mij mag je ook niet ernaast nog werken. Dus dat laatste zou dan bij jou het geval zijn, als het klopt wat ik zeg.

Ik heb dus vanmiddag dat gesprek gehad. Een aantal dingen zijn erg duidelijk geworden. Op een reguliere middelbare school is voor mij sowieso niets meer te vinden. Ze mogen geen (deel)certificaten meer uitreiken. Hierdoor zijn alle deuren voor mij op een middelbare school gesloten. Want het enige wat ik daar kan is lessen volgen. Op zich is dat niet erg, maar ik kan niet op een school lessen volgen en dan ergens anders examens doen. Bovendien was ik al niet erg blij (verre van) met de manier waarop het ging. Het kostte me ongeveer 90% van m'n energie op zo'n dag en ik leerde er letterlijk niets. Ook volgde ik maar 3 vakken, dus het zou eindeloos zijn gaan duren.
Ik heb nu de opties: ROC of NTI. Ik ga hoogstwaarschijnlijk voor NTI. NTI biedt grotere voordelen. (ook grotere nadelen maar de voordelen van een ROC wegen absoluut niet op tegen de nadelen van NTI)
Hoe ik dat ga doen, weet ik nog niet precies. Waarschijnlijk neem ik 2 vakken tegelijk (dit sluit het beste aan op mijn energie en simpelweg op het budget van m'n moeder). In totaal ga ik waarschijnlijk 6 vakken doen. (NE, EN, SK, BI (1,2), WI, NA) En ik moet maar zien hoe lang het gaat duren. Dat ik niet 1 2 3 een eindexamen kan halen, wist ik al.
Ik ben erg blij met de berichten vanuit school. Ik was erg bang dat ze zouden zeggen: dat moet je niet doen omdat.... Ze zeiden wel dat ze het me afraadden ivm het sociale aspect. Hier had ik al rekening mee gehouden. Ik zal er wel een oplossing voor moeten vinden, maar bovendien vergeten zij dat ik wat sociale dingen betreft, sowieso al veel geïsoleerder ben. Ze zeiden: "je moet toch bij leeftijdsgenoten zitten?" Mijn antwoord: "Mja, maar nu zit ik niet bij leeftijdsgenoten omdat ik ben blijven zitten en een late leerling ben. En mijn echte leeftijdsgenoten gaan uit tot 2 uur 's nachts en zitten op een sport en zo. Over isolerend gesproken!" Nou ja.. dat begrepen ze wel een beetje. Niet echt. Het stomme van mensen die in een systeem werken, is dat ze ook in een systeem denken. "je hoort toch.." "het is toch niet gezond voor een kind als.." "normaal gesproken had je dit toch ook niet..." DIT IS GEEN NORMALE SITUATIE! Nja. Er is me nog 1 ding heel duidelijk geworden in het gesprek van vandaag. Van hen hoef ik geen begrip te verwachten. Mijn hemel. Ik ben er een beetje gefrustreerd over. Maar goed. Dat doet er hier toch niet toe.
Ik ga dus nog even kijken bij ROC maar in principe NTI doen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 19:07
Verwijderd
Succes meiske!

Voor je bètavakken: dapper hoor! (Ik kan dat helemaal niet )
Maar mocht je vragen over engels hebben wil ik je graag helpen hoor dat kan ik dan weer wel.

Hoe oud ben je, trouwens, als ik die vraag stellen mag?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 19:25
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 26-05-2004 @ 20:07 :
Succes meiske!

Voor je bètavakken: dapper hoor! (Ik kan dat helemaal niet )
Maar mocht je vragen over engels hebben wil ik je graag helpen hoor dat kan ik dan weer wel.

Hoe oud ben je, trouwens, als ik die vraag stellen mag?
Ja. Bèta ligt me wel op zich. Ik zit een beetje tussen alpha en bèta, maar ik wil dus ooit biomedische wetenschappen studeren. Dus ik zal wel moeten

Ik ben 16
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 19:30
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 26-05-2004 @ 20:25 :
Ja. Bèta ligt me wel op zich. Ik zit een beetje tussen alpha en bèta, maar ik wil dus ooit biomedische wetenschappen studeren. Dus ik zal wel moeten

Ik ben 16
njah, veel succes dus. Maar: 2 vakken in een jaar is op zich te doen lijkt me. Waar wil je mee beginnen?

