Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2006, 22:56
Verwijderd
ik heb geknuffeld en lief gedaan en nu heb ik het gevoel dat t wel goedkomt

buikpijn

verlies continue mn evenwicht, zelfs hier in mn bureaustoeltje mét leuningen voelt t alsof ik omkukel maar dat komt omdat ik mn zelfheiligverklaarde ketting niet om heb gehad vandaag

morgen heb ik vrij. das echt relaxed.
administratie opruimen, sinterklaaskadootjes inpakken (echt leuke gekocht!)
en mp heeft een hartaanval gehad
mijn type koptelefoon is niet meer te koop
ik voel me gelukkig
mag ik dan nu gewoon dood, alsjeblieft? genade
Advertentie
Oud 22-11-2006, 04:52
Redhair
Redhair is offline
De liefde is mooi. De toekomst is niet meer uitzichtloos. Ja, oke, qua studie en dergelijke wel, maar ik zie tenminste een toekomst. J. en ik samen in een huisje. Qua studie stop ik binnenkort en wil dan werken tot het nieuwe studiejaar. Ik en werken is geen combinatie, maar het moet wel als ik met J. wil wonen. Misschien wil ik zelfs echt kappen met pep. Ik ben al goed bezig, sinds anderhalve week heb ik meer dagen niet gebruikt dan wel.
J. zei dat hij blij is dat we samen gaan wonen en ik niet in mijn eentje op kamers ga. Hij was bang dat als ik helemaal geen sturing meer heb, ik nauwelijks zal eten. Dat klopt denk ik wel, door J. eet ik weer wat meer, maar het liefst eet ik niets.

Heb aan het begin van de avond 1 lijntje gehad, maar slapen lukt niet. Moet straks naar tactus, kan ik gaan vertellen dat papa dood is. Het besef lijkt steeds verder weg te zijn, ik mis hem niet eens. Rare shit.

Maar de liefde. <3
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 22-11-2006, 07:08
Verwijderd
Er zijn echt 2 extremen in de manier waarop ik aan m denk.
Als ik m net heb gezien, dan is t 'Omg ik ben zo verliefd en ik hou van m en we gaan nooit meer uit elkaar en het zit zo goed'.
En als ik m langer niet niet, dan slaat dat euforisch gevoel echt binnen no time om in onzekerheid 'Waarom beltie niet. Omg hij is nu aan t uitgaan en daar zijn vast mooiere meisjes en leukere meisjes en hij is veels te mooi, dus zij gaan vast alles op alles zetten om m te krijgen'.

EN DAT WIL IK NIET MEER.

Waarom kan ik m gewoon niet vertrouwen. Hij is toch niet voor niets meer dan een half jaar bij me? Maar nee, dan zegt mn hoofd weer 'Hij heeft vast naast jou nog een ander meisje, dat veel beter is. Maar hij wil jou gewoon niet kwetsen.'
Ergens klopt t in mn hoofd gewoon niet. Dat zo'n leuke jongen liever bij zo'n klein meisje, met korte dikke beentjes, een buikje en teveel pukkeltjes, met een minderwaardigheidsgevoel, onzekerheidscomplex en een grote additude wil zijn, dan bij een lange dame, met lange benen en een strak lijf. Nouja.. het tegenovergestelde van mij.

Ik begrijp m niet meer. Kan zoveel beter krijgen dan ik.
Oud 22-11-2006, 07:47
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 21-11-2006 @ 23:41 :
Ik dacht al dat ik de enige was die dat topic kwijt was
Ik ook, maar omdat ik nog niet in het nieuwe topic gepost had, dacht ik dat ik me vergiste. Niet dus.
Oh, ik word echt gek zo 's nachts. Ik heb mijn rust nodig!

En ik moet nu heel hard werken aan mijn lesvoorbereidingen voor morgen en aan mijn stageklapper, want mijn stagebegeleider komt morgen langs om een les te bekijken en een gesprekje met me te voeren. Aaargh!
Oud 22-11-2006, 09:24
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik weet ook zéker dat er een ander topic was. Ik had er zelfs een felicitatie voor Sidhe en Eend in gepost!

Gisteren debat gekeken en er voor gekozen om thuis te blijven i.p.v. ergens heen te gaan waar ik me toch niet zo op mijn gemak voel. Ik ben blij dat het debat gisteren op televisie kwam, anders was ik vast alsnog gegaan.

