Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2004, 20:38
Squidward
Avatar van Squidward
Squidward is offline
-Nederlands
-Engels
-Lichamelijke opvoeding (Gym)
-Frans 1 en 2
-ANW
-Maatschappijleer 1
-CKV 1, 2 en 3
-Wiskunde A 1
-Geschiedenis
-Economie 1

Denken jullie dat dit erg zwaar is? Na het Vmbo-t gedaan te hebben?
__________________
Les écoliers.com est sympathique, mais certains de vous sont les perdants!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2004, 20:41
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Squidward schreef op 18-05-2004 @ 21:38 :
-Nederlands
-Engels
-Lichamelijke opvoeding (Gym)
-Frans 1 en 2
-ANW
-Maatschappijleer 1
-CKV 1, 2 en 3
-Wiskunde A 1
-Geschiedenis
-Economie 1

Denken jullie dat dit erg zwaar is? Na het Vmbo-t gedaan te hebben?
Volgens mij snap jij niet hoe de profielen precies werken?
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 20:43
Squidward
Avatar van Squidward
Squidward is offline
Citaat:
I love stars schreef op 18-05-2004 @ 21:41 :
Volgens mij snap jij niet hoe de profielen precies werken?
Ik weet niet wat ik niet zou snappen? Mijn decaan heeft dit uitgepuzzeld
__________________
Les écoliers.com est sympathique, mais certains de vous sont les perdants!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 20:47
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
je profiel bestaat uit een gemeenschappelijk deel: Ned Eng Anw ges etc.

uit een profieldeel:

uit een keuze deel:

dus opzich kan het wat je zo zegt,maar t verschilt per school,als je school dit zegt zal t wel kloppen, het is niet super zwaar ik heb het zelf gedaan zonder me erg zwaar in te spannen alleen handelingsdelen en profielwerkstuk etc is wel ff hard werken omdat t op tijd ingelevert moet worden.
Maar de ervaring leert dat mensen van de mavo graag hard willen werken en dat die het vaak wel halen,vaker als mensen uit 3havo...dus doe je best ga ervoor en t moet je lukken
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 21:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
I love stars schreef op 18-05-2004 @ 21:41 :
Volgens mij snap jij niet hoe de profielen precies werken?
Volgens mij is dat C&M, havo niveau:

Algemene deel:
- Nederlands
- Engels
- Frans 1
- ANW
- Maatschappijleer 1
- Geschiedenis (of hoort dat bij het profieldeel? Dat weet ik niet van de havo)
- CKV1
- Gym

Profieldeel:
- Wiskunde A1
- Frans 2
- Economie 1 (en daarvan weet ik weer niet of het bij het algemeen deel hoort op de havo)
- CKV2,3

Alleen vraag ik me af of er niet een keuzevak mist? (of heb ik één van de vakken bij het verkeerde kopje gezet?)

Het lijkt me niet een bijster zwaar profiel.
Sowieso zou je dat algemene deel bij elk profiel hebben, dus daar hoef je al niet op te letten.
Voor wat betreft je profielvakken: als je goed bent in frans en een beetje creatief, dan moet dat heel goed te doen zijn. Je zal alleen moeten wennen aan de hoeveelheid verslagen ed. op de havo, maar verder zie ik niet veel moeilijkheden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 21:15
thabomb1986
Avatar van thabomb1986
thabomb1986 is offline
Ik ken wel een paar meiden die hetzelfde hebben gdaan als jij, TL en dan haco-cm. De meesten bengen het er wel prima van af, maar meestal hebben ze met wa1 toch nog een beetje moeite. Troost je, in 5h heb je op de meeste scholen het vak niet meer en doe je er ook geen examen in.
Als je moeite hebt met lezen/tekstbegrip zou ik er nog heel hard over nadenken en als je geen taalgevoel hebt wordt t ook wel n beetje lastig.
Over het algemeen deel hoef j j geen zorgen te maken, dat is echt niet moeilijk.
Denk ook ff goed na over je vrije deel vak.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 07:22
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik heb ook C&M gedaan op de havo.

Algemene deel:
- Nederlands
- Engels
- Frans 1
- ANW
- Maatschappijleer 1
- CKV1
- LO 1
- Economie 1

Profieldeel:
- Wiskunde A1
- Frans 2
- Geschiedenis
- CKV 2
- CKV 3 (tekenen of muziek)

Je mist inderdaad een keuzevak. Daarvoor kon je bij ons kiezen uit Maatschappijleer 2, Biologie, Duits 1 en M&O. Maar dat is per school verschillend. Dit is niet het moeilijkste profiel, eerlijk gezegd het makkelijkste. Het ligt er natuurlijk wel aan hoe makkelijk jij leert, maar het is een best makkelijk profiel..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 08:05
Verwijderd
Citaat:
sensual schreef op 19-05-2004 @ 08:22 :
Ik heb ook C&M gedaan op de havo.