(moet je trouwens voor vwo niet ook nog frans1 en duits1 doen? en maatschappijleer anw en al die andere rare vakken?)
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 19:37
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 26-05-2004 @ 20:30 :
njah, veel succes dus. Maar: 2 vakken in een jaar is op zich te doen lijkt me. Waar wil je mee beginnen?

(moet je trouwens voor vwo niet ook nog frans1 en duits1 doen? en maatschappijleer anw en al die andere rare vakken?)
Ik denk dat ik begin met engels en natuurkunde. Ik loop een beetje achter met natuurkunde ten opzichte van de andere vakken. Daarom wil ik ermee beginnen. Engels zal ik veel sneller mee klaar zijn. Daarvoor in de plaats zal ik dan bijv. biologie doen.. tegen de tijd dat ik bio klaar heb, zal natuurkunde ook wel ongeveer klaar zijn. Dan wiskunde en nederlands. Wiskunde loop ik ook wat mee achter ten opzichte van de andere vakken. Dus ik zal sneller klaar zijn met nederlands. En dan dus nog scheikunde erachter aan. Zoiets. Dat zou .. 'perfect' zijn. Maar dit is puur een theorie, hoe het in de praktijk zal verlopen, moet ik nog zien.

Voor een compleet examen moet ik dat hebben ja. In totaal zijn dat 12 vakken. Dat ga ik niet doen. Ik haal gewoon de vakken die ik nodig heb voor m'n studie. Waarschijnlijk zullen ze me dan niet toelaten tot de universiteit tot ik 21 ben. Maar daarna wel. Als je boven de 21 bent en je hebt de juiste certificaten, word je toegelaten. Ik weet niet wanneer ik hiermee klaar ga zijn, maar mocht ik al klaar zijn als ik 19 ben of zo, dan ga ik dispensatie vragen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 19:50
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Wat raar! Ik volg dus wel gewoon deeltijd op mijn middelbare school. Ik doe deze week examen in Nederlands, Geschiedenis en Engels, en volgend jaar andere vakken (dan ben ik ook al 20).
Wat apart dat dat bij jou dan niet kan.. alles kan namelijk geregeld worden met de examencommissie, zelfs als ik thuis examen zou moeten doen had dat gekund.. heel vaag.
Maar wel goed dat je het gaat doen! Veel succes!
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:05
Unsterblich
Avatar van Unsterblich
Unsterblich is offline
Wel discipline tonen, anders kom ik persoonlijk je ass achterna zitten in dat Drieheuvels van je. Nee, maar ik weet niet of er een voorgesteld schema bij zit o.i.d., bij mezelf merk ik altijd dat thuis werken wel fijn is, maar dat de animo om bijvoorbeeld TV te gaan kijken héél héél erg aanwezig is. En dat zou in dit geval natuurlijk wel zonde zijn, alhoewel je de eerste weken natuurlijk supergeïnspireerd bent :> Maar het blíjven maar schoolvakjes die iedere normale puber behoort te haten!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:07
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Unsterblich schreef op 26-05-2004 @ 21:05 :
Wel discipline tonen, anders kom ik persoonlijk je ass achterna zitten in dat Drieheuvels van je. Nee, maar ik weet niet of er een voorgesteld schema bij zit o.i.d., bij mezelf merk ik altijd dat thuis werken wel fijn is, maar dat de animo om bijvoorbeeld TV te gaan kijken héél héél erg aanwezig is. En dat zou in dit geval natuurlijk wel zonde zijn, alhoewel je de eerste weken natuurlijk supergeïnspireerd bent :> Maar het blíjven maar schoolvakjes die iedere normale puber behoort te haten!
Ja papa

Nee, lief En je hebt gelijk. Het gaat discipline vergen!! Ik word al helemaal zenuwachtig bij het idee. Maar goed.. komt wel goed (want anders kom jij m'n ass achterna zitten )
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:16
Unsterblich
Avatar van Unsterblich
Unsterblich is offline
Oh, ja.. I will. En dan heb ik het niet over spelerig wegrennen, nee, mijn kettingzaag zet je wel op een gemeend lopen!

Discipline is klote. Mensen die je uitnodigen op bankjes aan de gracht en dat soort spul.. dat is allemaal zo vervelend afleidend. Ik wou dat mensen daar eens mee stopten. Nee, nachtenlang in de boekjes zul je zitten, formules stampend. Krijg je ook een scheikundeset enzo? Da's wel leuk dan, thuis nitroglycerine fabriceren enzo. Bah, ik moet zelf een afstudeerscriptie schrijven in anderhalve week en ik heb al geen inspiratie, ik hoop dat het jou beter afgaat over een heel jaar :x
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:20
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Unsterblich schreef op 26-05-2004 @ 21:16 :
Oh, ja.. I will. En dan heb ik het niet over spelerig wegrennen, nee, mijn kettingzaag zet je wel op een gemeend lopen!

