Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2006, 12:24
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Citaat:
ilse schreef op 06-11-2006 @ 13:01 :
pap, het is gewoon niet realistisch wat je van me wil. zoek nou alsjeblieft hulp voor jezelf want die kan niet goed gaan.. echt niet..
*dikke knuffel*
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Advertentie
Oud 06-11-2006, 12:34
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
Until My End schreef op 06-11-2006 @ 13:24 :
*dikke knuffel*
thnx..

waarom is er nou niet een fucking persoon die een keer de waarheid spreekt? de mensen die ik dan probeer te vertrouwen die zijn niet te vertrouwen. en me vader.. ik weet niet meer wa tik er mee moet. ik kan niet meer. kan hier ook niet blijven dat weet ik, maar waar moet ik in godsnaam heen? alle grond valt onder m'n voeten weg. laat het ook maar..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 06-11-2006, 13:40
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 06-11-2006 @ 12:41 :
Waarom niet? Omdat ie dan stuk kan gaan?
Nou ja, ik uhm.... Ik heb tot afgelopen augustus in een dorp gewoond (en daar ook gelest), en nu wonen we dus in een stad, en de garage waar ik heen moest ligt vlak bij een druk winkelcentrum. En ik ben dus niet zo'n held in meerbaans en bussen en voetgangers tegelijk . Plus dan het idee dat het remsysteem misschien stuk is, dat is toch niet zo prettig.
Maar ik ben toch gegaan, en ze hebben geconstateerd dat t lampje niks betekende (foutje van de electronica?!), dus er is gelukkig niks aan de hand. *heel opgelucht*
Oud 06-11-2006, 15:24
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Ik verveel me Mja Ik ben nog steeds niet beter. Logisch want ik ben pas ziek, maar ik heb er genoeg van! Maar ondanks dat voel ik me verder goed! Nu morgen maar zien hoe dat afloopt..
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 06-11-2006, 15:51
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Kut, een 5,2 voor scheikunde.

Nouhou...
Oud 06-11-2006, 15:52
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 06-11-2006 @ 16:51 :
Kut, een 5,2 voor scheikunde.

Nouhou...
ach, dat is toch bijna een voldoende.
Oud 06-11-2006, 16:08
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
AARRGH!!
Hij is frustrerend, ik ben frustrerend, ik ben het meeste gefrustreed van mezelf en hoe ik het niet wil. Ik weet dat het moet, maar ik wou dat het niet hoefde. Zo kort geleden nog leek het nog fantastisch. Het wordt nooit wat. Ik moet het onder ogen zien. Waarom doe ik dat dan niet?!
AARRGH!!
Wie wil me een knuffel geven?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 06-11-2006, 16:13
kroot
kroot is offline
Kut. Een beetje losgegaan met therapie net. Ze zeiden: ja maar je somt nu alles zo op, je zegt er niet bij hoe je je voelt. Toen zei ik dat het slecht ging. Toen werd ik rood, kon ik niet meer uit mijn woorden komen. En de therapeut die naast mij zat, haal eens adem, blijven ademhalen, je zet jezelf nu helemaal vast. Pfoe wat was dat erg. Maar.... het ergste komt nog. We hadden daarna even pauze, dus ik sloot me op in de WC want ik durfde de rest niet meer onder ogen te komen. Toen heeft uiteindelijk een groepsgenootje me uit de wc gekregen. Zij ging naar boven naar creatieve thrapie waar de rest al zat, om mijn spullen te halen. En ze wilde me naar huis brengen. Kwam even later een therapeut naar beneden. Nouja toen moest ik mee naar de andere therapeut, die ook coordinator van de groep is. Na een heel gesprek mocht ik kiezen, of naar huis gaan zonder wat tegen de groep te zeggen, of me verantwoordelijk gedragen en naar boven gaan. Wonder boven wonder heb ik toch voor dat laatste gekozen. Ik vond het echt heel moeilijk. Ik heb gezegd dat ik er van baalde dat ik zo zat te stuntelen en mijn excuses aangeboden. Nog even over gehad, en nu zit ik weer thuis.
ik schaam me dood en mag nu al wel beginnen met moed verzamelen om woensdag weer te gaan
Oud 06-11-2006, 16:51
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 06-11-2006 @ 16:52 :
ach, dat is toch bijna een voldoende.
Maar hij telt wel 25%.
Oud 06-11-2006, 16:59
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
25 % voor je SE zeker? Nou dat is met CE er bij alsnog maar 12,5 %.
Oud 06-11-2006, 17:23
moon
Avatar van moon
moon is offline
*knuffel voor iedereen die 'm gebruiken kan*

