Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2004, 20:49
Thompson
Avatar van Thompson
Thompson is offline
Vandaag vanaf 4 tot 5 en van 6 tot 9 zitte leren en ksnap er nog geen ene flikker van :@ !!! Ik haat school, kwil gvd vakantie ! Aaaargggh kzit er doorheen!
__________________
jongeee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2004, 21:02
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Tiswah



Ik ruik een slotje...
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:01
Fatality
Fatality is offline
Tja, ik wil verdomme ook wel eens aan het echte werk beginnen. Maar ik moet nóg een jaar wachten.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:03
Verwijderd
Kom op, 't is bijna vakantie. Soms moet je die boeken ook eens van je afschuiven, iets anders gaan doen, en dan met een frisse blik weer naar de stof kijken.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2004, 22:32
Verwijderd
Citaat:
Fatality schreef op 24-05-2004 @ 23:01 :
Tja, ik wil verdomme ook wel eens aan het echte werk beginnen. Maar ik moet nóg een jaar wachten.
Studeren kan heel leuk zijn. Ik vind het ook heel erg leuk, behalve dan dat de hoeveel stof van het eindexamen nog niks is vergeleken bij wat je daarna moet leren
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 07:21
Verwijderd
Citaat:
**SoMeOne schreef op 24-05-2004 @ 23:32 :
Studeren kan heel leuk zijn. Ik vind het ook heel erg leuk, behalve dan dat de hoeveel stof van het eindexamen nog niks is vergeleken bij wat je daarna moet leren
maargoed, je mag dan meestal wel dingen leren die je leuk vindt

als je er door heen zit :

niet meer leren
rust nemen
iets leuks gaan doen

en dan maar weer ns verder zien
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 08:04
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Citaat:
**SoMeOne schreef op 24-05-2004 @ 23:32 :
Studeren kan heel leuk zijn. Ik vind het ook heel erg leuk, behalve dan dat de hoeveel stof van het eindexamen nog niks is vergeleken bij wat je daarna moet leren
ligt eraan welke studie je gaat doen, ik heb meestal toch veel minder stof voor een tentamen dan ik voor mijn eindexamens had, bovendien kan ik nu elk tentamen herkansen en niet maar 1 van de 8
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 08:39
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
look, in examentijd zijn er eigenlijk maat twee manieren om je tijd echt nuttig te besteden. Studeren (duh) en ontspannen (eten, wat leuks doen -bij voorkeur iets aan sport, schijnt een paardemiddel te zijn bij een energietekort-, je weet wel). Als studeren niet lukt, doe dan wat aan ontspanning. Als je jezelf erop betrapt dat je pagina 23 nou al 5 keer gelezen hebt zonder dat er wat blijft hangen, dan kun je beter iets leuks gaan doen omdat je met jezelf forceren a: niets opschiet en b) jezelf alleen maar verder uitput waardoor andere vakken ook niet meer zullen lukken. Slaap = erg belangrijk trouwens: je kunt nog zo goed geleert hebben en om 2 uur 's nachts alles weten, als je slecht slaapt ben je de volgende ochtend geheid alles vergeten (je hersenen hebben slaap nodig om die nieuwe info te verwerken) en heb je dus voor niets zitten blokken
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 13:02
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Kom op, het is nog maar een paar maanden tot de vakantie. Nog even volhouden dus!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 17:00
Verwijderd
Life sucks. Wen daar maar alvast aan.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 17:38
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Genoeg ontspannen. (maar niet teveel)
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 18:06
Thompson
Avatar van Thompson
Thompson is offline
Misschien helpt een flinke joint. Kzal vaanvond ff proberen
__________________
jongeee
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 20:28
Philemon
Avatar van Philemon
Philemon is offline
En die heeft morgen examens??
Dom, dom, dom..
__________________
De drang van het ontdekken zit hem in het zien van het onbekende van het bekende..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18.