Discipline is klote. Mensen die je uitnodigen op bankjes aan de gracht en dat soort spul.. dat is allemaal zo vervelend afleidend. Ik wou dat mensen daar eens mee stopten. Nee, nachtenlang in de boekjes zul je zitten, formules stampend. Krijg je ook een scheikundeset enzo? Da's wel leuk dan, thuis nitroglycerine fabriceren enzo. Bah, ik moet zelf een afstudeerscriptie schrijven in anderhalve week en ik heb al geen inspiratie, ik hoop dat het jou beter afgaat over een heel jaar :x
I know. Ik zie je er wel voor aan

Kom op! Het gaat je best lukken. Je sleept je er wel doorheen. (ga je daarom ook een week vrij nemen? of is dat pas erna?)

En uhm.. 'ik zal het noooooooooit meer doen' .. of misschien toch maar wel. Ik krijg inderdaad een paar practica/praktische toetsen ja. Maar thuis nitroglycerine fabriceren, betwijfel ik
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:28
Unsterblich
Avatar van Unsterblich
Unsterblich is offline
Citaat:
grl schreef op 26-05-2004 @ 21:20 :
I know. Ik zie je er wel voor aan

Kom op! Het gaat je best lukken. Je sleept je er wel doorheen. (ga je daarom ook een week vrij nemen? of is dat pas erna?)

En uhm.. 'ik zal het noooooooooit meer doen' .. of misschien toch maar wel. Ik krijg inderdaad een paar practica/praktische toetsen ja. Maar thuis nitroglycerine fabriceren, betwijfel ik
Ik ben lief.. okee.

En ja, het gaat wel lukken maar.. pff. Zeven juni aanstaande moet het gewoon àf zijn, op wat spelfouten na ofzo (alsof die er dan nog in zitten..) en dat is al best snel.

En nitro is leuk, kun je nog eens wat politici mee laten schrikken
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:34
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Unsterblich schreef op 26-05-2004 @ 21:28 :
Ik ben lief.. okee.

En ja, het gaat wel lukken maar.. pff. Zeven juni aanstaande moet het gewoon àf zijn, op wat spelfouten na ofzo (alsof die er dan nog in zitten..) en dat is al best snel.

En nitro is leuk, kun je nog eens wat politici mee laten schrikken
Ja, je bent lief

Hmm. Mja. Dat komt langzaam dichterbij. Maar goed, t lukt je best. Gewoon even ervoor gaan zitten, dan komt het wel goed. Dan zal ik je maar niet uitnodigen tot die tijd

Hehe, mja.. kàn. Dat laat ik aan jou over. Jij bent dan wel de lieve en ik de gemene, maar dit is meer iets voor jou
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:49
Unsterblich
Avatar van Unsterblich
Unsterblich is offline
Citaat:
grl schreef op 26-05-2004 @ 21:34 :
Ja, je bent lief

Hmm. Mja. Dat komt langzaam dichterbij. Maar goed, t lukt je best. Gewoon even ervoor gaan zitten, dan komt het wel goed. Dan zal ik je maar niet uitnodigen tot die tijd

Hehe, mja.. kàn. Dat laat ik aan jou over. Jij bent dan wel de lieve en ik de gemene, maar dit is meer iets voor jou
Ja, weet ik. Wat is je punt?

Langzaam? Als een intercity met voorop het grijnzende hoofd van de afstudeercoördinator geschilderd bedoel je zeker? En..



Als jij het dan maakt, dan stap ik wel op de trein naar Den Haag voor jou
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:52
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Unsterblich schreef op 26-05-2004 @ 21:49 :
Ja, weet ik. Wat is je punt?

Langzaam? Als een intercity met voorop het grijnzende hoofd van de afstudeercoördinator geschilderd bedoel je zeker? En..



Als jij het dan maakt, dan stap ik wel op de trein naar Den Haag voor jou
En bescheiden (dat vind jij tenminste )

Ja, dat weet ik ook wel. Ik probeerde het niet al te erg te laten klinken Maarruhm... don't forget: jij kan alles. *knuff*

Heb jij een receptje?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:59
Unsterblich
Avatar van Unsterblich
Unsterblich is offline
MATERIAL: distilled water, table salt, sodium bicarbonate, concentrated nitric acid (13 ml), concentrated sulfuric acid (39ml), glycerine.