Mijn dag was goed! Wauw, hoe was dat mogelijk? ik ging als een zombie naar school, voelde me niks, minderwaardig, slecht. Maar wat heb ik toch een gave klas! Ik heb echt een paar zulke leuke uren gehad met mijn klas en ik heb zo onzettend gelachen! Het is mede dankzij mijn klas dat ik deze studie nog volhoud. En dat terwijl ik juist eerst best wel negatief was over mijn klas...nee ik heb echt een super klas, had niet beter kunnen treffen!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 06-11-2006, 17:40
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 06-11-2006 @ 17:13 :
Kut. Een beetje losgegaan met therapie net. Ze zeiden: ja maar je somt nu alles zo op, je zegt er niet bij hoe je je voelt. Toen zei ik dat het slecht ging. Toen werd ik rood, kon ik niet meer uit mijn woorden komen. En de therapeut die naast mij zat, haal eens adem, blijven ademhalen, je zet jezelf nu helemaal vast. Pfoe wat was dat erg. Maar.... het ergste komt nog. We hadden daarna even pauze, dus ik sloot me op in de WC want ik durfde de rest niet meer onder ogen te komen. Toen heeft uiteindelijk een groepsgenootje me uit de wc gekregen. Zij ging naar boven naar creatieve thrapie waar de rest al zat, om mijn spullen te halen. En ze wilde me naar huis brengen. Kwam even later een therapeut naar beneden. Nouja toen moest ik mee naar de andere therapeut, die ook coordinator van de groep is. Na een heel gesprek mocht ik kiezen, of naar huis gaan zonder wat tegen de groep te zeggen, of me verantwoordelijk gedragen en naar boven gaan. Wonder boven wonder heb ik toch voor dat laatste gekozen. Ik vond het echt heel moeilijk. Ik heb gezegd dat ik er van baalde dat ik zo zat te stuntelen en mijn excuses aangeboden. Nog even over gehad, en nu zit ik weer thuis.
ik schaam me dood en mag nu al wel beginnen met moed verzamelen om woensdag weer te gaan
Hee, ik wil even zeggen dat ik het heel goed van je vind dat je teruggegaan bent! Super

Ik ken de situatie (of een soortgelijke situatie) en ik weet hoe moeilijk ik het altijd vond...

OT: Goede studeerdag gehad, baal alleen dat ze kennelijk nog steeds ziek is.
Oud 06-11-2006, 17:53
Verwijderd
@kroot: Ik denk dat je het zelf erger vindt dan de rest van je groep, moeilijk maar neem het je zelf niet te kwalijk en ga je niet schamen ivm wat je denkt dat anderen er van denken, want waarschijnlijk valt wat zij denken wel mee. En idd knap en goed van je dat je terug bent gegaan!
Oud 06-11-2006, 17:58
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hmm klote en toen
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 06-11-2006, 18:12
Verwijderd
Als jullie eens iets met elkáár nemen ofzo.
Oud 06-11-2006, 18:32
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Toch nieuwe schoenen gevonden voor onder mijn jurk . En biologie ken ik al best goed, nog even blokken en dan zijn we klaar .
Oud 06-11-2006, 19:02
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 06-11-2006 @ 17:59 :
25 % voor je SE zeker? Nou dat is met CE er bij alsnog maar 12,5 %.
Hmhm, dat is wel waar.. Maar als je misschien geneeskunde wil gaan studeren heb je zo'n cijfer niet nodig. Gelukkig mag ik dit jaar 2 herkansen, en ik zet alvast eentje op scheikunde.
Oud 06-11-2006, 19:07
Redhair
Redhair is offline
Ik heb tot twee uur geleden geslapen. Ben een aantal keren gebeld door M. en een keer door D., maar had geen zin om op te nemen. Nu afwezig en leeg, maar vooral nuchter.
Een jaar en twee dagen geleden zat ik bij M., nam ik mijn eerste lijn. Wat wil ik nou eigenlijk typen. Laat ook maar, het heeft geen zin te typen. Niets heeft nog zin. Ik heb nergens zin in, wil weer slapen.
Waarom belde M.? Hij belt niet vaak, vandaag drie keer, waarom? Om te checken hoe het gaat? Om te zeggen dat hij goede pep of pillen heeft? Ik ga hem niet terug bellen, geen zin in.
Ik heb al helemaal geen zin om D. terug te bellen. Heb totaal geen behoefte aan haar, het maakt allemaal niet meer uit.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 06-11-2006, 19:07
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik mag niet breken... echt niet. Ik moet ergens de kracht vinden om door te gaan.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 06-11-2006, 19:18
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Ik wil niet meer verkouden zijn.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 06-11-2006, 19:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Mijn papa en mama komen morgen naar mijn diploma-uitreiking en gaan daarna nog mee naar hier ook! Leuk!

