Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2009, 20:20
Just_Wanna_Jump
Avatar van Just_Wanna_Jump
Just_Wanna_Jump is offline
Ik ben best onzeker.
Of ik ben echt lelijk..,of ik heb gewoon een lage eigendunk,
ik weet niet hoe het zit,maar ik durf niemand echt te vragen `ben ik mooi?"
ik wil model worden..,en ik vind alles aanmezelf lelijk,
ik bedoel m'n lichaam is lelijk..,maar dan kan ik teminsten verhongeren,
maar als m'n gezicht lelijk is,dan is dat gewoon erg.
Maar ik wil super graag model worden,omdat ik weet niet.
Ik hou van die glamour,ik hou van die gevoel die ik denk ik zal krijgen:
`ik heb deze kleren als eerste aan,kijk me dan..,kijk me!"
maargoed..,voor ik ga inschrijven ufzo,zal ik wel heel graag willen weten hoe ik gezien word.
Ben ik mooi geef cijfer ufzo,een opmerking..,WEES EERLIJK!!
ben ik lelijk,dan kan ik teminsten ergens gaan zitten uithuilen (half grapje)

hier zijn de foto's:



http://nl.tinypic.com/view.php?pic=345ernk&s=5
ik ben dat meisje in het geel

http://i43.tinypic.com/2hi1rh3_th.jpg

en nog deze..,tjah ¬¬
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=n6uxsi&s=5

en nog een laaste:

http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2rm45rt&s=5

please reageer
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 20:25
Just_Wanna_Jump
Avatar van Just_Wanna_Jump
Just_Wanna_Jump is offline
hm tjah
word er nog reageerd
(niet ongeduldig bedoelt)
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 20:30
*lollipop
Avatar van *lollipop
*lollipop is offline
Meisje toch.. hoe oud ben je?
Aan je foto's te zien schat ik je een jaar of 15, maar ben superslecht in schatten dus don't blame me if i'm wrong
In iedergeval, onthoud iedereen heeft iets moois echt iedereen dus ook jij
Denk maar aan alle meisjes in je klas. bij elk van hen kan je ook wel iets moois bedenken toch?
Dat kan je breed zien, de een heeft mooie ogen, de ander een mooie lach, de volgende een superblije uitstraling en weer een ander pretoogjes van de humor.
Wat betreft dat model worden, bedenk dat héél veel meisjes dat willen, en bedenk dat het niet alleen maar glitter en glamour is. Het is een harde wereld, met veel concurrentie en meiden die tot het uiterste gaan, zichzelf uithongeren of drugs gaan gebruiken. Zou jij daar echt aan mee willen doen? Bedenk dat je sterk in je schoenen moet staan om tegen al die anorexia praatjes en verleidingen tot verslaving te kunnen. Idealiseer het niet. Vind je het dan echt nog zo leuk denk je?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 20:31
Verwijderd
Maar je bent wel ongeduldig...als je wat langer wacht dan vijf minuten, komen er vast wel reacties.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 20:41
Just_Wanna_Jump
Avatar van Just_Wanna_Jump
Just_Wanna_Jump is offline
Nouw tjah,dat lijk me ergens wel leuk
die strijd,
spannend en avondtuurlijk
(en ik ben trouwens 13,maar iedereen schat me wel 15..,maar als ze dan met me gaan praten,
merken ze gelijk dat ik een kind van 13 bent )

tjah..,en idd kheb niet echt super veel geduld,
ben gewoon bang voor de reactie's.
Dat mensen gaan denken `goh,wat een lelijk kind!"
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 20:51
*lollipop
Avatar van *lollipop
*lollipop is offline
Citaat:
Dat mensen gaan denken `goh,wat een lelijk kind!"
Mensen die dat denken zijn gewoon onzeker over zichzelf! Dat is een vorm van jezelf knapper laten voelen door te zeggen dat een ander lelijk is. Niets van aantrekken zou ik zeggen

De meeste modellen die écht groot zijn worden trouwens ontdekt. Je moet gewoon een bepaald voorkomen hebben waaraan je moet voldoen in dat wereldje. Ik kan niet zo één twee drie zeggen aan jou foto's of jij ook die eigenschappen hebt die ze in de modellenwereld van je eisen. Ik zou als ik jou was je er niet al te veel op focussen om model te worden, bedenk dat er ook nog héél veel andere leuke dingen zijn!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 21:01
Just_Wanna_Jump
Avatar van Just_Wanna_Jump
Just_Wanna_Jump is offline
ik snap het...



