Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2003, 15:47
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
waar zit die verrekte g-spot
noem me een n00b, maar ik heb hem nog niet ontdekt
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 15:50
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
ik las dat hij niet bestaat en maar een verzinsel is..

maar misschien vind je hem in neverland, bij de 2e ster rechtsaf was het toch?
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 15:52
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Talon schreef:
ik las dat hij niet bestaat en maar een verzinsel is..
Dat is het zeker niet. Zie tevens mijn eerste reply in http://forum.scholieren.com/showthre...t=Gr%E4fenberg
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 15:55
Verwijderd
oh ik zou ook niet weten waar ie zit hoor
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 15:56
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Dat is het zeker niet. Zie tevens mijn eerste reply in http://forum.scholieren.com/showthre...t=Gr%E4fenberg
hm, ik heb toch twijfels..

maar mocht zoiets bestaan, dan hoop ik dat ik die plek nooit bij een vrouw zal prikkelen... weet je wel wat voor zooi dat geeft
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 15:56
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
ja... ik heb ook de zoekfunctie al gebruikt
maar de meningen zijn verdeeld...

ik wil gewoon van een meisje weten waar die zit en wat je ermee doet
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 15:57
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
coecie schreef:
ja... ik heb ook de zoekfunctie al gebruikt
maar de meningen zijn verdeeld...

ik wil gewoon van een meisje weten waar die zit en wat je ermee doet
je hebt wel een geinige avatar
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 15:58
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
Citaat:
Talon schreef:
je hebt wel een geinige avatar
bedankt! JEE!
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 16:00
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...ighlight=gspot

Dit is een discussie over het wel of niet bestaan van dat ding. Ik vind zelf dat er wel interessante dingen in naar voren komen, misschien kun je t eens lezen
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 16:00
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
coecie schreef:
bedankt! JEE!


en nu weer ontopic
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 16:01
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Ik vind dat er zelf wel interessante dingen in naar voren komen,
komt er ook nog iets naar voren?!
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 17:14
Stofzuigerslang
Stofzuigerslang is offline
Volgens mij zat hij op de plek als er een vinger naar binnen wordt gestoken (diep) en je dan lichtjes je vinger buigt. Om het te prikkelen moet je zo'n "kom eens hier" beweging maken met je vingers.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 18:09
MiZz TeRiOuZz
Avatar van MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
Citaat:
Cha schreef:
Volgens mij zat hij op de plek als er een vinger naar binnen wordt gestoken (diep) en je dan lichtjes je vinger buigt. Om het te prikkelen moet je zo'n "kom eens hier" beweging maken met je vingers.
kom ns hier beweging
__________________
***...how you stare at me with those undress-me-eyes...your breath on my body makes me warm inside...***bart is lieeeeeeeeeevv***
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 18:24
Verwijderd
Naar binnen en dan ergens boven.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 18:32
liesemies
Avatar van liesemies
liesemies is offline
ik heb gehoortdat je 10 cm naar binnen moet en dat die daar dan is het is een doort knobbeltje dat je dan moet voelen aan de wand van de vagina

xxxxxxxxxxxxx lindsey
__________________
¿cuál es vida? ¿la vida es amor cuál es amor? ¿el amor se está besando qué se está besando? ¡venido
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 18:34
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
liesemies schreef:
ik heb gehoortdat je 10 cm naar binnen moet en dat die daar dan is het is een doort knobbeltje dat je dan moet voelen aan de wand van de vagina

xxxxxxxxxxxxx lindsey
zoiets hoef je toch niet alleen maar te weten van alleen horen...?
je bent een meisje, probeer het gewoon uit...
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 18:49
MUBA
Avatar van MUBA
MUBA is offline
Citaat:
coecie schreef:
ja... ik heb ook de zoekfunctie al gebruikt
maar de meningen zijn verdeeld...

