Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2006, 13:49
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 24-11-2006 @ 14:48 :
sterkte ermee vanavond
*knuf*
thnx. Hopelijk flip ik niet door, want dan kan ik weer dat hok vanbinnen gaan bekijken
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Advertentie
Oud 24-11-2006, 13:51
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Eend schreef op 24-11-2006 @ 14:49 :
thnx. Hopelijk flip ik niet door, want dan kan ik weer dat hok vanbinnen gaan bekijken
had je ze kwaad gemaakt dan¿ (als het me wat aangaat)
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-11-2006, 14:26
Verwijderd
Welke achterlijke dwaas heeft het bedacht om in week drie al een tentamen te geven over zo'n enorm rot vak? Ik zie het niet zo zitten.
Oud 24-11-2006, 14:47
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 24-11-2006 @ 14:51 :
had je ze kwaad gemaakt dan¿ (als het me wat aangaat)
Niet dat ik weet. Maar ik vind wel vaker dingen anders. Wat dat betreft kan ik echt in een andere wereld leven. Maar ik heb ze niet kwaad gezien. Ze kwamen nadat ik er in was na een half uurtje al vragen of ik wat wilde drinken.

Maar of ze kwaad waren, geen idee
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 24-11-2006, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef op 24-11-2006 @ 14:43 :
Jij bent duidelijk boos
Ik?
Ik ben me nogal aan het ergeren aan het gedrag van mijn zusje, ze is aan het veranderen in een arrogante trut. Dat ze dat buitenshuis doet, moet ze helemaal zelf weten. Maar niet bij mij. En ja, ik ben dus nogal boos op haar.
Oud 24-11-2006, 15:01
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 24-11-2006 @ 15:55 :
Ik?
Ik ben me nogal aan het ergeren aan het gedrag van mijn zusje, ze is aan het veranderen in een arrogante trut. Dat ze dat buitenshuis doet, moet ze helemaal zelf weten. Maar niet bij mij. En ja, ik ben dus nogal boos op haar.
Echt zo'n breezersletje?
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 24-11-2006, 15:03
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Eend schreef op 24-11-2006 @ 15:47 :
Niet dat ik weet. Maar ik vind wel vaker dingen anders. Wat dat betreft kan ik echt in een andere wereld leven. Maar ik heb ze niet kwaad gezien. Ze kwamen nadat ik er in was na een half uurtje al vragen of ik wat wilde drinken.

Maar of ze kwaad waren, geen idee
klote
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-11-2006, 15:11
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 24-11-2006 @ 16:03 :
klote
Ja, maar ja, er is ook een afspraak, dat ze mij voor de hele dag mogen separeren als zij moeten besluiten dat ik er in moet. Hiermee willen ze dat ik zelf ga leren om op tijd om de separeer te vragen, maar vaak voel ik dat moment pas veel te laat aankomen Ik zal in de toekomst dus nog wel vaker in de separeer terecht komen
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 24-11-2006, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Eend schreef op 24-11-2006 @ 16:01 :
Echt zo'n breezersletje?
Je hebt pm. Ik bedacht me net ineens dat zij hier ook wel eens leest.
Oud 24-11-2006, 15:22
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Secret Agent schreef op 24-11-2006 @ 16:13 :
Je hebt pm. Ik bedacht me net ineens dat zij hier ook wel eens leest.
Gelezen
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 24-11-2006, 15:26
Saarah
Saarah is offline
Weeeeeeeekend.
Oud 24-11-2006, 15:30
amarillo
amarillo is offline
weet sinds gisteren dat mn stemproblemen komen doordat ik 3 jaar geleden ben gepest.
Is heftig. Aan de ene kant ben ik heel blij dat ik weet waar mn stemklachten vandaan komen, aan de andere kant is het ook moeilijk omdat alles weer naar boven komt.
Ik voel me heel raar. Een beetje wiebelig. Ik wist niet dat dat pesten me zo dwars zat.
__________________
echte vrijheid zit in jezelf
Oud 24-11-2006, 15:31
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
De spanning loopt op.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 24-11-2006, 15:45
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Net terug van de wiskundedag. Van 9:00 tot 16:00 wiskunde, leuk is anders.
Een goed bericht voordat de dag begon: we hebben uitstel voor ons boekverslag. Terwijl ze gisteren nog doodleuk zeiden dat we dat wel konden vergeten. Waarom ze van mening zijn veranderd weet ik niet, maar dat maakt niet uit.Ik snapte niet veel, heb deel C helemaal gemaakt toen de rest B deed. B snapte ik niet, A half. Ik heb het gevoel dat ik niet veel heb gedaan en mijn groepje wel. Ik ben geen groepsmens en geen wiskunde mens.
Dubbel gevoel.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 24-11-2006, 15:50
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Eend schreef op 24-11-2006 @ 16:11 :
Ja, maar ja, er is ook een afspraak, dat ze mij voor de hele dag mogen separeren als zij moeten besluiten dat ik er in moet. Hiermee willen ze dat ik zelf ga leren om op tijd om de separeer te vragen, maar vaak voel ik dat moment pas veel te laat aankomen Ik zal in de toekomst dus nog wel vaker in de separeer terecht komen
ohh mischien leer je het nog¿
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-11-2006, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 24-11-2006 @ 16:31 :
De spanning loopt op.
Oeh, veel plezier vanavond.

