Oud 01-03-2010, 02:44
Miss_Little
Miss_Little is offline
Misschien niet de beste titel ter wereld

Ik zal me even voorstellen

Hay ik ben een meisje van 18 jaar. Eigenlijk zeg ik liever mijn naam niet ..

Ik zit met een probleem .. Eigenlijk al 4 jaar ..

Het verhaal (sorry dat het zo lang is,. Dit gaat namelijk ook al 4 jaar gaande) :

Ik leerde een jongen in de 1ste klas kennen toen ik 14 was. Eerst was het van. Hay leuk om jou te kennen enzo. En steeds zn mp3 stelen en eigenlijk zag ik hem gewoon als vriend. Tot dat ik langer met hem om ging voor 5 maand ofzo. Begon ik het gewoon echt te voelen. De vlindertjes en het sterke gevoel, Het fijne gevoel die je krijgt als je hem de klas in ziet lopen. En dat was ook de 1ste en de laatste x dat ik dat voor iemand voelde. Hij is echt de enige. Het was gewoon echt REAL ! .. Tot de dag hij mij vroeg.. En natuurlijk zeg ik dan ja !! Voor 3 maand ging het goed. Tot dat het in 1x was van. Dat hij nooit meer tijd voor mij had en elke keer achter de pc zat. 1 x was ik dus zo pissig. Omdat ik met hem had afgesproken. Maar hij wou niet. Hij was weer eens te druk met achter de pc zitten. Ik had hem gsmst van HET IS UIT MIETJE ! .. Okey ik weet echt de domste ding om ooit te doen ! Maar okey ik was jong. Wist ik er van wat ik het beste kon doen. Mrja toen hoorde ik een paar dagen niks van hem tot ik hem weer op school zag. Was het ook van dat hij mij 5 dagen negeerde.. Ik was echt helemaal van slag. Zoveel pijn dat het mij deed dat hij mij negeerde. Maar ja na 5 dagen gingen we weer met elkaar om. Was het ook wel van dat ik en hij nog veel met elkaar om gingen. Maar het ging steeds slechter kregen meer ruzies. Er was gewoon periodes dat we de hele dag met elkaar omgingen en periodes dat hij niks van mij wou weten. 1 jaar verder leerde hij aantal meiden kennen. Was het ook in 1x van. Ik vind die leuk, En die ! En .. Echt elke keer nam hij met een meisje terwijl hij haar niet eens zo lang kende. Dat deed mij wel degelijk echt heel erg veel pijn. Want ik wou niemand NIEMAND anders dan hem ! Tot dat het mei vakantie was. Gingen we elke dag met elkaar om en zelfs later zoende we elkaar. Hij was mijn 1ste die ik zoende en ik voor hem. En ik voelde het echt. Het voelde zo goed. Maar toen vakantie voor bij was en weer naar school moesten zat hij weer te flirte met alle meiden. Alsnog was ik altijd de gene die hem hielp en hij vertelde mij als hij ergens mee zat of hij een geheim had. Ook al waren er steeds tijden dat hij niks maar dan ook echt NIKS met mij te maken wou hebben. hij gaf mij zelfs soms een gevoel dat ik het leven niet waard ben. Ik heb tijden gehad dat ik niks anders kon dan huilen zelfs op school. Ik had ruzie met iedereen. Maar enige wat mij boeide was hem. Wie mijn echte vrienden was kon ik ook wel merken want die lieten mij ook echt niet stikken. Maakte niet uit wat voor verhalen hij soms uitbraakte wat niet waar was. Ook al heb ik echt heel veel mensen verloren door hem. Maarja weer een jaar verder. Ging ik naar een andere klas dan hem. Nieuwe mensen leren kennen. Ik had echt het gevoel van IK BEN OVER HEM HEEN. Maarja uiteindelijk zat ik mij zelf voor de gek te houden want telkens als ik hem zag zakte ik qua gevoel echt in elkaar. Ik had ook zo vaak ruzie met hem via msn. Het bleef maar door gaan. Ruzie maken dan niet ruzie maken dan niet. En hij zei ook steeds van ik geef niet om jou . Ik houd niet van jou ! En hij deed altijd harstikke bot. Maar alsnog vergaf hij mij steeds alles. Steeds weer opnieuw doen alsof er niks is gebeurd. Opgegeven moment leerde ik een jongen kennen die ik leuk vond. Ik dacht mijn ex zou dat toch niet erg vinden want hij geeft toch niks om mij. Nam ik met die jongen. Toen mijn ex er achter kwam was hij meteen down. En kwam de volgende dag niet op school. Sprak ik hem op msn. Had hij blijkbaar gehuilt en alles. Was ik naar zijn huis gegaan om hem te trooste. Gaf hem een knuffel en een kus op zijn wang. Ik kreeg een kus op de wang terug. Ik zei van '' ik houd van jou '' En hij nog steeds zeggen van. Ik niet van jou. Nya met die ene jongen is het nooit wat geworden want ik was echt niet over mijn ex heen. Zo ging het eigenlijk wel door voor een hele tijd dat ik ruzie had met hem en dan weer niet. En altijd zegt hij van die dingen waar hij van weet dat hij mij daar echt pijn mee kan doen. Alsof die het gewoon leuk vind om mij pijn te doen. En als ik rustig wil praten met hem maakt hij er een lachertje van of hij vermijd het gesprek. Terwijl ik gewoon een oplossing wil vinden. Op gegeven moment is het zo erg geworden dat de familie van hem mij haatte.. Ik was een stalker geworden volgens hun. Ze dreigden mij. Mijn ex zei van. Laten we maar niet meer met elkaar omgaan. Het is vanaf nu gewoon voor altijd afgelopen !! Dus heb ik hem voor 5 maand niet gesproken. Tot dat ik weer met hem contact zocht. En ik praatte weer met hem. En op dat moment kwam ik er ook achter dat hij eigenlijk in die tijd dat ik met hem omging enzo ook voor 2 jaar lang een vriendin had. Maar zij had het met hem uitgemaakt om een andere jongen. Die ze wel echt leuk vond. Mijn ex en die meid waar hij 2 jaar mee had heeft hij nog nooit mee gezoent of wat dan ook. Hij zegt dat ik de enige was dat hij ooit zoende. Omdat hij van mij hield. Was nogal een shock voor mij aangezien hij altijd deed alsof ik een plaag was van plaats iets belangrijks.. Ik was zn enigste echte liefde voor zo lang.

