Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2006, 15:37
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik zou het fijn vinden als het weer leuk werd allemaal. Erger me kapot aan vriend, wat meer aan mij ligt dan aan hem, ik voel me nog steeds een beetje in de steek gelaten door een vriendin en pfff.. ik mis iets maar ik weet niet wat.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Advertentie
Oud 04-11-2006, 15:44
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
wat zal ik zeggen
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 04-11-2006, 15:52
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
@Sonho, ik kreeg een mailtje van web-log.nl (ja, ooit ook eens geprobeerd ) dat er een storing was. Dat mailtje zou jij als het goed is dan ook moeten hebben gekregen.

@ot:

Ik mis je, heb je zo weinig gezien. Aan de andere kant kan ik het er nu niet ook nog bij hebben dat je me kritiek gaat geven, zoals je al hebt aangekondigd. Mijn hele (gevoels)leven staat op zijn kop en jij wil me nog extra vertellen wat ik allemaal fout doe... Geef me alsjeblieft gewoon een knuffel en laten we alsjeblieft niet meer praten. Ik wil niets meer zeggen, niet meer denken. Het lijkt me zo heerlijk om alleen maar te slapen en pas wakker te worden als hemel en aarde één zijn...

Ik geloof dat ik moet relativeren. Mijn eigen hemel op aarde maken. Show them some Yana-power. De wereld mag vergaan, maar ik ga niet mee.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 04-11-2006, 16:08
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Whoohoo.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 04-11-2006, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 04-11-2006 @ 16:52 :
@Sonho, ik kreeg een mailtje van web-log.nl (ja, ooit ook eens geprobeerd ) dat er een storing was. Dat mailtje zou jij als het goed is dan ook moeten hebben gekregen.
Dat mailtje heb ik idd gehad inmiddels. Maar nog steeds staan de laatste reacties niet op mijn log.
Oud 04-11-2006, 16:12
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
maar een woord: KOUD!!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 04-11-2006, 16:18
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
WIEH we hebben een liter ijs gewonnen bij de postcode loterij ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 04-11-2006, 16:25
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ah.. mijn lieve autootje, een citroen bx waar ik al zeer aan gehecht ben geraakt, heeft problemen. Ik geloofdat ik het citroen forum moet gaan overvallen
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 04-11-2006, 16:53
Appeltje
Avatar van Appeltje
Appeltje is offline
Citaat:
SoS-ClaiRe schreef op 02-11-2006 @ 17:07 :
Heel ernstig?
het viel achteraf wel mee.
Oud 04-11-2006, 16:54
Verwijderd
Zo, de hele dag in de weer geweest met plannen, uitrekenen en uittekenen, spullen kopen, spullen van thuis meenemen, en allemaal in mijn (toekomstige) kamer dumpen.
En morgen komen allebei mijn broers op bezoek, en ga ik op bezoek bij een vriendin die woensdag bevallen is.

Ik ben MOE.
Oud 04-11-2006, 17:05
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline

ik mis zoveel en voel me leeg en rot..

en ook nog zere ribben
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-11-2006, 17:32
Verwijderd
Ik baal er nog steeds van. Echt, hoe kan ik zo stom zijn om te vergeten wanneer ik een toets heb? Ik begrijp het niet. Mooi wordt dat, waarschijnlijk telt ie dan niet mee en krijg ik voor Engels een 1, want mijn herkansing ben ik ook al kwijt. Nouja. Ik kan mezelf nu wel weer van alles gaan verwijten, maar beter gewoon die volgende drie toetsen goed maken. En misschien dat ze toch nog wel een uitzondering maken. Waarschijnlijk niet, want ik ben boos weggelopen, maar wie weet. Toch was het geen tijdverspilling, ik vond het zo fijn om hem weer eens te spreken, al begrijp ik zelf niet waarom, en hij al helemaal niet. Het voelt goed, veilig. Dat is het ja, veilig. Geruststellend. Dan wordt het rustig in mijn hoofd. Ik weet niet waarom het nou juist bij hem zo is, maar ik weet wel dat ik het gewoon nodig heb. Zo. En nu maar weer gaan leren. Nouja leren, ik ben er met mijn hoofd toch niet bij, maar ik probéér tenminste iets nuttigs te doen. Ofzo. Maandag F. bellen, ik hoop dat hij meer weet. Dat er nu eindelijk eens iets gaat gebeuren.
Oud 04-11-2006, 17:57
kroot
kroot is offline
dirigeercursus was leuk. Morgen leerlingenpresentatie van orkest. Ik ga een stuk voor boomwhackers dirigeren, dat wordt heel gaaf!!
Oud 04-11-2006, 18:15
Verwijderd
Semi-verkouden
Kan het nu echt niet gebruiken om ziek te worden!