ik wil gewoon van een meisje weten waar die zit en wat je ermee doet
Goser, jij bent echt ziek! Je gaat een zoekmachine gebruiken om een g-spot te vinden
Ben echt benieuwd hoe dat eruit ziet... ligt er een meiske voor je, begin je een beetje op haar voeten te typen ofzo
__________________
Reporter to Ghandi: "What do you think of Western Civilisation?" - Gandhi: "I think that would be a good idea."
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 18:51
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
MUBA schreef:
Goser, jij bent echt ziek! Je gaat een zoekmachine gebruiken om een g-spot te vinden
Ben echt benieuwd hoe dat eruit ziet... ligt er een meiske voor je, begin je een beetje op haar voeten te typen ofzo
het is geen gozer....
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 18:53
MUBA
Avatar van MUBA
MUBA is offline
Citaat:
Talon schreef:
het is geen gozer....
Oeps, niet goed gekeken.
__________________
Reporter to Ghandi: "What do you think of Western Civilisation?" - Gandhi: "I think that would be a good idea."
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 18:53
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
MUBA schreef:
Oeps, niet goed gekeken.
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 18:57
poesiefox
poesiefox is offline
De G-spot bestaat, jazeker.

Maar je hebt een vriendje nodig met een apparaat met precies het juiste model, formaat, en hardheid, en uithoudingsvermogen. Verder is het een kwestie van niet te diep, beetje naar voren/boven mikken en dan dan wat duwen, wiebelen en op druk houden. Dus niet als een gek hard heen en weer bewegen. Rondjes draaien met je bekken, ook een goeie. En jongens kunnen een bepaalde spier in hun bekken steeds even aanspannen, dan krijg je ook wat meer druk tegen de G-spot.

Vergeet de clitorale stimulatie ook niet. G spot en clitoris zijn twee aftakkingen van dezelfde zenuwbundel. Dicht tegen het ene orgasme aanzitten lokt vaak het andere uit. Meestal heb je ze alletwee min of meer tegelijk.

Je vruchtbare periode is de beste tijd van de maand, dan is het hele gebied beter doorbloed en heb je sowieso meer zin in sex.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 19:07
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
De G-spot bestaat, jazeker.

Maar je hebt een vriendje nodig met een apparaat met precies het juiste model, formaat, en hardheid, en uithoudingsvermogen. Verder is het een kwestie van niet te diep, beetje naar voren/boven mikken en dan dan wat duwen, wiebelen en op druk houden. Dus niet als een gek hard heen en weer bewegen. Rondjes draaien met je bekken, ook een goeie. En jongens kunnen een bepaalde spier in hun bekken steeds even aanspannen, dan krijg je ook wat meer druk tegen de G-spot.

Vergeet de clitorale stimulatie ook niet. G spot en clitoris zijn twee aftakkingen van dezelfde zenuwbundel. Dicht tegen het ene orgasme aanzitten lokt vaak het andere uit. Meestal heb je ze alletwee min of meer tegelijk.

Je vruchtbare periode is de beste tijd van de maand, dan is het hele gebied beter doorbloed en heb je sowieso meer zin in sex.
oké dan goedele
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 19:17
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Verder is het een kwestie van niet te diep, beetje naar voren/boven mikken en dan dan wat duwen, wiebelen en op druk houden.
Het wordt allemaal een stuk duidelijker zo...

beetje zus/zo daar/hier doen...
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 20:48
Lott
Lott is offline
Hij bestaat, echt
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 21:18
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Bestaat inderdaad echt, maar ik heb gehoord dat niet alle vrouwen er veel aan hebben. Bij sommigen is het zo ongevoelig (of ze weten er te weinig van) zodat er geen sexuele stimulans is tijdens sex.

Bij opwinding wordt het gebied dat de G-spot genoemt wordt wat dikker en is dan makkelijker te vinden.

Ik vraag me trouwens af of G-spot en clitoris verbonden zijn. clitoris is hetzelfde weefsel als eikel van de man en G-spot is zelfde weefsel als prostaat bij de man. Vandaar dat klaarkomen door stimulatie van de G-spot tot vrouwelijke ejaculatie kan leiden.

In baby's zijn bijna alle organen aanwezig, maar nog niet mannelijk of vrouwelijk ontwikkeld.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef:
ik las dat hij niet bestaat en maar een verzinsel is..

geloof me lieverd, t is geen verzinsel, en anders een hele lekkere verzinsel

en t moet helpen bij de bevalling van de vrouw zodat ze minder pijn had geloof ik maar hij zit dus vrij boven aan aan de buikzijde
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 22:05
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:
De G-spot bestaat, jazeker.


