Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2007, 20:06
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Hallo allemaal,

Gisteravond ben ik naar de open avond geweest van de Avans in Den Bosch. En dan specifiek voor de opleiding International Business & Languages. De studie spreekt me ontzettend aan en ik heb het idee dat het echt iets voor mij is.

Nu heb ik op de open avond wel met verschillende IBL studenten gepraat, maar die zijn er natuurlijk ook om mensen te trekken. Daarom zou ik graag wat meer ervaringen met IBL willen horen. Dus is er hier iemand die IBL doet of weet iemand er toevallig iets vanaf?

Ik vraag me ook af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met de Avans Hogescholen. Wat vond je ervan?

Alvast bedankt!

Danielle
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2007, 11:19
Verwijderd
Toevallig was ik er donderdagavond ook. Zit te twijfelen tussen de hogeschool van Arnhem of Den Bosch. Ik vond het wel minder leuk aangekleed in Den Bosch en de presentatie van de opleiding vond ik ook erg strak en zakelijk maar ze komen wel als tweeede uit de bus bij de onderzoeken van de beste hoge scholen. Moeilijk dus..
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 11:52
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Ruchelini schreef op 10-06-2007 @ 12:19 :
Toevallig was ik er donderdagavond ook. Zit te twijfelen tussen de hogeschool van Arnhem of Den Bosch. Ik vond het wel minder leuk aangekleed in Den Bosch en de presentatie van de opleiding vond ik ook erg strak en zakelijk maar ze komen wel als tweeede uit de bus bij de onderzoeken van de beste hoge scholen. Moeilijk dus..
Sorry voor mijn late reactie, ik zie het nu pas.

Jij bent dus ook in Arnhem geweest? Hoe beviel dat verder?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 19:30
Verwijderd
Geef niks! Ja Arnhem beviel mij beter, de aankleding was veel mooier en het zag er ook beter uit maar toen ik een paar leerlingen sprak zeiden ze dat ze maar heel weinig les in de week hebben terwijl ik dit niet voor de 2e keer wil meemaken (Heb hiervoor op het MBO gezeten en dat was zeer bedroevend). Over Den Bosch was ik minder enthausiast maar ik had wel het gevoel dat daar iedereen meetelde en je niet zomaar een cijfertje was. Ik heb onderand ruim een uur met een leerling gesproken en heb thuis nog ff naar de score van de school gekeken en daar kwam hij als 3e uit terwijl Arnhem op de 14e plaats stond dus toen was de keuze snel gemaakt en Den Bosch is ook superstad! Heb me vorige week ingeschreven.. ben benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2007, 22:43
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Ruchelini schreef op 25-06-2007 @ 20:30 :
Geef niks! Ja Arnhem beviel mij beter, de aankleding was veel mooier en het zag er ook beter uit maar toen ik een paar leerlingen sprak zeiden ze dat ze maar heel weinig les in de week hebben terwijl ik dit niet voor de 2e keer wil meemaken (Heb hiervoor op het MBO gezeten en dat was zeer bedroevend). Over Den Bosch was ik minder enthausiast maar ik had wel het gevoel dat daar iedereen meetelde en je niet zomaar een cijfertje was. Ik heb onderand ruim een uur met een leerling gesproken en heb thuis nog ff naar de score van de school gekeken en daar kwam hij als 3e uit terwijl Arnhem op de 14e plaats stond dus toen was de keuze snel gemaakt en Den Bosch is ook superstad! Heb me vorige week ingeschreven.. ben benieuwd!
Ik heb me rond 25 juni toevallig ingeschreven. Ben ook héél benieuwd (hoop dat het beter is als de Fontys en dat het een leuke, goede studie is...). Heb jij al iets binnen van de Avans?

Ik heb gister naar ze gebeld en nu sturen ze me alvast een aanmeldingsformulier toe.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 22:52
Esmee04
Esmee04 is offline
Citaat:
Ik heb me rond 25 juni toevallig ingeschreven. Ben ook héél benieuwd (hoop dat het beter is als de Fontys en dat het een leuke, goede studie is...). Heb jij al iets binnen van de Avans?

Ik heb gister naar ze gebeld en nu sturen ze me alvast een aanmeldingsformulier toe.
Heey, ik zag dat jullie het hadden over de Opleiding IBL van Avans in Breda. Ik zit zelf ook te twijfelen om deze opleiding te gaan doen, en ik vroeg me af of jullie deze opleiding nog steeds doen en of tie ook bevalt enzo?

Alvast bedankt,
Groetjes
Esmée.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 22:52
Esmee04
Esmee04 is offline
Citaat:
Geef niks! Ja Arnhem beviel mij beter, de aankleding was veel mooier en het zag er ook beter uit maar toen ik een paar leerlingen sprak zeiden ze dat ze maar heel weinig les in de week hebben terwijl ik dit niet voor de 2e keer wil meemaken (Heb hiervoor op het MBO gezeten en dat was zeer bedroevend). Over Den Bosch was ik minder enthausiast maar ik had wel het gevoel dat daar iedereen meetelde en je niet zomaar een cijfertje was. Ik heb onderand ruim een uur met een leerling gesproken en heb thuis nog ff naar de score van de school gekeken en daar kwam hij als 3e uit terwijl Arnhem op de 14e plaats stond dus toen was de keuze snel gemaakt en Den Bosch is ook superstad! Heb me vorige week ingeschreven.. ben benieuwd!
Heey, ik zag dat jullie het hadden over de Opleiding IBL van Avans in Breda. Ik zit zelf ook te twijfelen om deze opleiding te gaan doen, en ik vroeg me af of jullie deze opleiding nog steeds doen en of tie ook bevalt enzo?

Alvast bedankt,
Groetjes
Esmée.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17.