ik ben lelijk.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 21:08
Nalah
Avatar van Nalah
Nalah is offline
Ik vind je helemaal niet lelijk! Ik vind dat je een mooie mond en ogen hebt, en vrij hoge jukbeenderen, wat ook goed is voor een model voorzover ik weet! Dus je hoeft je zeker niet te schamen voor je uiterlijk, ziet er prima uit hoor!
En wat dat model worden betreft: probeer eerst eens wat zelfverzekerder te worden. Als model moet je namelijk heel stevig in je schoenen staan, de concurrentie is zo groot dat je ook een zekere uitstraling moet hebben van 'hier ben ik'!, Wanneer je zelfvertrouwen uitstraalt zullen mensen eerder in je geloven, én bovendien kan je dan zelf ook meer gedaan krijgen van mensen doordat je eisen durft te stellen.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 21:11
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Ik vind je zeker niet lelijk, maar je hebt echt wel wat meer nodig dan een leuk uiterlijk om model te worden. Als je zo onzeker bent en jezelf lelijk vindt, gaat het echt moeilijk worden zelfverzekerd op foto's te staan. Bovendien zul je hoe dan ook commentaar krijgen en omringd worden door mooie meisjes. Dat moet je allemaal aankunnen zonder een eetstoornis of depressie op te lopen.
Jezelf uithongeren lijkt misschien een snelle manier om jezelf 'op te knappen', het gegarandeerd een van de langste wegen naar zelfacceptatie. Bovendien ziet het er in het echt gewoon niet uit.

Als je echt wilt weten of je potentie hebt, moet je dat vragen aan mensen die er verstand van hebben en eerlijk zullen zijn (dus niet je moeder of beste vriendin ). Het is natuurlijk wel eng om te vragen, maar je kunt er maar beter nu achter komen dan over vijf jaar. Misschien kunnen ze je wel goede tips geven.
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 21:25
Just_Wanna_Jump
Avatar van Just_Wanna_Jump
Just_Wanna_Jump is offline
Citaat:
Meisje toch.. hoe oud ben je?
Aan je foto's te zien schat ik je een jaar of 15, maar ben superslecht in schatten dus don't blame me if i'm wrong
In iedergeval, onthoud iedereen heeft iets moois echt iedereen dus ook jij
Denk maar aan alle meisjes in je klas. bij elk van hen kan je ook wel iets moois bedenken toch?
Dat kan je breed zien, de een heeft mooie ogen, de ander een mooie lach, de volgende een superblije uitstraling en weer een ander pretoogjes van de humor.
Wat betreft dat model worden, bedenk dat héél veel meisjes dat willen, en bedenk dat het niet alleen maar glitter en glamour is. Het is een harde wereld, met veel concurrentie en meiden die tot het uiterste gaan, zichzelf uithongeren of drugs gaan gebruiken. Zou jij daar echt aan mee willen doen? Bedenk dat je sterk in je schoenen moet staan om tegen al die anorexia praatjes en verleidingen tot verslaving te kunnen. Idealiseer het niet. Vind je het dan echt nog zo leuk denk je?
Citaat:
Mensen die dat denken zijn gewoon onzeker over zichzelf! Dat is een vorm van jezelf knapper laten voelen door te zeggen dat een ander lelijk is. Niets van aantrekken zou ik zeggen

De meeste modellen die écht groot zijn worden trouwens ontdekt. Je moet gewoon een bepaald voorkomen hebben waaraan je moet voldoen in dat wereldje. Ik kan niet zo één twee drie zeggen aan jou foto's of jij ook die eigenschappen hebt die ze in de modellenwereld van je eisen. Ik zou als ik jou was je er niet al te veel op focussen om model te worden, bedenk dat er ook nog héél veel andere leuke dingen zijn!
Citaat:
Ik vind je zeker niet lelijk, maar je hebt echt wel wat meer nodig dan een leuk uiterlijk om model te worden. Als je zo onzeker bent en jezelf lelijk vindt, gaat het echt moeilijk worden zelfverzekerd op foto's te staan. Bovendien zul je hoe dan ook commentaar krijgen en omringd worden door mooie meisjes. Dat moet je allemaal aankunnen zonder een eetstoornis of depressie op te lopen.
Jezelf uithongeren lijkt misschien een snelle manier om jezelf 'op te knappen', het gegarandeerd een van de langste wegen naar zelfacceptatie. Bovendien ziet het er in het echt gewoon niet uit.

Als je echt wilt weten of je potentie hebt, moet je dat vragen aan mensen die er verstand van hebben en eerlijk zullen zijn (dus niet je moeder of beste vriendin ). Het is natuurlijk wel eng om te vragen, maar je kunt er maar beter nu achter komen dan over vijf jaar. Misschien kunnen ze je wel goede tips geven.

hm,tjah das wel waar,over zelfverzekerd zijn enzu.
en kdenk dat ik er ook aan moet gaan werken ufzo,

