Oud 28-11-2018, 16:01
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Heyy, ik ben nu al 3 maanden verliefd op me teamleider A (22).
Nu heb ik een goede band met hem opgebouwd, we praten best veel op werk en hebben dan eigenlijk altijd een lach op ons gezicht.
Ik vraag me alleen af of hij mij ziet zitten?
Hij plaagt me vaak (bijna altijd) en legt soms ze hand even op me schouder of rug. Vaak maakt hij dus ook flauwe grapjes. Dit doet hij niet bij anderen.
Een andere collega van me ik noem hem even B, die ging tegen me praten, en A die kwam gelijk het hoekje om en zei, B jongen, rot nou toch is op. Toen liep B een beetje verbaasd weg, en A bleef bij me staan en toen ging hij in mijn pad helpen en gezellig praten.
Nu hebben we dus altijd eigenlijk een lach op ons gezicht als we met elkaar praten en kunnen we gewoon niet ophouden met lachen (goed teken toch?).
Afgelopen dinsdag werd hij echter een beetje geirriteerd toen B weer naar me toekwam en begon te praten. Toen zei hij tegen B, ga is naar je eigen pad aan het werk, en tegen mij dat ik iets sneller moet werken omdat ik als enige nog een kar heb.
Toen werd ik een beetje geïrriteerd en ging tegen hem in. Ik zei tegen hem dat ik letterlijk 1 ding tegen B had gezegd en voor de rest gewoon de hele tijd aan het werk ben en zo snel als ik kan en dat ik gewoon me best doe. A die kijk me lachend aan (goed teken??), ik vervolgens 'ja en nu loop je weer te lachen maar ik vind het gewoon echt niet leuk, ik vind het echt scheef ik doe gewoon me best'. Waarop A sorry zei maar nog steeds ze lach niet kon bedrukken.
later op whatsapp vroeg ik iets aan hem over werk en toen zei hij dat hij t ging regelen, ik zei topper. hij zei nee jiji bent een topper.
Ook herinnert hij zich vrijwel alles wat ik is tegen hem heb verteld, zoals dat mijn ouders bierdopjes hadden gevonden en ik me aansteker was kwijtgeraakt en dingetjes over sport en school enzo.

Kan ik dingen als een hint zien? En hoe ga ik hierop in?

Ik ben trouwens 16

Laatst gewijzigd op 28-11-2018 om 16:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2018, 18:58
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Natuurlijk kan het flirten zijn. Aan de andere kant, het scheelt 6 jaar. Weet je wel zeker dat het zuivere koffie is?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2018, 19:00
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Dat het zuivere koffie is weet ik wel zeker ja! Hij is gewoon nog iets jonger qua gedrag en zou hem eerder 19/20 schatten, woont nog bij zijn ouders en heeft ook aantal vrienden van 19/20 maar jij denkt dus dat het flirten kan zijn?🤩
Met citaat reageren
Oud 28-11-2018, 19:53
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
19/20 is zeker geen 16
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2018, 21:53
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Klopt! Op deze leeftijd lijkt het verschil misschien groot, maar dat valt eigenlijk reuze mee hoor.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2018, 22:08
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Als je serieus bent om deze stap te maken, zou ik het aan hem vragen. Doe het wel privé. En niet via de app, maar rechtstreeks
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2018, 23:07
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Ja maar ga niet rechtstreeks aan hem vragen, hey vind je me leuk. Want ja dat is beetje random toch?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2018, 12:17
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
True. Het is random. Maar het helpt wel. En dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2018, 18:10
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Vraag hem gewoon eens samen wat te doen. Zegt hij ja. Dan is het leuk en wie weet volgt er meer. Zegt hij nee. Dan weet je gelijk genoeg.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2018, 21:23
anoniem2002tjex
anoniem2002tjex is offline
Citaat:
Vraag hem gewoon eens samen wat te doen. Zegt hij ja. Dan is het leuk en wie weet volgt er meer. Zegt hij nee. Dan weet je gelijk genoeg.
Zoals wat? Ben zo bang voor afwijzing omdat dan die vriendschap die we nu hebben wss ook weggaat
Met citaat reageren
Oud 29-11-2018, 22:21
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Al ga je ff wat drinken, of ff wat rondhangen het hoeft niet als een date te zijn
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Is deze man oprecht? Wat denken jullie? :)
Cherry77
10 01-09-2016 14:15
Liefde & Relatie Wel of niet wat met hem nemen?
Kate0112
8 16-06-2016 21:26
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied? #115
Verwijderd
500 22-02-2011 19:44
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #64
moon
494 22-07-2006 00:04
Liefde & Relatie help...mijn ex flirt nog steeds met me...
Devilsdaughter
29 05-02-2005 12:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59.