Oud 10-01-2003, 13:20
anja
anja is offline
Een 'gevoelig' onderwerp, dat net bij mij niet gevoelig genoeg is... Klinkt een beetje cryptisch, maar het is wel erg vervelend. In allerlei tijdschriften lees je dat de clitoris een enorm gevoelig orgaan is, en hier op het forum komen de meeste meiden binnen een paar minuten tot een hoogtepunt als ze het met zichzelf doen. Nou, bij mij ligt dat dus even flink anders! Er zal wel weer iets met mij mis zijn, maar mijn clitoris is dus absoluut niet zo gevoelig als bij de anderen. Om überhaupt een lekker gevoel te krijgen daaro, moet ik écht hard te keer gaan. Soms zo hevig, dat de volgende ochtend mijn clitoris gewoon *pijn* doet. Niet normaal! Maar het is de enige mogelijkheid om tot een hoogtepunt te komen (en dan nog ben ik _minstens_ 10 minuten bezig). Heeft er iemand al te maken gehad met dit probleem, en is er een oplossing voor?

PS: als jullie vinden dat deze eerder bij seksualiteit thuishoort, mag hij verplaatst worden
__________________
De meeste dromen zijn bedrog

Laatst gewijzigd op 10-01-2003 om 13:36.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 13:22
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
anja schreef:
Een 'gevoelig' onderwerp, dat net bij mij niet gevoelig genoeg is... Klinkt een beetje cryptisch, maar het is wel erg vervelend. In allerlei tijdschriften lees je dat de clitoris een enorm gevoelig orgaan is, en hier op het forum komen de meeste meiden binnen een paar minuten tot een hoogtepunt als ze het met zichzelf doen. Nou, bij mij ligt dat dus even flink anders! Er zal wel weer iets met mij mis zijn, maar mijn clitoris is dus absoluut niet zo gevoelig als bij de anderen. Om überhaupt een lekker gevoel te krijgen daaro, moet ik écht hard te keer gaan. Soms zo hevig, dat de volgende ochtend mijn clitoris gewoon *pijn* doet. Niet normaal! Maar het is de enige mogelijkheid om tot een hoogtepunt te komen (en dan nog ben ik _minstens_ 10 minuten bezig). Heeft er iemand al te maken gehad met dit probleem, en is er een oplossing voor?

PS: als jullie vinden dat deze eerder bij seksualiteit thuishoort, mag hij verplaatst wordenEen 'gevoelig' onderwerp, dat net bij mij niet gevoelig genoeg is... Klinkt een beetje cryptisch, maar het is wel erg vervelend. In allerlei tijdschriften lees je dat de clitoris een enorm gevoelig orgaan is, en hier op het forum komen de meeste meiden binnen een paar minuten tot een hoogtepunt als ze het met zichzelf doen. Nou, bij mij ligt dat dus even flink anders! Er zal wel weer iets met mij mis zijn, maar mijn clitoris is dus absoluut niet zo gevoelig als bij de anderen. Om überhaupt een lekker gevoel te krijgen daaro, moet ik écht hard te keer gaan. Soms zo hevig, dat de volgende ochtend mijn clitoris gewoon *pijn* doet. Niet normaal! Maar het is de enige mogelijkheid om tot een hoogtepunt te komen (en dan nog ben ik _minstens_ 10 minuten bezig). Heeft er iemand al te maken gehad met dit probleem, en is er een oplossing voor?

PS: als jullie vinden dat deze eerder bij seksualiteit thuishoort, mag hij verplaatst worden
lees je tekst nog es door
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 13:32
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Zit ie misschien diep verscholen onder het "monnikskapje"?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 13:36
anja
anja is offline
Tekst stond 2x na elkaar, heb het aangepast...
__________________
De meeste dromen zijn bedrog
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 13:55
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Ben je wel eens gebeft?
Was dat wel lekker?
Ik kan me voorstellen dat een vinger een ander effect geeft dan een tong. Gebruik je genoeg speeksel?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 14:19
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Cocaine opdoen helpt, zeggen ze

Nee idd, ik volg m'n voorganger met: lukt het bij beffen ook niet? En idd genoeg speeksel?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 19:36
Verwijderd
er zit een kapje over de clitoris, misschien heb je meer gevoel erin als je dat naar achter schuift?

en ik denk niet dat beffen zin zou hebben voor haar, want een tong voel je meestal toch juist minder dan een vinger
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 22:17
spunky
Avatar van spunky
spunky is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
en ik denk niet dat beffen zin zou hebben voor haar, want een tong voel je meestal toch juist minder dan een vinger
Dat is bij mij inderdaad het geval...