Algemene deel:
- Nederlands
- Engels
- Frans 1
- ANW
- Maatschappijleer 1
- CKV1
- LO 1
- Economie 1

Profieldeel:
- Wiskunde A1
- Frans 2
- Geschiedenis
- CKV 2
- CKV 3 (tekenen of muziek)

Je mist inderdaad een keuzevak. Daarvoor kon je bij ons kiezen uit Maatschappijleer 2, Biologie, Duits 1 en M&O. Maar dat is per school verschillend. Dit is niet het moeilijkste profiel, eerlijk gezegd het makkelijkste. Het ligt er natuurlijk wel aan hoe makkelijk jij leert, maar het is een best makkelijk profiel..
Bij mij op school zit bij havo geen economie 1 in het gemeenschappelijke deel.. dus misschien is economie1 wel het keuze vak.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 15:18
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 19-05-2004 @ 09:05 :
Bij mij op school zit bij havo geen economie 1 in het gemeenschappelijke deel.. dus misschien is economie1 wel het keuze vak.
idem dito , bij ons ook niet.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 15:22
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 19-05-2004 @ 09:05 :
Bij mij op school zit bij havo geen economie 1 in het gemeenschappelijke deel.. dus misschien is economie1 wel het keuze vak.
Precies, Economie is alleen voor het profiel E&M verplicht.
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 15:28
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Maar bij een aantal scholen doen ze ec1 wel verplucht in het algemeen maar dat noem je volkgens mij het verplichte vrije deel.
Bij ons zit daarin het profielwerkstuk , studie en beroep orientatie en levensbeschouwing. Maar in onze school boekjes staan ze ook wel eens als algemene deel. Dit het is qua sscholl verschillend.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 16:41
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Ik weet niet of het zwaar is na VMBO-t gedaan te hebben, maar ik vond het toen best te doen.

Het ligt er heel erg aan of je de vakken je liggen. Het is altijd anders per persoon natuurlijk.
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 17:57
Squidward
Avatar van Squidward
Squidward is offline
Het keuzevak heb ik inderdaad weggestreept...weet het namelijk nog niet
__________________
Les écoliers.com est sympathique, mais certains de vous sont les perdants!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 19:06
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Squidward schreef op 19-05-2004 @ 18:57 :
Het keuzevak heb ik inderdaad weggestreept...weet het namelijk nog niet
Wat had je eigenlijk op vmbo-t, als vakkenpakket, mischien kunne we dan nog wat meer tips geven .
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 19:22
Squidward
Avatar van Squidward
Squidward is offline
Citaat:
I love stars schreef op 19-05-2004 @ 20:06 :
Wat had je eigenlijk op vmbo-t, als vakkenpakket, mischien kunne we dan nog wat meer tips geven .
Pakket 3 (Waarschijnlijk zelf door de school zo genoemd)

-Nederlands
-Engels
-Maatschappijleer (Alleen 3e klas)
-CKV (Alleen 3e klas)
-Lichamelijke Opvoeding
-Duits (Frans waren te weinig mensen voor)
-Geschiedenis
-Wiskunde
-Economie
__________________
Les écoliers.com est sympathique, mais certains de vous sont les perdants!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 19:23
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Squidward schreef op 19-05-2004 @ 20:22 :
Pakket 3 (Waarschijnlijk zelf door de school zo genoemd)

-Nederlands
-Engels
-Maatschappijleer (Alleen 3e klas)
-CKV (Alleen 3e klas)
-Lichamelijke Opvoeding
-Duits (Frans waren te weinig mensen voor)
-Geschiedenis
-Wiskunde
-Economie
zou je duits in je vrijedeel kunnen doen, of een ander vak. (mischien een beetje offtopic)
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 21:57
Gianluca *
Avatar van Gianluca *
Gianluca * is offline
ik doe prcies hetzelfde alleen met het hele vak duits, dus du1 & 2. bij mij is alles goed gegaan ook al was ik op de TL niet goed in wiskunde.
wiskunde a1 is te doen, vrijwel alles is te doen met de graische rekenmachine. wel een aanrader is om je tweede taal te kiezen wat je hetzelfre had als op de TL en ook zo je vak in het vrijedeel te kiezen.
__________________
Je Moeder Op Een Hobbelpaard! of Bijstandspony _ Je Moeder !!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 21:59
Gianluca *
Avatar van Gianluca *
Gianluca * is offline
Trouwenssss