Maarja, de halve UB zit te hoesten, dus het kan bijna niet anders....
Oud 04-11-2006, 18:17
Verwijderd
@Redhair, ik ben hier een tijd niet geweest en lees nu je laatste posts. Gecondoleerd, en sterkte ermee. Het klinkt alsof je lieve vrienden hebt die je goed steunen.
Oud 04-11-2006, 18:37
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Yana schreef op 04-11-2006 @ 16:52 :
@Sonho, ik kreeg een mailtje van web-log.nl (ja, ooit ook eens geprobeerd ) dat er een storing was. Dat mailtje zou jij als het goed is dan ook moeten hebben gekregen.

@ot:

Ik mis je, heb je zo weinig gezien. Aan de andere kant kan ik het er nu niet ook nog bij hebben dat je me kritiek gaat geven, zoals je al hebt aangekondigd. Mijn hele (gevoels)leven staat op zijn kop en jij wil me nog extra vertellen wat ik allemaal fout doe... Geef me alsjeblieft gewoon een knuffel en laten we alsjeblieft niet meer praten. Ik wil niets meer zeggen, niet meer denken. Het lijkt me zo heerlijk om alleen maar te slapen en pas wakker te worden als hemel en aarde één zijn...

Ik geloof dat ik moet relativeren. Mijn eigen hemel op aarde maken. Show them some Yana-power. De wereld mag vergaan, maar ik ga niet mee.
Geweldig, nu ga ik je dus waarschijnlijk ook vandaag niet zien Ik wil zó graag een knuffel, zo graag bij je zijn en ik heb je echt bijna niet gezien terwijl deze hele week zo ontzettend kut is geweest. Waarom ben je er niet, waarom heb ik het idee dat je me altijd laat zitten op de momenten dat ik je het hardst nodig heb?? Wat een klootzak ben je toch ook
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 04-11-2006, 19:02
Knots
Knots is offline
Donderdag iets afgesproken voor vanavond, daarna niks meer gehoord. No way dat ie t vergeten is! En die sms is echt wel aangekomen. Ik voel me vriendloos..
Oud 04-11-2006, 19:17
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Yana schreef op 04-11-2006 @ 19:37 :
Geweldig, nu ga ik je dus waarschijnlijk ook vandaag niet zien Ik wil zó graag een knuffel, zo graag bij je zijn en ik heb je echt bijna niet gezien terwijl deze hele week zo ontzettend kut is geweest. Waarom ben je er niet, waarom heb ik het idee dat je me altijd laat zitten op de momenten dat ik je het hardst nodig heb?? Wat een klootzak ben je toch ook
Wat een klootzak ben ík toch... dat ik van mensen verwacht dat ze wel tijd voor me zullen hebben.

Onverwerkt verdriet.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 04-11-2006, 19:19
Verwijderd
We hebben mijn verjaardag alvast gevierd... Heb hele leuke cadeautjes gekregen. Een tas, shawl, handwanten, armbandjes, tasje. Wel een beetje jammer dat mijn ouders geen zin hebben om dit morgenpchtend voor kwart over 8 te doen. Oeh ik ga morgen een hele leuke dag hebben. Niet omdat ik jarig ben, maar ik heb orkest en ik heb er zin in.
Oud 04-11-2006, 19:28
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 03-11-2006 @ 20:11 :
*verhaal*
Jeetje joh, dit is toch echt niet normaal! Hier moet je wat mee doen hoor, hier moet je aangifte van doen. Kende je die jongens?
Ik vind het echt ongeloofelijk rot voor je, ik snap niet hoe mensen zoiets kunnen doen. Ik kan me daar zo boos om maken. Echt....en laat je gevoel van eigen waarde er niet door aantasten hè? *knuff en heel veel sterkte*
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 04-11-2006, 19:31
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ok, uitgehuild en nu weer doorgaan. Dit is zo ongeveer de eerste keer dat ik niet blijf thuiszitten en me zielig ga voelen.