De twijfel is nu weg, ik weet zeker wat ik ga stemmen dadelijk. Er was maar één persoon die vanuit het hart en vanuit zichzelf sprak, i.p.v. de rest alleen maar aan te vallen. Toevallig ook één van de twee lijsttrekkers van de partijen waar ik over twijfelde

Ben gisteren trouwens echt goed bezig geweest. Kamer opgeruimd, wc's gepoetst, wasjes gedraaid, brieven geschreven om nutteloze-geld-kost-dingen op te zeggen, beetje orde in de administratieve chaos geschept... Het gaat eigenlijk sowieso best goed de laatste tijd. Misschien moet ik die psycholoog maar helemaal afbellen.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 22-11-2006, 09:46
kroot
kroot is offline
Vrij van therapie vandaag. kan ik eindelijk mijn kamer gaan opruimen, als ik mezelf ertoe zet. Xylofoon spelen enzo.
En ik weet al bijna op wie ik ga stemmen
Oud 22-11-2006, 11:34
Nyawa
Jeej, ik heb voor het eerst gestemd .
Oud 22-11-2006, 12:24
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline


Reclame lucht

Komt net uit stemlokaal
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 22-11-2006, 12:29
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Echt, duisentveel hulde aan mijn conrector. Whooohoooh.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 22-11-2006, 13:38
Verwijderd
Dus. Dat waren al mijn geheimen, alles is verteld, mijn hele leven, hele wereld, álles ligt open, iedereen kan er zo bij. En ik schaam me dood. Het is een taboeonderwerp, hier en overal. Dus tja, wat moet ik er nou van vinden? Ik word er eigenlijk verdrietig van. Twijfel...
Oud 22-11-2006, 14:22
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
tering
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 22-11-2006, 14:34
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 22-11-2006 @ 13:24 :
[afbeelding]

Reclame lucht

Komt net uit stemlokaal
Huhu ja . Kom net met mijn moeder van het stemlokaal.

En haha, ik mag nisschien die startersset van dat servies waar ik al twee jaar op aas .
Oud 22-11-2006, 14:37
Verwijderd
het is foute boel. Waar zijn de dagen heen? kapot, kapot.
Oud 22-11-2006, 14:56
Verwijderd
mijn reiskosten zijn 88 euro per maand straks
als ik mijn OV niet inlever is het per maand een boete van 64 euro oid?

doen
Oud 22-11-2006, 15:01
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 22-11-2006 @ 15:56 :
mijn reiskosten zijn 88 euro per maand straks
als ik mijn OV niet inlever is het per maand een boete van 64 euro oid?

doen
Heb mijn ov vorig jaar te laat ingeleverd en had een boete van +/- 126 euro.. Volgens mij ging dit over 1 maand te laat inleveren. Wanneer je geen gebruik van je OV wenst te maken krijg je per maand een extra vergoeding van zo'n 70 euro. Wanneer je em te laat inleverd, is-ie ineens dik 120 euro waard.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 22-11-2006, 15:15
Verwijderd
Pff ik had echt een kutdag vandaag maar nu ben ik eigenlijk weer best wel vrolijk En verliefd <3
Oud 22-11-2006, 15:16
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 22-11-2006 @ 13:24 :
[afbeelding]

Reclame lucht

Komt net uit stemlokaal
! Ik ga nu stemmen en 3 keer raden waarop!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 22-11-2006, 15:35
Papillon
Avatar van Papillon
Papillon is offline
Rustig dagje vandaag. Vanmorgen uitgeslapen, was eigenlijk niet de bedoeling, moest dus ineens gaan haasten, omdat ik de honden uit zou laten. Vanmiddag voor het eerst naar cesartherapie geweest en heb nu al best een hoop dingen geleerd over mijn houding, wel interessant. Hoop dat ik er echt wat aan heb. Straks ga ik mijn lievelingseten eten, want mijn zusje is een weekje weg en die lust het niet. En dan vanavond dartwedstrijd!