CKV1 sluit je af in de 4e, en is echt niet moeilijk.. * bij mij *

ckv 2 & 3 schijnt pittig te zijn, vooral 2 omdat eigenlijk de ruime variant is van kunstgeschiedenis, en voor de mensen die niet oed zijn in beeldende vorming ( CKV 3 ) schijnt het zo te zijn dat je dit in kan wisselen voor examenvak Muziek.
__________________
Je Moeder Op Een Hobbelpaard! of Bijstandspony _ Je Moeder !!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-05-2004, 23:32
Squidward
Avatar van Squidward
Squidward is offline
Citaat:
mr.Ed schreef op 19-05-2004 @ 22:57 :
ik doe prcies hetzelfde alleen met het hele vak duits, dus du1 & 2. bij mij is alles goed gegaan ook al was ik op de TL niet goed in wiskunde.
wiskunde a1 is te doen, vrijwel alles is te doen met de graische rekenmachine. wel een aanrader is om je tweede taal te kiezen wat je hetzelfre had als op de TL en ook zo je vak in het vrijedeel te kiezen.
Hell no, duits wil ik never nooit meer
__________________
Les écoliers.com est sympathique, mais certains de vous sont les perdants!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 08:57
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Squidward schreef op 20-05-2004 @ 00:32 :
Hell no, duits wil ik never nooit meer
ok.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 09:34
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Misschien is biologie iets voor het vrije deel? Heb ik zelf ook gedaan, is wel veel. Maar het is te doen. CKV 2 is inderdaad best pittig en heel erg saai. Ik vond er nooit iets aan en je krijgt allerlei begrippen en termen die je moet kennen, maar waar je naderhand nooit meer iets aan hebt.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 09:46
Verwijderd
Citaat:
mr.Ed schreef op 19-05-2004 @ 22:59 :
Trouwenssss

CKV1 sluit je af in de 4e, en is echt niet moeilijk.. * bij mij *

ckv 2 & 3 schijnt pittig te zijn, vooral 2 omdat eigenlijk de ruime variant is van kunstgeschiedenis, en voor de mensen die niet oed zijn in beeldende vorming ( CKV 3 ) schijnt het zo te zijn dat je dit in kan wisselen voor examenvak Muziek.
`

Het verschilt wel per school wat je kan kiezen als invulling voor CKV3. Tot dit jaar kon je bij mij op school alleen tekenen kiezen.
Volgend jaar komt daar muziek en handvaardigheid bij en het jaar daarop drama.
Dus niet iedere school biedt standaard meerder kunstvakken aan.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 09:54
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 20-05-2004 @ 10:46 :
`

Het verschilt wel per school wat je kan kiezen als invulling voor CKV3. Tot dit jaar kon je bij mij op school alleen tekenen kiezen.
Volgend jaar komt daar muziek en handvaardigheid bij en het jaar daarop drama.
Dus niet iedere school biedt standaard meerder kunstvakken aan.
klopt , bij ons heb je muziek , tekenen en handvaardigheid. Die je helaas ook al in de eerse tot de derde klas heb. ( maar die heb ik nu niet meer omdat je hand. + tek. maar 0,75 uur heb dus driekwart jaar en muziek 1 uur in de week maar dan een halfjaar 2 uur.)

offtopic: nog maar 29 uur les per week.

Vraagje : wat mag je allemaal in je vrijedeel kiezen?
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 10:57
mee-eens
mee-eens is offline
bij ons zit in C&M wel economie 1

en ik heb dadelijk examen in

Economie 1
Duits 1,2
Nederlands
Engels
Geschiedenis
Tekenen (kunstgeschiedenis)
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 14:00
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
mee-eens schreef op 20-05-2004 @ 11:57 :
bij ons zit in C&M wel economie 1

en ik heb dadelijk examen in

Economie 1
Duits 1,2
Nederlands
Engels
Geschiedenis
Tekenen (kunstgeschiedenis)
Ja bij ons op havo zit er wel ec 1 in c&m ik was in de war met het vrijedeel , waar het niet inzit en een beetje met het VWO.
Sorry.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2004, 15:14
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 20-05-2004 @ 10:46 :
`