maar ik heb m'n ouders enzu wel gevraagd,en ze zeiden dat ik mooi was,
maar tjah,wat moeten ze anders zeggen,en ik durf niet iemand anders te gaan vragen.
En toen dacht ik..,als ik zo zou gaan doen (dus hier op deze forum) zou ik miss een eerlijker antwoord krijgen ufzo.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 07:04
Just_Wanna_Jump
Avatar van Just_Wanna_Jump
Just_Wanna_Jump is offline
hm,tja
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 08:31
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Vis je nou gewoon naar complimentjes ofzo? Want zo lelijk ben je niet en dat zal iedereen zeggen en als jij dat door blijft gaan dat je zo lelijk bent, tja.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 09:31
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Als je er werkelijk zo mee zit en denkt dat iedereen je lelijk vindt, jezelf uithongert om dun te blijven en een ongelofelijk laag zelfbeeld hebt, dan denk ik dat het meer helpt om eens met iemand te gaan praten dan op een forum te vragen of je wel of niet mooi bent. Dat heeft totaal geen zin en daarnaast kunnen er lullige berichten komen, waardoor je misschien dieper in de put zult raken en die niet eens waar (hoeven te) zijn.
Ga dus liever eens praten met een vertrouwenspersoon op school of zo en wat aan je onzekerheid doen, voordat je je in de wereld van de modellen waagt en gedesillusioneerd thuis komt. (Niet omdat je lelijk zou zijn o.i.d., maar omdat het nou eenmaal een harde wereld is.)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 12:52
fractuur
fractuur is offline
model <---> lelijk

Misschien verbaast het je, maar er zit een hele wereld tussen deze twee. Ik vind trouwens lang niet alle modellen knap, dus deze tegenstelling klopt an sich al niet. Als je droomt om model te worden moet je die droom vooral najagen, maar het lijkt me verstandiger om a. deze onzekerheid aan te pakken of b. te stoppen met je aan te stellen. Als je geen model bent ben je niet per definitie lelijk en zo'n forum als dit is er niet voor bedoeld om waardeoordelen over mensen te geven. Iedereen hier wil je helpen als je problemen hebt met je zelfbeeld, maar foto's plaatsen zodat wij kunnen reageren is natuurlijk niet de methode. Niet om gescout te worden, niet om van de onzekerheid af te komen: hooguit om naar complimenten te vissen. En daar zitten wij dan weer niet op te wachten..

Op naar een vertrouwenspersoon (ouders, docent op school, ..) en evt een castingbureau dus.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 14:31
Verwijderd
Volgens mij denken de meeste meisjes van 13 wel dat ze lelijk zijn, of in ieder geval niet zo mooi/spontaan/slim/etc als andere meisjes om zich heen. Als je er echt heel erg mee zit en het idee hebt dat dit gevoel je tegenhoudt, dan kan je natuurlijk best eens met bv. je moeder er over praten.

Als je model wil worden, dan moet je daar vooral voor gaan
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 15:24
Just_Wanna_Jump
Avatar van Just_Wanna_Jump
Just_Wanna_Jump is offline
Citaat:
Vis je nou gewoon naar complimentjes ofzo? Want zo lelijk ben je niet en dat zal iedereen zeggen en als jij dat door blijft gaan dat je zo lelijk bent, tja.
nee ik vis niet naar complimentjes.
Ik wil gewoon een soort van eerlijke mening ufzo.
(en had alleen maar negatieve berichtjes verwacht..,en daar dus op gewacht,heb geen minuut aan complimentjes gedacht of zelfs gewacht)

Maar miss hebben jullie wel gelijk met die vertrouwing persoon,
maar ik durf dus echt niet er thuis over te gaan beginnen,
of er zelf heen te gaan.
Niemand zal het verwachten,en dan zal me m'n moeder me gaan overhoren,
en ik wil dat dus niet echt.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 15:24
BlackTiger
BlackTiger is offline
haha
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 15:58
๏̯͡๏?
Avatar van ๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
een cijfer van 5 tot 10?
een 4
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 16:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Je stelt je met zo'n topic wel enorm kwetsbaar op. Besef je dat er zat mensen zijn die het leuk vinden om iemand die zij niet kennen op een anonieme manier te kwetsen. Zij kunnen best eens zeggen dat ze je niet mooi vinden, terwijl ze dit niet eens menen; gewoon omdat ze dat grappig vinden.
Wees daarom voorzichtig met afgaan op wat men in een topic zegt. Ik blijf dit topic wel even volgen om te kijken of het goed blijft lopen.


Het gaat trouwens veel meer om wat je van jezelf vindt. En vind je jezelf niet mooi, bedenk je dan als eerste dat je 13 bent, dat je zowel in uiterlijk als in gedachten nog veel gaat veranderen. Veel meisjes van 13 zien dingen aan zichzelf waar ze nog aan moeten wennen of die ze echt niet mooi vinden. Over 7 jaar zie je er allereerst meer volwassen uit en kan het ook zijn dat je die aspecten die je eerst niet mooi vond, nu ineens wel mooi vindt.
Daarnaast kun je ook zelfvertrouwen uit andere aspecten halen dan enkel je uiterlijk. Bedenk je waar je goed in bent, waarom mensen het leuk vinden om met je om te gaan, etc.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 16:14
Just_Wanna_Jump
Avatar van Just_Wanna_Jump
Just_Wanna_Jump is offline
Citaat:
haha
??
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 16:18
Verwijderd
Citaat:
nee ik vis niet naar complimentjes.
Ik wil gewoon een soort van eerlijke mening ufzo.
(en had alleen maar negatieve berichtjes verwacht..,en daar dus op gewacht,heb geen minuut aan complimentjes gedacht of zelfs gewacht)