Maar dat betekent wel dat ik nu dus nog even wat moet opruimen...
Oud 06-11-2006, 19:24
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
stop toch man
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 06-11-2006, 19:38
Verwijderd
Knuffel voor iedereen die hem nodig heeft.


Ik weet niet meer wat ik doen moet. Met mijn studie gaat het goed en ben ik tevreden, maar al het andere gaat mis. Is dit het nu? Doen we het hiervoor elke dag? Er zijn dagen dat ik niet meer geloof dat dit ooit nog goed gaat komen. Maar dat spreek ik niet uit, dat houd ik voor mezelf. Zoals zoveel dingen.
Oud 06-11-2006, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 06-11-2006 @ 20:07 :
Ik mag niet breken... echt niet. Ik moet ergens de kracht vinden om door te gaan.
You'll make it, hun. *knuf*
Oud 06-11-2006, 20:18
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Bwah.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 06-11-2006, 20:18
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
*opgelucht*

En ik heb hele fijne vrienden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-11-2006, 20:21
Verwijderd
Jeeee, ben door alle opgaven heen, heb de docent gemaild over wat ik niet snap, zie het zitten, heb er vertrouwen in !

*snapt niks van zichzelf*
*doet dansje*
Oud 06-11-2006, 20:36
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ontken, ik ontkende, ik blijf ontkennen, ik kan ontkennen, ik ontken dat ik ontken
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 06-11-2006, 21:27
Saarah
Saarah is offline
Het is zo stom allemaal. Zo klote! Alles, alles gewoon.

En ik wil van de middelbare school af. Gewoon helemaal opnieuw beginnen, allemaal onbekende mensen op de universiteit. Goh, wat een droom.
Maaar ja, ik moet nog bijna twee jaar doen. Nog bijna twee jaar volhouden. Even doorbijten, ofzo?
Het zal wel lukken. Maar m'n papa mag niet stoppen! Want dan ga ik echt kapot. Echt helemaal kapot.

Voor de rest heb ik trouwens super vrienden, alleen op school niet (meer). En aangezien ik me daar toch een groot deel van de week bevind, is dat best wel... rot. Maar ik sla me er wel weer doorheen.

Ik ben sterk, hé. Of ik probeer dat te zijn.
Oud 06-11-2006, 21:34
niña
Avatar van niña
niña is offline
Ik wacht op het moment dat ik mezelf leuk vind. Niet alleen als ik een leuk outfitje aan heb mijn fysiek, maar zo leuk dat ik het begrijp dat anderen geïnteresseerd in me zijn en moeite voor me willen doen. In plaats van aan de rem te trekken en paranoia te worden want het klopt vast niet.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 06-11-2006, 21:37
Verwijderd
Citaat:
HaWaHaai schreef op 06-11-2006 @ 14:40 :
Nou ja, ik uhm.... Ik heb tot afgelopen augustus in een dorp gewoond (en daar ook gelest), en nu wonen we dus in een stad, en de garage waar ik heen moest ligt vlak bij een druk winkelcentrum. En ik ben dus niet zo'n held in meerbaans en bussen en voetgangers tegelijk . Plus dan het idee dat het remsysteem misschien stuk is, dat is toch niet zo prettig.
Dat dacht ik al
Citaat:
HaWaHaai schreef op 06-11-2006 @ 14:40 :
Maar ik ben toch gegaan,
Nice work
Oud 06-11-2006, 21:40
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Vanmiddag een erg leuk gesprek gehad met m'n mentor. Hij vond m'n een erg vrolijke en spontane meid, die niet zomaar het bijltje erbij neer zou gooien. Ik kan goed kletsen volgens hem en elke leraar wordt vrolijk als hij of zij mij ziet. Ik doe gewoon waar ik zelf zin in heb, maak ruim tijd vrij voor m'n hobby's, maar werk ook serieus aan school. Hij vond me volwassen.