Maar nu !! .. Nu probeer ik nog steeds rustig te praten met hem over dingen tussen hem en mij. Maar hij blijft ze nog steeds vermijden. Hij zei ook tegen mij van ik mag je maar ik houd niet meer van je zoals vroeger. Paar dage later .. Eregisteren dus zei hij van: '' Vroeger was het altijd gezellig enzo. En dat wil ik terug halen'' Maar hij houd zich helemaal niet bezig met mij. Hij zegt steeds dat hij druk is en geen tijd heeft. En hij had deze vakantie beloofd met mij af te spreken is hij ook niet na gekomen. Hij probeerd de hele situatie te vermijden en doet soms harstikke harteloos alsof het hem allemaal niks kan schelen. Hij negeerd me nu ook sinds het moment dat hij zei hij dat hij het terug wil halen. Heeft iemand enig idee waarom hij zich zo zou gedragen tegenover mij? Het lijkt me toch niet normaal als je zo tegen iemand doet waar je eerst 3 jaar van heb gehouden. En kan dat zomaar dat je 3 jaar van iemand houd en dan zo pats boem in 1x niet meer ?? Ik snap hem gewoon niet en ik wil ook het beste van maken maar ik weet niet hoe. Hij laat gewoon totaal niet zien hoe hij zich voelt. Hij doet harstikke gesloten tegen mij.