Maar miss hebben jullie wel gelijk met die vertrouwing persoon,
maar ik durf dus echt niet er thuis over te gaan beginnen,
of er zelf heen te gaan.
Niemand zal het verwachten,en dan zal me m'n moeder me gaan overhoren,
en ik wil dat dus niet echt.
Waarom zal je moeder je gaan overhoren wanneer ze hoort dat jij onzeker bent? Als je het eng vindt om haar aan te spreken, dan kan je bv. ook een brief schrijven waarin je uitlegt hoe je je voelt.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 16:34
Verwijderd
je moet toch jezelf "presenteren".. Niet onzeker erover zijn! Als je het echt wil, moet je ervoor gaan!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 21:05
BlackTiger
BlackTiger is offline
Ik vind het gewoon grappig dat je model wilt worden, sorry
Ik vind het goed dat jij je droom wil waar maken, maar mijn mening is dat je niet egt de knapste bent :$
Maar iedereen heeft zo zijn/haar mening over iemands uiterlijk...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 21:27
Verwijderd
Overigens zijn er heel veel verschillende modellen; er zijn ook genoeg meisjes die er heel normaal uitzien die model zijn, als je een beetje een vormbaar hoofd en lichaam hebt (alsin met make-up, ander kapsel en kleding zie je er al meteen heel anders uit), dan kan je al een heel goed model zijn. Modellen met een heel uitgesproken uiterlijk zijn weer geschikt voor andere werkzaamheden. Dus ook meisjes die er uit zien als je buurmeisje kunnen professioneel model worden, 't ligt er maar net aan welke kant je op wil.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 23:39
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Waarom willen alle meisjes van 12-16 tegenwoordig model worden? Mijn nichtjes ook al, die hebben het over niets anders. Ga studeren joh, zoek een fatsoenlijke baan. Modellen zijn er genoeg, hartchirurgen niet.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 08:36
Verwijderd
ik vind je helemaal niet lelijk je bent pas 13 meid, je hebt de wereld nog voor je

je kleding vind ik alleen niet zo mooi, maar dat is een ander verhaal
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 10:53
John Frum
Avatar van John Frum
John Frum is offline
je ziet er helemaal niet slecht uit, zeker op die eerste foto niet.

maar waarom zou je model willen worden? Die kans is erg klein. Ik vermoed dat het uit een behoefte aan erkenning oid komt.
__________________
"liever niets dan een vrouwenstem"
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 13:10
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik denk dat je je moet realiseren dat schoonheid niet puur in uiterlijk ligt. Het gaat ook om zelfvertrouwen, extrovertheid, volwassenheid enzovoort. Die eigenschappen kan je niet in je lichaam hongeren (sterker nog, dat remt de ontwikkeling). Je moet leren je lichaam in ieder geval te waarderen als het is, en wordt.

Je moet zeker NU nog niet vragen om een cijfer. Dat weiger ik te geven. Ik ga je ook niet tegenspreken, want dat is duidelijk wat je wil. Als je echt mooi wil zijn, krijg je vanzelf de uitstraling dat het je geen zak kan schelen of ik je mooi vind of niet. Dat is een unieke vaardigheid die je alleen zelf kan vinden.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 14-03-2009, 10:56
guidogek
guidogek is offline
hmm... het ligt mischien aan mij maar van 1 tot 10 mwaahh.. 4 of 5?
Maar je kan best een kans maken hoor sommige modellen zijn eigenlijk gewoon lelijk alleen met make up kom je ver soms.....
Met citaat reageren
Oud 14-03-2009, 12:35
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Dat er hier ook nog zo serieus op gereageerd wordt!
Als je jezelf lelijk vind, waarom wil je dan model worden.
Beetje tegenstrijdig!
Ik denk ook dat je na complimentjes en goedkeurig vist!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2009, 12:59
lisat
Avatar van lisat
lisat is offline
Tegenwoordig kan iedereen model worden en gelukkig is er photoshop ..
Maar ik vind je helemaal niet zo lelijk hoor
dus ik zal zeggen probeer het gewoon om model te worden
na een Nee zal er ooit een keer een Ja komen
als je iets graag wil, lukt het ook (zegt men )
Met citaat reageren
Oud 19-03-2009, 16:37
Verwijderd
ik ben vroeger toen ik 14 was ook als model gevraagd, maar ik deed het niet. gewoon omdat ik weet dat ik te weinig zelfvertrouwen daar voor heb. ik zie weinig van de kwaliteiten in mij die andere mensen wel zien. zo zit ik gewoon in mekaar.

accepteer gewoon hoe/wie je bent. ook als je onzeker bent.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2009, 22:00
Verwijderd
Verder meisje, volgens mij heb je alleen dit topic geopend om van mensen te horen dat je niet lelijk bent, maar mooi. Maar als ik een fotograaf zou zijn, zou ik je op basis van dit topic niet willen fotograferen. Als je de hele tijd zegt dat je lelijk bent, zou ik dat op een gegeven moment ook gaan denken, en waarom zou ik dan mn tijd en geld in je steken? Ik zou zeggen, ga eerst nog even kind zijn, ga vanaf een jaar of 16 lekker fitnessen en gezond eten voor een nice body en nog belangrijker: wordt zelfverzekerder, je hebt ons helemaal niet nodig om te weten of je mooi of niet mooi bent. Experimenteer eens met leuke kleding, lees alles over het vak model zijn, en leef een gezond en gelukkig leven. Ik ga je niet zeggen of ik je mooi of lelijk vind, ik denk dat het belangrijker is, dat je jezelf mooi gaat beginnen met vinden.

