Oud 17-01-2019, 14:36
FCPDani
FCPDani is offline
Goedemiddag,

Voor mijn PvA heb ik een onderwerp nodig.

Mijn PvA moet bestaan uit:

Probleemanalyse
Theoretisch kader
Vragenlijst

Weet iemand een actueel bestaand probleem die ik het best kan gebruiken voor me PvA
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-01-2019, 14:48
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Kan je iets bedenken met de deal van May?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2019, 18:47
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Wat is een PvA? En voor welke opleiding is het? Maakt nog al uit welke richting je doet
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 17-01-2019, 18:52
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Wat is een PvA? En voor welke opleiding is het? Maakt nog al uit welke richting je doet
Plan van Aanpak denk ik
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2019, 19:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
We hebben toch echt meer informatie nodig, als je wil dat we je helpen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-01-2019, 00:33
FCPDani
FCPDani is offline
Citaat:
We hebben toch echt meer informatie nodig, als je wil dat we je helpen
Plan van aanpak moet over een beroepsgerelateerde praktijkprobleem gaan binnenin een organisatie. Moet natuurlijk over een organisatie gaan waar voldoende markt- en bedrijfsinformatie voor te vinden is.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2019, 00:35
FCPDani
FCPDani is offline
Citaat:
Wat is een PvA? En voor welke opleiding is het? Maakt nog al uit welke richting je doet
Plan van aanpak. Opleiding: marketing en economie
Met citaat reageren
Oud 18-01-2019, 00:39
FCPDani
FCPDani is offline
Citaat:
Kan je iets bedenken met de deal van May?
Plan van aanpak moet over een beroepsgerelateerde praktijkprobleem gaan. excuses..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2019, 06:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Plan van aanpak moet over een beroepsgerelateerde praktijkprobleem gaan binnenin een organisatie. Moet natuurlijk over een organisatie gaan waar voldoende markt- en bedrijfsinformatie voor te vinden is.
Sla eens een krant open, of ga naar een nieuws website, kijk daar welk nieuws je kan vinden over problemen binnen een organisatie, en ga vervolgens op zoek naar meer informatie.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-01-2019, 09:11
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Misschien kun je iets met de stakingen en onvrede binnen het personeel van PostNL doen ofzo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2019, 00:19
FCPDani
FCPDani is offline
Citaat:
Sla eens een krant open, of ga naar een nieuws website, kijk daar welk nieuws je kan vinden over problemen binnen een organisatie, en ga vervolgens op zoek naar meer informatie.

Bedankt voor je advies, maar dat heb ik natuurlijk allang gedaan. Anders had ik mijn vraag hier niet gesteld.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2019, 00:19
FCPDani
FCPDani is offline
Citaat:
Misschien kun je iets met de stakingen en onvrede binnen het personeel van PostNL doen ofzo
Bedankt voor je hulp!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2019, 07:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Bedankt voor je advies, maar dat heb ik natuurlijk allang gedaan. Anders had ik mijn vraag hier niet gesteld.
Er is echt genoeg te vinden zou ik denken. Laatst las ik nog een lang artikel over de werkomstandigheden bij Bol.com in het magazijn. En er zijn altijd wel stukken te vinden over de werkdruk in het onderwijs, of slecht presterende scholen. Imagoschade bij Facebook.

De laatste jaren wordt duurzaamheid en fair trade ook steeds belangrijker, je zou kunnen kijken naar stappen die een bedrijf daarin heeft gezet of zou moeten zetten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-01-2019, 14:52
Perziken
Perziken is offline
Citaat:
Er is echt genoeg te vinden zou ik denken. Laatst las ik nog een lang artikel over de werkomstandigheden bij Bol.com in het magazijn. En er zijn altijd wel stukken te vinden over de werkdruk in het onderwijs, of slecht presterende scholen. Imagoschade bij Facebook.

De laatste jaren wordt duurzaamheid en fair trade ook steeds belangrijker, je zou kunnen kijken naar stappen die een bedrijf daarin heeft gezet of zou moeten zetten.
Iets over de werkomstandigheden bij een bedrijf als bol.com is best een interessant onderwerp. Zeker in combinatie met de stijgende trend in e-commerce.

Ging dat artikel dat je las toevallig over een journalist die een aantal weken undercover ging in een bol.com magazijn? Dat artikel vond ik namelijk erg interessant om te lezen. Met name het deel hoe de afdeling die teruggestuurde producten controleert.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2019, 15:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Iets over de werkomstandigheden bij een bedrijf als bol.com is best een interessant onderwerp. Zeker in combinatie met de stijgende trend in e-commerce.

Ging dat artikel dat je las toevallig over een journalist die een aantal weken undercover ging in een bol.com magazijn? Dat artikel vond ik namelijk erg interessant om te lezen. Met name het deel hoe de afdeling die teruggestuurde producten controleert.
Ja, die bedoel ik!

Ik vond het vooral schokkend om te horen hoe met werknemers met een migratie-achtergrond werd omgegaan. Alsof er bij die werknemers geen noodzaak is om hen menselijk en met respect te behandelen, puur omdat zij hun mond niet zo snel open trekken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45.