Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2002, 14:12
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Hey, ik ben er eigenlijk wel eens benieuwd naar met hoeveel jaar jullie met iemand naar bed zijn geweest...wat ik hier zo allemaal hoor lijkt het net alsof iedereen het zon beetje met 15 jaar al heeft gedaan en dat t raar is dat op je 17e bijvoorbeeld nog maagd bent..hier ben ik het dus niet mee eens, maar laat ff weten wat jullie hiervan denken..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2002, 14:18
lekker zoet beertje
lekker zoet beertje is offline
ik was 18 en een maandje, en ik vind het niet echt uitmaken hoe oud je bent, maar ik heb wel een vriendin die nu vind dat ze achterloopt omdat wij het allemaal al hebben gedaan en zij niet, en dan vind ik het dus hardstikke fout dat zij zomaar met een vreemde jongen naar bed wilt omdat ze al 17 is en achterloopt
doe het gewoon met een jongens waar je hardstikke gek op bent
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 14:21
Verwijderd
Nog niet

Mensen die zitten te zeiken over mensen die op hun 16e nog maagd zijn moesten ze afknallen..
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 14:29
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nog niet

Mensen die zitten te zeiken over mensen die op hun 16e nog maagd zijn moesten ze afknallen..

wel een beetje mee eens eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 14:34
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nog niet

Mensen die zitten te zeiken over mensen die op hun 16e nog maagd zijn moesten ze afknallen..
Non vi sed disputando

Hoewel er soms ook zoiets als zinvol geweld is
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Marc S schreef:
Non vi sed disputando

Hoewel er soms ook zoiets als zinvol geweld is
Ja, inderdaad. Misschien een beetje overdreven, maar soms heb je gewoon een druppel en een emmer en dan gaat het net even verkeerd.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 14:48
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ja, inderdaad. Misschien een beetje overdreven, maar soms heb je gewoon een druppel en een emmer en dan gaat het net even verkeerd.
Daarvoor zijn we menselijk
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 14:54
RalF Inbar
RalF Inbar is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef:
Hey, ik ben er eigenlijk wel eens benieuwd naar met hoeveel jaar jullie met iemand naar bed zijn geweest...wat ik hier zo allemaal hoor lijkt het net alsof iedereen het zon beetje met 15 jaar al heeft gedaan en dat t raar is dat op je 17e bijvoorbeeld nog maagd bent..hier ben ik het dus niet mee eens, maar laat ff weten wat jullie hiervan denken..
Heb schijt aan die lui...het komt als het komt.

bij mij kwam het na 18 jaar

Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 14:56
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ja, inderdaad. Misschien een beetje overdreven, maar soms heb je gewoon een druppel en een emmer en dan gaat het net even verkeerd.
Wat zeg je dat toch weer leuk

Maareh..ik ben het wel met je eens.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 15:01
Verwijderd
16 jaar en na twee maand verkering. Had ik achteraf beter niet kunnen doen, maar daar gaat het nu niet om.

Belachelijk dat ze zitten te zeuren als je op je zestiende nog maagd bent. Dat is hier niet zo, veel van mijn vriendinnen/kennissen zijn nog maagd. Eigenlijk alleen degenen die al lang verkering hebben zijn niet meer maagd...

Maar er schijnt ook verschil te zitten tussen schooltypen, op het VWO schijnen ze te wachten tot gemiddeld 17,4 jaar en in het VMBO tot 15, 16 jaar of zo. Wel geinig en gaat ook op voor mijn klas, gemiddeld dan (VWO dus). Misschien dat de hogere schooltypen langer nadenken over wat ze doen of zo? Hoewel, een vriendin van de mavo is 18 en nog maagd.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 15:27
SuperS
SuperS is offline
als je moe bent.....
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 15:29
Verwijderd
Citaat:
SuperS schreef:
als je moe bent.....
haha lol
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 16:02
Blitzwing
Blitzwing is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nog niet

Mensen die zitten te zeiken over mensen die op hun 16e nog maagd zijn moesten ze afknallen..

En als je 20 bent...???
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 16:02
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
kweet het niet meer precies. Ik geloof dat ik bijna 17 was, ofzow. En we waren al een halfjaar samen.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 16:45
Verwijderd
ik was 16
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 16:58
softie
softie is offline
ik was 14 en heb nu nog met die jongen

Kuzzz Jesjuhhh
__________________
ik heb schijt, schijt, schijt aan iedereen OLE OLEEE!!!!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 17:07
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Blitzwing schreef:
En als je 20 bent...???
Dan ook niet. Doe het wanneer je er aan toe bent, jezus al dat gezeur hierover
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 27-02-2002, 17:45
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
lekker zoet beertje schreef:
ik was 18 en een maandje, en ik vind het niet echt uitmaken hoe oud je bent, maar ik heb wel een vriendin die nu vind dat ze achterloopt omdat wij het allemaal al hebben gedaan en zij niet, en dan vind ik het dus hardstikke fout dat zij zomaar met een vreemde jongen naar bed wilt omdat ze al 17 is en achterloopt
doe het gewoon met een jongens waar je hardstikke gek op bent
ja joh meteen met meerdere?
.. of bedoelde je dat niet *grijnz*

__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-02-2002, 21:26
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Morgan schreef:
16 jaar en na twee maand verkering. Had ik achteraf beter niet kunnen doen, maar daar gaat het nu niet om.

Belachelijk dat ze zitten te zeuren als je op je zestiende nog maagd bent. Dat is hier niet zo, veel van mijn vriendinnen/kennissen zijn nog maagd. Eigenlijk alleen degenen die al lang verkering hebben zijn niet meer maagd...