Goeie dag vandaag. En morgen nog een lekker rustig dagje. Heerlijk!
Oud 22-11-2006, 16:10
Verwijderd
Citaat:
Repelsteeltjuh schreef op 22-11-2006 @ 15:56 :
mijn reiskosten zijn 88 euro per maand straks
als ik mijn OV niet inlever is het per maand een boete van 64 euro oid?

doen
Boete per HALVE maand is €68,-

OT: M'n dag was oké
Oud 22-11-2006, 17:10
laura
Avatar van laura
laura is offline
Ben overstuur....pfff heb even gerustellende woorden nodig!
__________________
..ja..
Oud 22-11-2006, 18:40
Redhair
Redhair is offline
Mijn therapeut was ziek, dat is kut, want ik wilde graag praten met haar. Dus ik belandde weer bij J.
We hingen wat, gingen stemmen, hingen nog meer. Ik ging op bed liggen, keek naar wat herhalingen van debatten en miste papa opeens verschrikkelijk. Met hem had ik altijd discussies over politiek, dan praatten we door tot de thuiszorg kwam om hem naar bed te brengen. We hebben zoveel over politiek gepraat, nu zijn de verkiezingen en mis ik hem verschrikkelijk. Ook een beetje besef, hij is wegwegweg, maar nog dringt het niet echt door.

Aangezien ons antikraakhuisje nog wel even kan duren en J. zo snel mogelijk bij K. weg wil, hebben we een tijdelijk ander plannetje. In een kraakpand waar veel vrienden van J. wonen komen in december drie kamers vrij. Het kraakpand was vroeger een school, de kamers zijn megagroot, kunnen we gemakkelijk met z'n tweeen in. Alleen een minpuntje, in dat kraakpand woont hij ook. Hij, die in de kroeg nog steeds met me flirt, die zegt dat hij het kut vind dat ik J. heb en wij niet wat serieus zijn begonnen. Maar goed, dat kraakpand is maar tijdelijk en nog niet zeker.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 22-11-2006, 18:45
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
wat een dag
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 22-11-2006, 19:12
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Jeej, ik mocht stemmen voor mijn papa en het werd GroenLinks. En nu maar hopen dat 'volwassen Nederland' niet net zo belachelijk veel zetels geeft aan Wilders (sorry voor de wilders-kiezers onder ons ) als 'onvolwassen Nederland'. *scholierenpeilingen gaven meer dan 13 zetels aan Wilders*

Vandaag leuke dag gehad. Engels schrijftoets ging belabberd, maar kreeg wel een 9.5 voor een Frans project terug en Duitse toets ging goed! Ontzettend gelachen, goed gesprekken gehad etc, met eten ging het ook wel redelijk vandaag, en eigenlijk voel ik me over het algemeen gewoon goed. Waarvoor heb ik die psychotherapeut eigenlijk nog nodig? Kan net zo goed afbellen, die extra tijd kan ik wel gebruiken. Hmm.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 22-11-2006, 19:42
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
bluh.. geleerd geleerd geleerd en huiswerk gemaakt, als ik nu weer onvoldoendes haal snap ik het niet... ik praat lekker toch niet meer met haar. HAHA
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 22-11-2006, 19:43
Verwijderd
Zo. Een hele lange mail gestuurd naar mijn broer. En nou hopen op een teken van leven. Lieve F., al is het maar een 'nu even niet'-mailtje.
Ik mis je zo.
Oud 22-11-2006, 19:45
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
God wat kan politieke keuze toch een ontzettende turn off zijn. Dat sommige mensen die je aardig vond, zó kunnen denken ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-11-2006, 20:07
Sasjeliefff
Avatar van Sasjeliefff
Sasjeliefff is offline
Ik voel me raar. Ik hou heel veel van mijn vriendje, alleen voelt het af en toe alsof we meer vrienden zijn dan een stelletje. Dan heb ik weer momenten dat ik dat verliefde buikgevoel heel sterk voel en hem lang wil aanstaren in de les.
Ik ben zo gek op hem en ik weet dat hij ook heel erg gek is op mij, ik wil alleen dat het ook nog een hele tijd zo blijft...
__________________
Zo niet, dan toch!!!! | Truth is beautiful, without doubt. So are lies.
Oud 22-11-2006, 20:09
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-11-2006 @ 20:45 :
God wat kan politieke keuze toch een ontzettende turn off zijn. Dat sommige mensen die je aardig vond, zó kunnen denken ...
Bedoel je dit serieus?
Oud 22-11-2006, 20:20
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Morgen naar gyneacoloog..
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 22-11-2006, 20:23
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 22-11-2006 @ 21:09 :
Bedoel je dit serieus?
Ja.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-11-2006, 20:24
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
pff
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 22-11-2006, 20:43
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Sasjeliefff schreef op 22-11-2006 @ 21:07 :
Ik voel me raar. Ik hou heel veel van mijn vriendje, alleen voelt het af en toe alsof we meer vrienden zijn dan een stelletje. Dan heb ik weer momenten dat ik dat verliefde buikgevoel heel sterk voel en hem lang wil aanstaren in de les.
Ik ben zo gek op hem en ik weet dat hij ook heel erg gek is op mij, ik wil alleen dat het ook nog een hele tijd zo blijft...
Na zo'n korte tijd al 'vriendschap' gevoelens? Misschien zijn jullie iets te hard van stapel gelopen... Zien jullie elkaar vaak?
Oud 22-11-2006, 20:52
Verwijderd
Oh, mn vader heeft door dat ik ondergewicht heb. Nou mag ik niet meer door het huis springen en kijkt hij mee als ik een cracker pak. (Neem je genoeg vet.) Het is grappig bedoeld enzo (ga reuzel eten), maar het is nu weer genoeg, klaar.