Laatst gewijzigd op 22-03-2009 om 09:00.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2009, 12:44
Annz
Avatar van Annz
Annz is offline
Hé, ik vind je niet lelijk hoor
maar wil je je überhaupt staande houden in dat wereldje, dan moet je wel zelfverzekerder worden.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2009, 17:26
x-Nameless
x-Nameless is offline
iick ben ook model maar 't is niet altijd zo leuk als je denkt dat het is, het kost je heel veel tijd en je bent niet lelijk ofz maar je moet zelfvertrouwen hebben en die heb jij niet echt (sorry ik vertel het op basis van wat je zelf verteld had). denk er goed over na en als je het later nog steeds wilt just try it !
Met citaat reageren
Oud 24-03-2009, 17:53
Verwijderd
Je bent niet lelijk maar je mag best eens lenzen proberen, andere kleding dragen en je haren niet laten invlechten. Vraag aan een vriendin wat advies en duik de stad in, het nuttige verenigen met het sociale.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 15:54
chaben
chaben is offline
Ik vind je ook niet lelijk, maar heb wel een tip voor je.
Zelf was ik ook heel onzeker maar heb een assertiviteits cursus gevolgt, waarbij ik heb geleerd om sterker in mijn schoenen te staan, zekerder ben geworden van mezelf en nog veel meer waar ik erg veel aan heb gehad.
Meestal zijn die cursussen erg duur maar er zijn ook goedkopere.
succes
Met citaat reageren
Oud 04-04-2009, 17:41
Hachina
Hachina is offline
je bent heus neit lelijk
Met citaat reageren
Oud 06-04-2009, 17:52
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Om model te worden lijkt het me eerder dat je fotogeniek en lang moet zijn. Veel modellen vind ik in het echt niet eens knap, maar ze zijn gewoon fotogeniek.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 06-04-2009, 19:08
pampeloerus
Avatar van pampeloerus
pampeloerus is offline
je bent niet lelijk maar ik denk ook weer niet dat model iets voor jou is want je heb wel een aantal dingen die je daar in zegmaar kunt gebruiken maar als je onzeker bent is dat zowieso moeilijk om dan jezelf aan te prijzen als je begrijpt wat ik bedoel ik ken iemand die een beetje in dat wereldje zit en ik ben wel eens mee geweest nou geloof me dat lijkt leuk maar er lopen daar ook echt van die wijven (en ook kerels trouwens) die je echt zo aan lopen te kijken van wat doe jij hier nou weet je wel en als je nu al nochal onzeker bent dan wordt je dat daar helemaal gek en je bent noch jong daar hoef je je nu noch echt geen zorgen om te maken ga nou maar gewoon door met leren en denk er later misschien noch maar eens aan en ik begreep niet helemaal wat je bedoelde met "ik bedoel m'n lichaam is lelijk..,maar dan kan ik teminsten verhongeren" maar ik vind niets zo lelijk als van die tienermeisjes die lijken op van die afrikaanse kinderen tijdens een lindworm epedemie srry hoor
Met citaat reageren
Oud 07-04-2009, 06:52
Hachina
Hachina is offline
Citaat:
je bent niet lelijk maar ik denk ook weer niet dat model iets voor jou is want je heb wel een aantal dingen die je daar in zegmaar kunt gebruiken maar als je onzeker bent is dat zowieso moeilijk om dan jezelf aan te prijzen als je begrijpt wat ik bedoel ik ken iemand die een beetje in dat wereldje zit en ik ben wel eens mee geweest nou geloof me dat lijkt leuk maar er lopen daar ook echt van die wijven (en ook kerels trouwens) die je echt zo aan lopen te kijken van wat doe jij hier nou weet je wel en als je nu al nochal onzeker bent dan wordt je dat daar helemaal gek en je bent noch jong daar hoef je je nu noch echt geen zorgen om te maken ga nou maar gewoon door met leren en denk er later misschien noch maar eens aan en ik begreep niet helemaal wat je bedoelde met "ik bedoel m'n lichaam is lelijk..,maar dan kan ik teminsten verhongeren" maar ik vind niets zo lelijk als van die tienermeisjes die lijken op van die afrikaanse kinderen tijdens een lindworm epedemie srry hoor
ik snap jouw bericht niet zo goed..,dat bovenste stukje eingelijk van:
Je bent niet lelijk maar ik denk ook weer niet dat model iets voor jou is want je heb wel een aantal dingen die je zegmaar kunt gebruiken!"

