Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2006, 00:49
Verwijderd
Aan de ene kant was dit een geweldige dag, maar aan de andere kant was het ook minder. Ik vond het jammer dat hij me niet zag. Ik dacht zelfs dat hij me wel zag, maar kennelijk toch niet. Naja, ik zie hem nog wel eens. Ik heb geen zin in dit weekend... alleen maar thuiszitten en leren. Maarja, het moet gebeuren.
Ik voel me eigenlijk wel klote, maar ik heb geen idee waarom, al hoewel, ik heb wel een idee, maar dat wil ik liever neit onder ogen zien .
Advertentie
Oud 11-11-2006, 00:58
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 11-11-2006 @ 01:38 :
moet je ook iets terugsturen
ja hej.. ga niet tot half 8 naar t scherm zitten staren

-----

owja.. mag ook nog de hele zaterdag (lees ik ze in mn nachtdienst)
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 11-11-2006, 01:31
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Nee, ik ben niet moe & ik slaap niet.

Ik ben alleen maar verdomd gelukkig.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 11-11-2006, 02:47
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
brr t wordt steeds enger.. het komt ineens zo dichtbij
heb de informatie gekregen over de luchtmacht..
eerste twee weken zitten we in een tentenkamp.. geen weekendverlof en niet bereikbaar per telefoon..
je moet met zwempak komen
pff ik moet echt die 16 weken door gaan komen anders heb ik weer niets
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 11-11-2006, 07:47
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 10-11-2006 @ 20:57 :
Ik ben echt aan het aftellen... Ik schaam me er stiekem voor, ik ben/doe zo overdreven... Het is negen uur, dus nog 4 uur en dan zie ik hem weer!
Citaat:
HaWaHaai schreef op 10-11-2006 @ 22:26 :
Aansteller. Je moet Vriendje ophalen 's nachts, en daar ben je zenuwachtig voor?!
Neem je zelf alles eens niet zo kwalijk...

Je houdt van je vriend, je bent graag bij hem en hebt hem een hele tijd moeten missen, het lijkt me logisch dat je hem graag weer thuis hebt.

Je hebt toch nog niet zo heel lang je rijbewijs/je rijdt toch nog niet zo heel lang regelmatig? Ook daarbij vind ik het niet zo heel raar dat je zenuwachtig bent. Veel rijden helpt, is mijn ervaring. En je rijdt regelmatig, toch? Dan laat je je iig niet 'leiden' door die zenuwachtigheid, dan vind ik je ook geen aansteller. En wie weet kijk je er over een jaar wel heel anders tegen aan (dat je dan niet meer zenuwachtig bent ed).
Oud 11-11-2006, 08:25
Verwijderd
omg ik ben gister gepixeltrouwd
en vandaag werken. mja. goed voor mn inkomen, goed voor het witte voetje, goed voor de gebakken warme broodjes
Oud 11-11-2006, 09:15
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Gisteravond gala gehad op school. Ik zag er prachtig uit, écht heel erg mooi, maar ik voelde me zo ontzettend shit. Ik had te weinig gegeten en te veel gedronken, dus heb nu een verschrikkelijke kater en moet nog naar theater zometeen, en vanavond werken. Ik ben steeds meer aan het breken met J. en T. ik begin ze echt bijna te haten. Gelukkig hou ik nog genoeg vrienden over, dat zie ik nu wel weer na gisteravond. En toen haat ik het, zoals het nu weer gaat. Ik probeer het goed te praten, maar ik weet dat het ze is gelukt. Ze hebben wederom de zwakste persoon uit hun groep verwijderd, en dat ben ik dit keer. Ach, laat ze erin zakken.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 11-11-2006, 09:58
de lekkerste
Avatar van de lekkerste
de lekkerste is offline
Straks naar Eindhoven.. Naar mijn zus.. Morgen zou ze jarig zijn..
Damn't.. Wat voel ik me kut..
__________________
leave me met rust
Oud 11-11-2006, 11:08
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Sommige dingen moet ik gewoon níet lezen. Ik wil niet weten hoeveel eetgestoorde meisjes eten, ik wil niet horen dat ze afvallen en hoeveel, en wat ze allemaal doen. Ik wil het NIET NIET NIET weten.