ot: Mijn papa en mama zijn echt lief! <3

Laatst gewijzigd op 24-11-2006 om 16:33.
Oud 24-11-2006, 17:07
- KTFE
Avatar van - KTFE
- KTFE is offline
Mijn beste vriendin heeft me vannacht gebeld, al huilend, en zei iets over dat ze vandaag niet op school ging zijn, dat ze het niet meer zag zitten, en iets over haar begrafenis en dergelijke.
Ik denk dat ze zelfmoord heeft gepleegd of toch een poging tot, en ben al de hele dag ongerust. Ik ben al bij mijn vriend gaan uithuilen, en heb haar al geprobeerd te bellen, maar zonder succes. Ik hoop maar dat ze niks stoms heeft gedaan.
Oud 24-11-2006, 17:21
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
- KTFE schreef op 24-11-2006 @ 18:07 :
Mijn beste vriendin heeft me vannacht gebeld, al huilend, en zei iets over dat ze vandaag niet op school ging zijn, dat ze het niet meer zag zitten, en iets over haar begrafenis en dergelijke.
Ik denk dat ze zelfmoord heeft gepleegd of toch een poging tot, en ben al de hele dag ongerust. Ik ben al bij mijn vriend gaan uithuilen, en heb haar al geprobeerd te bellen, maar zonder succes. Ik hoop maar dat ze niks stoms heeft gedaan.
Kun je niet langs gaan of haar ouders/familie bereiken?
Oud 24-11-2006, 17:39
- KTFE
Avatar van - KTFE
- KTFE is offline
Haar vader is hier net geweest. Ze is al de hele dag vermist.
Oud 24-11-2006, 17:40
Saarah
Saarah is offline
@ - KTFE: ik hoop dat ze snel weer terechtkomt en dat alles goed is met haar.


OT: bah, je 'droomman' beschrijven. In het Duits, terwijl je amper tien woorden Duits kan. En ik heb trouwens geen echte eisen voor mijn droomman.
Pff.
Oud 24-11-2006, 17:45
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Redhair schreef op 24-11-2006 @ 00:34 :
Zo, mijn pep is op en ik ben niet van plan nieuwe te halen. J. is alweer bijna twee weken gestopt, ik heb voorlopig ook geen zin meer het gesnuif. Ik voel me goed bij J., daar heb ik geen pep bij nodig. Had een paar maanden geleden niet gedacht dat dit moment zou komen. Ben vandaag naar het cwi geweest voor de bbl opleiding die ik wil gaan volgen, heb naar stageplaatsen gezocht die ik morgen ga bellen. Naar J. gegaan, die bij een vriend was die in het kraakpand woont waar wij misschien ook gaan wonen. Na een uurtje samen naar zijn huis gegaan, op bed wat tv gekeken, toen maar weer eens op tijd naar huis gegaan.

Gister met D. en J. naar de kroeg gegaan waar mijn broer werkt, want ik zou een biertje van hem krijgen. Het was echt gezellig, leuk om D. weer te zien. Daarna gingen J. en ik naar zijn huis, hij vroeg of ik bleef slapen dus smste mijn moeder. Normaal zeg ik dan 'ik slaap bij J., oke', maar dit keer vroeg ik het echt, om haar makkelijker de kans te geven 'nee' te zeggen. Het antwoord was dat ze me niet kon tegenhouden maar het liever niet had. Ik smste terug dat ik naar huis kwam. Thuis zei ze dat ze het een goede reactie vond, er blij mee was.