Ben benieuwd naar de verkiezingsuitslag, maar ben moe en wil eigenlijk slapen en er dus niet op wachten. Nou ja, morgenochtend is ook vroeg genoeg.

Áls ik naar stage ga...
Nu kwast es ff smsen.

Laatst gewijzigd op 22-11-2006 om 20:55.
Oud 22-11-2006, 21:04
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Liefde voor mijn nieuwe jas. <3
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 22-11-2006, 21:38
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
oh, damn..

Zo trek ik het toch echt niet meer..
Ik werk me helemaal de pleuris.. kan ik alles gaan overschrijven omdat niemand kan printen

en verhuizen is echt vreselijk.. mijn huisje wordt mooi, maar al die onzekerheid... damn, ik trek dit echt niet. En als ik dan aangeef ergens over te willen praten dan moet er even gekeken worden of er tijd is, vervolgens vraagt dezelfde persoon aan twee andere, "kunnen we nu even praten" fijn, en dat vlak voor me neus..

En om het allemaal nog ff makkelijk te maken morgen van 8 tot 18 naar school..
*jankt*

Laatst gewijzigd op 22-11-2006 om 21:40.
Oud 22-11-2006, 21:46
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
*knuf* voor dolce.


OT: begin nu eindelijk een beetje tot rust te komen. Ik lig voor op schema met mijn kamer, ik heb gedaan wat ik beloofd had te doen en ik heb nog veel te doen maar een aantal dingen daarvan hoeven niet per se morgen. Komt goed, en binnenkort is alles weer liev&sagt.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 22-11-2006, 22:18
kroot
kroot is offline
jemig wat een prognoses. Hoe komt die eikel van een Wilders aan 9 zetels? Het zal nog moeilijk worden om een coalitie te vormen.
En heb vandaag mijn kast opgeruimd, zomerkleren eruit, winterkleren erin.
Oud 22-11-2006, 22:27
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
jeeeej mn laatste nachtje..
heb een zak pepernoten gehad en een briefje
waar ze 1 mijn naam verkeerd op hebben gezezt en 2 gezet hebben; veel succes bij de landmacht
ja HALLO!!! maar goed ik ben hier toch weg.. ga me niet druk maken

ik heb wel een smsje gehad van sonho en straks harry potter 4 kijken en pepernoten eten
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-11-2006, 22:32
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Thoughtful: het komt echt wel goed. Je moet je niet te druk maken over je toekomst, met geneeskunde kun je hartstikke veel (misschien zijn dat je zorgen niet, maar dat weet ik dan niet ) Laat je perfectionisme een beetje los, als je het allemaal wat minder goed doet, is het vast nog genoeg.
En ga met je vriend praten, praat uit wat er 'wankel' is en probeer je verdere onzekere gevoelens uit te leggen. Mijn vriend snapt het ook niet altijd, maar als hij niet weet wat er is, kan hij je sowieso niet steunen/helpen.

