Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2010, 10:27
Bridget1998
Bridget1998 is offline
Omdat mijn oude montuur ontzettend toe is aan vervanging ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe. Op internet kwam ik de site brilonline.com tegen. Best een grappig concept ik kon mijn foto uploaden en daarop brillen passen. Toen ik bij reserveren kwam bleek dat ik hem alleen bij een opticien bij mij in de buurt kon ophalen (omdat er volgend de site nog een oogmeting ed plaats moet vinden).

Op zich klinkt het best aardig en de kosten zijn volgens de site gelijk aan die van de opticien. Alleen had ik tot hiervoor nog nooit van brilonline gehoord.

Hebben jullie ervaring met dit bedrijf? En is het een aanrader om via deze weg brillen te reserveren? (ik heb wel een leuke gevonden, daarom wil ik graag advies)

Groetjes Bridget
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 10:30
Verwijderd
Ik zou een bril veel liever gewoon bij de opticien op doen. Op een foto lijkt het me toch anders dan in het echt. Verder geen ervaring brilonline.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 11:00
Bridget1998
Bridget1998 is offline
ja Kika, dat ben ik op zich met je eens. maar via die site kan ik eerst online uitzoeken en gaan passen bij een opticien in de buurt. Ik vind het wel makkelijk om eerst al thuis verschillende brillen te hebben kunnen passen, omdat ik me altijd een beetje opgelaten voel bij de opticien. Dus ben nieuwsgierig naar ervaringen van mensen met brilonline of een vergelijkbaar bedrijf (als die er zijn)..
Wel bedankt voor je ontzettend snelle reactie!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 11:04
Verwijderd
Oh dan snap ik het. Ik dacht dat je 'm dan op die site moest gaan bestellen en dat je 'm bij de opticien op kon doen en dat je er dan gelijk aan vast zou zitten.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 07:44
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Maar is het wel echt een bedrijf, of is het gewoon een site waarop je vast kan kijken wat voor bril je leuk lijkt? Want je koopt je bril dan toch uiteindelijk gewoon bij de opticien en niet via die site, neem ik aan? Ik heb er zelf geen ervaring mee, vind het altijd wel prettig als een opticien erbij is, omdat hij kan zeggen wat je goed staat en wat mogelijk is (je kunt niet met alle sterktes zomaar elk montuur nemen). Maar als je via die site een leuke bril hebt gevonden, kun je dat misschien tegen de opticien zeggen, dat je zoiets zoekt?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 26-10-2010, 14:10
Verwijderd
Ik zou het zelf nooit doen. Ik ga altijd naar onze opticien, want die gasten weten namelijk dat als je hoofdtype 1 hebt, je dan bril type a nodig hebt enzo. Soms denk je dat iets leuk staat, en dat blijkt gewoon niet mooi bij je ogen, of bij je hele gezicht. En als jij elke keer als je m toch niet mooi vind hem weer moet laten terug sturen, en weer een andere moet uitzoeken dan kan het nog best lang duren om een bril uit te zoeken .

Edit: Niet helemaal goed de site doorgelezen. Maar eigenlijk zou ik er nog steeds geen gebruik van maken. Het enige wat die lui doen is dat je thuis alvast kan kijken wat je leuk vind, maar ik vind het toch relaxter om meteen even te passen (alhoewel die foto's het vrij goed doen, viel me wel mee), en gewoon te kijken hoe het er écht allemaal uitziet.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2010, 11:49
Bridget1998
Bridget1998 is offline
Interglot: Juist omdat de foto`s er zo mooi uitzagen en de pasfunctie goed werkte vind ik het een interessante optie. Ik denk dat ik de bril gewoon maar ga reserveren. Er moet er toch een de eerste zijn. Zal jullie op de hoogte houden of het idd zo makkelijk werkt als het lijkt.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.