Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2004, 18:16
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Wat is romantiek, ben jij romantisch en wat is het meest romantische dat je is overkomen?
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2004, 18:20
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wat is romantiek? dat is imo voor iedereen anders
ben jij romantisch? dat moet je aan mn vriendin vragen, ik doe ik gmn best
en wat is het meest romantische dat je is overkomen? dat houd ik liever voor mezelf
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 18:25
Verwijderd
Wat is romantiek? Romantiek is iets waar ik niets van wil weten, in mijn ogen alle cliché dingen. Kaarsjes, rozenblaadjes. Dat soort gedoe

ben jij romantisch? Nee, bewust niet.

en wat is het meest romantische dat je is overkomen? Oh sjit ik heb wel es iets romantisch meegemaakt Om 5 uur snachts op het strand in spanje. Dat me vriend tegen me zei Ik hou van je. En dat uit zijn mond.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 18:49
elledc
elledc is offline
Kaarsjes laten branden en bloemetjes geven en sterretjes bekijken zijn een beetje cliché vind ik. De romantiek zit in de kleine dingen zoals lief zijn voor elkaar en vooral spontaan en gemeend lief zijn. Als ik denk aan iets romantisch, dan is dat misschien wel de keren dat mijn vriend en ik met z'n tweetjes zijn gaan eten op restaurant. Hij is kok dus doen we dit nogal vaak Of gewoon, het samen-zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 19:51
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Ik zag vandaag romantiek bij de IKEA.. het regende ontzettend, en een man en een vrouw stonden verderop te schuilen. Plotseling rende die man weg, en kwam even later terughollen met een paraplu, voor zijn vriendin. Terwijl hij helemaal klets was. Ahh

Mijn vriend was op dat moment ook al door de regen naar de auto gerend, en hij pikte mij op onder het afdakje. Ook erg romantisch natuurlijk
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 20:27
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Romantiek zit hem in kleine dingetjes..het hoeft niet cliché te zijn, maar gewoon het samenzijn, of het moment, of eender wat (vb. jules o.a.)

Of ik romantisch ben? Bohf, ik hou wel van wat romantiek, en ik probeer wel lief over te komen enzo, maar ik ben er niet 24u op 24 mee bezig..
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 20:30
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat is romantiek?
Gewoon een mooi moment voor een koppel om bij elkaar te zijn zonder anderen met een rustige, relaxede sfeer op de achtergrond.

Ben jij romantisch?
Mja, heb niet zo veel relaties gehad. Ik zou het wel kunnen zijn, op zijn tijd zo'n avondje met zijn tweëen en kaarslicht en een lekker muziekje is nooit weg, altijd wel leuk. Maar niet te vaak. Beetje er tussen in dus...

Wat is het meest romantische dat je is overkomen?
Eigenlijk heb ik nooit echt iets superromantisch meegemaakt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 20:32
Verwijderd
wat is romantiek: samen zijn met je geliefde in het park of in de bioscoop heerlijk. het kan natuurlijk nog veel romantischer, zonsondergang op het strand, bij mekaar zijn met kaarslicht. nouja, op dit moment vind ik het al heel erg romantisch om mijn vriendin weer te zien (kom es terug van vakantie! )

ben je romantisch: ehmm mwah. ik word pas romantisch als iemand echt heel lief voor mij is. dat gebeurt me niet zo vaak. maar ik krijg nu toch wel de neiging om heel romantisch te gaan doen maar over het algemeen wel iets romantischer dan de meeste jongens in mijn omgeving dat zijn.

het meest romantische wat me is overkomen: juhhhh wat een vraag. zoveel romantiek is er ook nog niet in me leven. maar wat een bepaald meisje nu allemaal voor liefs voor me doet, denk niet dat het romantischer kan...zwijmel

let verder niet op mijn post, die ik schrijf in een mix van verliefdheid en het missen van iemand die ver weg is op dit moment.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 20:35
Sithan
Sithan is offline
Al zou het cliche zijn, zou je het daardoor maar achterwege moeten laten? Persoonlijk vind ik dat het wel degelijk iets toevoegt als je bijv met zn 2tjes met muziek en fakkels en stokbrood op een verlaten strand knus bij elkaar bent...