Vergeet de clitorale stimulatie ook niet. G spot en clitoris zijn twee aftakkingen van dezelfde zenuwbundel. Dicht tegen het ene orgasme aanzitten lokt vaak het andere uit. Meestal heb je ze alletwee min of meer tegelijk.

t is wel stom bij mij clitoriaal kan ik niet komen maar via de g spott weer ontzettend snel
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 22:12
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
een g-spot is een plek op het lichaam van man of vrouw waar je heel opgewonden van wordt dit kan je knie zijn je oksel of je oorlel. maar ook de schaamlippen clitje of wat dan ook.

mijn g-spot is mijn oorlel als je daar aan likt voel ik rillingen over heel mijn lichaam.
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 15-02-2003, 22:32
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef:
een g-spot is een plek op het lichaam van man of vrouw waar je heel opgewonden van wordt dit kan je knie zijn je oksel of je oorlel. maar ook de schaamlippen clitje of wat dan ook.

mijn g-spot is mijn oorlel als je daar aan likt voel ik rillingen over heel mijn lichaam.
Nee hoor.
G-spot is alleen dat plekje in de vagina.
Male G-spot is eventueel prostaat en daar houd het mee op.

Je kan niet alles G-spot gaan noemen.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 00:03
LoneLover
LoneLover is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
De G-spot bestaat, jazeker.

Maar je hebt een vriendje nodig met een apparaat met precies het juiste model, formaat, en hardheid, en uithoudingsvermogen. Verder is het een kwestie van niet te diep, beetje naar voren/boven mikken en dan dan wat duwen, wiebelen en op druk houden. Dus niet als een gek hard heen en weer bewegen. Rondjes draaien met je bekken, ook een goeie. En jongens kunnen een bepaalde spier in hun bekken steeds even aanspannen, dan krijg je ook wat meer druk tegen de G-spot.

Vergeet de clitorale stimulatie ook niet. G spot en clitoris zijn twee aftakkingen van dezelfde zenuwbundel. Dicht tegen het ene orgasme aanzitten lokt vaak het andere uit. Meestal heb je ze alletwee min of meer tegelijk.

Je vruchtbare periode is de beste tijd van de maand, dan is het hele gebied beter doorbloed en heb je sowieso meer zin in sex.
Ik kon het niet beter verwoorden !

En je moet niet vergeten dat er veel verschil is van vrouw tot vrouw. De een geniet er meteen van en de ander vind er niets aan, maar medisch gezien bestaat het wel degelijk.
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef:
zoiets hoef je toch niet alleen maar te weten van alleen horen...?
je bent een meisje, probeer het gewoon uit...
meeste meisjes hebben geen vingers van 10 cm lang, en zij denkt dat ze 10 cm naar binnen moet alleen, het zit maar 6 cm erin ongeveer, en geen 10...
de G-spot is inderdaad een plekje aan de binnenkant van de vagina waar veel zenuwuiteinden samenkomen
alleen is het niet bij elke vrouw even veel, bij sommigen is het net zo gevoelig als haar vingertoppen en bij anderen gevoeliger dan de clitoris, dat verschilt per persoon, en ook is het niet voor alle vrouwen opwindend als de G-spot gestimuleerd wordt. De meeste vrouwen krijgen geen orgasme als alleen de G-plek gestimuleerd wordt. Het is een paar cemtimeter groot (ook geen knobbeltje dus) en de G staat voor Grafenberg, dat is de meneer die het plekje wetenschappelijk heeft ontdekt.

bron: pagina 117 van het boek 'zelf je seksuele relatie verbeteren' van drs. J. van Lankveld
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 21:31
Verwijderd
op tv zei een deskundige dat een g-spot NIET bestaat. bij onderzoek is niks gevonde. en voor zo'n zogenaamd extragevoelig plekje zouden ze een speciale zenuwknoop verwachten, maar die scheene r niet te zijn.
dus helaas
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 21:36
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
La Chupacabra schreef:
op tv zei een deskundige dat een g-spot NIET bestaat. bij onderzoek is niks gevonde. en voor zo'n zogenaamd extragevoelig plekje zouden ze een speciale zenuwknoop verwachten, maar die scheene r niet te zijn.
dus helaas
Coole naam. Chupacabra. Daarvan is ook nooit bewezen dat ze bestaan, maar veel mensen zeggen van wel.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 21:45
Verwijderd
G-spot bestaat wel degelijk, het is een uitgroei van de clitoris, maar dan aan de binnenkant zeg maar.
De g-spot is een zenuwknopje, dus daarom zo gevoelig.

