Oud 12-04-2020, 18:59
Anoniemen18
Anoniemen18 is offline
Hallo iedereen!
Ik kan sinds 3 à 4 dagen niet meer inloggen in m'n Snapchat account. Is tijdelijk geblokkeerd staat er. Ik heb waarschijnlijk m'n telefoonnummer niet aan m'n snapaccount gelinkt. Daarom is het tijdelijk geblokkeerd. Heb al mails gestuurd naar de Snapchat support maar geen reactie. Weet iemand hoe lang die 'tijdelijk' duurt? Of hoe ik terug kan inloggen?
Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2020, 13:10
Anoniemen18
Anoniemen18 is offline
Heb nieuw account gemaakt maar zou toch graag m'n oude account terug
Met citaat reageren
Oud 13-04-2020, 13:14
Verwijderd
Waarschijnlijk ben je gerapporteerd, omdat je je niet aan de regels houdt. Te veel nudes gestuurd naar random strangers ofzo?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2020, 14:54
FishStick007
Avatar van FishStick007
FishStick007 is offline
Citaat:
Hallo iedereen!
Ik heb waarschijnlijk m'n telefoonnummer niet aan m'n snapaccount gelinkt. Daarom is het tijdelijk geblokkeerd.
Daar ligt het volgens mij niet aan.


https://snapchataanmaken.nl/ --> ""Nadat je een gebruikersnaam hebt gekozen en geregistreerd wordt er van je gevraagd een telefoonnummer op te geven, zodat ze deze kunnen verifiëren. Het opgeven van je telefoonnummer is niet verplicht, maar maakt het later wel makkelijker om je vrienden/contacten op te zoeken. Kies je er voor om met je mobiele nummer te verifiëren dan ontvang je een sms-code die je moet invullen. Wil je liever niet dat Snapchat je telefoonnummer heeft dan wordt er van je gevraagd om je account te verifiëren door voor een bepaalde afbeelding te kiezen.""

Waarschijnlijk zul je idd toch een regel van Snapchat gebroken hebben ofzo.
__________________
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Met citaat reageren
Oud 13-04-2020, 18:16
Anoniemen18
Anoniemen18 is offline
Zou niet weten welke regel
Met citaat reageren
Oud 16-04-2020, 16:57
Verwijderd
Ik ben zelf nog nooit geblokkeerd door Snapchat, dus ik kan een gedeelte van de vraag niet beantwoorden.
Ik zou zeggen gewoon blijven afwachten en ook goed in je Spam box kijken, omdat meestal gaan ze daar heen.
Je kan ook kijken of je wel een bevestigingsmailtje hebt gekregen dat ze je mail hebben ontvangen (ik weet niet hoe je ze hebt gemaild, dus via een formulier of gewoon met een mailadres).
Is het enige wat er staat: "je account is tijdelijk geblokkeerd" of staat er nog meer?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2020, 18:43
Anoniemen18
Anoniemen18 is offline
Er staat alleen tijdelijk geblokkeerd.
Heb al mailtjes gestuurd via het formulier maar geen reactie...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Snapchat logt niet in
Skirmisher101
2 09-04-2017 20:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37.