Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2010, 17:49
Jessie1207
Jessie1207 is offline
altyd wanneer ik en mijn vriend sex hebbe maakt mijn vagina geluid, dat het is een keer gebeurt lijkt me wel normaal, maar dit is egt veel. kan ik er iets aandoen omdat te verkomen? ikschaam me er wel voor, mijn vriend lijkt het niet veel te schelen, maar ik trek het me enorm aan.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 17:54
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Oh, dat komt doordat er lucht in je vagina komt en die moet er dan ook weer uit. Tenminste, ik denk dat je dat bedoeld. Het kan een beetje uitmaken welk standje/houding je gebruikt (bijvoorbeeld ook hoe dicht je je benen bij elkaar houdt) maar echt een probleem is het niet. En als het je vriend niets uitmaakt, waarom zou jij je er dan voor moeten schamen? (;

En klik, misschien heb je daar wat aan.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 19:20
Verwijderd
DAAROM zet ik dus altijd gothrock of heavy metal op de achtergrond op
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 21:50
Verwijderd
Dat hoort er bij, bij sommige standjes is het inderdaad erger dan bij anderen, omdat er dan meer lucht mee naar binnen wordt geduwd. En als je heel erg opgewonden bent, wordt het ook erg vochtig allemaal en dat kan ook leuke geluiden maken.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 10:12
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dat het sopt of wat pruttelt is niet raar, idd zoals em zegt wordt er bij seks bij een aantal standjes lucht naar binnen geduwd, en ja dat maakt dan geluid als het eruit komt.
Je kan er samen om lachen, of er gewoon niks over zeggen. Maakt eigenlijk niet uit
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 20:23
Verwijderd
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=queef



Waarom zou jij je ervoor schamen? Hij loopt er met z'n piemel lucht in te jassen, hij doet dat
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 15:10
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dat het sopt of wat pruttelt is niet raar, idd zoals em zegt wordt er bij seks bij een aantal standjes lucht naar binnen geduwd, en ja dat maakt dan geluid als het eruit komt.
Je kan er samen om lachen, of er gewoon niks over zeggen. Maakt eigenlijk niet uit
'sopt en pruttelt'

iewl, audials
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 15:18
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
ik zie echt voor me dat je vagina opeens begint te miauwen ofzo.
Probeer gewoon je erover heen te zetten, het is heel normaal dat dat gebeurt dus. Als je het toch heel genant vind (ik ben er zelf ook niet weg van) kan je gewoon een beetje uitkijken met welke standjes het gebeurt en die voorzichtiger doen, of misschien zelfs niet.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Klaarkomen bij vrouwen
Denkie
53 21-03-2004 10:27
Seksualiteit sex-vraafies
kosamlover
6 24-05-2002 13:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45.