EQUIPMENT: eye-dropper, 100 ml beaker, 200-300ml beakers (2), ice bath container, centigrade thermometer, blue litmus paper.

Recept op aanvraag. En ik kan alles? Net zoals jij? Dus als ik het haal jij ook? Of moet ik wachten tot jij het hebt gehaald? :>
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 21:01
Verwijderd
Zeg stelletje spammerds
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 21:04
Unsterblich
Avatar van Unsterblich
Unsterblich is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 26-05-2004 @ 22:01 :
Zeg stelletje spammerds
Zeg lieverd.. is die nitroglycerine al klaar om te testen..?

Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 21:04
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Unsterblich schreef op 26-05-2004 @ 21:59 :
MATERIAL: distilled water, table salt, sodium bicarbonate, concentrated nitric acid (13 ml), concentrated sulfuric acid (39ml), glycerine.

EQUIPMENT: eye-dropper, 100 ml beaker, 200-300ml beakers (2), ice bath container, centigrade thermometer, blue litmus paper.

Recept op aanvraag. En ik kan alles? Net zoals jij? Dus als ik het haal jij ook? Of moet ik wachten tot jij het hebt gehaald? :>
Hm.. als ik het kastje van m'n scheikunde docente plunder, is er nog een best grote kans dat ik alles hiervan daarin kan vinden. ....

Krummeltje: sorry
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Unsterblich schreef op 26-05-2004 @ 22:04 :
Zeg lieverd.. is die nitroglycerine al klaar om te testen..?

Ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun away!

Niet zo'n verstandig plan. Mn vriendje is bioloog, die zal je krijgen (met een biologisch wapen uiteraard.)

En nou weer ontopic. Ik begin zelf ook al te spammen
Oh, wat ben ik braaf
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 21:06
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Unsterblich schreef op 26-05-2004 @ 22:04 :
Zeg lieverd.. is die nitroglycerine al klaar om te testen..?

Nee nee, het lijkt me geen goed idee als Krummeltje het maakt. Zij is een alpha, zoals je hebt kunnen lezen
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 21:07
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 26-05-2004 @ 22:05 :
Ruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun away!

Niet zo'n verstandig plan. Mn vriendje is bioloog, die zal je krijgen (met een biologisch wapen uiteraard.)

En nou weer ontopic. Ik begin zelf ook al te spammen
Oh, wat ben ik braaf
het gaat indirect nog steeds over school hoor
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 21:14
Unsterblich
Avatar van Unsterblich
Unsterblich is offline
Citaat:
grl schreef op 26-05-2004 @ 22:06 :
Nee nee, het lijkt me geen goed idee als Krummeltje het maakt. Zij is een alpha, zoals je hebt kunnen lezen
Dat insinueerde ik ook niet? Jij moet 't maken.

En biologische wapens, puh, ik heb net heel season 3 van 24 afgekeken

School is stom, dus mag spammen wel even. Plus, ze gaat het toch wel doen, dus who cares wat iedereen nog te melden heeft
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 20:38
Ilsch_temp
Avatar van Ilsch_temp
Ilsch_temp is offline
ik ben jaloers op het feit dat je wel weet wat je wil!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 22:21
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ilsch schreef op 27-05-2004 @ 21:38 :
ik ben jaloers op het feit dat je wel weet wat je wil!
Och. Voorlopig heb ik het nog niet bereikt. "een mens kan zoveel willen.. " Maar het maakt een heleboel dingen inderdaad wel makkelijker. Bepaalde keuzes zijn min of meer al gemaakt. Of het gaat lukken is een tweede natuurlijk
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren VWO spint / thuisstudie / VAVO (5 vakken)
Peter1989
8 02-10-2012 02:20
Werk, Geld & Recht Studietegemoetkoming/Stufi thuisstudie
Adrenaline
19 11-05-2007 11:00
Algemene schoolzaken thuisstudie/ studieplan
rare kwast
2 05-04-2007 18:18
Algemene schoolzaken thuisstudie???
missjackie
1 06-08-2005 09:35
Algemene schoolzaken Zijn er nog studenten hier die een thuisstudie doen of hebben gedaan?
Houseparty21
13 27-09-2004 17:01
Algemene schoolzaken Thuisstudie VWO via LOI of NTI
Chileno
9 08-06-2004 12:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40.