Het lijkt mij dat jouw clitoris misschien gewoon niet jouw 'gevoelige' plekje is. Dat is geen afwijking ofzo, ik ben er van overtuigd dat jij nog meer gevoelige plekken hebt zoals misschien de G-spot.
Mijn vriend heeft bijvoorbeeld een zeer ongevoelige eikel (= vergelijkbaar met de clitoris van een vrouw). Hij komt ook niet of moeilijk klaar door aftrekken en pijpen.
Maar als hij sex heeft komt ie wel klaar omdat de bovenkant van zijn penis erg gevoelig is en die dan wel gestimuleerd wordt.
Mijn advies: ga op zoek naar een ander gevoelig plekje of ga op een andere manier je clitoris stimuleren.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 23:10
Verwijderd
Misschien doe je iets een beetje fout, want ik dacht eerder ook dat het tamelijk ongevoelig was... viel nogal mee
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 13:09
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:

en ik denk niet dat beffen zin zou hebben voor haar, want een tong voel je meestal toch juist minder dan een vinger
Dan doet die tong het niet goed


Je kunt wel meer druk uitoefenen met je vinger, maar om de een of andere reden is een tong veel subtieler en komt gevoeliger over.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef:
Dan doet die tong het niet goed


Je kunt wel meer druk uitoefenen met je vinger, maar om de een of andere reden is een tong veel subtieler en komt gevoeliger over.
precies... het is subtieler, dus als het een beetje ongevoelig is daar dan voel je het nauwelijks, lijkt mij, ze zegt immers zelf dat ze tamelijk onsubtiel moet zijn om zichzelf wat te laten voelen? (ja niet letterlijk)
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 13:53
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
precies... het is subtieler, dus als het een beetje ongevoelig is daar dan voel je het nauwelijks, lijkt mij, ze zegt immers zelf dat ze tamelijk onsubtiel moet zijn om zichzelf wat te laten voelen? (ja niet letterlijk)
Ohja dat was ik even vergeten.
Thnx voor de correctie
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 18:57
Yamyam
Yamyam is offline
Mijn tip is altijd de douchekop. Harde straal: als je dan nog niks voelt!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 19:41
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
Mijn tip is altijd de douchekop. Harde straal: als je dan nog niks voelt!
Bidets are wonderful!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 00:30
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Misschien doe je iets een beetje fout, want ik dacht eerder ook dat het tamelijk ongevoelig was... viel nogal mee
LOL!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 01:22
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Ikzelf ben er niet zo veel mee, maar m'n ex zou erg blij zijn dit te lezen...

Ze heeft jusit hetzelfde probleem.

Om verwarring naar aanleiding van vorige posters weg te nemen ; nee, geen monnikskapje erover, en tijdens beffen ook geen verbetering.

Volledig natte huid ertegen, en redelijk harde druk... En ze is maar 1 of 2x tijdens haar leven klaargekomen (om ff te verduidelijken : ze is nu 18, was ong 15 toen ze begon met seks).

Heeft ook niet met "slechte sex" te maken, zowel verminderd als meer contact, chinees beffen, stimulatie van g-spot & clitoris, eender wat heeft geen effect.

Haar borsten waren ook nagenoeg niet gevoelig, even gevoelig als bv een schouder aanraken.

Best een moeilijk onderwerp op mee naar je husidokter te geraken, en misschien is dit wel iets waar je best vroeg bij kan zijn...

Ze had wel een "vergroeide vagina", wat ik ondermeer bij haar kon voelen (haar vagina 'eindigde' op een bepaalde plaats, ik voelde "'t einde" gewoon... En ongeveer 5cm vanbinnen een "knobbel", de baarmoederhals vermoed ik, een plaats waar die dus niet hoorde te liggen.

De vergroeing was door een dokter vastgesteld, en naar mijn bescheiden mening kan dit wel eens de zenuwen die van de clitoris komen verstoren....

Nuja, je kan hier best ff over doorzoeken of gewoon bij of een sexuoloog of een gynaecoloog aankloppen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 10:16
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Ik doe er ook behoorlijk lang over eer ik tot een hoogtepunt kom. Heb er nooit een probleem van gemaakt, het is inderdaad wat zwoegen tot het zover is, maar dan maak ik er meteen dubbel gebruik van door lang op het randje te fietsen

En ja, ik moet ook behoorlijk 'wild' tekeer gaan, zeker als je hoort dat anderen nog maar naar hun clitoris moeten wijzen of ze gillen het al uit van de overgevoeligheid

Heb me er gewoon bij neergelegd dat het zo is. Verder niks vergroeiingen of zo, ik denk dat sommige meiden gewoon minder gevoelig zijn. Kan me haast niet inbeelden dat iedereen hier op het forum binnen de minuut klaarkomt, moeten vast wel meer meiden zijn bij wie het langer duurt...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 12:30
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Boer_kameeL schreef:

chinees beffen,


En dat is?