denk je dat wel model kan worden of niet?

en dan onderste over verhongeren: zo mager wil ik ook niet worden.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2009, 12:38
Anna Karina
Anna Karina is offline
Ik doe nu al een tijdje modellenwerk, en ik vind dit soort onzinnige aandachtsuitroepen altijd een beetje irritant: "als ik geen model kan worden, dan ben ik maar gewoon lelijk!". Wat een onzin, stel je niet zo aan: miljarden mensen zijn geen model, wil je die dan ook maar lelijk noemen? Je moeder/buurvrouw/klasgenootje/beste vriendin/zusje/whatever is geen model, en dus maar een lelijk wijf of zo?!
Daarnaast is modellenwerk niet iets dat je zo even doet, je staat echt niet de dag na je 'ontdekking' in New York op de catwalk. En het is zeker niet appeltje-eitje. Het is hard werken waar je veel geduld voor op moet brengen, met veel afwijzing en concurrentie, dus je moet stevig in je schoenen staan. Het irriteert mij dat jij hier geen respect voor op kan brengen en maar een beetje gaat lopen roepen van "Ik wil het NU NU NU ik wil het ikwilhetikwilhet!!!". Kind, je moet het niet willen, je moet er voor wèrken. Hàrd werken.

Maar goed, je wilt zo graag beoordeeld worden: zo qua gezicht zie je er prima uit, je huid ziet er namelijk netjes/egaal uit en je hebt mooie jukbeenderen. Ik vind je qua gezicht dus wel geschikt eigenlijk, je lijkt op het 'doorsnee donkere model'.
Maar wat mij echter vooral opvalt is dat je je lengte en maten niet vermeldt. En dàt is wat echt telt. De meeste modellen hebben eigenlijk niet echt uitzonderlijke gezichten, en zou je op straat niet aanwijzen als zijnde 'supermooi'. Modellen zijn namelijk vooral lang en dun, dat 'mooi' komt later. Een fashionmodel (=catwalk en glamourbladen) is ong 1m74-1m81 (uitzonderingen daargelaten), en heeft maat 34/36. Je lengte kan je daarbij bijna net zo weinig bepalen als je maten: een goed bureau komt er namelijk zó achter of jij anorexia hebt en jezelf uithongert en zal je er direct uitknikkeren (in nederland en delen van europa in ieder geval, er zijn zeker landen waar het ze niks boeit, maar dat is een ander verhaal). Als jij namelijk op de catwalk in elkaar stort omdat je niet goed eet, word je de volgende keer mooi niet meer geboekt en krijgt het bureau allemaal negatieve media-aandacht, en dat willen ze absoluut niet riskeren. Daarnaast krijg je van eetstoornissen een slechte huid, extra haargroei ("ieuw!"), remt het je groei en vaak verpest je je tanden er mee (van die gele stompjes worden het): niet echt modellenmateriaal. Dunne modellen zijn prima, maar wel gezonde, sterke, levenslustige dunne modellen die van zichzelf dun zijn. Nepperds herkennen ze zo.

Zoals al eerder vermeld: je klinkt te onzeker om een model te worden. Ik zie jou niet zelfverzekerd over de catwalk gaan na dit praatje van je, of allemaal afwisselende, gewaagde poses doen voor een fotograaf in kleding die je zelf niet mooi vindt en waarin je je wellicht niet op je gemak in voelt. Want dát maakt een goed model: in jezelf geloven, en de kijker ervan overtuigen dat hetgeen jij aanhebt ab-so-luut geweldig is en je je nog nooit beter of mooier hebt gevoeld dan in jurk X of broek Y. Soms heb je nou eenmaal belachelijke dingen aan, of kleding die moeilijk en onprettig zit, of waarin je je fuckin' lelijk voelt. Jammer dan: je werk is dit allemaal negeren. Als je dezelfde houding tentoonstelt tijdens een fotoshoot als op dit forum, wordt het denk ik eigenlijk niks.

Daarnaast ben je trouwens veel te jong: je mag uberhaupt nog geeneens/amper werken volgens de wet, je bent dus (nog) onbruikbaar.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2009, 17:55
Hachina
Hachina is offline
g
Met citaat reageren
Oud 08-04-2009, 18:35
Just_Wanna_Jump
Avatar van Just_Wanna_Jump
Just_Wanna_Jump is offline
Citaat:
Ik doe nu al een tijdje modellenwerk, en ik vind dit soort onzinnige aandachtsuitroepen altijd een beetje irritant: "als ik geen model kan worden, dan ben ik maar gewoon lelijk!". Wat een onzin, stel je niet zo aan: miljarden mensen zijn geen model, wil je die dan ook maar lelijk noemen? Je moeder/buurvrouw/klasgenootje/beste vriendin/zusje/whatever is geen model, en dus maar een lelijk wijf of zo?!
Daarnaast is modellenwerk niet iets dat je zo even doet, je staat echt niet de dag na je 'ontdekking' in New York op de catwalk. En het is zeker niet appeltje-eitje. Het is hard werken waar je veel geduld voor op moet brengen, met veel afwijzing en concurrentie, dus je moet stevig in je schoenen staan. Het irriteert mij dat jij hier geen respect voor op kan brengen en maar een beetje gaat lopen roepen van "Ik wil het NU NU NU ik wil het ikwilhetikwilhet!!!". Kind, je moet het niet willen, je moet er voor wèrken. Hàrd werken.

