Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2002, 16:50
Gwenniej
Avatar van Gwenniej
Gwenniej is offline
zo rond 20 juli ben ik mijn 1 na laatste menstruatie gehad..
en toen ander half a 2 en een half maanden later weer 1..

en dat was de laatste tot nu toe
dus ik ben ut nu al maanden niet meer geweest..(al 3 en een halve maand ofzo dus al niet meer)

ik weet dat je menstruatie de 1e 2 jaar onregelmatig is maar goed ik ben al 4 jaar ongesteld ofzow dus

en verder heb ik geen klachten...
geen buikpijn ofzo en het is ook niet zo dat ik veel ben afgevallen of weet ik het..
keb dus eigenlijk geen zin om na de huisarts te gaan omdat ik verder geen klachten heb

zeggen jullie van dit is abnormaal je moet toch echt gaan!
of zeggen jullie van zolang je lekker geen last hebt van dat stomme bloed enzow zou ik ut lekker laten zitten

en hebben jullie misschien een reden waarvoor ut steeds weg blijft?

mjuh alvast bedankt
__________________
honderdduizend luchtkastelen.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 17:04
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Hey
Misschien duurt het wat langer voordat het
echt regelmatig ed is?
Volgens mij kan het ook door stress komen,
maar dat weet ik niet zeker..
Kweenie, denk dat als het echt abnormaal lang
duurt je dan best wel naar de huisarts kan gaan..
Al is het dan alleen voor de zekerheid ofzo,
dat er niks is..
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 17:26
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Een nicht van mij had eenzelfde probleem. Of eigenlijk nog iets erger; ze werd erg laat ongesteld en toen was het heel erg onregelmatig (zoals bij jou nu). Ze kreeg hormonen om het op peil te houden en dat werkt min of meer.

Hoe het precies zit weet ik niet, maar ik zou toch even naar de huisarts gaan... misschien dat je een inwendig onderzoek moet ondergaan.... da's even rot, maar je bent wel zeker wat je hebt en wat je niet hebt. Nu leef je eigenlijk alleen maar in onzekerheid.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2002, 18:41
Elisaaa
Elisaaa is offline
ik sluit me aan bij Gatara
Een onderzoekje kan nooit kwaad.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 14:01
Gwenniej
Avatar van Gwenniej
Gwenniej is offline
jah ik weet dat het door stress kan komen
maar daar heb ik niet meer last van als anders
en verder heb ik ook geen klachten...tis niet dat ik er dikker door wordt, buikpijn heb, me er rot door voel helemaal nix...
vind ut opzich wel lekker om niet ongesteld te worden

tsja daar ben ik juist bang voor, voor zown onderzoek bij de huisarts, bah bah bah
dat lijkt me echt vreselijk en hoop het nu nog niet hoeven mee te maken...
(maar daar hoef ik niej echt over in discussie )
anyway tis niej dak er van wakker lig ofzow; van mankeerd er wat aan me ofzow.... aangezien k er niet veel over pieker heb ik liever geen inwendig onderzoek

vroeg me gewoon af... tsja paar maanden moet je je dan toch niej zorgen gaan maken


aangezien ut vaak wel regelmatig was...
__________________
honderdduizend luchtkastelen.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 14:11
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
heb je een eetziekte? Zo ja kan het daardoor komen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 15:01
WackfordSqueers
Avatar van WackfordSqueers
WackfordSqueers is offline
hier volgen een aantal vragen, als je op de meeste vragen 'ja' moet antwoorden moet je zeker even langs de huisarts gaan:

Ben je altijd al zo onregelmatig ongesteld?
Heb je een 'fors postuur' (dikkig)?
Heb je redelijk veel haargroei, ook op je bovenlip, schouder e.d.?

Vooral vraag drie is belangrijk. Dit zou een indicatie kunnen zijn van het 'Poly-Cystic Ovary Syndrome'

Wackford
__________________
Knappe koppen die denken wijs te zijn, blijken al tevaak narren. Ik, die zeker weet dat het mij aan wijsheid ontbreekt, word vaak voor wijs versleten.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 15:04
Ilona1
Ilona1 is offline
Nouja dat lijkt me niet, ik denk dat ze het dan zelf wel wist.

Zo'n onderzoek bij de dokter stelt niet veel voor hoor Ik heb het nu 3 keer gehad, maar het is niet erg. Tenminste, heb je een dokter waar je je op je gemak voelt?
Als het uit blijft zou ik toch even gaan! Misschien hoeft de dokter niet eens te kijken! Succes
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 16:34
Gwenniej
Avatar van Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
Ilona1 schreef:
Nouja dat lijkt me niet, ik denk dat ze het dan zelf wel wist.

Zo'n onderzoek bij de dokter stelt niet veel voor hoor Ik heb het nu 3 keer gehad, maar het is niet erg. Tenminste, heb je een dokter waar je je op je gemak voelt?
Als het uit blijft zou ik toch even gaan! Misschien hoeft de dokter niet eens te kijken! Succes
jah nou kweet niej hoor k voel me er niet op me gemak ( echt absoluut NIET) en verder vind ik mezelf nogal jong voor zown onderzoek... als ik met deze klacht na de huisarts ga ( en keb verder geen klachten) dan weet ik dat ze me de pil geven zodat ut weer regelmatig is, mjuh verder heb k daar dus nix aan...

keb verder geen eetziekte ofzow dat had ik ook al eerder gezegt er is geen reden waardoor het opeens al zolang weg is, ach als ik het over 2 maanden nog niet ben denk dat ik dan ff langs ga ofzow... maar een inwendig onderzoek sla ik dan hoe dan ook af
__________________
honderdduizend luchtkastelen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 08:19
Kamilla
Kamilla is offline
Ik ben eerst 8 maanden niet ongesteld geweest, toen weer na 1 maand en 1 week (dat was half september) en sinds september niet meer...bij mij komt het denk ik door de stress...