Want nu wil ik zelf niet meer eten, voel ik me bang en wil ik alleen maar getroost worden. Iemand die me beloofd dat het goed komt. Maar alleen ik kan het doen, toch?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 11-11-2006, 11:42
kroot
kroot is offline
dalijk naar verjaardag van vriendin in Breda
en slagwerk oefenen, moet ik, nu!!
Oud 11-11-2006, 11:54
Verwijderd
Het is te veel voor in mijn hoofd. Gelukkig word ik er 'alleen' maar doodmoe en verdrietig van.
Oud 11-11-2006, 12:26
Verwijderd
Oke. Dit schiet dus niet op.
Oud 11-11-2006, 12:52
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
leeg
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 11-11-2006, 12:56
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ben ik nou zoveel afgevallen of is mijn broek gewoon veel te groot?

Wazig. Ach, whatever.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 11-11-2006, 13:16
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 11-11-2006 @ 08:47 :
Neem je zelf alles eens niet zo kwalijk...

Je houdt van je vriend, je bent graag bij hem en hebt hem een hele tijd moeten missen, het lijkt me logisch dat je hem graag weer thuis hebt.

Je hebt toch nog niet zo heel lang je rijbewijs/je rijdt toch nog niet zo heel lang regelmatig? Ook daarbij vind ik het niet zo heel raar dat je zenuwachtig bent. Veel rijden helpt, is mijn ervaring. En je rijdt regelmatig, toch? Dan laat je je iig niet 'leiden' door die zenuwachtigheid, dan vind ik je ook geen aansteller. En wie weet kijk je er over een jaar wel heel anders tegen aan (dat je dan niet meer zenuwachtig bent ed).
Mjah, ik vind vaak dat mensen zo overdreven doen als ze hun vriend(in) een week niet zien en dan zeggen dat ze hem/haar zo missen... Omdat ik vind dat je ook nog een leven hebt zonder elkaar. En toen we nog niet samenwoonden, ging dat ook prima. Maar nu was het toch een beetje anders...
En ik heb intussen bijna 3 jaar mijn rijbewijs, maar reed nooit zo vaak. Vorig jaar voor mijn stage wel, maar nu rijd ik ongeveer 1x in de 2 weken in de auto van mijn vriend. En het was niet zenuwachtig zijn voor het ritje die avond, want daarvan wist ik al hoe het zou gaan, maar ik was zenuwachtig omdat ik zo blij was dat ik Vriendje weer zou zien...

Nou ja, hij is weer thuis, en het is super... Ik vind hem zo lief en zo fijn en omdat ik gisteren alles al heb gedaan (poetsen en boodschappen), kunnen we zo nog lekker even samen weg .
Oud 11-11-2006, 14:06
Verwijderd
En ooooooh, ik raak niet uitgepraat over gisteren. Vanmorgen barstte ik van de pijn in mijn armen en rug, maar dat hoort erbij. Het was gewoon zo mooi, alles klopte gewoon. Heel leuk oogcontact gehad met verschillende jongens, er werd daar goed voor me gezorgd.
En die rottweilers.... Omg, zo'n mooie beesten, hoe ze daar zo stonden. En die ene jongen, hoe oud zal hij zjin geweest.... 14? Maakt niks, hij was sterk en kon me dus goed beschermen. Bij de piel in brand was die andere ook echt leuk, hij had lieve oogjes. Alleen de heenweg al. Helemaal aan niks denken, verstand op nul, door de kou, door donker met twee goede vrienden en dan gewoon fietsen. Klaar. Geen gezeik. En en en en en en en en het was gewoon echt zo super!
Oud 11-11-2006, 14:58
Saarah
Saarah is offline
Woohoow, ik ben echt geweldig blij dat ik m'n wiskunde allemaal al op voorhand heb geleerd . Ik ben nu gewoon alles nog eens aan het doorbladeren, theorie nog eens doorlezen en de oefeningen allemaal nog eens bekijken. Al drie hoofdstukken gedaan, nog één te gaan. Het is zo leuk zo.
Alleen minder leuk dat ik wrs alsnog gebuisd ga zijn van de test maandag...