Maar er schijnt ook verschil te zitten tussen schooltypen, op het VWO schijnen ze te wachten tot gemiddeld 17,4 jaar en in het VMBO tot 15, 16 jaar of zo. Wel geinig en gaat ook op voor mijn klas, gemiddeld dan (VWO dus). Misschien dat de hogere schooltypen langer nadenken over wat ze doen of zo? Hoewel, een vriendin van de mavo is 18 en nog maagd.
hahaha, coool bij ons gaat dat kwa schooltype ook beswel op..(kdoe ook vwo) en er zijn er voor zover ik weet nog maar een paar met iemand naar bed geweest (niet dat ik dat van iedereen weet, maar dat kan ik wel zo'n beetje inschatten ) maar of wij er dan echt meer over na denken?? misschien hebben we wel veel minder tijd voor een serieus vriendje omdat we zo druk zijn met school, hahahahhahaaaaa (ik en druk met school??? no way!!)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 10:45
flessenneuker
flessenneuker is offline
ik was 15 helaas jammer genoeg!Wees er maar trots op dat je nog maagd bent!!!!!!!
__________________
tja
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 11:16
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
ik was bijna 16... 4 daagies voor mn verjaardag. Ik heb er geen spijt van, was nl met mn huidige vriend waar ik helemaal gek op ben. Maar ik vind t absoluut niet raar als men op zn 17e ofzo nog maagd is. Ieder neemt daar zijn eigen tijd voor. Maar mensen die alleen ff met iemand willen "neuken" zodat ze weer "bij" zijn, vind ik lomp. Geen maagd zijn, is echt geen must.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 13:31
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef:
hahaha, coool bij ons gaat dat kwa schooltype ook beswel op..(kdoe ook vwo) en er zijn er voor zover ik weet nog maar een paar met iemand naar bed geweest (niet dat ik dat van iedereen weet, maar dat kan ik wel zo'n beetje inschatten ) maar of wij er dan echt meer over na denken?? misschien hebben we wel veel minder tijd voor een serieus vriendje omdat we zo druk zijn met school, hahahahhahaaaaa (ik en druk met school??? no way!!)
Ook hier bij vwo-ers nauwelijks mensen ontmaagd. Van jongens een heel klein clubje, meisjes iets meer. Zit op een best elitaire havo/vwo school. Je hoort hier wel veel bizarre verhalen maar dat komt inderdaad meestal van mavo enzo (andere scholen).
Misschien ligt het niet zozeer aan langer nadenken maar meer aan eerder volwassen. VWO-ers zijn pas volwassen na 6 jaar school en dan begint nog de studie van jarenlang. Mavo-ers daarentegen zijn na 4 jaar al van school af en dus eigenlijk al studenten. Dan doe ze nog een niet al te lange opleiding (in ieder geval geen 10jarige medicijnen opleiding) of ze gaan al meteen werken. Ik geloof dat de meesten dan wel nog thuis blijven wonen maar het gevoel van volwassenheid is er wel eerder lijkt me. Als je een baan hebt worden er hele andere dingen van je verwacht dan op school, op school kun je nog een beetje leraren pesten enzo maar dat hoef je bij je baas neit te proberen.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 13:38
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
hmzz, ik vind dat wel een hele logische verklaring, of hoe wil je dat noemen . ik geloof wel dat mijn vriendin die mavo doet al wat meer volwassener is dan ik..(die heeft het ook al met iemand gedaan btw.) beswel funny dan als dat zo is...naja, voor n deel dan.. typisch ideetje...
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 15:48
Dark Enchantress
Dark Enchantress is offline
Ik 17 jaar en een maand en een week ofzo
__________________
Yearning for days of yore in elysian daydreams
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 18:19
Mad^Athlete
Avatar van Mad^Athlete
Mad^Athlete is offline
Ik was 17 jaar en een maand ofzo, en ja ik zit op het VWO dus ik zit statistisch gezien goed . . . nou nou wat fijn nou toch
__________________
*stuiter*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2002, 18:42
Verwijderd
ben ik het ook niet mee eens
ik ben 18 en nog maagd, schaam ik me neit voor. Ik heb geen zin om zomaar met de 1e de beste het bed in te duiken, dan ben ik maar 30 dat interesseert me geen reet
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 18:48
**thuggirl**
**thuggirl** is offline
nog niet, en ik zit er ook totaal niet mee, je meot niet de eerst beste pakken, om "erbij te horen".
je moet echt veel om die gene geven en er ook klaar voor zijn, sex ain't just like nike, don't just do it!
__________________
PauLuZ, U aRe a FuN LoViNG CRiMiNaL WHaHaHa!!! when u love something, give it away, angel#1 told y'all so!!!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 19:12
Mevrouwtjuh
Mevrouwtjuh is offline
Hm, ligt het aan het niveau? Ikzelf ben ook een mavo klantje. Ik ben zelfs een jaar blijven zitten, en toch denk ik eerst goed na voorda ik iets ga doen. Wel typisch da dr zon groot verschil in zit btw Maja mij scheelt het geen ene reet wat iemand anders doet ik zeg altijd:
Whatever you do, do it save!!
__________________
School is Practice 2 Be Perfect, But No One Is Perfect... So Why Practice?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Voor Alle Moslims!!!
Mizz-Scatjuh
49 10-05-2004 15:25
Seksualiteit bloed
Gigi1000
3 28-01-2004 17:33
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Onderzoek: 20 procent vrouwen stopt met pil
Gatara
67 07-01-2004 15:16
Verhalen & Gedichten verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd...
Carlie
5 30-12-2003 12:56
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 18:12
Psychologie Mijn zomervakantie tot nu
Eend
22 25-02-2002 16:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13.