Het verschilt wel per school wat je kan kiezen als invulling voor CKV3.
Inderdaad. Ik kon kiezen uit muziek of tekenen. Heb uiteindelijk muziek gekozen en heb daar geen spijt van gehad. Bij tekenen moet je veel begrippen en schilders kennen. Bij muziek was dat een stuk minder en kreeg je meer praktijk.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 17:57
thabomb1986
Avatar van thabomb1986
thabomb1986 is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 19-05-2004 @ 09:05 :
Bij mij op school zit bij havo geen economie 1 in het gemeenschappelijke deel.. dus misschien is economie1 wel het keuze vak.
vreemd.. is het niet gewoon landelijk geregeld dat economie1 bij c&m in zit? het lijkt me stug als (havo)c&m'ers helemaal geen ec1 hebben, dan houden ze echt heel weinig mogelijkheden open!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 18:50
Verwijderd
Ik heb vwo C&M en geen economie1 in mijn profieldeel, maar kan iemand mij vertellen of het wel in het profieldeel kan, op vwo?

Citaat:
thabomb1986 schreef op 21-05-2004 @ 18:57 :
het lijkt me stug als (havo)c&m'ers helemaal geen ec1 hebben, dan houden ze echt heel weinig mogelijkheden open!
Ik heb het dus niet, maar op vwo C&M heb je aan alleen eco1 niet veel, je hebt ook wisA2 nodig voor economische studies

Anyway, ff iets anders: wij hebben op school helemaal geen ckv2,3 jullie boffen maar, jullie hebben de keuze
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 19:01
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
thabomb1986 schreef op 21-05-2004 @ 18:57 :
vreemd.. is het niet gewoon landelijk geregeld dat economie1 bij c&m in zit? het lijkt me stug als (havo)c&m'ers helemaal geen ec1 hebben, dan houden ze echt heel weinig mogelijkheden open!
Helemaal gelijk havo cm heeft ec1 VWO overigens niet.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 19:53
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Economie1 zit bij Havo in het profieldeel van C&M.

@TS: Je moet wel goed nadenken over je keuzes. Als je sinds de 2e geen Frans meer hebt gehad lijkt me het nogal lastig om dat in 4 havo wel weer te gaan volgen. Grote kans dat je daar een onvoldoende haalt. Als je Duits en Frans niet meer wilt kun je beter gaan denken over een ander profiel.

Ik zou me nog eens goed laten informeren als ik jou was.
__________________
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 21:05
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
dreen schreef op 21-05-2004 @ 20:53 :
Economie1 zit bij Havo in het profieldeel van C&M.

@TS: Je moet wel goed nadenken over je keuzes. Als je sinds de 2e geen Frans meer hebt gehad lijkt me het nogal lastig om dat in 4 havo wel weer te gaan volgen. Grote kans dat je daar een onvoldoende haalt. Als je Duits en Frans niet meer wilt kun je beter gaan denken over een ander profiel.

Ik zou me nog eens goed laten informeren als ik jou was.
Je zou ook voor E en M kunnen kiezen de andere 2 zijn niet aanraadzaam gezien de vakken die je gevolgt heb.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 09:27
thabomb1986
Avatar van thabomb1986
thabomb1986 is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 21-05-2004 @ 19:50 :
Ik heb vwo C&M en geen economie1 in mijn profieldeel, maar kan iemand mij vertellen of het wel in het profieldeel kan, op vwo?


Ik heb het dus niet, maar op vwo C&M heb je aan alleen eco1 niet veel, je hebt ook wisA2 nodig voor economische studies

Anyway, ff iets anders: wij hebben op school helemaal geen ckv2,3 jullie boffen maar, jullie hebben de keuze
ik had het over de havo-cm'ers hè...

VWO C&M ziet er bij ons zo uit:

