Oud 12-03-2013, 22:54
doozj
Avatar van doozj
doozj is offline
Wat vinden jullie van 'fake' boobs ?
afknapper als je erachter komt dat ze nep zijn of maakt het niet uit?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2013, 11:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Natuurlijk is dat wel een afknapper. Als je rond die tijd al van iemand houdt kom je er nog wel overheen als diegene fake boobs heeft, maar het is wel vreemd. Ik zie toch liever zelfverzekerde meiden die trots zijn op hun lichaam ook al hebben ze geen grote borsten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-03-2013, 11:51
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Ik hou ook meer van een meisje/vrouw zonder aanpassingen! lekker naturel!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2013, 12:45
Foo
Foo is offline
Citaat:
Ik hou ook meer van een meisje/vrouw zonder aanpassingen! lekker naturel!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2013, 13:24
Verwijderd
Sowieso afknapper. Geeneens zozeer om hoe het eruit ziet, maar meer om de waarschijnlijke persoonlijkheid die met dergelijk gedrag gepaard gaat.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2013, 15:30
Patataap
Avatar van Patataap
Patataap is offline
/care
Met citaat reageren
Oud 13-03-2013, 18:54
JoeriBoy123
JoeriBoy123 is offline
Geen afknapper. Alles is fake tegenwoordig.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2013, 22:30
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Zolang het niet overdreven is.. Ik houd niet van die enorme joekels. Siliconen an sich heb ik niet echt iets op tegen.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2013, 22:40
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Sowieso afknapper. Geeneens zozeer om hoe het eruit ziet, maar meer om de waarschijnlijke persoonlijkheid die met dergelijk gedrag gepaard gaat.
Dit ja.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2013, 23:51
doozj
Avatar van doozj
doozj is offline
Citaat:
Zolang het niet overdreven is.. Ik houd niet van die enorme joekels. Siliconen an sich heb ik niet echt iets op tegen.
wat vind je overdreen dan
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 01:55
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
wat vind je overdreen dan
Ik vind persoonlijk alles boven cup C vaak al niet mooi meer.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 09:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik vind persoonlijk alles boven cup C vaak al niet mooi meer.
Als je zelf wat groter bent kan je ook grotere borsten hebben, als de verhouding maar klopt. Goede vriendin van me heeft cup D en dat staat haar prachtig en helemaal niet overdreven groot omdat ze zelf ook vrij groot is. Andere vriendin heeft een kleine cup B en past weer prima bij haar bouw.
Meestal staat je eigen formaat borsten je toch het beste omdat dat formaat in verhouding is met de rest van je lichaam.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 10:05
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Voor mij is het een afknapper, omdat ik alsmaar denk bij vrouwen met nepborsten: ja alle mannen vinden je supergeil en vinden dat je mooie borsten hebt, maar ze zijn gewoon gekocht.
Anderzijds is het natuurlijk een beetje hypocriet. Mascara heb ik ook gekocht en mijn wimpers zien er mooier uit mét dan zonder. En zo zijn er natuurlijk een heleboel voorbeelden te bedenken.
Daarnaast is er voor mij het probleem dat ze na een tijd vervangen moeten worden, en daarnaast dat het niet geheel risicoloos is (zowel de operatie als de implantaten zelf) en dat voor mij genoeg bezwaar geeft om er op "tegen" te zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 10:08
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Ik vind het zien van nepborsten zeker niet supergeil. Zie liever een lekkere bil en natuurlijke borsten. Veel opwindender
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 10:36
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Sowieso afknapper. Geeneens zozeer om hoe het eruit ziet, maar meer om de waarschijnlijke persoonlijkheid die met dergelijk gedrag gepaard gaat.
Dit.

Ik val dan niet op vrouwen, maar ik zou ook geen kerel willen die bijvoorbeeld een borstspiervergroting heeft gehad, of zo. Niet omdat het per se heel lelijk is (al heb ik niets met spieren), maar omdat het iets zegt over die persoon. Zoveel onzekerheid dat je je lichaam laat verbouwen? Tja..