Ben ik echt aan het veranderen?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 04-11-2006, 20:34
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
omg
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-11-2006, 21:20
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Haha ik ben uitgevraagd .
Oud 04-11-2006, 21:36
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
*zucht*
ik wil zo graag geloven dat alles goed gaat komen maar ik kan t niet.. alles is zo uitzichtloos..
net in slaap gevallen, uurtje later weer wakker geworden.. ga zo weer terug, uitgeput

*geeft nog wat knuffels hier en daar weg*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 04-11-2006, 22:16
Ske*
Avatar van Ske*
Ske* is offline
Morgen hebben mn vriendin en ik elkaar 3 dagen volledig met rust gelaten, hopen dat ze morgen eerst iets laat weten...
__________________
Lang , mijn systeembeheerder | www.google.be | Aspire 3020
Oud 04-11-2006, 22:38
ResteraSecret
ResteraSecret is offline
Ik wil gewoon gelukkig zijn..ik was zo gelukkig met hem maar hij maakte het uit..voordat ik hem kende was ik een soort van depressief leek het wel,hij had me ontzettend geholpen..en nu is het uitHet ging zo raar..we gingen precies zo uit elkaar zoals we dat allebei nooit wilden..alles leek wel fout te gaan..en nu voel ik me compleet bagger en ik ben bang dat ik stomme dingen ga doen..en ik wil het niet maar soms lijkt het net alsof ik geen controle meer over mezelf heb ofzoIk wou dat alles weer zoals toen was
Oud 04-11-2006, 22:45
Verwijderd
Alles is dubbel. Die dieptrieste, kleine dingen. Een mooi ingerichte slaapkamer waar niemand gaat slapen, want niemand komt langs. Die oude droevigheid, die met de tijd is gesleten maar toch altijd blijft. De herkenning van dezelfde foute gedachtegangen, van generatie op generatie doorgegeven. Het onvermogen om nu te gaan praten over die dingen waar je al zo lang mee zit en die onuitgesproken zijn gebleven. En altijd, op hetzelfde moment, dat intense gevoel van ik-houd-van-jou. Ik wil het beter maken voor jou.

Maar je kunt niet het leven van anderen gaan dirigeren, je kunt hen niet vertellen hoe ze zich zouden moeten gedragen zodat iedereen gelukkig kan zijn. Zij zijn boos. Ik houd het vage gevoel dat ik ook boos ben, maar er is geen geschikt doelwit voor mijn boosheid. Ik kan haar als schuldige aanwijzen, maar dat zou te gemakkelijk zijn, want ik begrijp haar zo goed en ik neem het haar niet kwalijk. Ik ben boos op God. Je kunt niets met dat soort woede; ik geloof niet eens in God.

Je bent afgevallen, zei ze. Het valt haar op, natuurlijk. Ik ben weer op mijn oude gewicht. Nu komt het moeilijke onderdeel, waar ik mezelf probeer te overtuigen dat dat ook mijn doel was, dat ik niet vanaf het begin wist dat ik door zou willen gaan. Het zou gemakkelijk moeten zijn om op te houden, maar dat is het niet.

Ik mis je. Ik wil je armen om me heen, maar dat zijn dagdromen. Zelfs ik weet beter dan dat.
Oud 04-11-2006, 22:52
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het gaat weer verkeerd
hele avond boven gezeten
en me op mezelf afgereageerd
een opluchting voor heel even
en morgen kegelen en dan maar doen of alles goed gaat
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 04-11-2006, 22:59
kroot
kroot is offline
@ sonho: gefeliciteerd!!! Veel plezier bij je orkest!

ga maar slapen
Oud 04-11-2006, 23:02
kroot
kroot is offline
oei iets te vroeg voor sonho, nu pas echt
Oud 04-11-2006, 23:11
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ja, ik heb een dramatisch energieoverschot, pff dit is nieuw
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-11-2006, 23:52
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik heb gekleid. Dat was ook even een opluchting. Numb van de Coebergh je al knedend afreageren. Moet ik vaker doen.
Heel oprecht werkje geworden al zeg ik het zelf.

nu weer verder, de fles is pas half leeg
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 04-11-2006, 23:57
Verwijderd
@sonho: Gefeliciteerd!
Oud 05-11-2006, 00:18
Verwijderd
Sonho en Leonoor: allebei gefeliciteerd! Maak er allebei een mooie dag van .
Oud 05-11-2006, 00:22
Bochur
Bochur is offline
Gefeliciteerd, Sonho en Leonoor.