Whoej.
Oud 06-11-2006, 21:43
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Hurray, ik ben niet eens zo'n sociaal monster als ik altijd dacht. Ik kan het wel. Ik leer nog wel normaal doen.

Goooooooooodsamme.

Want de as kwam in mijn oog.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 06-11-2006, 22:11
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 06-11-2006 @ 22:40 :
Vanmiddag een erg leuk gesprek gehad met m'n mentor. Hij vond m'n een erg vrolijke en spontane meid, die niet zomaar het bijltje erbij neer zou gooien. Ik kan goed kletsen volgens hem en elke leraar wordt vrolijk als hij of zij mij ziet. Ik doe gewoon waar ik zelf zin in heb, maak ruim tijd vrij voor m'n hobby's, maar werk ook serieus aan school. Hij vond me volwassen.

Whoej.
Goed zo! Zou willen dat mij dat ook zou lukken.
Oud 06-11-2006, 22:30
Verwijderd
wat gebeurt er met me?

het lijkt of alles om me heen keihard 'hoer' schreeuwt. wtf, waar heb ik dit aan verdiend.

ik voel me kotsmisselijk
van alle dingen
Oud 06-11-2006, 22:38
Verwijderd
Had ik maar niet zo'n problemen met mijn concentratiestoornis, met mezelf, met mijn vriend, met alles. Ik wil vluchten en ik wil een oplossing.
Oud 06-11-2006, 22:48
Verwijderd
Argh. Heeft iemand iets wat ik kan verbouwen?
Oud 07-11-2006, 00:34
Steleto
Avatar van Steleto
Steleto is offline
(Ik moet nu écht eens opruimen, ik moest eerst mijn toetsenbord uitgraven...)

Sinds een paar weken heb ik geen dagbehandeling meer. Anderhalf jaar lang, vier dagen per week. En nu ineens nog maar 1 gesprekje van een half uur per week.
Ik mis de groep, voel me eenzaam. En ik doe het toch ook wel goed. Doe m'n best om er iets van te maken, maar het valt me zwaar. De herfst helpt sowieso niet mee...

Vandaag is mijn vader-pappa-verwekker-dader jarig. Ik heb hem een sms gestuurd om hem te feliciteren. Zakelijke tekst, afstandelijk medium, maar wel contact; een toenadering van mijn kant. Hopelijk krijgt hij geen hoop. Dat gezeik altijd, hij doet alsof het ooit nog echt goed en gezellig kan worden tussen ons.
Ik denk van niet, en ik veroordeel mezelf voor die gedachte, want je kunt nooit weten...wie weet kunnen we ooit nog wel goed met elkaar omgaan. Maar wil ik dat wel, na wat hij gedaan heeft?

Het raakt me als anderen liefdevol of trots over hun ouders/vader praten. Word er stil van. Verdrietig, boos en cynisch. Koud van binnen. En midden in die kou staat een groot verlangen. Geef me liefde, warmte, veiligheid, geborgenheid. Ik wil ouders, een thuis, een plek om te zijn.


Mijn lijf is ook eenzaam. In de groep knuffelde ik veel. Nu helemaal niet meer. Lijfhunker. Het voelt leeg, en die leegte probeer ik op te vullen met warme koffie, eten, eten, eten, kopen, eten en slapen.
In therapie heb ik nooit echt aan m'n eetgedrag gewerkt. Durf er nauwelijks naar te kijken, maar ik ga er in elk geval niet echt leuk mee om.
In de bieb een boek gereserveerd over emotie-eten. Durf ik het op te gaan halen? En durf ik er vervolgens ook echt mee aan de slag? Zou wel moeten, met een BMI van 32. (gadverdamme)

Ik zorg niet zo goed voor mezelf, schrijf weinig, reflecteer weinig. Maar als ik dan eenmaal begin, houd ik niet meer op