Ik ga echt aan mezelf werken. Sinds papa dood is, is de band tussen mij en mijn moeder een beetje naar de klote, ik zet me tegen alles af, maak steeds ruzie, houd me niet aan de regels die er waren voor papa weg was. Mama zegt er weinig van, die wil natuurlijk geen ruzie en is met zichzelf bezig. Maar ik besef dat ze niet het gevoel moet krijgen dat ze mij verliest. Dus fuck de pep, ik ga liever zijn, ik ga wat vaker op tijd thuis zijn, ik ga weer wat meer in het huishouden doen en wat minder mezelf afzetten. Daar is J. ook blij mee, hij vindt het kut dat het slecht gaat thuis, want hij vindt dat mijn moeder dat niet verdient, en daar heeft hij gelijk in.

We hebben eindelijk bericht van het ziekenhuis, het was een grote, snelle, inwendige bloeding in de dunne darm. Al was er personeel bij geweest, de operatietafel had hij sowieso niet gered. Ik ben er blij om. Het is snel gegaan, het was in zijn slaap, hij heeft geen pijn gehad.
Hé! Fijn om te lezen dat het wat beter gaat, en dat je stopt/mindert met pep. Ik wens je heel veel succes, en natuurlijk ook sterkte! Wat voor opleiding ga je eigenlijk doen?
Liefs,


wow @ KTFE, veel sterkte, en ik hoop het beste voor haar.
Oud 24-11-2006, 17:54
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-11-2006, 19:10
- KTFE
Avatar van - KTFE
- KTFE is offline
Fijn, echt fijn !
Politie nam net een heel verhoor van me af, en ze zijn ervan overtuigd dat ik weet waar ze is.
Ik ben al heel de dag ongerust !
Oud 24-11-2006, 19:11
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Klote herfst.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 24-11-2006, 19:12
moon
Avatar van moon
moon is offline
KTFE: Wow dat is heftig zeg! Heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed komt!


ot: Ben flink moe en daardoor ook wazig en chaotisch etc. Maar eens goed uitslapen. Het is zo druk druk druk allemaal en dan met name in mijn hoofd maar tegelijkertijd is het zo leeg van binnen. Zelfs mijn huilbuien zijn leeg. Er komen tranen uit, maar geen enkel gevoel.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 24-11-2006, 19:14
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@iedereen die het nodig heeft: sterkte! (f)
@Redhair: wow, wat fijn om zulke positieve dingen van je te lezen. Ik hoop dat het zo stapje voor stapje beter gaat.

OT: Zou alles misschien een klein, piepklein beetje maar, overzichtelijker kunnen zijn? Dat is toch niet te veel gevraagd?
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 24-11-2006, 20:04
Verwijderd
Hmpf. Kutkutkut.
Oud 24-11-2006, 20:12
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
werken ging goed, was ook super rustig, zelfs tijd om me te vervelen... zondag weer, zal ook rustig zijn. Hopelijk trek ik zo weinig slapen.

Morgen hele dag in de sportschool. Eerst lekker uitslapen, eindelijk eens tijd om in de spiegel te kijken, leuke kleren aan te doen en hopen op reactie van hem , ben benieuwd, maar zal wel weer niet, misschien maar beter ook...

Verder gaan we sinterklaas vieren . M'n vader kan er misschien niet bij zijn, dat is wel jammer, maar misschien is het toch een beetje zoals vroeger...

Dinsdag kijken bij een huisje. Spannend, ben benieuwd, maar wat nou als het wat is? Dan moet ik snel beslissen. Ik weet niet of ik wel op kamers wil, ik weet het echt niet... moeilijk...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 24-11-2006, 20:39
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 24-11-2006 @ 18:54 :
(})
__________________
.
Oud 24-11-2006, 20:40
kroot
kroot is offline
@ KFTE: veel sterkte, ik hoop dat het goed komt!
@Redhair: wat leuk om dit te lezen!