Nya het spijt me voor het lange verhaal, Ik hoop dat iemand mij wil/kan helpen. Want ik wil er echt een x een oplossing voor vinden aangezien dit een probleem van 4 jaar is.

Groetjes Miss_Little.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2010, 08:57
juno
Avatar van juno
juno is offline
Off topic, maar ben jij eigenlijk engelstalig?

En ontopic: ja hoor, dat gaat echt over. Zodra julie niet meer op dezelfde school zitten en je hem niet meer iedere dag ziet, is het zo over en dan vraag je je over 30 jaar af,als je drie kinderen hebt bij een andere man, waarom je eigen dochter toch zo blijft hangen aan een of ander ettertje waar ze in de brugklas verliefd op werd, omdat je je niet meer kunt voorstellen dat je vroeger zelf zo stom was.

Laatst gewijzigd op 01-03-2010 om 09:07.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 09:49
On efil
Avatar van On efil
On efil is offline
off topic: Lig je hier ook wakker van of slaap je nooit vroeg, ivm het tijdstip waarop je gepost hebt

Ontopic; Ja, wat zal ik zeggen? Die jongen houd je al zo lang bezig, terwijl hij jou alsdoor maar kwetst en ikweetnietwat? Komt het niet bij je op dat hij je gewoon als een ''back-up'' ziet.

Als ik het zo lees, ben je een veel te lief persoon, en is het echt nodig tijd dat je dat op iemand anders gaat uitoefenen ookal DENK je dat hij de ware is
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 10:20
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Alsjeblieft, kun je het verhaal een tikkeltje inkorten. Ik snap dat er emoties mee gepaard gaan, waardoor je het in een impuls hebt opgeschreven. Maar het leest niet fijn. Probeer het wat in te korten en te structureren; waar gaat het werkelijk om? Naar mijn idee geeft dat ook al de helft van de duidelijkheid van de TS zelf.

Wat betreft die jongen; verbreek het contact voor 100%. Gooi hem uit je msn lijst (ruzie maken via msn is sowieso waardeloos), uit je mobiele telefoon, uit je hyves (of andere profielsites) etc..

Ik denk dat je nu wel weet na 4 jaar dat dit niets gaat worden, niet qua vriendschap, niet qua relatie.
Bedenk je eens wanneer je voor de laatste keer echt hard en fijn met hem gelachen hebt etc, zonder bijgevoelens van meent hij dit nou eigenlijk wel? Als je hier antwoord op geeft weet je het snel genoeg. Een vriendschap/relatie (of hoe je dit contact ook wil noemen) zou leuk moeten zijn. Als je bij diegene bent langsgeweest zou je het je juist verder moeten helpen, niet naar onder moeten trekken.
Je bent nu zoals je zelf zegt 18, veel te jong om je door zo'n jongen te laten etterbakken de hele tijd.

Waarschijnlijk ga je binnenkort je studentenleven in? Geniet daarvan. Het zal waarschijnlijk een paar keer slikken zijn en de verleiding om toch weer het contact te hervatten zal van jouw of zijn kant vast een aantal keren passeren. Toch even sterk zijn en het gewoon laten gaan, hier heb je werkelijk waar helemaal niets aan.

Sterkte

Laatst gewijzigd op 01-03-2010 om 10:28.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 13:42
crawloftime
Avatar van crawloftime
crawloftime is offline
Citaat:
Alsjeblieft, kun je het verhaal een tikkeltje inkorten. Ik snap dat er emoties mee gepaard gaan, waardoor je het in een impuls hebt opgeschreven. Maar het leest niet fijn. Probeer het wat in te korten en te structureren; waar gaat het werkelijk om? Naar mijn idee geeft dat ook al de helft van de duidelijkheid van de TS zelf.

