Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2003, 15:33
Get pierced
Avatar van Get pierced
Get pierced is offline
Nou ik heb dus 2 katten. Smokey en Misty. Smokey is de oudste. We haalden hem op van een boerderij. Toen we daar kwamen konden we maar niet geloven wat we zagen. Er liepen wel 100 katten rond. Allemaal kleine en grote alles door elkaar. Ik heb in mijn leven nog nooit zo veel katten gezien. Allemaal ziek en onder de vlooien. Mijn moeder keek me vader echt zo aan van wat is dit? En toen kwam er een heel zielig katje aan lopen. Zijn ogen waren helemaal dik en onder de uitslag enz. Hij had zoveel vlooien zei de dierenarts en hij was zo zwak. Als we hem daar niet weg hadden gehaald was die over een paar dagen dood geweest. In begin knalde die overal tegen op en hij bleek ook niesziekte te hebben. Hij is nog steeds voor harde geluiden en vreemde mensen erg bang. Dit was Smokey

Een jaar later wilde we er nog een kat bij. Deze haalde we uit een gezin. Deze was echt het tegen over gestelde. Helemaal gezond erg eigenwijs. Was ook gewend aan harde geluiden. Dit was Misty

Toen zette we de twee katten bij elkaar. De eerste weken was het blazen en vechten wie de baas was. Misty was niet bang als Smokey net had geblazen en met hem had gevochten huppelde ze er zo weer naar toe.

Na een aantal weken konden ze echt niet meer zonder elkaar. Als Smokey lag te slapen op een stoel ging Misty tegen hem aanliggen en likten ze elkaar helemaal af. En daarna beet er weer eentje in iemands oor en was het weer oorlog

Maar de laatste weken blaast Smokey heel erg naar Misty. Het lijkt wel of ze ruzie hebben. Dit gaat al weken zo. Als ik sochtends eten in doe komt Misty gelijk eten en Smokey kijkt van een afstand mee. En als Misty weg is gaat Smokey pas eten. Als misty weer in zijn buurt komt gaat die weer blazen.

Sorrie voor dit lange verhaal ( en nu denken jullie waarom schrijft ze dit uitgebreid op, maar misschien heeft het er iets mee te maken ofzo) Maar ik weet echt niet wat ik hier mee aan moet want ze waren altijd zo gek met elkaar.
__________________
'Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2003, 16:06
Verwijderd
Precies onze twee katten...

Hebben ze heel de tijd ruzie of alleen zo nu en dan? En sinds wanneer (en na hoe lange tijd het wel goed met elkaar te hebben kunnen vinden?)? Is er iets veranderd de afgelopen tijd? En/of kan het zijn dat Smokey ziek is ofzo? Of misschien is Misty wel de baas geworden, er moet er altijd één de baas zijn...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 16:47
Get pierced
Avatar van Get pierced
Get pierced is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-10-2003 @ 17:06:
Precies onze twee katten...

Hebben ze heel de tijd ruzie of alleen zo nu en dan? En sinds wanneer (en na hoe lange tijd het wel goed met elkaar te hebben kunnen vinden?)? Is er iets veranderd de afgelopen tijd? En/of kan het zijn dat Smokey ziek is ofzo? Of misschien is Misty wel de baas geworden, er moet er altijd één de baas zijn...
Vaak in de ochtend tijdens het eten. Smokey is niet ziek.

Ik denk zelf dat Misty een keer gewonnen heeft tijdens het vechten want Smokey is best bang voor andere katten enz terwijl Misty zelf honden achterna rent en de honden vaak bang zijn voor Misty. Het is eigenlijk begonnen in de zomervakantie. We gingen 3 weken weg op vakantie en toen kwamen mijn neef en vriendin 3 weken in ons huis wonen om voor alle dieren te zorgen enz dat ze wel naar buiten kunnen en genoeg aandacht krijgen. Doen we eigenlijk elk jaar. Maar sinds dien blaast Smokey vaak naar Misty. Helemaal in het begin blies Smokey ook als je hem bijvoorbeeld alleen oppakte ofzo heel raar.
__________________
'Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday'
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 19:52
Get pierced
Avatar van Get pierced
Get pierced is offline
Niemand een idee?
__________________
'Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday'
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 16:42
foefighter
Avatar van foefighter
foefighter is offline
je hebt toch ook een soort verstuiver ding voor katten dat ze wat rustiger worden. Misschien dat dat helpt verder weet ik het ook niet veel succes!
__________________
We uncover our heads and reveal our souls
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Get pierced schreef op 07-10-2003 @ 17:47:
Vaak in de ochtend tijdens het eten. Smokey is niet ziek.
Apart eten geven misschien...? Hoe weet je dat Smokey niet ziek is...? Hopelijk is ie het idd niet.

Citaat:
Ik denk zelf dat Misty een keer gewonnen heeft tijdens het vechten want Smokey is best bang voor andere katten enz terwijl Misty zelf honden achterna rent en de honden vaak bang zijn voor Misty.
Bij ons was/is de jongste ook de baas, zeker wat eten betreft. 't kan wel dat het zo iets is... 'k denk niet dat je er zo heel veel aan kunt doen, behalve allebei de katten gewoon aandacht geven enzo...en afwachten... Ik zou iig niets weten...en overal waar ik gezocht/gevraagd heb, weten ze ook niks... Zolang ze elkaar niet afmaken overleef ik het ook wel (en zij ook).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna Mijn kat heeft een nierprobleem.
Sandra41
1 30-10-2014 15:55
Flora & Fauna Mijn kat bijt
Verwijderd
4 17-10-2009 13:35
Flora & Fauna Kaal plekje bij het oog van mijn kat
AlopiA
13 24-03-2007 10:28
Flora & Fauna Is mijn kat ziek?
Nadine.
15 22-05-2005 17:59
Flora & Fauna HELLUP Wat is er aan de hand met mijn kat
Marlieske
5 05-04-2002 20:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.