"Je lijkt wel zwanger." "En ja je bent fors, maar dat is niet lelijk." 2 uitspraken van mensen. Niet echt handig om tegen iemand met een eetstoornis te zeggen
Oud 24-11-2006, 20:43
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
naam ingebruik schreef op 24-11-2006 @ 21:39 :
(})
dankje^^
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-11-2006, 20:54
- KTFE
Avatar van - KTFE
- KTFE is offline
Ja hoor. Het enige waar mensen nu aan denken is dat ik haar weet zijn en dat ik dingen achterhoud voor hen zodat ze haar niet vinden. Ik ben al heel de dag ongerust over wat er gebeurd kan zijn, en of ze wel nog leeft...
Maar nee, ze behandelen mij als een schuldige.
Ik ben degene die wss het meest met haar omgaat, kunnen ze zich dan niet inbeelden hoe ik me nu voel?
Gelukkig kan ik op mijn vriend rekenen in zo'n tijden.
Hij steunt me tenminste, ik hou van hem. <3
En de politie had zelfs commentaar op de leeftijd van mn vriend.
Dus we hebben een leeftijdsverschil van 7 jaar, nou en?
Ipv je daar mee bezig te houden zou je beter mijn vriendin zoeken !
Oud 24-11-2006, 20:58
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Waarom laat ze die dingen dan ook slingeren? Ik hoef niet te weten wat ze heeft ik wil het niet weten: problemen in de primaire steungroep: man (huid)kanker, oudste dochter dystrofie, jongste dochter suicidaal. PTTS?? wat?? nou goed, identiteitscrisis, wist ik.. maar dat er ook dingen op stonden die ik niet wist. Laat ze het nou express slingeren of niet? Ze gaan haar toch opnemen. Mama...
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 24-11-2006, 21:27
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 24-11-2006 @ 21:58 :
Waarom laat ze die dingen dan ook slingeren? Ik hoef niet te weten wat ze heeft ik wil het niet weten: problemen in de primaire steungroep: man (huid)kanker, oudste dochter dystrofie, jongste dochter suicidaal. PTTS?? wat?? nou goed, identiteitscrisis, wist ik.. maar dat er ook dingen op stonden die ik niet wist. Laat ze het nou express slingeren of niet? Ze gaan haar toch opnemen. Mama...
als je wil weten wat ptts is.. post traumatische stress stoornis

ennuh sterkte

ook voor ktfe overigs

*knuft*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-11-2006, 00:49
Verwijderd
nachtmerries, dat ik alles en mezelf moet verkopen om te blijven leven, waar slaat dit nou op, ik heb hier dus echt geen zin in, ik wil het niet weten en ik heb het ook nooit willen weten. walgelijk zeg, wat een mens kan dromen.
ik was een príjsindicatie aan het maken, zowat de hele droom lang, nou vráág ik je
Oud 25-11-2006, 08:23
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-11-2006 @ 10:19 :
Waarom was het zo erg dan? Vond hij het erg of vond jij het erg? En je begeleider van je stageschool? Die is toch niet zo heel ontevreden oid? Die heeft toch ook wat te zeggen? Die ziet je vaker dan één keer per zoveel maanden.

Gelukkig maar dat je zo graag wilt! Succes en sterkte.
Het ging niet helemaal lekker, en mijn stagebegeleider had best een aantal goede tips waar ik zeker wat mee ga doen. En verder zei hij dat ik vooral veel moest oefenen. Ik baalde ervan, omdat hij precies mijn zwakke punten weer opnoemde en ik daar voor mijn gevoel al hard aan aan het werken ben. Zegt hij ineens 'ik zie dat je verdrietig bent', en ja hoor, toen kwamen er nog tranen ook. Maar goed, dat was nog tot daar aan toe. Mijn mentor had twee weken geleden gezegd dat ze eindelijk het idee kreeg dat 'het begint te komen'. En donderdag begon ze ineens dat ik best nog een half jaar bij haar stage mocht lopen, dat dat helemaal niet erg was, en dat we het anders aan gaan pakken omdat ik het kennelijk toch niet zo snel doorkrijg. Hoezo tegenstrijdige berichten.
Maar gelukkig is het nu een beetje gezakt en kan ik er weer rationeel over nadenken. Ik ga heel hard aan de slag de komende tijd, want ik wil gewoon geen extra stage, dan moet ik mijn hele klas weer achterlaten, waar ik net een beetje aan gewend ben (geen nieuwe stage is geen lessen, want die sluiten aan bij de stage).