Citaat:

Haar borsten waren ook nagenoeg niet gevoelig, even gevoelig als bv een schouder aanraken.


Aw... ik ben soms TE gevoelig. Is ook irritant, want dan kan je me bijna niet meer aanraken.

Citaat:

Ze had wel een "vergroeide vagina", wat ik ondermeer bij haar kon voelen (haar vagina 'eindigde' op een bepaalde plaats, ik voelde "'t einde" gewoon... En ongeveer 5cm vanbinnen een "knobbel", de baarmoederhals vermoed ik, een plaats waar die dus niet hoorde te liggen.

De vergroeing was door een dokter vastgesteld, en naar mijn bescheiden mening kan dit wel eens de zenuwen die van de clitoris komen verstoren....


Is ze daaraan geopereerd?
Of kun je je daaraan laten opereren?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 12:32
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
sofie3 schreef:

Kan me haast niet inbeelden dat iedereen hier op het forum binnen de minuut klaarkomt, moeten vast wel meer meiden zijn bij wie het langer duurt...
Ik kijk nooit op de klok ofzo
maar ik merk wel dat het de ene keer sneller gaat dan de andere keer en heb het idee dat het vanaf ongeveer 1 week voor je periode het gevoeligst is (hoewel ik eerder denk dat je gewoon geiler bent (door hormonen) en je subjectieve opwinding je genitale opwinding beter stimuleert).
Met citaat reageren
Oud 29-06-2017, 23:00
Adcb
Adcb is offline
Hey, ik heb je bericht gelezen over je probleempje.. ik weet niet sinds wanneer dit berichtje hierop staat, maar ik wou je vragen of je al wist hoe het kwam, en of het verbeterd is? Zoja, hoe heb je het gedaan? Want ik heb hetzelfde probleempje de laatste tijd, en ik ben er niet na de dokter mee durven gaan, en dit is de eerste keer dat ik er echt om vraag want het is best een gevoelig onderwerp. Groetjes x
Met citaat reageren
Oud 30-06-2017, 11:42
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Hey, ik heb je bericht gelezen over je probleempje.. ik weet niet sinds wanneer dit berichtje hierop staat, maar ik wou je vragen of je al wist hoe het kwam, en of het verbeterd is? Zoja, hoe heb je het gedaan? Want ik heb hetzelfde probleempje de laatste tijd, en ik ben er niet na de dokter mee durven gaan, en dit is de eerste keer dat ik er echt om vraag want het is best een gevoelig onderwerp. Groetjes x
Denk dat ts niet meer op dit forum zit het topic zoals je boven een bericht kunt lezen is uit 2003..

Maar ga gewoon naar je huisarts, schaam je niet. Die zien vaker dingen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2017, 00:14
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Hey, ik heb je bericht gelezen over je probleempje.. ik weet niet sinds wanneer dit berichtje hierop staat, maar ik wou je vragen of je al wist hoe het kwam, en of het verbeterd is? Zoja, hoe heb je het gedaan? Want ik heb hetzelfde probleempje de laatste tijd, en ik ben er niet na de dokter mee durven gaan, en dit is de eerste keer dat ik er echt om vraag want het is best een gevoelig onderwerp. Groetjes x
'Minstens tien minuten' bezig zijn, zoals in de OP staat, is best normaal. En een hoop meisjes moeten wat harder vingeren, daarom zijn vibrators zoals de Hitachi en de Doxy ook zo populair.

Op wat voor manier heb je hier precies last van?

Ik zou ook even een eigen topic maken op Seksualiteit.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit hoe doe je het met jezelf...vingeren, "schuren"
Verwijderd
109 10-10-2016 11:08
Seksualiteit een paar problemen..
ralph94
237 24-06-2012 22:47
Seksualiteit Weinig gevoel bij neuken?
Me@You
20 23-03-2004 16:56
Seksualiteit anaal, hoe is dat eigelijk om te doen?
Verwijderd
40 29-06-2003 11:52
Seksualiteit klaarkomen -> raadsel
Hanne00
11 05-06-2003 19:37
Seksualiteit g-spot
coecie
47 23-02-2003 01:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.