Mijn gedachten:

Vanavond alweer rellen in de stad. Weer gewonden, ME erbij, brandjes. Al een week elke avond. Donderdag 35 mensen opgepakt. De bezetting gaat voort.
Mijn stad is bezet door wrede kolonistische onderdrukkers. Elke avond rellen de komende week. Morgen (zondag) horen we of de voor vrijdag geplande 'gay parade' wel of niet door gaat; zoja, dan breekt het pas echt goed los......... Vraag me af of dat goed of slecht is.
Oud 05-11-2006, 00:58
Verwijderd
Gefeliciteerd Sonho en Leonoor!!!

OT: Het leven is ingewikkeld, ik weet niet meer wat ik wil, wat ik voel, wat ik moet doen of ik weet niet wat. Alles loopt in elkaar over en ik heb te weinig tijd. Zaten er maar wat meer uurtjes in de dag...
Oud 05-11-2006, 06:20
Verwijderd
Oh ja dat is waar ook...
Citaat:
Leonoor schreef op 05-11-2006 @ 00:57 :
@Leonoor: Gefeliciteerd!


Het is vroeg, maar dat geeft niet, ik ga lekker de hele dag viool spelen. En omg er hingen zelfs slingers in de badkamer (bij gebrek aan woonkamer maar ok).
Oud 05-11-2006, 07:55
Verwijderd
Gefeliciteerd allebei!

OT: Goed geslapen en minder semi-verkouden dan gisteren!
Ontbijten en dan aan de slag!

Zal zooooo blij zijn als het vrijdagmiddag is.....
Oud 05-11-2006, 08:52
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
gefeliciteerd sonho en leonoor
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 05-11-2006, 09:09
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 03-11-2006 @ 20:11 :
(...)
Wat een losers.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 05-11-2006, 10:09
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 05-11-2006, 10:36
moon
Avatar van moon
moon is offline
sonho en leonoor: Gefeliciteerd allebei!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 05-11-2006, 10:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Leonoor en Sonho: van harte gefeliciteerd!!! Maak er een hele fijne dag van en geniet ervan
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-11-2006, 11:01
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ sonho en Leonoor: gefeliciteerd!! (K)

OT: Gisteren was druk, maar leuk. Theater was best leuk, ik zag er tegenop omdat ik mijn monoloog niet kende, en omdat ik voor het eerst mijn oude groep écht miste. Maar mijn docent begreep het en na de vertrouwensoefening was de sfeer in de groep echt zoveel beter! Nog een hele tijd zitten discussiëren over thema's, gedachten en het stuk. Daarna kwam L. me ophalen, samen wat gedronken en gegeten in de stad, moest alleen echt alweer heel snel weg, dat was wel jammer. Toen ik thuis was snel eten en omkleden, daarna werken. Het was gezellig, heb gelachen, niets ging fout en de gasten waren heel leuk en gezellig. Veel complimenten gekregen, van de gasten, echt tof. Om kwart over negen al weg, vond het aan de ene kant wel jammer omdat toen de live-band begon te spelen, aan de andere kant niet omdat het waarschijnlijk wel een uur of 2, 3 is geworden vannacht. Toen was er visite voor mijn moeder, ook gezellig. Vannacht echt supervervelend gedroomt over vanavond, ik mag toch hopen dat het niet echt zo gaat.. Nog even wat huiswerk doen, en dan lekker met Ls. uiteten! En ik moet steeds terugdenken aan donderdag, dat ik zó ontzettend blij ben dat ik het heb verteld. Ik voel me ondanks dat het slechter gaat in de vriendengroep, een stuk minder eenzaam..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 05-11-2006, 11:12
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Ben behoorlijk verkouden. Heb dan ook niet echt heel goed geslapen. Eerst om 2 uur wakker toen weer gaan slapen en toen om 6 uur vanmorgen weer wakker. Daarna dus niet echt meer geslapen.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 05-11-2006, 12:35
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
ihih net in een vlaag van verstandsverbijstering mijn dreads afgeknipt (na 3 jaar). een paar vooraaan gehouden en de rest ziet er uit als of er een bom ontploft
Oud 05-11-2006, 12:37
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
en ik heb natuurlijk ook geen borstel in huis dus nu zit ik met de nagelborstel mn "haar" te kammen
maar vind het voor de rest nog wel grappig
Oud 05-11-2006, 13:22
Verwijderd
oef
dit word toch een operatie
pff.