Ik denk eerder dat de meeste mensen bang zijn om zo uit de hoek te komen en schuiven het dan maar af op dat het cliche of iets dergelijks om het zo maar uit de weg te gaan...prachtig maar in the end kan iedereen het van zn geliefde waarderen als deze iets romantisch doet, of je moet ijskoud en gevoelloos zijn...ik zie romantiek juist als in dat je verrassend uit de hoek komt en je dus niet in een of andere sleur beland, wat vaak de doodsteek is voor een relatie...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 21:36
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Romantiek is voor mij samen zijn met je vriend(in) op een manier die je allebei fijn vindt en omgaan op een manier hoe je niet met anderen omgaat maar alleen met je vriend(in).

Ik ben zelf niet echt romantisch denk ik, al zou het best kunnen dat mijn vriend daar anders over denkt. Ik denk dat je dat moeilijk zelf kan beoordelen.

Het meest romantische wat me zelf is overkomen? Ik heb op dit moment echt geen idee.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 21:39
dutch_chick
Avatar van dutch_chick
dutch_chick is offline
Citaat:
bracelance schreef op 16-08-2004 @ 19:16 :
Wat is romantiek, ben jij romantisch en wat is het meest romantische dat je is overkomen?
hmzz geen idee kan jij me helpen
__________________
je mag alles van me weten, maar val me niet lastig
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 21:40
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Wat is romantiek?
ro·man·tiek (de ~ (v.))
1 richting in de Europese kunst (eind 18e en eerste helft 19e eeuw) waarbij gevoel en verbeelding op de voorgrond treden => romantisme
2 de ridderpoëzie van de Middeleeuwen
3 gevoelige en dromerige sfeer

Ben jij romantisch?
als het over punt 3 gaat... ja ik hou daar wel van...

Wat is het meest romantische dat je is overkomen?
oeh... moeilijk... ik heb zoveel romantische dagen meegemaakt...
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 21:55
Mindfields
Mindfields is offline
Jij was toch die gast die al heeeel lang een vriendin heeft hier?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 22:36
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
ik ben niet romantisch, romantisch zie het woordenboek, en er is me ook nog nooit iets romantisch overkomen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 23:17
Suzanne
Avatar van Suzanne
Suzanne is offline
Ik ben zeker romantisch, mijn vriend ook op z'n tijd ;-) Het meest romantische wat ik heb meegemaakt zijn voornamelijk de avondjes dat we samen in bed liggen.. we hebben ook wel romantische vakantie's gehad, bijvoorbeeld het weekje Turkije.. maar ik vind beide momenten even romantisch :-)
__________________
www.suzannevisser.nl
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 05:41
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 16-08-2004 @ 22:55 :
Jij was toch die gast die al heeeel lang een vriendin heeft hier?
had... we hadden 3 jaar lang een relatie, is ongeveer 5 maanden geleden uitgegaan. Gelukkig zijn we nog hele goede vrienden
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 09:56
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
bracelance schreef op 16-08-2004 @ 19:16 :
Wat is romantiek, ben jij romantisch en wat is het meest romantische dat je is overkomen?
Wat is romantiek: zijn de kleine, soms clichematige, dingetjes waarmee je je relatie leuk & spannend houd en elkaar laat zien dat je om elkaar geeft.
Ben ik romantisch? ja
Het meest romantische dat me is overkomen... vallende sterren kijken met m'n vakantievriendje, een jongen die me liefdesbrieven schreef, een vriendje dat een liedje voor me schreef... verder kan ik me even niets herinneren.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 10:00
MissesLena
MissesLena is offline
Citaat:
bracelance schreef op 16-08-2004 @ 19:16 :
Wat is romantiek, ben jij romantisch en wat is het meest romantische dat je is overkomen?
romantiek is niet beschrijfbaar
en het is ook niet forceerbaar
romantiek IS gewoon....
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-08-2004, 10:04
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 16-08-2004 @ 19:49 :
Kaarsjes laten branden en bloemetjes geven en sterretjes bekijken zijn een beetje cliché vind ik. De romantiek zit in de kleine dingen zoals lief zijn voor elkaar en vooral spontaan en gemeend lief zijn.
Ja, daar ben ik het mee eens. Het gaat om de sfeer en die moet spontaan ontstaan eigenlijk. Toch vind ik naar een zonsondergang kijken en al die dingen heel romantisch, alleen moet er dan idd wel romantisch gedaan worden.. helaas is m'n vriendje niet zo..
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 10:06
MissesLena
MissesLena is offline
oh sorry.. het meest romantische....