Maar goed, je wilt zo graag beoordeeld worden: zo qua gezicht zie je er prima uit, je huid ziet er namelijk netjes/egaal uit en je hebt mooie jukbeenderen. Ik vind je qua gezicht dus wel geschikt eigenlijk, je lijkt op het 'doorsnee donkere model'.
Maar wat mij echter vooral opvalt is dat je je lengte en maten niet vermeldt. En dàt is wat echt telt. De meeste modellen hebben eigenlijk niet echt uitzonderlijke gezichten, en zou je op straat niet aanwijzen als zijnde 'supermooi'. Modellen zijn namelijk vooral lang en dun, dat 'mooi' komt later. Een fashionmodel (=catwalk en glamourbladen) is ong 1m74-1m81 (uitzonderingen daargelaten), en heeft maat 34/36. Je lengte kan je daarbij bijna net zo weinig bepalen als je maten: een goed bureau komt er namelijk zó achter of jij anorexia hebt en jezelf uithongert en zal je er direct uitknikkeren (in nederland en delen van europa in ieder geval, er zijn zeker landen waar het ze niks boeit, maar dat is een ander verhaal). Als jij namelijk op de catwalk in elkaar stort omdat je niet goed eet, word je de volgende keer mooi niet meer geboekt en krijgt het bureau allemaal negatieve media-aandacht, en dat willen ze absoluut niet riskeren. Daarnaast krijg je van eetstoornissen een slechte huid, extra haargroei ("ieuw!"), remt het je groei en vaak verpest je je tanden er mee (van die gele stompjes worden het): niet echt modellenmateriaal. Dunne modellen zijn prima, maar wel gezonde, sterke, levenslustige dunne modellen die van zichzelf dun zijn. Nepperds herkennen ze zo.

Zoals al eerder vermeld: je klinkt te onzeker om een model te worden. Ik zie jou niet zelfverzekerd over de catwalk gaan na dit praatje van je, of allemaal afwisselende, gewaagde poses doen voor een fotograaf in kleding die je zelf niet mooi vindt en waarin je je wellicht niet op je gemak in voelt. Want dát maakt een goed model: in jezelf geloven, en de kijker ervan overtuigen dat hetgeen jij aanhebt ab-so-luut geweldig is en je je nog nooit beter of mooier hebt gevoeld dan in jurk X of broek Y. Soms heb je nou eenmaal belachelijke dingen aan, of kleding die moeilijk en onprettig zit, of waarin je je fuckin' lelijk voelt. Jammer dan: je werk is dit allemaal negeren. Als je dezelfde houding tentoonstelt tijdens een fotoshoot als op dit forum, wordt het denk ik eigenlijk niks.

Daarnaast ben je trouwens veel te jong: je mag uberhaupt nog geeneens/amper werken volgens de wet, je bent dus (nog) onbruikbaar.
Citaat:
Ik doe nu al een tijdje modellenwerk, en ik vind dit soort onzinnige aandachtsuitroepen altijd een beetje irritant: "als ik geen model kan worden, dan ben ik maar gewoon lelijk!". Wat een onzin, stel je niet zo aan: miljarden mensen zijn geen model, wil je die dan ook maar lelijk noemen? Je moeder/buurvrouw/klasgenootje/beste vriendin/zusje/whatever is geen model, en dus maar een lelijk wijf of zo?!
Daarnaast is modellenwerk niet iets dat je zo even doet, je staat echt niet de dag na je 'ontdekking' in New York op de catwalk. En het is zeker niet appeltje-eitje. Het is hard werken waar je veel geduld voor op moet brengen, met veel afwijzing en concurrentie, dus je moet stevig in je schoenen staan. Het irriteert mij dat jij hier geen respect voor op kan brengen en maar een beetje gaat lopen roepen van "Ik wil het NU NU NU ik wil het ikwilhetikwilhet!!!". Kind, je moet het niet willen, je moet er voor wèrken. Hàrd werken.