OT: Structuur in m'n dag doet het hem. Maar dan heb ik morgen weer zo'n lege dag in het vooruitzicht, waarin ik niks moét, maar genoeg discipline moet hebben om iets te gaan doen. Hoop dat ik op tijd m'n bed uit kan en nog naar de UB ga. Ik stop het stage moeten zoeken gewoon ver weg, ga er niet aan denken. Misschien kom ik onverwachts wel iets tegen.
Oud 22-11-2006, 22:33
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Whohooh, ik ben gelukkig. <3 Muziek & mensen hebben een te grote invloed op me, maar eigenlijk niet te groot. Oooh, echt. Het mag voor altijd wel zo blijven alleen dan wel met, hm, vrijdagavonden tussendoor.

It's really good to hear your voice saying my name
It sounds so sweet, coming from the lips of an angel

<3 Nee hoor ik ben niet verslaafd nietverliefd of nu ja misschien kan ik beter ophouden met ontkennen. <3 Zal ik dat dan maar eens doen, en echt gaan slapen en, hmmm, dromen en lieven?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 22-11-2006, 22:35
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ow die pepernoten zijn niet te eten..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-11-2006, 22:49
kroot
kroot is offline
@ rare kwast: veel succes bij je nachtdienst

jaja een vriendin heeft net in een gekke bui een JP t-shirt voor mij en haar besteld. Mijn hele huis haat JP. Ga ik er lekker provocerend in rondlopen
Oud 22-11-2006, 23:04
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
kroot schreef op 22-11-2006 @ 23:49 :
@ rare kwast: veel succes bij je nachtdienst
tx
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-11-2006, 23:07
Verwijderd
ik wil dat l ook verlief is op mij
en ik heb honger
mn ogen doen pjin
morge stage
ik wou das df hier was
Oud 23-11-2006, 02:21
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik lag gistermiddag in bed te bedenken dat mijn leven net een sneltrein lijkt en ik in een stoptrein zit..

het verleden haalt me in, het heden gaat aan me voorbij en de toekomst gaat van me weg
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-11-2006, 04:20
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
win je een keer (weer eens ) iets op de radio bij 3fm heeft die kut telefoon kuren waardoor hij me niet terug kon bellen en ik dus niets krijg
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-11-2006, 06:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
3 hoeraatjes voor hoofdpijnaanvallen

ow en mn laatste nachtdienst zit er over een kleine twintig minuten op
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 23-11-2006, 06:30
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben zenuwachtig voor het bezoek van mijn stagebegeleider zo dadelijk....
Oud 23-11-2006, 09:25
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
OMG ik ben gek op haar <333
__________________
Guitarred and feathered
Oud 23-11-2006, 10:17
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Mijn iPod is mijn allerbeste vriendje. <3 Want waar ik nu zou zijn zonder muziek weet ik niet zo goed, maar het maakt niet uit want ik hèb muziek.

Wanneer leer ik nu eens langzaam lezen? Ik wil het te graag goed doen geloof ik. Kijk mij Engels kunnen!

Achja. Het is al bijna morgen, nog maar, like, eenendertig uur. Het is leuk. <3 En ik moet niet moeilijk&onzeker doen want dat had ik afgeleerd. Dus! :liefde: Het mag echt best direct morgen zijn enenen ik hoop dat mijn papamama nog liever doen dan ze al hebben gedaan en niet gaan piepen maar ik ga er vanuit dat ze dat niet doen. En anders sla ik ze heel hard.
Maar waarom zouden ze? Hoe kunnen ze het, like, nìet met me eens zijn? Als mijn broertjes en zusjes weer lompe kutvragen gaan stellen lach ik ze uit want ze doen het bij iedereen. Maar de laatste keer was het goed antwoord en nu probably een beter antwoord dus jaaa waar maak ik me eigenlijk druk om?

Ik moet even wat verzinnen om morgen overdag door te komen. Waarom ben ik nu net vrij op een dag dat ik heul lang moet wachten? Ik ga wel tot half één in bed liggen of zo. <3 En zaterdag nog langer. Enenen achja, ik wil echt duisentveel dingen zeggen maar mijn hoofd vindt van niet want dat zweeft ergens tussen hier en Venus denk ik. (:

Oh, echt. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.

Laatst gewijzigd op 23-11-2006 om 10:21.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.