Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2002, 14:03
Marnin
Marnin is offline
ons huisdier is een kat.
ik houd van katten.
een heleboel mensen houden van katten.
heb je een idee waarom dat is dat het bij zoveel mensen .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2002, 15:07
tisje
tisje is offline
Ik weet het eigenlijk niet, misschien omdat ze zo aanhankelijk zijn. Ze komen naar je toe als je thuis komt, maar ja dat is ook weer niet bij elke kat het geval. Dus zoals ik al zei ik weet het niet, maar ik weet wel dat ze inderdaad heeeeel lievig zijn!
__________________
*did you get my point*...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 15:43
Kapee
Kapee is offline
Citaat:
tisje schreef:
Ik weet het eigenlijk niet, misschien omdat ze zo aanhankelijk zijn. Ze komen naar je toe als je thuis komt, maar ja dat is ook weer niet bij elke kat het geval. Dus zoals ik al zei ik weet het niet, maar ik weet wel dat ze inderdaad heeeeel lievig zijn!
ja en ze hebben iets mysterieus, dus iets aantrekkelijks voor mensen. In de oudheid waren het boodschappers van goden. In de middeleeuwen en zo werd ie in verband gebracht met heksen en de duivel, en daarna was het weer iets voor de rijken.

Vreemd eigenlijk omdat de kat geen direct nut heeft voor de mens. Een hond bewaakt, helpt bij de jacht, hoedt schapen en ga zo maar door, maar een kat doet dat alles niet... heel apart
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 16:32
*~britt~*
*~britt~* is offline
ik heb geen idee, zelf houd ik helemaal niet van katten..
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 17:31
Popje_temp
Avatar van Popje_temp
Popje_temp is offline
Katten bewegen heel mooi, heel erg sierlijk vind ik.
Ook het mysterieuze aan katten vind ik geweldig, ze kunnen je echt aankijken met een bepaalde blik, alsof ze dwars door je heen kijken.
Ze zijn ook zo lekker arrogant, dan lopen ze langs je heen met een opgeheven kin en het volgende moment, zijn ze heel aanhankelijk.

Ik vind ook dat katten echt persoonlijkheden kunnen zijn met een heel grillig karakter, ondoorgrondelijk en ja mysterieus zeker.....
__________________
I will work to elevate you just enough to bring you down. Trust me. wilt trouwen met oemoemenoe! geeft vakje27 een kus!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 17:45
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
Ik vind katten ook heel schattig

-ze kijken zo lief
-ze mauwen zo schattig
-ze zijn zo zacht
-ze kruipen bij je op schoot
-ze zijn niet zo bang van mensen

enz
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 18:27
Larah17
Larah17 is offline
Snap ik ook niet, want ik heb echt helemaal NIKS met katten. Ik vind jonge katjes wel lief natuurlijk, maar verder niet hoor...Ik vind ze saai, honden zijn veel cooler!
__________________
LH
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 18:44
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Ze hebben een eigen persoonlijkheid en laten van zichzelf geen slaven maken zoals de honden wel. Een kat komt naar je toe als HIJ wilt, je kan hem niet bevelen iets te doen.
__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 00:10
~elvira~
~elvira~ is offline
katten zijn stoer!!

daarbij zijn ze ook nog eens erg lief

~~
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 00:11
~elvira~
~elvira~ is offline
Citaat:
No_third_ch@nce schreef:
Ze hebben een eigen persoonlijkheid en laten van zichzelf geen slaven maken zoals de honden wel. Een kat komt naar je toe als HIJ wilt, je kan hem niet bevelen iets te doen.

als ik mij kat roep (omdat ík wil dat ze komt) komt ze ook

kannatuurlijk ook dat mn kat graag bij me wil zijn
Met citaat reageren
Oud 31-01-2002, 13:38
scala
scala is offline
ze zijn juist afhankelijk!gaan hun eigen gang maar houden wel van je

et enige wat ze van je willen is wat eten, een schoot&naar buiten hun leven is zo simpel voor mijn gevoel...dan zie ik ze weer heerlijk relaxen &nix doen als ik later als iets trug moet komen, dan graag een kat

Et zijn gwoon mooie dieren zo sierlijk...als ze bv over iets heen lopen, raken of stoten ze nix om ofzo! verder maken ze geen lawaai en kan je ze fijn knuffelen
ow en je hoeft ze nie uit te laten, gooit ze gwoon naar buiten btw et is koel als ze tegen je praten, doek eg vaak aankijken en praten en dan miauwen ze van alles trug lol=)
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 18:22
The Wanderer
Avatar van The Wanderer
The Wanderer is offline
Citaat:
Kapee schreef:
ja en ze hebben iets mysterieus, dus iets aantrekkelijks voor mensen. In de oudheid waren het boodschappers van goden. In de middeleeuwen en zo werd ie in verband gebracht met heksen en de duivel, en daarna was het weer iets voor de rijken.

Vreemd eigenlijk omdat de kat geen direct nut heeft voor de mens. Een hond bewaakt, helpt bij de jacht, hoedt schapen en ga zo maar door, maar een kat doet dat alles niet... heel apart
vroeger was de hoofdreden dat mensen katten namen vanwege muizen in huis. Tegenwoordig is het aantal muizen dat zich in huizen gevestigd heeft sterk afgenomen.

__________________
SpoonBoy:Do not try to bend the spoon. That's impossible. Instead, only try to realize the truth. Neo:What truth? SpoonBoy:A spoon is for eating only.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 18:33
Kapee
Kapee is offline
Citaat:
The Wanderer schreef:
vroeger was de hoofdreden dat mensen katten namen vanwege muizen in huis. Tegenwoordig is het aantal muizen dat zich in huizen gevestigd heeft sterk afgenomen.

ja maar de katten blijven ik heb het dus echt niet staan op katten... geef mij maar een hond!!!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 19:19
Marnin
Marnin is offline
Ik vind het altijd zo leuk om onze kat te knuffelen.
Het is echt een lieve kat. Hij gaat altijd bij je zitten en hij geeft je dan kopjes en dan gaat hij gelijk spinnen. Soms vind hij dat je dan ook gewassen moet wordfen. Dan gaat hij met zijn tong je hand likken. Zijn tong is net schuurpapier!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2002, 20:56
Woodstock
Avatar van Woodstock
Woodstock is offline
katten zijn afhankelijke, mysterieuze dieren, ze gaan hun eigen gang, en mensen worden gefascineerd door dat mysterieuze.
__________________
Eat jazz, drink sunshine, listen to honey, talk to tea
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12.