wa1 (verplicht, mag vervangen worden door wa12, wb1 en wb12)
gs verplicht
taal (fa/du/la/gr)
taal of ander maatschappijvak (fa/du/la/gr/ak/ma/fi)
kunstvak: te/mu/ha, ckv 2 en 3 hebben wij nog niet.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 11:47
Squidward
Avatar van Squidward
Squidward is offline
Citaat:
thabomb1986 schreef op 18-05-2004 @ 22:15 :
Ik ken wel een paar meiden die hetzelfde hebben gdaan als jij, TL en dan haco-cm. De meesten bengen het er wel prima van af, maar meestal hebben ze met wa1 toch nog een beetje moeite. Troost je, in 5h heb je op de meeste scholen het vak niet meer en doe je er ook geen examen in.
Als je moeite hebt met lezen/tekstbegrip zou ik er nog heel hard over nadenken en als je geen taalgevoel hebt wordt t ook wel n beetje lastig.
Over het algemeen deel hoef j j geen zorgen te maken, dat is echt niet moeilijk.
Denk ook ff goed na over je vrije deel vak.
ik ben slecht in rekeken en goed in talen. dus het lijkt me inderdaad tof als ik wa1 in h5 niet meer krijg! krijg je bij eco ook veel rekeken? (met procenten enzo?)
__________________
Les écoliers.com est sympathique, mais certains de vous sont les perdants!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 11:48
Squidward
Avatar van Squidward
Squidward is offline
sorry rekenen natuurlijk ben nog niet helemaal wakker
__________________
Les écoliers.com est sympathique, mais certains de vous sont les perdants!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 13:43
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Squidward schreef op 25-05-2004 @ 12:47 :
ik ben slecht in rekeken en goed in talen. dus het lijkt me inderdaad tof als ik wa1 in h5 niet meer krijg! krijg je bij eco ook veel rekeken? (met procenten enzo?)
Je krijgt inderdaad alleen in havo4 wiskunde A1, dat is echt de makkelijkste wiskunde die er is. Bij economie 1 krijg je wel veel rekenen ook procenten, dat vond ik wel moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 14:47
Squidward
Avatar van Squidward
Squidward is offline
Citaat:
sensual schreef op 25-05-2004 @ 14:43 :
Je krijgt inderdaad alleen in havo4 wiskunde A1, dat is echt de makkelijkste wiskunde die er is. Bij economie 1 krijg je wel veel rekenen ook procenten, dat vond ik wel moeilijk.
ow stom zou ik het ook voor eco 2 kunnen ruilen dan?
__________________
Les écoliers.com est sympathique, mais certains de vous sont les perdants!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-05-2004, 15:04
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Squidward schreef op 25-05-2004 @ 15:47 :
zou ik het ook voor eco 2 kunnen ruilen dan?
Economie 2 is nog veel moeilijker en uitgebreider dan economie 1. Best logisch he . Maar als je wilt kun je economie 2 in je vrije deel nemen (kon bij mij op school wel), maar als je slecht in wiskunde/rekenen bent zou ik dat niet doen.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 15:07
Squidward
Avatar van Squidward
Squidward is offline
Citaat:
sensual schreef op 25-05-2004 @ 16:04 :
Economie 2 is nog veel moeilijker en uitgebreider dan economie 1. Best logisch he . Maar als je wilt kun je economie 2 in je vrije deel nemen (kon bij mij op school wel), maar als je slecht in wiskunde/rekenen bent zou ik dat niet doen.
okey ik dacht even dat het andersom was, maar MOET je iets nemen in je vrije deel
__________________
Les écoliers.com est sympathique, mais certains de vous sont les perdants!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 15:09
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Squidward schreef op 25-05-2004 @ 16:07 :
okey ik dacht even dat het andersom was, maar MOET je iets nemen in je vrije deel
Ja, het was bij mij op school verplicht 1 of 2 vakken in je vrije deel te hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 20:38
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
Wat ik net las, je hebt geen Frans in 4 Vmbo gehad?
Is het dan wel verstandig om Frans 1,2 te nemen op het havo? Of ga je bijlessen e.d. nemen?
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 19:42
Miep#1
Miep#1 is offline
Ik denk dat het goed te doen is hoor. Het valt allemaal reuze mee qua hoeveelheid, bij mij dan toch...
In ieder geval succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 19:48
Verwijderd
dit is volgens mij heel erg goed te doen. als frans je makkelijk afgaat, en je wiskunde een beetje snapt is het goed te doen.
suc6 ermee.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 21:15
Frank_YY
Avatar van Frank_YY
Frank_YY is offline
jemig.. ik vind het zo relaxed allemaal dat handvaardigheid bij vele mensen op school ook gewoon gekozen kan worden!
op de havo heb ik speciaal e&m gekozen omdat ik bij c&m MOEST kiezen tussen tekenen en muziek, terwijl dat beide gewoon een ramp is bij mij! Ik ga dus volgend jaar vwo doen, mocht in mijn diploma hebben, en ik ga dan wel c&m doen.. maar ik moet -omdat ik geen tekenen of muziek kies- duits2 hebben nu terwijl ik dat alleen in klas 2 en 3 op de havo heb gehad..
frans 2 had ik sowieso al, ook op de havo examen in gedaan ..
en e&m kies ik niet weer want ik wil ec1 ipv ec1+2 en wisa1 ipv wisa1+2...

dus jullie hebben geluk dat jullie handvaardigheid kunnen kiezen, want ik had dat ALLANG gedaan in dat geval..
__________________
alleeN aan zee iS de kuSt veiliG..;)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49.