Oud 18-12-2002, 13:24
Kamilla
Kamilla is offline
Vandaag zou mijn mama, die 2,5 jaar geleden overleden is , 45 geworden zijn. Ik zit op zo'n dag tog ff met een rotgevoel, btje verdrietig enzo. We zijn vorig jaar uit eten geweest voor haar verjaardag om het tog een btjuh te vieren. Staan jullie nog stil bij een verjaardag van iemand die jullie kennen die overleden is en zo ja, hoe 'vieren' jullie het dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2002, 16:33
Ciskaatje
Avatar van Ciskaatje
Ciskaatje is offline
*knuffel*

ja ik denk er altijd die dag wel aan
maar verder 'vier' ik die verjaardag niet echt ofzo..
Ik herdenk die persoon meestal, gewoon, op mijn eigen manier..
Fotos kijken of dingen lezen die diegene heeft geschreven..
maar ik heb niet iemand verloren die zo dichtbij staat als een moeder of vader ofzo..

maar toch, gefeliciteerd met haar verjaardag, en jah, gecondoleerd met haar overlijden.. jah k weet niet of het gepast is om dat na 2,5 jaar nog te zeggen, maarja..
__________________
~*knuff* voor jessiej, mijn niet-vriendin ~
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 16:52
Andora
Avatar van Andora
Andora is offline
ik denk er wel extra aan, staat ook in mun agenda. Meestal steek ik dan een kaarsje aan, denk aan um... maar verder niet echt iets vieren.

*sterkte knuffel*
Blackdolfin
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 18:45
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Mijn moeder was op 6 augustus jarig en op die dag kwam een van haar broers met zijn vrouw bij ons thuis. Inmiddels woon ik op mezelf in het ouderlijk huis (mijn vader is op 13 oktober met zijn vriendin verhuisd), dus mogelijk dat mijn moeders broer en zijn vrouw dan op die dag bij mijn vader en zijn vriendin langs gaan. Het toeval wil dat de echtgenoot van mijn vaders vriendin overleed op de verjaardag van mijn moeder en dat een collega van mij jarig is op de sterfdag van mijn moeder (19 maart).
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel

Laatst gewijzigd op 18-12-2002 om 18:48.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 19:21
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Heej Millie,
Je zult er altijd bij stil blijven staan, dat doe ik ook Iedereen doet dit op zn eigen manier, wij vieren t niet echt... Ik ga naar mama's graf en breng er bloemen. Ik denk aan r, maar hou t meer voor mezelf. Wat jullie vorig jaar gedaan hebben, vind ik ontzettend mooi. Ik zou t niet kunnen, maar zoals ik al zei, iedereen doet dit op zn eigen manier, en ik vind t geweldig van je... Sterkte meis, ik ben r voor je he?!
Liefs, Seleentje.
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 19:23
Kamilla
Kamilla is offline
ThnQ all voor de knuffols
*Knuffelt terug*

Ik ben vandaag naar de begraafplaats geweest en verder hebben we het er niet veel over..ik denk er wel aan maar ik vind niet dat zo'n dag dan ineens heel verdrietig moet zijn...dat zou ik zelf ook nie trekken. Ik vind zelf dat je er wel bij stil mag staan maar je moet niet omdat het zo'n dag is gelijk verdrietig zijn..want dan kan je wel elke dag verdrietig zijn..

Lievs...
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 17:47
Verwijderd
Citaat:
koemeeltje schreef:
Vandaag zou mijn mama, die 2,5 jaar geleden overleden is , 45 geworden zijn. Ik zit op zo'n dag tog ff met een rotgevoel, btje verdrietig enzo. We zijn vorig jaar uit eten geweest voor haar verjaardag om het tog een btjuh te vieren. Staan jullie nog stil bij een verjaardag van iemand die jullie kennen die overleden is en zo ja, hoe 'vieren' jullie het dan?
Ikzelf heb niemand die dicht bij me staat verloren.. Maar 2 goede vriendinnen van me (een tweeling) hebben hun moeder ook verloren. Ze staan er beiden nog steeds (na zo'n 7 jaar) heel erg bij stil en je merkt het ook zeker aan ze.. Ik geloof dat ze meestal met hun vader naar het graf gaan en dat een beetje opknappen, bloemetje neerleggen etc. Verder 'vieren' ze het geloof ik niet echt.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 19:45
faith666
faith666 is offline
Heej, mijn moeder is drie maanden geleden overleden en was een maand geleden jarig, ik had niet echt een idee wat ik em ervan voor moest stellen, niemand had wat gepland voor die dag en toen zijn we maar met zijn allen (vader, broer en zussen) naar de kerk gegaan. Op zich hebben wij allemaal neit veel met de kerk maar mijn meoder heeft er in de tijd dat ze ziek was (ze heeft geen lang sterfbed maar wel een lang ziektebed gehad) veel kracht uit gehaald. Ze geloofde in God, als een soort steun voor het eleven na de dood denk ik en wij zijn toen voor haar naar de kerk gegaan. Hadden natuurlijk wel het "geluk" dat ze op een zondag jarig was. Ook belde er veel familie om te kijken hoe het met ons ging maar na de kerk heben we er eigenlijk geen aandacht meer aan besteed. Een graf ofzo hebben we ook niet, ze is gecremeerd en om nou naar het strooiveld te gaan....
__________________
Such a shame, my defenses have become my own restrictions....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie verjaardag vriendin met overleden vader
Icati
6 10-05-2007 17:58
De Kantine Wat is het spectaculairste wat jij gedaan vandaag hebt?
Shadyboy-Ray
500 29-07-2006 04:46
Liefde & Relatie Het is wel over, maar nog niet voorbij..
Verwijderd
111 10-03-2005 09:20
Verhalen & Gedichten verhaal/dagboekfragment van een anorexiapatient
littlegurl
17 02-07-2004 00:43
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 23:55
Psychologie Verder leven nadat iemand is overleden.
faith666
37 16-01-2003 13:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.