Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2016, 08:51
~anoniem~
~anoniem~ is offline
Hey ,
Ik ga dit zo duidelijk mogelijk proberen uitleggen maar daar ben ik niet zo goed in . ongeveer 3 maanden geleden kwam er een jongen naar mij op school . Hij kende me niet maar hij kwam ineens naar hij en zij dat hij me wel sexy vindt . Ik heb toen best gemeen gereageerd omdat ik dacht dat dit een stomme weddenschap wad en omdat ik in shok was . Maar 4 dagen later kwamen er 3 jongens naar mij en ze zeiden dat ze een jongen kennen die mij leuk vindt ( ik weet niet of ze het over dezelfde hebben ), nu begin ik te denken dat hij het wel meende . Hij kijkt best wel vaak naar me en als ik bij hem in de buurt sta wordt hij helemaal rood en zenuwachtig. In het begin moest ik niks van hem weten maar nu begin ik toch wel wat voor hem te voelen. ik heb dit alleen aan mijn beste vriendin verteld en ik durf dit zeker niet tegen hem te zeggen omdat ik niet weet of hij het wel meende en ik ben bang dat hij me nu een bitch vind . Ik voel mij ook zo schuldig omdat ik zo reageerde , maar ik durf niet aan hem te vragen of hij het meende.
Weten jullie wat ik moet doen ?
En denken jullie dat hij dit meende ?
Alvast bedankt ,
Groetjes van een hopeloos meisje
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2016, 10:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Spreek je hem weleens? Misschien kan je je excuses aanbieden dat je zo lomp reageerde en zeggen dat je het niet zo bedoelde. Misschien kan je zelfs zeggen dat het je eigenlijk wel leuk lijkt om hem beter te leren kennen, en lukt het om een keer af te spreken.

Vind je hem trouwens leuk om hem of vooral omdat hij jou misschien leuk vindt?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-04-2016, 13:06
~anoniem~
~anoniem~ is offline
Citaat:
Spreek je hem weleens? Misschien kan je je excuses aanbieden dat je zo lomp reageerde en zeggen dat je het niet zo bedoelde. Misschien kan je zelfs zeggen dat het je eigenlijk wel leuk lijkt om hem beter te leren kennen, en lukt het om een keer af te spreken.

Vind je hem trouwens leuk om hem of vooral omdat hij jou misschien leuk vindt?
Eigenlijk spreek ik hem nooit.... Voor hij dat zij kende ik hem geeneens en ik voel echt wel iets voor hem niet omdat hij me misschien leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2016, 14:02
Ikbeninorde.
Avatar van Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
Als je ook iets voor hem voelt zou ik gewoon een berichtje sturen hoe of wat.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2016, 19:41
Just Kidding
Just Kidding is offline
Ik zou goed bedenken wat je eigenlijk voor hem voelt, ik heb dit ook vaak fout gedaan. Ik vond jongens leuk omdat ze met mij flirtten of wat dan ook. Genoeg over mij, als je hem echt leuk vindt, stap op die jongen af, bied je excuses aan als jij vindt dat dat nodig is en heb een leuk gesprek!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2016, 13:05
~anoniem~
~anoniem~ is offline
. Er kwam 5 maanden geleden een jongen naar mij en hij zij dat hij me knap vond . Ik reageerde heel gemeen omdat ik dacht dat het voor een weddenschap was ofzo . 4 dagen later kwamen er 3 jongens naar mij om te zeggen dat ze een jongen kennen die mij leuk vindt ( ik weet niet wie ) . Ik moest eerst niks van hem weten maar uiteindelijk begon ik hem toch leuk te vinden. Die jongen kijkt best vaak naar mij en doet zenuwachtig als ik in de buurt ben . Onlangs vroeg zijn vriend ( toen hij ernaast zat ) of ik hun nieuwe beste vriendin wou zijn )

Maar nu ben ik echt depressief aan het worden (een soort van niet erge versie dan want ik weet wel wat een echte depressie is hoor ). ik moet studeren voor de examens maar het lukt gewoon niet . Waarschijnlijk denken jullie "denk dan gewoon aan iets anders" , maar dat gaat gewoon niet . In mijn cursussen staan ook allemaal dingen die mijn vriendinnen geschreven hebben over dat we goed samen passen enzo. Ik ben verliefd op hem ,maar het lukt mij maar niet om te vragen of hij het meende . Ik kan niet zomaar tegen hem praten want ik ken hem amper . En hij is een vriend van 4 jongens die mij haten. Vandaag was de laatste lesdag , dan zie ik hem nog 7 keer tijdens de examens en daarna zo goed als nooit meer . Ik hoop zo hard dat het gaat lukken . Ik heb echt zin om gewoon in tranen uit te barsten en heel het weekend niet uit mijn bed te komen . Ik weet dat jullie mij niet gaan begrijpen maar oké...

Sorry ik moest dit effe kwijt
Met citaat reageren
Oud 11-06-2016, 15:06
Robbert297
Robbert297 is offline
Ik weet wel hoe je je voelt. Ik zit momenteel ook in een klein liefdesprobleempje en kan daarbij ook nergens anders meer aan denken.
In jou geval zou ik moed verzamelen en op hem afstappen. Ga wat kletsen en deel elkaars nummer uit. Dan heb je in ieder geval een begin en kun je ook na de examens nog met elkaar praten en wellicht ook afspreken.
Stel dat hij dit niet wil, dan heb je in ieder geval duidelijkheid en kun je je richten op de examens.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2016, 21:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb je twee topics even samengevoegd voor het overzicht.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen :'(
nietpopulair
5 16-11-2015 06:59
Liefde & Relatie wat moet ik nu doen?
inges1234
11 10-04-2011 21:07
Psychologie Wat moet ik nu doen ???
Limburgertje
2 19-01-2005 19:08
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen?!
Ilona1
11 04-01-2003 17:20
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen???
ikben16
21 08-02-2002 14:40
Seksualiteit Wat moet ik nu doen???
ikben16
5 04-02-2002 12:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25.