Klinkt er negatief allemaal, maar er zijn ook goede dingen.
Ik doe m'n best.
Oud 07-11-2006, 05:42
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Jezus. Gisteren naar het concert van Evanescence geweest. Wat was dat koleregaaf! Om half 1 pas thuis en om 6 uur weer op, ben doodmoe, kan niets uitvoeren, maar het zal me echt aan m'n reet roesten. Het was het allemaal waard. Mijn god, wat was dat geweldig! Jezus, volgens mij zit ik nu de hele dag in een roes
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 07-11-2006, 07:39
Verwijderd
Vannacht 12 uur bijna aan één stuk geslapen en ik ben doodmoe. Echt ik kan niet meer.
En jemig mam, laat me nou niet doorgaan, kijk dan, luister dan naar me, het gáát níet meer. Ze wil het niet zien, ze steekt dr kop in het zand en werkt zich naar een volgende longontsteking oid.
Ik kan niet meer, ik wil rust, geholpen worden. Maar hóe ga ik dat duidelijk maken? Ik probeer het al zolang, maar niemand heeft het door. Het is psychisch en daarmee is de kous af. Nee, nee, néé. Luister dan vrdmm naar me.
Help?
Oud 07-11-2006, 07:41
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Slapen ging iets beter vannacht, maar toch vind ik het stom. Nu nog even boodschappen doen en dan naar mijn bul-uitreiking. Ik heb er helemaal geen zin in, ik wil niet in de schijnwerpers staan en die hele uitreiking kan me eigenlijk gestolen worden. Ik doe het vooral voor mijn ouders.
Ik kreeg net een mailtje met de uitslag van mijn startassessment. Ik was hier best tevreden mee, ik kan me helemaal vinden in alle punten die ze genoteerd hebben. Dat is beter dan bij een groepsgenootje van mij (die zichzelf ook wel aan de hoge kant ingeschat had, maar toch).
Ik heb goede zin vandaag!
Oud 07-11-2006, 08:20
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
jeej.. verjaardag
familie, familie, familie

*zoekt naar verjaardagsmasker..*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-11-2006, 10:07
kroot
kroot is offline
dankjewel iedereen voor de steun.
@sonho: knuffel, komop meis.

Net taart gehaald, huisgenoot is jarig. Moet ik weer de hele avond de gezellig ik uithangen...
Oud 07-11-2006, 10:09
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Nu vooral behoorlijk verkouden nog. Vanmiddag dat gesprek, vroeg m'n moeder of ik er zin in had. Mja weet ik niet, niet speciaal ofzo, hoop alleen maar dat ik duidelijk kan zijn en dat het duidelijkheid gaat brengen. Maar ik ga eerst daar (voor m'n gevoel) de boel weer omver werpen door eerlijk te zijn, de waarheid te vertellen. Dusja,,wat er uit gaat komen? Geen idee.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 07-11-2006, 10:13
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
gister om 20 uur naar bed gegaan en ik werd om half 11 door de wekker wakker, hoezo ik was moe en had wat slaap nodig zeg... en nu ben ik duf, 4 colleges, hoe saai en dan me rothaasten en weer trainen ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 07-11-2006, 11:30
Verwijderd
Ik voel me weer wat beter . Gister opgepast en het waren 2 lieve kindjes. De moeder was er helemaal blij mee. Ik kan de draad weer oppakken, ja, het gaat weer goed. Ik mis alleen internet nog steeds. Ik ben echt aan het afkicken.
Oud 07-11-2006, 11:31
Verwijderd
Winning mood

Wel mezelf er even bijhouden en aan het werk blijven, maar toch
Oud 07-11-2006, 12:08
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
De psychotherapeute heeft een wachtlijst tot aan de zomer. Nou, dat helpt.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 07-11-2006, 12:23
Verwijderd
Ademen doet pijn, ben duizelig, op werk bijna door mn benen gezakt. Het gaat goed hoor mam.

Vandaag een jaar geleden dat iemand van het sabn prikbord zelfmoord heeft gepleegd. Vrdmm.

Rot dag.
Oud 07-11-2006, 12:26
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 07-11-2006 @ 13:08 :
De psychotherapeute heeft een wachtlijst tot aan de zomer. Nou, dat helpt.
Jeetje, dat schiet op inderdaad.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:23.