Laatst gewijzigd op 05-11-2006 om 13:28.
Oud 05-11-2006, 13:41
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 03-11-2006 @ 20:11 :
Wat een dag zeg.............. ik kan het nioet vatten...

Vanacht voelde ik me niet goed, toen alle emotie er uit kwam(mede door dak wat las) dus toch ff doktersdienst gebeld..najah was niks enstigs dus was alleen stress najah moest ik mee kalm aan doen anders kon het wel link worden..nou ja ik beloofde kalm aan te doen.dus kon ik eindelijk lekker gaan slapen....Moest die morgen vroeg op, ik zou naar Leiden gaan om daar bij een bedrijf te helpen met de systemen aan te sluiten etc etc .... Dus ik lekker op me gemak naar station lopen(10uur ongeveer)..loop ik over de brug,, staan er vier jongens.(ja sorry het waren morrakanen zou) Die roepen van alles.. ik negeer het, ben het wel gewend namelijk... Plotseling gaat er een voor mij staan en vraagt of ik soms doof ben...Dus ik: Nee, maar zou ik er even door mogen? komen die anderen er bij staan.. had je een grote kk bek mongool(en ff lekker mijn handicap er bijhalen)..Dus ik: doe is ff normaal! ik wilde dr langs lopen maar toen grepen ze me met zijn vieren vast... en kreeg ik van eentje een dreun tegen me mond..... om me vervolgens over de brug te gooien in het water! gevolg: Telefoon weg(ligt dus in het water) Portomennee en sleutels ook.....reserve sleutel bij ma gehaald(smoes verzonnen dak gevallen was wat zeniet geloofde uiteraard)
Dus alles laten blokkeren.. telefoon nr tot en met pasjes...

Ik ben het echt ff zat allemaal IK snap het echt niet meer...........
*Knuffel*Wat een kutjongens.

Anyway:
Eindelijk, voor het eerst sinds woensdag heb ik weer tijd voor mezelf. Gastvrouw spelen is vermoeiend, als je met een engelse de hele dag moet doorbrengen. Ongemakkelijke stiltes in overvloed.
Nu wil ik niet meer aan haar denken, aan hoe makkelijk ze met hem omging en hoe ik dacht dat ik dat nooit zou kunnen. En ik wil niet meer aan hem denken, hoe hij met me praatte over dat hij haar zo mooi vind, hoe het leek dat hij het nooit zo over mij zou kunnen hebben, hoe hij leek te denken dat ik dat toch niet erg vind. En ik wil niet meer aan mezelf denken, ik wil dat dit me niet schelen kan, ik wil weer de juiste dingen geloven, ik wil wéten dat ik hen niet nodig heb. En ik wil hem ook niet. Ik heb hem niet nodig. Maar ik besef het me nu, dat zij hier 4 dagen was en er iets mooiers was tussen hen (en tussen al haar vrienden en al mijn vrienden) dan tussen mij en wie dan ook, en ik heb hier verdomme het hele jaar door.
Ik ben zó blij met m'n vriendinnen, ik hou echt van ze. Ze zijn zo lief en vreemd en vrolijk en voelen hetzelfde als ik, lijkt het wel. Eigenlijk heb ik niets meer nodig dan hun gezelschap.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 05-11-2006, 13:45
Verwijderd
Ik ga zo weer terug naar mijn kamertje, maar bah, daar is geen internet meer , nou moet ik afkicken . Morgen maar even een nieuw abonnement regelen en voorlopig maar even op school internetten ofzo. Voor de rest gaat het wel weer goed geloof ik .
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:01.