Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2007, 16:28
girl198520
girl198520 is offline
Ik zit met iets heel ergs in mijn maag.
Ik heb een paar jaar geleden een jongen leren kennen via de dansschool ten tijde vond ik het al een heel leuke jongen, maar op de een of andere manier was hij een beetje raar beetje eigendunk enzo.
Nou ben ik deze jongen ongeveer een half jaar geleden weer tegen gekomen in een zaak waar die werkt.
Ik heb hem laatst gewoon eerlijk verteld dat ik hem heel erg leuk vind.
Toen kreeg ik te horen dat ie een vriendin had maar dat hij me wel heel erg leuk vond. dat hij niet in de toekomst kon kijken maar dat ik vooral moest blijven smsen.
Dit advies heb ik van hem dan ook opgevolgd en sms hem gewoon.
als ik hem nou sms doet hij best wel aardig, soms smst hij me zelfs dat ie me gemist heeft als dat ik niet op stap ben of in de winkel ben geweest.
en als ik daar in de winkel ben dan lacht hij altijd en dan doet hij best wel `lief`.
Wat zou ik hier het beste mee kunnen doen want ik zit er best wel mee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2007, 16:34
Melpomene
Melpomene is offline
Hij heeft een vriendin zegt dat niet genoeg?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 16:39
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
'Blijf me maar vooral smsen'. Omg, dat zeg je toch niet tegen iemand Plus, hij heeft nog steeds een vriendin en doet 'wel lief' tegen jou.

Of te wel: Hij houdt je aan het lijntje.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 17:10
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 10-03-2007 @ 17:39 :
Hij houdt je aan het lijntje.
Dit. ->Afblijven.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 17:11
Verwijderd
Hij vindt je wel leuk... om mee te flirten als z'n vriendin even niet beschikbaar is.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 17:26
Verwijderd
Je staat gewoon op standby voor hem, wanneer het uit is pakt-ie je gewoon een paar keer als tijdelijke afleiding en daarna gaat-ie door naar een meisje waar hij wél echt gek op is.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 17:41
Verwijderd
Citaat:
drukknoopje schreef op 10-03-2007 @ 18:10 :
Dit. ->Afblijven.
Duidelijk als 1+1=2 geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 18:19
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
ik dacht dat ik naief was voor mn 21jaar.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 08:56
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-03-2007 @ 18:26 :
Je staat gewoon op standby voor hem, wanneer het uit is pakt-ie je gewoon een paar keer als tijdelijke afleiding en daarna gaat-ie door naar een meisje waar hij wél echt gek op is.
Dit
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 09:04
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
nare man schreef op 10-03-2007 @ 18:26 :
Je staat gewoon op standby voor hem, wanneer het uit is pakt-ie je gewoon een paar keer als tijdelijke afleiding en daarna gaat-ie door naar een meisje waar hij wél echt gek op is.
exact
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 09:09
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
je mag wel wat meer duidelijkheid eisen inderdaad. anders gewoon normaal doen.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 11:07
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Zoals gezegd, hij houdt je aan het lijntje. Je bent leuk, maar nu even niet de leukste. Gewoon laten schieten en een jongen versieren die wél voor jou wil gaan.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 11:19
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hij heeft een vriendin, wil blijkbaar graag wat achter de hand hebben voor mindere tijden en jij lijkt daar voor hem een goede persoon voor.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 19:55
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
WolterB schreef op 11-03-2007 @ 12:19 :
Hij heeft een vriendin, wil blijkbaar graag wat achter de hand hebben voor mindere tijden en jij lijkt daar voor hem een goede persoon voor.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 21:01
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
Hoewel het moeilijk te begrijpen is moet je proberen te accepteren dat er op deze aardkloot behalve een handjevol integere, lieve jongens die alleen met je flikflooien als ze oprechte gevoelens voor je koesteren, er ook een behoorlijk aantal sneue, geile kneusjes tussen rondbanjert die er geen enkel moreel bezwaar tegen heeft om met je te flikflooien (en met je de koffer in te duiken zodra jij enige blijk ervan geeft dat ook te willen) als ze niet gek op je zijn en zelfs gek zijn op een ander meisje. Mannen die hun pik achterna lopen noemen we laatstgenoemde soort debielen dan ook. Vermijdt ze ten alle tijden, tenzij je zelf ook een losse seksuele moraal hebt en een hart dat niet gebroken kan worden door zulke aangelegenheden.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 21:08
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Stel je voor dat jij zijn vriendin was en een ander meisje jij was. Denk niet dat je een vriend wilt hebben dat tegen meisjes die hem leuk vinden zegt dat ze hem moeten blijven sms-en en dat ie dan ook nog een zegt dat ie ze mist. Als hij dat nu al bij zijn huidige vriendin doet, stel jullie krijgen ooit iets, doet hij het waarschijnlijk ook bij jou.