Dit weekend wordt wel leuk: straks lesgeven, vanavond bijkletsen met vrienden, logeren bij mijn (schoon)ouders (een van de twee) en morgenochtend naar het sinterklaastoneelstuk gaan kijken waar ik andere jaren ook aan meedeed (maar nu niet meer i.v.m. verhuizing). En nog een muziekles voorbereiden voor maandag.
Oud 25-11-2006, 09:33
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ging dromen dat ik ruzie had op t ljh
straks naar t grote sinterklaas feest..
moe, geen zin, kut
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-11-2006, 09:50
Verwijderd
Ja kut, luister, dat je meent dat je je bij anderen zo moet gedragen, is jouw probleem. Daar heb ik niks mee te maken. Maar o wee, als je me dit nog een keer flikt. Ik leen je godverdomme mijn sleutel. Ik vertrouw erop dat je het regelt. Ik word om tien uur smorgens gebeld waar ik blijf omdat hij daar alleen staat met ouders die ongeduldig worden. En dan spreek ik je op je gedrag aan en dan zeg je ook nog doodleuk: 'Het ene oor erin, het andere eruit.'
Ja hoor, en jij wil de verpleging in? Als leraren tegen je zeggen dat je een spuit anders moet zetten, zeg je dan ook: 'Daar doe ik niks mee?' NOu, je beroepshouding is PERFECT.

Dat anderen op deze manier met zich laten spelen, is best. Maar niet bij mij. Oh nee. Stik maar in je hele zaak. Daar gaat mijn vertrouwen.
Oud 25-11-2006, 10:20
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Gisteren was geweldig. En vreemd.
Voor de workshops begonnen was het zo gezellig. Met hem. Met hen. Met mensen die ik nauwelijks ken, mensen die ik goed ken. Het was gezellig met hem, maar op de goede manier. Ik wil niet weer voor hem vallen. Dat hou ik niet vol.
Maar wat deed zij er nou bij? Ze mag deze mensen niet eens! Als ze zo nodig ergens bij wil horen doe dat dan bij je eigen slag mensen!
En oh mijn god. Dit was echt niet goed voor me. Waarom is juist hetgene waar ik zo van hou niet goed voor me? Waarom is het juist als ik hem gitaar hoor spelen dat ik als een betovering naar hem toe getrokken word? Waarom is hij dan ook zó goed!
Ik moet hem echt serieus echt loslaten..
Maar gelukkig, heb ik nieuwe muziek gedownload en daar word ik dan weer zo vrolijk van.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 25-11-2006, 10:33
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Volgens mij heb ik eczeem, maar ik heb dat nog nooit eerder gehad! Sowieso nog nooit een huidprobleem ofzo. Ik voel me zo stom, nu hoop ik niet dat het zich uitbreidt. Tis niet mooi.
Oud 25-11-2006, 10:38
Verwijderd
Ik ben net wakker. En eigenlijk heb ik nergens zin in. Niet in douchen, eten, opruimen, studeren, cadeautjes kopen, morgen orkest. Nee, laat mij maar lekker slapen...
Oud 25-11-2006, 10:50
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Kut. .
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 25-11-2006, 11:24
Verwijderd
Mn moeder vond dat ik beter moet opletten op wat ik eet, ze zag dat ik afgevallen was. En dat terwijl ik maar een uurtje in de week sport. Ik snap het zelf niet zo goed, ik eet naar mijn idee nogal veel verkeerde dingen. Maar blijkbaar reageert mijn lichaam daar toch anders op. Ik vind het niet erg, mn figuur is nu super.
Oud 25-11-2006, 11:32
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 25-11-2006 @ 11:33 :
Volgens mij heb ik eczeem, maar ik heb dat nog nooit eerder gehad! Sowieso nog nooit een huidprobleem ofzo. Ik voel me zo stom, nu hoop ik niet dat het zich uitbreidt. Tis niet mooi.
*Knuf*

Ik ken het, en ook de uitgebreide versie. Misschien is het fijn voor je om te weten dat het net zo snel weg kan gaan als dat het gekomen is. Dat hoeft helaas niet altijd zo te zijn.

Goed vet houden, niet krabben
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 25-11-2006, 11:45
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Yana schreef op 25-11-2006 @ 12:32 :
*Knuf*

Ik ken het, en ook de uitgebreide versie. Misschien is het fijn voor je om te weten dat het net zo snel weg kan gaan als dat het gekomen is. Dat hoeft helaas niet altijd zo te zijn.

Goed vet houden, niet krabben
Oh, echt waar?

