Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2011, 18:22
Overhemd
Avatar van Overhemd
Overhemd is offline
Hoi allemaal,

Ik ben Sven en ik vind het nu al lastig wat ik moet vertellen.
En dan eenmaal als ik klaar ben met dit bericht heb ik heel wat getypt, dat beloof ik.

Het forum vertelt me dat ik dit kan vertellen.
Wat kun je vertellen?
Je hoeft niets te vertellen, het is niet verplicht om een topic te openen. Wat je daar in over jezelf vertelt mag je zelf weten. Hobby's, je leeftijd, in welke klas je zit, of je een baan hebt, hoe je huisdier heet, zelfs een foto kun je er in zetten. Bedenk je wel dat de informatie die jij neerzet, door iedereen gelezen kan worden.

Laten we dat dan maar doen.

Ik heb altijd moeite met hebben wat mijn hobby's zijn, Wikipedia zegt: Onder een hobby wordt in het algemeen een ontspannende activiteit verstaan die men in zijn vrije tijd uitoefent en die men graag doet, meestal met als doel om iets tot stand te brengen.
Als ik dat mag geloven, zijn tekenen, lezen, drop eten, muziek luisteren en doen alsof ik goed kan koken.
Ik zit in de derde klas van de havo, volgend jaar dus in de vierde.
Ik heb geen baan en dat vind ik ook niet nodig.
Ik heb ook geen huisdier, maar als ik ook een huisdier neem is het een hond, een Sint Bernard genaamd Takkie (naar de hond van Jip of Janneke, ja).

Daarnaast vind ik het ook nodig om mijn muzieksmaak te delen, ik heb meestal muziek in mijn oren. Gewoon, omdat dat fijn is.
Ik luister heel veel naar: Sia, Adele, Paloma Faith, Roosbeef, Eefje de Visser, Two Door Cinema Club, Gossip, The Kooks, The Wombats, Florence and The Machine, Lykke Li, CocoRosie, Gossip, Marina and The Diamonds, Zero7, Paramore.

Verder wil ik nog even kwijt, dat ik Toren C een geweldig programma vind, Andy Warhol, Tim Burton, Roald Dahl, Annie M.G. Schmidt, Sia Furler, Erwin Olaf mijn voorbeelden zijn. Ik de films Beetlejuice en August Rush heel erg kan waarderen.

Ik wil ik in de media werken of journalist worden, maar stiekem zou ik heel graag een geslaagd kunstenaar willen zijn als ik groot ben.

Ik vind het erg om ouder te worden, omdat ik bang ben dat ik mijn fantasie, dus mijn creativiteit verlies.

O ja, ik bak graag taarten of iets anders taartigs.

x

Sven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2011, 20:52
Verwijderd
Interessant stukje overhemd! Hoe oud ben je dan en waarom denk je dat oudere mensen geen fantasie en creativiteit hebben? Welkom iig! Kus!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 21:30
AceSpade
AceSpade is offline
Juistem! Whaha, mooi wikipedia stukje!

Zeer welkom op het forum! (Ook al is dit ook mijn eerste dag)
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 14:36
Overhemd
Avatar van Overhemd
Overhemd is offline
Citaat:
Interessant stukje overhemd! Hoe oud ben je dan en waarom denk je dat oudere mensen geen fantasie en creativiteit hebben? Welkom iig! Kus!
Ik ben vijftien, ik denk niet dat oudere mensen geen fantasie en creativieit hebben, ik denk dat als je ouder wordt je fantasie en creativieit afneemt. Uitzonderingen daargelaten.

Bedankt voor jullie welkom
__________________
Put your guns away, it's teatime.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 16:24
Verwijderd
Waarom denk je dat het afneemt dan? (Gewoon interesse in de denkwijze van andere mensen_
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 21:24
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Mwah, ik denk dat als je ouder wordt dat je gewoon beter leert wat wel/niet klopt. Ik bedoel, álle kleine kindjes tekenen de lucht als een blauwe streep bovenaan hun papiertje, dat is wel 'anders' dan in het echt, maar niet omdat het nou origineel is. En kleine kindjes geloven ook eerder 'ik ga prinses worden!' terwijl je als ouder iemand misschien eerder weet dat het niet zo makkelijk gaat oid. Wat niet betekent dat je minder fantasie hebt, eerder dat je gewoon beter weet waar je het over hebt.

En welkom!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 10:16
chiara_
Avatar van chiara_
chiara_ is offline
Allereerst welkom Sven

En wat betreft die creativiteit, ik denk niet echt dat het afneemt op oudere leeftijd, maar ik heb wel het idee dat het minder geaccepteerd wordt. Als kind ben je nog schattig en bijzonder wanneer je fantasievol en creatief te werk gaat, als volwassene krijg je dan vaak scheve blikken, zo van 'doe maar gewoon en probeer alsjeblieft niet anders te zijn dan wij'. Kunstenaars bijv. zijn toch vaak een beetje een geisoleerd groepje, die niet altijd geaccepteerd worden door de grote groep.
Wat wel jammer is, want als alle volwassenen een beetje creatiever zouden zijn, zou de wereld er vast wat leuker uitzien
Met citaat reageren
Oud 06-07-2011, 15:59
Overhemd
Avatar van Overhemd
Overhemd is offline
Citaat:
Allereerst welkom Sven

En wat betreft die creativiteit, ik denk niet echt dat het afneemt op oudere leeftijd, maar ik heb wel het idee dat het minder geaccepteerd wordt. Als kind ben je nog schattig en bijzonder wanneer je fantasievol en creatief te werk gaat, als volwassene krijg je dan vaak scheve blikken, zo van 'doe maar gewoon en probeer alsjeblieft niet anders te zijn dan wij'. Kunstenaars bijv. zijn toch vaak een beetje een geisoleerd groepje, die niet altijd geaccepteerd worden door de grote groep.
Wat wel jammer is, want als alle volwassenen een beetje creatiever zouden zijn, zou de wereld er vast wat leuker uitzien
Hier kan ik me wel in vinden.
__________________
Put your guns away, it's teatime.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 11:52
DaCherryBlossom
Avatar van DaCherryBlossom
DaCherryBlossom is offline
Heey Sven,
Welkom hierzo op het forum
Je houd van taartige dingen,
waarom dan pannekoek met stroop?

XXX Blossom
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 22:05
Overhemd
Avatar van Overhemd
Overhemd is offline
Omdat ik dat graag eet.

Eigenlijk omdat ik geen betere titel wist.
__________________
Put your guns away, it's teatime.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2011, 16:08
DaCherryBlossom
Avatar van DaCherryBlossom
DaCherryBlossom is offline
Whahaha, slim
__________________
A sunray hits yuor face,
Smeared make-up as we lay in the wake of destruction...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eten & Drinken Overheerlijke pannenkoeken
Jaien3
18 31-08-2012 16:17
Eten & Drinken Wat heb jij vandaag allemaal gegeten en gedronken? #10
ikkuh15
500 27-08-2006 17:23
Eten & Drinken Pannenkoeken
cyntha
53 12-12-2004 14:44
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #10
Snufje
390 08-05-2003 19:30
Eten & Drinken Pannenkoeken!
Verwijderd
53 06-04-2003 15:27
Verhalen & Gedichten zomerdag met zoon, de prins
hajo
2 14-03-2003 15:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09.