Zo ook met vrouwen. Er zijn uitzonderingen natuurlijk, zoals bijvoorbeeld een borstreconstructie bij iemand die borstkanker heeft gehad.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 12:13
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Als je zelf wat groter bent kan je ook grotere borsten hebben, als de verhouding maar klopt. Goede vriendin van me heeft cup D en dat staat haar prachtig en helemaal niet overdreven groot omdat ze zelf ook vrij groot is. Andere vriendin heeft een kleine cup B en past weer prima bij haar bouw.
Meestal staat je eigen formaat borsten je toch het beste omdat dat formaat in verhouding is met de rest van je lichaam.
Dat is waar, maar ik val ook niet echt op grotere vrouwen. Boezemt me een beetje angst in denk ik, haha
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 15:26
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ik heb er wel eens aan gedacht, maar de gedachte dat het nep is vind ik zoo stom.. ik wil echte
en njah ze zijn vaak ook niet mooi en meestal kun je zien dat ze nep zijn dusja..
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 16:50
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat is waar, maar ik val ook niet echt op grotere vrouwen. Boezemt me een beetje angst in denk ik, haha
Je hebt waarschijnlijk geen idee hoe groot een C-cup is.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 17:32
doozj
Avatar van doozj
doozj is offline
Citaat:
Ik heb er wel eens aan gedacht, maar de gedachte dat het nep is vind ik zoo stom.. ik wil echte
en njah ze zijn vaak ook niet mooi en meestal kun je zien dat ze nep zijn dusja..
ja ik ook vandaar ja dat staat bij mij ook bij tegen dat je het wel kan zien alhoewel niet altijd natuurlijk en de risico's natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 14-03-2013, 17:53
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Je hebt waarschijnlijk geen idee hoe groot een C-cup is.
Nee, echt géén idee van! Daarom weet ik dat ik groter dan dat vaak niet mooi vind. Logica alom! Je had zeker zin om iets te typen, maar niks nuttigs te melden?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 13:32
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
Nee, echt géén idee van! Daarom weet ik dat ik groter dan dat vaak niet mooi vind. Logica alom! Je had zeker zin om iets te typen, maar niks nuttigs te melden?
Maar dusje houdt alleen van minitietjes? Dat kan
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 13:52
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Maar dusje houdt alleen van minitietjes? Dat kan
Klein maar fijn, inderdaad. Heb liever een mooie kont
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 15:58
doozj
Avatar van doozj
doozj is offline
Citaat:
Maar dusje houdt alleen van minitietjes? Dat kan
c is toch niet zo klein ligt ook aan de bouw van de persoon denk ik dan Xd
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 16:11
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Citaat:
c is toch niet zo klein ligt ook aan de bouw van de persoon denk ik dan Xd
nouja c is wel gemiddeld denkik, niet mini maar ckr ook niet groot.
b is aardig klein..
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Als je zelf wat groter bent kan je ook grotere borsten hebben, als de verhouding maar klopt. Goede vriendin van me heeft cup D en dat staat haar prachtig en helemaal niet overdreven groot omdat ze zelf ook vrij groot is. Andere vriendin heeft een kleine cup B en past weer prima bij haar bouw.
Meestal staat je eigen formaat borsten je toch het beste omdat dat formaat in verhouding is met de rest van je lichaam.
Meestal, ja. Maar lang niet altijd. Bij sommige mensen zijn de borsten in verhouding tot het lichaam gewoon heel klein, en dan kunnen je buik/billen veel dikker lijken. Van een borstvergroting kan je dan best mooier worden.

Verder zou ik het een beetje een afknapper vinden. Niet zozeer omdat ik tegen plastische chirurgie ben, maar een borstvergroting is wel heel risicovol. Ik vind het een beetje twijfelachtig om zóveel over te hebben voor grotere tetten.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 03:09
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Siliconenborsten hebben vaak een overdreven 'rechtopstaande' vorm, die heel onnatuurlijk oogt. Het is niet per definitie lelijk altijd, maar als ik moest kiezen tussen mooie nepborsten en mooie naturelle borsten, ging ik voor dat laatste.