Krabben probeer ik zo min mogelijk, maar een tijdje geleden had ik een soort allergische reactie voor deo gekregen. Waarschijnlijk was dat ook eczeem en toen ben ik wel gaan krabben. Maar ik bleef er nu netjes vanaf.
Oud 25-11-2006, 12:29
zus
Avatar van zus
zus is offline
*zucht*

Ik word zo onrustig van al die dromen en vooral nachtmerries. Ik droom over alledaagse dingen, zoals m'n therapie en m'n stage. Maar vannacht had ik een nachtmerrie over Nederlands grootste ramp die in Zwolle gebeurde. Ik was met de trein op weg naar Zwolle en daar was een gasexplosie ofzo. Pas droomde ik dat m'n broertje (van 15) aan me zat en ook al twee keer dat m'n oom aan me zat. Ook dat er een bomaanslag is en mijn psychologe omkwam, maar ook dat ik op de weegschaal sta en mijn broertje net binnenkomt. Het is zo uiteenlopend. Geen vast thema, dus het is geen verwerking ofzo. Maar wat is het dan wel? Want ik slaap echt niet meer lekker. Het kan niet door de Seroxat komen, want dit had ik al langer voordat ik met de Seroxat begon. Nu is het al vanaf juni ofzo, zowat elke nacht. Ik word er echt gek van!
__________________
Dare to fly!
Oud 25-11-2006, 12:38
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Redhair: fijn om zulke berichten te lezen!!
@ - KTFE: jeetje, wat ontzettend eng! En waarom denkt de politie dat jij weet waar ze is? Sterkte!! *knuff*
@ Eend: nog gefeliciflapstaart!! (beetje laat )

OT:
Gisteren echt een drukke dag gehad. Veel gelachen, was gezellig op school, en echt supergoede cijfers terug gekregen. M'n grammatica was van een 2,5 naar een 5,3 gegaan, en m'n geschiedenis en duits waren het hoogste van de klas (7.5/10).. Verder gewoon gezellig gehad met klasgenoten enz. Snel naar huis gegaan, omgekleed, gegeten en gaan werken. Er was de eerste twee uur geen zak te doen, tot er ineens 4 tafels om half 8 binnenkwamen en de rest om 8 uur.. Echt alsof er een bom was gevallen. Gelukkig stonden T. en A. tussen en die hebben me geholpen. Al met al, ging het ondanks de enorme drukte best wel goed. Waren om kwart voor twee klaar vannacht, en 's avonds nog vet leuk zitten praten met G. en E. aan de stam. Echt gezellig gehad. Nou net een anderhalfuur wakker, nog steeds wel een beetje moe.
Vandaag niet zoveel doen, misschien een beetje huiswerk maar vooral lekker relaxen. Vanavond oppassen, word wel leuk, kan ik meteen even leren enz. Morgenavond weer werken, maar met een leuk team en een strenge baas, maar ik ben er helemaal klaar voor om aan hem te laten zien wat ik kan.

Het feit dat ik heb geleerd om positiever te denken, helpt me echt zo vaak. En soms heb ik ineens zo'n moment, zoals nu, dat ik ineens besef in hoeverre ik al vooruit ben gegaan, in hoeverre ik al gegroeid ben. En dan krijg ik weer alle hoop en moed om door te gaan! *knuffel voor iedereen!!*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 25-11-2006, 12:47
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Jaaaa het is weer zaterdag! Dus, vanmorgen begonnen met een douche en vervolgens onder het genot van Joss Stone de ramen gelapt, de afwas gedaan, rotzooi uitgezocht en WEGGEGOOIT <3 Oud papier van het hele studentenhuis weggebracht Heb zelfs de stoep glimmend geveegd.

Het leuke is dat je dan meteen wat straatcontact opdoet, terwijl je de ramen van buiten lapt/ de stoep veegt.

Zo meteen de stofzuiger er doorheen halen, gevolgd door een dweil. Tussendoor verwen ik mezelf nog met een geroosterde boterham & cup-a-soup asperge &hearts; En het toilethok neem ik ook onder handen!

Stof elimineer dag!


Wat kun je vrolijk en energiek worden van het uitvoeren van lang uitgestelde schoonmaakplannen!
Wie doet er mee?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 25-11-2006, 12:56
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Grr...waarom weet ik niet waar dat gebleven is? *gefrustreerd*
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 25-11-2006, 13:02
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vaag
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56.