Trouwens, niet elke vrouw heeft de zogenaamde g-spot
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 21:54
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Dat is het zeker niet. Zie tevens mijn eerste reply in http://forum.scholieren.com/showthre...t=Gr%E4fenberg
Het spijt me maar het is toch echt een verzinsel volgens vele "deskundige".
De zogenaamde "g-spot" is gewoon een gevoelige plek en iedereen heeft gevoelige plekken op andere plaatsten op het lichaam.
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 22:41
poesiefox
poesiefox is offline
Als jij voelde wat ik voel tijdens een g-spot orgasme dan zou je niet met droge ogen beweren dat de g-spot niet bestond.
Echt, het voelt alsof de wereld vergaat.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 22:55
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef:
Echt, het voelt alsof de wereld vergaat.
Metaforisch hoor.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2003, 23:01
Verwijderd
Citaat:
knijtert! schreef:
Het spijt me maar het is toch echt een verzinsel volgens vele "deskundige".
De zogenaamde "g-spot" is gewoon een gevoelige plek en iedereen heeft gevoelige plekken op andere plaatsten op het lichaam.
waren die deskundigen dan ook allemaal mannen ofzo? komt echt over ui de mond van iemand die t niet heeft gevonden of waarbij t ook niet erg gevoelig is, bij mij is mijn clit ook niet zo super gevoelig, maar ik ga ook niet ontkennen dat ik em heb
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 14:46
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
G-plek
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 15:20
Verwijderd
Citaat:
knijtert! schreef:
Het spijt me maar het is toch echt een verzinsel volgens vele "deskundige".
De zogenaamde "g-spot" is gewoon een gevoelige plek en iedereen heeft gevoelige plekken op andere plaatsten op het lichaam.
en volgens vele andere deskundigen is het geen verzinsel, het is maar net welke deskundige je wilt geloven. Feit is wel dat veel vrouwen van mening zijn dat-ie bestaat, niet uit deskundigheid of ondeskundigheid maar door ervaring...
dat laatste wat je zegt is in elk geval niet waar, want meneer Grafenberg heeft z'n naam verleend aan een specifiek plekje. Een 'gevoelige plek' heet een erogene zone, en geen G-plek, ook in de sexuologie

een zenuwknopje is het niet, want zenuwknopjes bestaan niet. Een zenuwknoop is het ook niet, er zijn gewoon wat bovengemiddeld veel zenuwen daar én een belangrijk verschil is dat het dus een sterk erogene zone is voor sommige vrouwen. Als je een niet-erogene zone aanraakt dan denken de hersenen: 'goh, iets raakt mijn lichaam aan', bij een wel-erogene zone is het meer iets van 'oooooohhh iets raakt mijn lichaam aan', hoe gevoelig het is heeft er wel wat mee te maken maar niet alles. Het gaat niet om de hoeveelheid gevoel, maar om hoe je dat gevoel ervaart, en dat is bij de Grafenberg-plek dus anders dan op bijvoorbeeld je bovenarm.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 10:28
liesemies
Avatar van liesemies
liesemies is offline
Citaat:
Talon schreef:
zoiets hoef je toch niet alleen maar te weten van alleen horen...?
je bent een meisje, probeer het gewoon uit...
hehe wie weet wat ik allemaal doe dat weet niemand behalve ik of wil je het soms komen uit testen hehe grap he ja ik denk dus wel dat ik het al lang gelede heb gevonden het is een bolletje dat een beetje hard is xxxxxxxxxxxxxxxx
__________________
¿cuál es vida? ¿la vida es amor cuál es amor? ¿el amor se está besando qué se está besando? ¡venido
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 10:44
liesemies
Avatar van liesemies
liesemies is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
meeste meisjes hebben geen vingers van 10 cm lang, en zij denkt dat ze 10 cm naar binnen moet alleen, het zit maar 6 cm erin ongeveer, en geen 10...
de G-spot is inderdaad een plekje aan de binnenkant van de vagina waar veel zenuwuiteinden samenkomen
alleen is het niet bij elke vrouw even veel, bij sommigen is het net zo gevoelig als haar vingertoppen en bij anderen gevoeliger dan de clitoris, dat verschilt per persoon, en ook is het niet voor alle vrouwen opwindend als de G-spot gestimuleerd wordt. De meeste vrouwen krijgen geen orgasme als alleen de G-plek gestimuleerd wordt. Het is een paar cemtimeter groot (ook geen knobbeltje dus) en de G staat voor Grafenberg, dat is de meneer die het plekje wetenschappelijk heeft ontdekt.