Maar goed, je wilt zo graag beoordeeld worden: zo qua gezicht zie je er prima uit, je huid ziet er namelijk netjes/egaal uit en je hebt mooie jukbeenderen. Ik vind je qua gezicht dus wel geschikt eigenlijk, je lijkt op het 'doorsnee donkere model'.
Maar wat mij echter vooral opvalt is dat je je lengte en maten niet vermeldt. En dàt is wat echt telt. De meeste modellen hebben eigenlijk niet echt uitzonderlijke gezichten, en zou je op straat niet aanwijzen als zijnde 'supermooi'. Modellen zijn namelijk vooral lang en dun, dat 'mooi' komt later. Een fashionmodel (=catwalk en glamourbladen) is ong 1m74-1m81 (uitzonderingen daargelaten), en heeft maat 34/36. Je lengte kan je daarbij bijna net zo weinig bepalen als je maten: een goed bureau komt er namelijk zó achter of jij anorexia hebt en jezelf uithongert en zal je er direct uitknikkeren (in nederland en delen van europa in ieder geval, er zijn zeker landen waar het ze niks boeit, maar dat is een ander verhaal). Als jij namelijk op de catwalk in elkaar stort omdat je niet goed eet, word je de volgende keer mooi niet meer geboekt en krijgt het bureau allemaal negatieve media-aandacht, en dat willen ze absoluut niet riskeren. Daarnaast krijg je van eetstoornissen een slechte huid, extra haargroei ("ieuw!"), remt het je groei en vaak verpest je je tanden er mee (van die gele stompjes worden het): niet echt modellenmateriaal. Dunne modellen zijn prima, maar wel gezonde, sterke, levenslustige dunne modellen die van zichzelf dun zijn. Nepperds herkennen ze zo.

Zoals al eerder vermeld: je klinkt te onzeker om een model te worden. Ik zie jou niet zelfverzekerd over de catwalk gaan na dit praatje van je, of allemaal afwisselende, gewaagde poses doen voor een fotograaf in kleding die je zelf niet mooi vindt en waarin je je wellicht niet op je gemak in voelt. Want dát maakt een goed model: in jezelf geloven, en de kijker ervan overtuigen dat hetgeen jij aanhebt ab-so-luut geweldig is en je je nog nooit beter of mooier hebt gevoeld dan in jurk X of broek Y. Soms heb je nou eenmaal belachelijke dingen aan, of kleding die moeilijk en onprettig zit, of waarin je je fuckin' lelijk voelt. Jammer dan: je werk is dit allemaal negeren. Als je dezelfde houding tentoonstelt tijdens een fotoshoot als op dit forum, wordt het denk ik eigenlijk niks.

Daarnaast ben je trouwens veel te jong: je mag uberhaupt nog geeneens/amper werken volgens de wet, je bent dus (nog) onbruikbaar.
Oke..,ik denk wel dat je gelijk hebt over `als je geen model bent je dus niet gelijk lelijk bent!"
Maar zo dacht ik dus op dat moment.
En tjah,mieschien heb je daarmee wel gelijk.
En oke..,mieschien dacht ik wel dat als ik gelijk ondekt of zal inschrijven ik gelijk in
new york zal belanden.
En dus snap ik heus wel dat jij je daar aan iriteerd..,ik bedoel jij zit er wel hard voor te werken.

En lol toen jij al die dingen zei begon ik dus echt te blozen.
Ik zie alleen maar de slechte dingen bij mezelf..,nooit de goede.

En mijn maten?
ik meet mezelf niet ik weeg mezelf alleen.
Ik ben 1.67 (als ik het goed heb) en weeg 55 kg.
En jah ik weet dat ik nog te jong bent..,maar ik wilde op m'n 16 ufzo beginnen.

Ben miss wel TE onzeker..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2009, 09:09
Kleintje!
Avatar van Kleintje!
Kleintje! is offline
niet meer zoveel naar modellen kijken gephotoshopte en anorexia meiden xD heb gewoon vertrouwen in jezelf
__________________
by the time you finish reading this you realize you wasted 5 second of your live «๏̯͡๏
Met citaat reageren
Oud 09-04-2009, 11:46
bramxp
Avatar van bramxp
bramxp is offline
meid het is dat ik niet op gekleurt val maar jij bent echt niet lelijk echt niet
__________________
Feel the light, See the light, Praise the light , All hail the Triforce
Met citaat reageren
Oud 09-04-2009, 12:22
Just_Wanna_Jump
Avatar van Just_Wanna_Jump
Just_Wanna_Jump is offline
Citaat:
niet meer zoveel naar modellen kijken gephotoshopte en anorexia meiden xD heb gewoon vertrouwen in jezelf
Zal ik zeker niet meer doen xD
Met citaat reageren
Oud 09-04-2009, 12:32
Kleintje!
Avatar van Kleintje!
Kleintje! is offline
goedzo xP
__________________
by the time you finish reading this you realize you wasted 5 second of your live «๏̯͡๏
Met citaat reageren
Oud 09-04-2009, 12:36
Just_Wanna_Jump
Avatar van Just_Wanna_Jump
Just_Wanna_Jump is offline
Citaat:
meid het is dat ik niet op gekleurt val maar jij bent echt niet lelijk echt niet
lol
Met citaat reageren
Oud 09-04-2009, 19:09
Mobius
Avatar van Mobius
Mobius is offline
Je hebt mensen die in de spiegel kijken en tevreden zijn. Je hebt ook mensen die verdrinken in zelfmedelijden. Stop daarmee.
__________________
Guilty of being white.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11.