Wat betreft die jongen; verbreek het contact voor 100%. Gooi hem uit je msn lijst (ruzie maken via msn is sowieso waardeloos), uit je mobiele telefoon, uit je hyves (of andere profielsites) etc..

Ik denk dat je nu wel weet na 4 jaar dat dit niets gaat worden, niet qua vriendschap, niet qua relatie.
Bedenk je eens wanneer je voor de laatste keer echt hard en fijn met hem gelachen hebt etc, zonder bijgevoelens van meent hij dit nou eigenlijk wel? Als je hier antwoord op geeft weet je het snel genoeg. Een vriendschap/relatie (of hoe je dit contact ook wil noemen) zou leuk moeten zijn. Als je bij diegene bent langsgeweest zou je het je juist verder moeten helpen, niet naar onder moeten trekken.
Je bent nu zoals je zelf zegt 18, veel te jong om je door zo'n jongen te laten etterbakken de hele tijd.

Waarschijnlijk ga je binnenkort je studentenleven in? Geniet daarvan. Het zal waarschijnlijk een paar keer slikken zijn en de verleiding om toch weer het contact te hervatten zal van jouw of zijn kant vast een aantal keren passeren. Toch even sterk zijn en het gewoon laten gaan, hier heb je werkelijk waar helemaal niets aan.

Sterkte
Ik sluit me hierbij aan. Dump die kneus, hij is je niet waard. Hij gedraagt zich altijd als een retard en verdient je aandacht niet.
__________________
Break the glass, head in hands, bell tolls endlessly, no end in sight
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 15:32
Verwijderd
Nou, het is wel duidelijk dat hij jou aandacht niet verdiend. Dumpen, wegwezen, nooit meer contact mee opnemen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2010, 19:54
Verwijderd
Licht eraan, als je echt nog iets voor hem voelt. Maargoed, ik had zo iemand allang gedumd, als ene meisje zo doet. God, wat was ik blij als ze weg was!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2010, 18:17
keepdreaming
keepdreaming is offline
Ik vind vooral het stuk waarin jij met een ander jongen hebt bijzonder. In ene is hij ''verdrietig'', moet jij helemaal daar heenkomen.. dan ben je vervolgens weer een stalker. Dan vindt hij je weer niet leuk en haat hij je, dan wilt hij terug naar vroeger (wat ook niet constant zo fleurig was). Gewoon totaal geen contact meer mee opnemen. Misschien probeert hij nog wat, daaruit kun je vast afleiden of hij nog wat met je wilt.. en anders zijn er nog genoeg andere jongens die jou wel verdienen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 02:40
Miss_Little
Miss_Little is offline
Ik mag het misschien verkeerd hebben. Maar ik was zo juist na 8 maanden hem niet zien even naar zijn huis heen gegaan. En hij was heel blij mij te zien. Ik kan nu normaal met hem omgaan. Ik ben zijn beste vriendin. Hij zoekt geen relatie. En hij zei dat hij mij nooit zou opgeven. Ik gaf hem nog een armbandje die ik zelf had gemaakt die ik hem al een tijd wou geven. Hij had het omgedaan en ook niet meer afgedaan sinds dat moment. En hij zei dat ik en hij niet uit elkaar te halen zijn. Ik was zaterdag nog met hem en paar vrienden naar concert geweest. En toen was hij ook heel blij. Dus waarom zou ik iemand dumpen waar ik het ook heel gezellig mee kan hebben zonder problemen? Hij is tenminste 1 van de mensen die mij nooit echt 100 % in de steek heeft gelaten wanneer het moeilijk werd. Like hij bleef voor 4 jaar bij mij. Ook al was dat maar op msn en heel soms in real life. Achjaa tnx anyways voor de reacties.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 13:21
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 19:06
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 10:35
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 19:12
ARTistiek Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek]
kaleidoscope
11 28-02-2002 19:18
Verhalen & Gedichten Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom
louis84
1 07-11-2001 17:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40.