dat was met een jongen tijd geleden... we zaten in een voetbalhokje in de avond heel dicht tegen elkaar aan... gewoon te praten als 'vrienden' en toen zei ik dat i naar huis moest en toen begon het te gieten, niet normaal. Hij deed zijn jas uit en deed hem om ons heen en daar liepen we dan.... de gentleman...
egt uit een film....

perfecte tijd perfecte plaats maar toch niet de juiste persoon....
maar anders...!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 10:10
MissesLena
MissesLena is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 17-08-2004 @ 11:04 :
Ja, daar ben ik het mee eens. Het gaat om de sfeer en die moet spontaan ontstaan eigenlijk. Toch vind ik naar een zonsondergang kijken en al die dingen heel romantisch, alleen moet er dan idd wel romantisch gedaan worden.. helaas is m'n vriendje niet zo..
ik geloof dat als je verliefd bent alles kan.... ik heb een van de meest romantische momenten meegemaakt in de macdonald (hoe kan het) en voor een stinkende schoenenmaker.
Het blijft een raadsel.. die momenten.. maar ik weet zeker dat het geen kwestie is van kaarsjes, wijn, muziek voila...
en daarom denk ik ook dat de ''romantische'' gladjakkers met wijn en oesters uit t zuiden niet perse voor de echt romantische momenten hoeven te zorgen... de boeren hollandse knul kant net zo goed met geprakte aardappelen.... weet ik zeker...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 10:14
MissesLena
MissesLena is offline
Citaat:
bracelance schreef op 16-08-2004 @ 19:16 :
Wat is romantiek, ben jij romantisch en wat is het meest romantische dat je is overkomen?
waarom vraag je het eigenlijk...?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 10:24
Verwijderd
Citaat:
MissesLena schreef op 17-08-2004 @ 11:10 :
de boeren hollandse knul kant net zo goed met geprakte aardappelen.... weet ik zeker...

Ja, ik weet dat je gelijk hebt, maar ik moet het eerst nog maar eens meemaken..
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 10:31
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
MissesLena schreef op 17-08-2004 @ 11:14 :
waarom vraag je het eigenlijk...?
ik wil kijken hoe romantische de jeugd van tegenwoordig is...
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 10:34
Skyrise
Avatar van Skyrise
Skyrise is offline
yes please

verrrry much of a romantic inside
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2004, 10:45
waves
Avatar van waves
waves is offline
de jeugd van tegenwoordig... nou klink je alsof je al minstig 60 bent ofzo

wat is romantiek? romantiek is een sfeer van liefde die hangt om een koppeltje, ik zou niet weten hoe ik het beter moest omschrijven

ben jij romantisch? best wel denk ik

wat is het meest romantische dat je is overkomen? M'n vriend die een toen ie in het café aan kwam een rode roos voor me mee had genomen (misschien cliché maar toch heel lief), mij naar huis brengen op de fiets (0ng. 45 minuten fietsen) in de regen, tegen elkaar aan zitten/hangen op de bloembakbanken op de heuvel, om 3 uur 's nachts liggen flikflooien op de bank terwijl we boven m'n moeder horen lopen , me aankijken twerwijl ie zegt dat ie van me houdt, het gedicht dat ie geschreven had om me te laten merken dat ie me meer dan gewoon leuk vond

tsja, mijn vriend is volgens mij een echte romanticus, hoewel ie soms ook verschrikkelijk lomp is (en nu op vakantie )
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 11:02
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
waves schreef op 17-08-2004 @ 11:45 :
de jeugd van tegenwoordig... nou klink je alsof je al minstig 60 bent ofzo

[/SIZE]
ik ben ook al zeker 20 ja
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 13:15
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
bracelance schreef op 17-08-2004 @ 12:02 :
ik ben ook al zeker 20 ja
Wat inhoudt dat jij ook nog bij de jeugd van tegenwoordig hoort.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 16:40
Verwijderd
Romantiek is voor mietjes.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 16:47
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 17-08-2004 @ 17:40 :
Romantiek is voor mietjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Romantische Muziek
Alexanchez
14 26-11-2003 09:31
Muziek Romantische cd
Birkoff
32 15-04-2003 10:59
Liefde & Relatie Romantisch??
lief mutsje
28 29-03-2003 19:22
Liefde & Relatie romantische moment!
lieve
9 12-09-2002 20:49
Liefde & Relatie Romantische mensen, wat denk jij?
casey
10 20-06-2002 19:17
Liefde & Relatie zijn alle meisjes romantisch?
Verwijderd
17 28-01-2002 19:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37.