Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2004, 18:38
TIEN
Avatar van TIEN
TIEN is offline
eey ebben jullie wellis gehoord van ASd'ers?
dat is bij mij op school
wat vinden jullie daarvan?

xxiez tien
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2004, 18:39
Verwijderd
Misschien kun je uitleggen wat het is voor de mensen die er nog nooit van gehoord hebben? (Zoals ik bv. ) Anders kunnen deze mensen nooit zeggen wat ze er van vinden.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 18:58
TIEN
Avatar van TIEN
TIEN is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-05-2004 @ 19:39 :
Misschien kun je uitleggen wat het is voor de mensen die er nog nooit van gehoord hebben? (Zoals ik bv. ) Anders kunnen deze mensen nooit zeggen wat ze er van vinden.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 18:59
Verwijderd
?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 19:00
TIEN
Avatar van TIEN
TIEN is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 29-05-2004 @ 19:39 :
Misschien kun je uitleggen wat het is voor de mensen die er nog nooit van gehoord hebben? (Zoals ik bv. ) Anders kunnen deze mensen nooit zeggen wat ze er van vinden.
keej thnx dat je t ff melde was t vergeetuh!

het is dus voor scholieren uit havo 5 en vwo6 die dan les gaan geven als een docent ziek is en huiswerkbegeleiding gaan geven.
dat is ook op t nieuws geweest begin van het jaar of eind vorige..

een leuke ervaring als je docent wil worden en het verdient ook nog een beetje

dat is het zo''n beetje
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 19:02
Verwijderd
Ik ben er niet zo voor... Zij-instromers zijn al 'erg', laat staan mensen zonder enige opleiding (ik bedoel dan de lerarenopleiding)... Er zullen er best bij zitten die het hartstikke goed kunnen, maar ik denk dat de lerarenopleiding er niet voor niks is.

Aan de andere kant, iets is beter dan niets. Als die leerlingen geen les geven, dan zouden er klassen geen les krijgen ed...en das natuurlijk ook niet goed.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 21:13
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
ja, daar heb ik wel van gehoord, das namelijk op mijn school.
Dr is een topic over geweest, misschien heb je daar wat aan.

http://forum.scholieren.com/showthre...ght=leerlingen

Laatst gewijzigd op 29-05-2004 om 21:19.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 06:52
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik vind het niet z'on geniaal idee. Leerlingen kunnen nooit zo goed les geven als docenten, omdat ze er geen ervaring mee hebben en nog geen opleiding hebben gevolgd.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 07:09
Verwijderd
Het argument is "mensen enthousiast maken voor het lerarenvak", ik vind dat een flut argument...ik denk dat als je mensen vrij onvoorbereid voor de klas zet, het veel mensen niet lukt om echt goed les te geven en mij lijkt dat dat alleen maar heel demotiverend werkt.

Een paar leerlingen begeleiden en/of helpen bij huiswerk vind ik dan beter kunnen, igg beter dan voor een klas staan en echt les geven ed.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 30-05-2004 @ 08:09 :
Het argument is "mensen enthousiast maken voor het lerarenvak", ik vind dat een flut argument...ik denk dat als je mensen vrij onvoorbereid voor de klas zet, het veel mensen niet lukt om echt goed les te geven en mij lijkt dat dat alleen maar heel demotiverend werkt.

Een paar leerlingen begeleiden en/of helpen bij huiswerk vind ik dan beter kunnen, igg beter dan voor een klas staan en echt les geven ed.
Ik ben het met je eens, het idee van "mensen enthousiast maken" vind ik echt niet goed. Mensen die het lerarenvak in willen die gaan dat wel en andere mensen die dat niet willen moet je dan ook niet pushen o.i.d..

Het begleiden van leerlingen is veel beter en je leert er meer van. Zo geef ik al ruim 2 maanden wiskunde uitleg aan een aantal eerste klassers en daar leer ik meer van dan dat ik voor een klas iets moet uitleggen (dat heb ik ook wel eens moeten doen) omdat het minder eng is.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 11:44
Verwijderd
Bij ons op school doen ze het al jaren, bijles geven e.d. De leerlingen verdienen er gewoon geld (of studielasturen) mee.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 11:51
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Dat lijkt me echt leuk om te doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58.