Hij houd je aan het lijntje
Met citaat reageren
Oud 11-03-2007, 21:19
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 10-03-2007 @ 17:34 :
Hij heeft een vriendin zegt dat niet genoeg?
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 18:44
girl198520
girl198520 is offline
Okkkkkk iedereen bedankt voor de hint . dat zal het waarschijnlijk dan ook zijn. alleen die vriendin van hem was zaterdag behoorlijk chaggie en ze probeert poeslief tegen mij te doen dat vind ik dus ook al zo stom.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-03-2007, 23:23
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 10-03-2007 @ 18:26 :
Je staat gewoon op standby voor hem, wanneer het uit is pakt-ie je gewoon een paar keer als tijdelijke afleiding en daarna gaat-ie door naar een meisje waar hij wél echt gek op is.
juist
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 10:35
Verwijderd
Alles is al gezegd.
Deze formulering spreekt me het meest aan :
Citaat:
DNMB schreef op 11-03-2007 @ 22:01 :
Hoewel het moeilijk te begrijpen is moet je proberen te accepteren dat er op deze aardkloot behalve een handjevol integere, lieve jongens die alleen met je flikflooien als ze oprechte gevoelens voor je koesteren, er ook een behoorlijk aantal sneue, geile kneusjes tussen rondbanjert die er geen enkel moreel bezwaar tegen heeft om met je te flikflooien (en met je de koffer in te duiken zodra jij enige blijk ervan geeft dat ook te willen) als ze niet gek op je zijn en zelfs gek zijn op een ander meisje. Mannen die hun pik achterna lopen, noemen we laatstgenoemde soort debielen dan ook. Vermijd ze te allen tijde, tenzij je zelf ook een losse seksuele moraal hebt en een hart dat niet gebroken kan worden door zulke aangelegenheden.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 10:54
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 13-03-2007 @ 11:35 :
Alles is al gezegd.
Deze formulering spreekt me het meest aan :
Grappig, ik vermoed juist dat de desbetreffende poster een beetje gefrustreerd is dat het meiske van z'n dropen zo'n 'lul' leuker vindt dan hem.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 11:30
@Moon
@Moon is offline
Omg, dit lijkt erop als hij je als reserve gebruikt. Dat als het uitgaat met zijn vriendin dat hij dan nog iemand achter de hand heeft. Nee, als ik jou was zou ik maar snel ophouden met dit gedoe.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 13-03-2007 @ 11:54 :
Grappig, ik vermoed juist dat de desbetreffende poster een beetje gefrustreerd is dat het meiske van z'n dropen zo'n 'lul' leuker vindt dan hem.
desbetreffende poster is zelf een meisje
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 12:36
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
"Blijf vooral smsen" , dat klinkt als het befaamde "Voorrral doorrrgaan!" van Barry Stevens. Dus ik zou er vooral heel veel tijd en moeite in blijven steken, uiteindelijk komt de dag dat hij je zal gebruiken .
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 13:04
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 14-03-2007 @ 13:26 :
desbetreffende poster is zelf een meisje
Doh Andere stereotype dan: meisje die d'r te laat achter kwam dat ze op standby stond
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Te verlegen om te verleiden
stryker
38 25-03-2005 22:23
Liefde & Relatie Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje
Pioneer3006
39 22-11-2002 17:34
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34.