Het optreden gisteren was leuk, goed bandje ook. Straks weer werken & feesten.
Oud 11-11-2006, 15:36
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Het viel wel mee eigenlijk. Wat maak ik me toch druk? Dàt was niet de afspraak. Het komt hoe dan ook wel goed.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 11-11-2006, 15:39
moon
Avatar van moon
moon is offline
enorme huilbui gehad, mijn vader makte een opmerking die me erg kwetste. Hij heeft uiteindelijk wel zijn exuces aangeboden kwam denk ik ook omdat ik een uur later nog zat te huilen, maar dat was wel lief van hem. Ik weet ook wel dat hij het zo niet bedoelde, maar hij zei het alles behalve tactvol.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 11-11-2006, 15:59
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Dat ziek zijn bevalt me absoluut niet. Ik ben gewoon een beetje oververmoeid, daar zal het dan wel van komen..

Waarom wil mijn lichaam dan ook niet gewoon meewerken aan wat ik wil? Door werken, door werken, door werken en niet omvallen..

En dan vanavond ook nog eens laat, morgen weer om 7 uur werken.. Mja. Leuk..
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Oud 11-11-2006, 16:30
Mariekje*
Mariekje* is offline
.... Jezus christus, onvoorstelbaar dit.

Mijn gevoelens worden in twijfel getrokken en och straks komt er zeker ook nog een opmerking als
"Maar we kunnen toch vrienden blijven? "

- kuch - Hou op hoor, het kietelt.

edit: Post gewijzigd en aangepast.
__________________
<3 Everyday I love you more....

Laatst gewijzigd op 11-11-2006 om 16:33.
Oud 11-11-2006, 16:42
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Mja, ik verveel me
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 11-11-2006, 16:49
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 11-11-2006, 17:09
Verwijderd
Laat me nou gewoon een keer met rust
Oud 11-11-2006, 17:17
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 11-11-2006 @ 14:16 :
Mjah, ik vind vaak dat mensen zo overdreven doen als ze hun vriend(in) een week niet zien en dan zeggen dat ze hem/haar zo missen... Omdat ik vind dat je ook nog een leven hebt zonder elkaar. En toen we nog niet samenwoonden, ging dat ook prima. Maar nu was het toch een beetje anders...
Toen zag je elkaar vast vaker een paar dagen niet? Nu zie je elkaar elke dag, ook al heb je een eigen leven (gelukkig wel ), als hij dan een hele tijd weg is is dat raar. Ik ervaar het iig ook zo.

OT: Gewonnen, niet met veel punten verschil, maar wel gewonnen. Alleen weer een kopstoot gehad tegen m'n kaak, die trekt echt mensen aan, lijkt het.
Oud 11-11-2006, 17:30
Mariekje*
Mariekje* is offline
Verveling, echt bizar.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 11-11-2006, 18:06
Redhair
Redhair is offline
Mijn broer en ik ouwehoerden net maar het voelt zo fout. Stom, het moet gewoon goed voelen. Maar twee weken geleden, om half acht, kreeg ik te horen dat papa dood was. Twee weken geleden nog maar. Ik zat bij J., mama belde aan, ik moest beneden komen. Toen wisten J., P. en ik al wat het betekende. Ik ging naar beneden, kreeg het te horen. Mama en mijn broer gingen weer terug naar het ziekenhuis, ik terug naar boven.
Belde aan, J. opende, sloeg zijn armen om me heen. Er kwamen twee, misschien drie tranen, toen zat ik alweer te ouwehoeren met J. en P., dat voelde wel goed. Sowieso, lachen met J. voelt goed, maar lachen met mijn broer niet.