bron: pagina 117 van het boek 'zelf je seksuele relatie verbeteren' van drs. J. van Lankveld

eh poepemie ik henb gezegt dat ik het maar heb hore zegge sorry da de cm verkeert ware nhe precies da ge alles beter weet gij maakt ook foute ze
__________________
¿cuál es vida? ¿la vida es amor cuál es amor? ¿el amor se está besando qué se está besando? ¡venido
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 15:57
Zezette
Avatar van Zezette
Zezette is offline
Hmmm,zelf weet ik er nie veel van ...
ofwel bestaat ie niet,en anders heb ik al hoort dat de vrouw op haar buik moet liggen,en dat de man haar moet vingeren of één en ander...de vrouw moet het natuurlijk weten te zeggen wanneer ie het gevonden heeft
Nogal vaag maarja...
__________________
Tsjoepe...
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 20:03
Verwijderd
Citaat:
liesemies schreef:
eh poepemie ik henb gezegt dat ik het maar heb hore zegge sorry da de cm verkeert ware nhe precies da ge alles beter weet gij maakt ook foute ze
is dat een reden om kwaad te worden? jij zei iets dat je niet zeker wist, ik zei iets dat ik wel zeker wist, nu weet jij het ook zeker, dat is toch juist mooi?
en ik maak ook fouten, ja, maar wat heeft dat er mee te maken?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 22:27
WelcomeHome
Avatar van WelcomeHome
WelcomeHome is offline
klik
__________________
Hoewel zowel vertrouwenskwestie als pleeborstelfobie vijf lettergrepen tellen, valt de verdere verwantschap tussen deze woorden vies tegen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 02:19
Alpaca
Alpaca is offline
Er is een plek waar het wel een beetje vreemd voelt. Soms vind ik dat leuk en soms ook weer niet.
In alle geval zou ik nooit klaarkomen enkel en alleen door die G-spot.
__________________
Hart en verstand zijn buren, maar vrienden worden ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2003, 20:16
my baby
Avatar van my baby
my baby is offline
g-spot:

zit niet zo ver naar binnen en aan de "bovenkant"(richting clit dus)
om hem te vinden moet je een soort wenkbeweging doen met je vingers.

zoals je doet als je iemand roept en met het je vingers uitbeeldt zeg maar
(hoop dat je het snapt)

zelf doen is heel moeilijk, je kan je hand niet zo vreemd draaien nl.
dus ga expirimenteren met je vriendje en veel suc6

my baby
__________________
Found an angel?
Met citaat reageren
Oud 23-02-2003, 00:38
Witch Lover
Witch Lover is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
oh ik zou ook niet weten waar ie zit hoor

ehm..uit ervarign zou ik zeggen, stukje naar binnen bij een meisje richting navel zit een gebied dat extra gevoelig is..tis niet 1 plekje zoals de clitoris maar meer een lange baan met wat ruwere huid...vinger naar binnen en beejte heen en weer, en dan trekt ze wel krom van genot
__________________
Dus je doet HAVO? Neuken? *VLEES = MOORD!!!!*
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit G-spot?
SomeCuteness
3 27-10-2015 08:08
Seksualiteit Kan het maagdenvlies toegang tot de G-spot beperken?
#47
9 28-05-2008 14:13
Seksualiteit A/U/G-spot
Evito
19 09-05-2003 17:43
Lichaam & Gezondheid G-spot
Oen
5 27-04-2002 12:04
Seksualiteit Heeft elk meisje wel een G-Spot?
~Mastah of Puppetz~
15 07-02-2002 12:33
Seksualiteit Klaarkomen via G-spot
Debske
14 05-01-2002 21:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57.