Citaat:
Meestal staat je eigen formaat borsten je toch het beste omdat dat formaat in verhouding is met de rest van je lichaam.
Alsof 'de natuur' altijd perfecte borsten regelt voor ieder lichaam. :')

Citaat:
Ik vind persoonlijk alles boven cup C vaak al niet mooi meer.
Dat is wel heel kort door de bocht, een D of E is nou ook weer niet zo enorm veel groter dan een C.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 07:47
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Dat is wel heel kort door de bocht, een D of E is nou ook weer niet zo enorm veel groter dan een C.
Ja klopt.

Ik heb ook het idee dat de meeste mannen (en een groot deel vrouwen) een C-cup niet eens uit een rijtje zouden kunnen kiezen hoor. Zelf heb ik ook wel eens gesprekken gehad met mannen die zo'n vreemde mening hadden en dan vroeg ik: "Ok, welke cup heb ik dan?" en dan zaten ze er zo twee maten naast.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 12:11
Guarnere
Avatar van Guarnere
Guarnere is offline
Citaat:
Dat is wel heel kort door de bocht, een D of E is nou ook weer niet zo enorm veel groter dan een C.
Daarom zeg ik ook vaak en niet altijd.

Citaat:
Vowel schreef:
Ik heb ook het idee dat de meeste mannen (en een groot deel vrouwen) een C-cup niet eens uit een rijtje zouden kunnen kiezen hoor.
Zal het zeker niet altijd goed hebben, maar de laatste keer dat het me door een vriendin over haarzelf werd gevraagd had ik het precies goed. Twee maten ernaast zou ik persoonlijk wel erg dom vinden. Zo moeilijk inschatten is het toch niet?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 12:38
Verwijderd
Aan alleen een letter heb je niet zoveel. 90A is in essentie dezelfde tet als 70E. Dan gaat het natuurlijk om verhoudingen, maar alsnog gaat het om eenzelfde.. homp vlees. Dus wie zegt niks boven C is nogal slecht geinformeerd. En ik heb niks tegen 'fake boobs' zolang het niet negatief opvalt. Hetzelfde geldt voor make up dragen en je haren verven en alles wat een mens maar kan bedenken. Helaas valt het toch erg vaak negatief op omdat de mensen die het doen niet echt maat kunnen houden en dan maar gaan voor maatje playboybunny.. Op hun verder verlepte lijf.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 15:57
doozj
Avatar van doozj
doozj is offline
Citaat:
Aan alleen een letter heb je niet zoveel. 90A is in essentie dezelfde tet als 70E. Dan gaat het natuurlijk om verhoudingen, maar alsnog gaat het om eenzelfde.. homp vlees. Dus wie zegt niks boven C is nogal slecht geinformeerd. En ik heb niks tegen 'fake boobs' zolang het niet negatief opvalt. Hetzelfde geldt voor make up dragen en je haren verven en alles wat een mens maar kan bedenken. Helaas valt het toch erg vaak negatief op omdat de mensen die het doen niet echt maat kunnen houden en dan maar gaan voor maatje playboybunny.. Op hun verder verlepte lijf.
Het moet idd niet overdreven zijn ( denk aan Lola Ferrari of barbie die na een jaar alweer nieuwe koopt )
Met citaat reageren
Oud 16-03-2013, 23:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dan gaat het natuurlijk om verhoudingen, maar alsnog gaat het om eenzelfde.. homp vlees.
Charming.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 16:10
Verwijderd
ze zijn te onnatuurlijk rond bij velen.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2013, 20:19
doozj
Avatar van doozj
doozj is offline
Citaat:
ze zijn te onnatuurlijk rond bij velen.
Je hebt verschillende soorten
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle wat voor bikini dragen bij cup A !!! :(
meisje833
111 07-01-2013 21:01
De Kantine Feed Lindsay Lohan! voor het te laat is...
levi's
165 19-07-2005 10:47
Muziek Zelfgemaakte rapteksten (voor 16 jaar of ouder)
no pain n death
115 16-10-2003 19:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:26.