Ik zou voor de zekerheid misschien tog even naar de dokter gaan als je cker weet dat het niet door de stress komt enzow..
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 08:58
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Ik vraag me iets af, ik hoop dat je niet kwaad wordt... Zou je zwanger kunnen zijn?
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 09:38
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Gwennygirl schreef:
jah nou kweet niej hoor k voel me er niet op me gemak ( echt absoluut NIET) en verder vind ik mezelf nogal jong voor zown onderzoek...
Simpel: Andere huisarts zoeken. Of misschien zijn er anderen op dezelfde praktijk..

Wees blij dat je geen prostaat hebt, controleren of dat geen vreemde dingen gaat doen is ook niet zo'n fijn onderzoekje (vraag maar aan je vader ofzo)..
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 11:07
kleinedraak
Ik hoop voor je dat het nix ernstigs is want dan is shet wel hanig als het uitblijft. Een vriendin van mij had juist het omgekeerde ze was 4 maanden aan een stuk door ongsteld en dara kon d edokter ook nisk vinden!! Mara dat is wel lullig! Strerkte!!!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 11:15
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
Gwennygirl schreef:
verder vind ik mezelf nogal jong voor zown onderzoek..
Maar als er waarschijnlijk iets mis is is dat toch gewoon noodzakelijk? Ik ben op mn 15e ook helemaal onderzocht.. ik vond dat echt vreselijk, maar wist daarna wel dat er niks mis met mij was..

Wacht het maar even af..
__________________
Kijk op teletekst pagina 666 voor meer opties.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 10:40
Gwenniej
Avatar van Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
Iotje schreef:
Ik vraag me iets af, ik hoop dat je niet kwaad wordt... Zou je zwanger kunnen zijn?
neej
__________________
honderdduizend luchtkastelen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 17:37
Verwijderd
Een meisje uit mn klas heeft hetzelfde (gehad)..

Ze was al een jaar niet meer ongesteld geweest.. de dokter had gezegd dat het geen kwaad kon, maar kwam door de vele stress die scholieren met zich mee krijgen en dat het vaker voorkomt onder meisje op de middelbare school..

Als je echt zekerheid wil, vraag het even aan je eigen dokter
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 11:16
Verwijderd
hey,

ja als ik jou was zou ik ook gewoon even naar de dokter gaan voor zekerheid,

ik heb het ook gehad, alleen bij mij kwam het doordat ik te veel te weinig eette....

maarja, opzich vond ik heet ook wel eff fijn om er vanaf te zijn,

maarja,
ik zou eff naar de doktergaan voor de zeker heid....


doeggggg

kusjes silvie
Met citaat reageren
Oud 24-12-2002, 13:35
mystress-darqyr
Avatar van mystress-darqyr
mystress-darqyr is offline
ik ben eerst ook 10 maanden niet ongesteld geweest...toen was ik het 1 dag en nu ook weer 4 maanden niet...mn moeder zegt dat ik naar de dokter moet gaan...maar ik heb zoeits van: lekekr makkelijk...
als je je er erg veel zorgen over maakt kun je beter naar de huisarts gaan...en je kunt mss ff nadenken hoe het komt..heb je veel stress...ofzo...
__________________
accidentally in love
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 16:12
Miss Fat Booty
Avatar van Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
ik heb hetzelfde probleem...

toen ik voor de 1e x ongesteld werd was t ook altijd al zo, dat ik soms iets van een half jaar niet ongesteld werd...toen ben ik aan de pil gegaan, toen ging t gewoon goed...maar nu ben ik gestopt met de pil een half jaar geleden en sinds toen maar 1x ongesteld geweest en 1x een heeeeel klein beeje...

ik maak me wel een beetje zorgen maar ik kan echt niet zwanger zijn ofzo...ik ben niet dikkig, heb geen overbeharing en ik ben eiglijk dus altijd al onregelmatig ongesteld...

ik heb verder ook niet echt klachten...ja beetje benauwd/duizelig soms maar dat heeft daar niks mee te maken ofzo volgens mij...
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 18:11
Gwenniej
Avatar van Gwenniej
Gwenniej is offline
thx allemaal voor jullie reacties
ut lijkt wel of ut forum hielp ofzo om ongesteld te worden
want nu benk opeens ognesteld geworden
best wel vaagies..je posts ut en dan wordt je ut opeens wel mjuh
__________________
honderdduizend luchtkastelen.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2003, 20:43
Onbekende
Avatar van Onbekende
Onbekende is offline
Zes jaar geleden was ik voor het eerst ongesteld en ik heb er nog nooit enige regelmaat in gehad. Ik was ook sinds augustus niet meer ongesteld geweest, maar nu werd ik vorige week opeens weer ongesteld. Ik heb mijn record gebroken. 19 weken ertussen... Ik kan er niet erg mee zitten, al vond ik dit wel erg lang voor mijn doen. Mijn moeder heeft hetzelfde gehad tot de geboorte van haar eerste kind.
__________________
May the best day of your past be the worst of your future!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het Grote Piltopic #22
Pluis
501 22-11-2012 14:49
Lichaam & Gezondheid niet ongesteld
Sandra.93
9 07-01-2010 21:59
Lichaam & Gezondheid ongesteld
xxxddd
1 06-07-2006 08:47
Lichaam & Gezondheid niet-ongesteld meer
Lily16
12 18-04-2006 19:55
Lichaam & Gezondheid Ik word niet ongesteld
LegallyBrunette
15 25-08-2003 13:27
Lichaam & Gezondheid Al 4 maanden niet ongesteld...
Kamilla
19 03-04-2002 18:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43.