D. wil steeds afspreken, vanavond wilde ze naar electrogebeuren, maar ik weiger. R. vroeg of ik vannacht naar de kroeg kom, maar ik weiger. Al begin ik nu wel zin in de kroeg te krijgen. Ik zie wel wat ik doe, ga in ieder geval niet met D. naar de kroeg. Ze was mijn beste vriendinnetje, maar alles is veranderd. Ik word moe van haar. Stom, maar ik kan er ook niks aan doen. Pff, waarom typ ik steeds, het lucht me niet meer op. Niets lucht me nog op. Heb M. gebeld, hij zou me terug bellen als ik pep kon halen, maar hij belt niet terug. J. heeft denk ik tegen hem gezegd dat hij me niets moet geven. Ik heb bijna een week niet gebruikt, compleet vrijwillig, nu wil ik weer, dus rot allemaal een eind op.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 11-11-2006, 18:26
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Ik heb buikpijn. Vervloekte menstruatie ook.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 11-11-2006, 18:38
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Pijn. Altijd maar weer pijn. En innerlijke onrust, die niets lijkt weg te kunnen nemen.

Wanneer vind ik waar ik naar op zoek ben? Waar ben ik eigenlijk naar op zoek?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 11-11-2006, 19:06
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Ga ik die ene leuke geweldige jongen ooit tegenkomen? Ik heb zin om verliefd te zijn en iemand te 'hebben' die ik echt helemaal geweldig vind (dus aantrekkelijk, lief, leuke humor, leuke vrienden e.d.) ik lijk echt niks echt leuks tegen te komen de laatste tijd.. Zal er vast aan liggen dat ik zo veeleisend ben, maar dat vind ik niet zo negatief, is alleen maar voor mijn eigen geluk
Achja, dan nog maar even afwachten.
Oud 11-11-2006, 20:46
Mariekje*
Mariekje* is offline
Net even wat gaan drinken met wat oud-klasgenoten: Erg gezellig, en lekker bij zitten praten. Wederom mooi om te horen waar iedereen terecht is gekomen, echt gaaf!

In de voorjaarsvakantie waarschijnlijk een week op vakantie met vrienden en familie, wat me erg leuk lijkt als het door mag gaan, aangezien dat we slechts 12 huisjes nodig hebben.

Oh, en eind december weer een kerstgala enorm veel zin in. Eerst maar weer eens een nieuwe jurk zien te vinden; Ik heb samen met wat jongens van school een enorm fout plan dat we misschien tot uitvoering willen brengen. Pas als het plan zeker is, ga ik kijken voor een jurk... want als het door gaat heb ik iets ehh.. zeer aparts nodig.

Nevermind; Allemaal gave dingen in het vooruitzicht dus.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 11-11-2006, 21:57
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Maar alles wat ik wil lijkt zo ver weg, zo ver weg van mij.........
Oud 11-11-2006, 22:16
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
grr
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 11-11-2006, 22:29
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
rot op!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 11-11-2006, 22:56
Verwijderd
Nee, het gaat niet goed . Absoluut niet. *lacht maniakaal*


Ofzoiets.
Oud 11-11-2006, 23:15
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
val verdomme kapot
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 11-11-2006, 23:25
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het is laat
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 11-11-2006, 23:25
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik spam even verder
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 11-11-2006, 23:26
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
nog een paar
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 11-11-2006, 23:26
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ze mogen kapot gaan
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 11-11-2006, 23:26
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
wat een stilte
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 11-11-2006, 23:27
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
lalala *spam*
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 11-11-2006, 23:27
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
niemand bezwaar¿
op naar de volgende
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34.