Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2003, 21:12
spemmey
spemmey is offline
Hallo allemaal, ik heb even een vraagje.
Ik zoek een baantje waarbij je kan werken wanneer je maar tijd hebt. Liefst geen verplichtingen en zelf je werktijden bepalen zouden geweldig zijn maar ik kan me voorstellen dat dat erg moeilijk is, maar zoveel mogelijk in ieder geval.
Dit omdat ik zo weinig naar school hoef dat ik me serieus verveel. Dus een baantje nemen zou fijn zijn. Maar punt is dat de school om de zoveel tijd compleet van rooster verandert dus je hebt geen enkele houvast. Want die tijden kunnen uiteenlopen van 8:30 tot 18:30...
Baantje moet dus flexibel zijn.
Het enige wat ik kan bedenken is een baantje bij een flexible supermarkt maar das t enige wat ik echt niet meer wil, al zo lang gedaan... Heeft iemand een idee!??
Please help? Hebben jullie misschien baantjes die dus ook handig voor mij zouden zijn?!

Thanx!!!
__________________
Wilt u er een tasje omheen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2003, 21:44
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
same here
__________________
En zo is het.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 06:09
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Mhh je zou kunnen denken aan de horeca?
En dan met je baas afspreken hoe het zit met je school?

Misschien een idee?de kassen?Die zijn ook wel fexibel (niet altijd maar als je die baas ook ff alles uitlegt?!)

Of in een winkel (achter de kassa of schoonmaken ofzo)
sportwinkels zoals intersport en perry sprt moeten ook behoorlijk flexibel zijn!

Weet nie of je hiet wat aan hebt? (denk dat je zelf hier ook al aan hebt zitte denken) maar anyway veel succes!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 08:16
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Veelal ligt het aan je baas hoor hoe flexibel ze zijn. De ene supermarkt is flexibeler dan de andere en de ene sport zaak is flexibeler dan dee andere.
Dus je zal hier gewoon afspreken over moeten maken met je baas denk ik zo
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 12:12
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Probeer het eens met telemarketing (t moet je wel trekken om telefonisch saaie dingen te verkopen maar als je dit leuk vindt is het wel relaxt). Vaak is het hierbij zo dat je minimaal 2 avonden in de week moet werken (meer mag altijd, kan dan vaak ook overdag) en je kan bij sommige bedrijven dan per week inplannen welke 2 dagen (en evt. dus meer als jij wilt) je dan wilt.
T verdient bovendien vaak ook niet onaardig.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 16:56
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef:
Probeer het eens met telemarketing (t moet je wel trekken om telefonisch saaie dingen te verkopen maar als je dit leuk vindt is het wel relaxt). Vaak is het hierbij zo dat je minimaal 2 avonden in de week moet werken (meer mag altijd, kan dan vaak ook overdag) en je kan bij sommige bedrijven dan per week inplannen welke 2 dagen (en evt. dus meer als jij wilt) je dan wilt.
T verdient bovendien vaak ook niet onaardig.
Idd, ik ga als ik 17 ben ook eens langs bij een telemarketing bedrijf.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 17:47
Ilona1
Ilona1 is offline
Tsja ik werk in een inpakbedrijf, mag komen wanneer ik wil..Geen vaste tijden of wat dan ook...Werkt via een kloksysteem. Als ik zin heb kom ik en kan ik zo mijn geld ophalen. Misschien zit er ook zoiets bij jou in de buurt?
__________________
A dream costs nothing unless you want it to come true
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 19:03
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
thuiszorg is behoorlijk flexibel meestal en verdient nog goed ook.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 11:41
drumster
Avatar van drumster
drumster is offline
Hoi hoi iedereeen!

Ik zoek ook zo'n baantje waar je zelf bij kan weten wanneer je erheen gaat. Zoiets als dat inpak bedrijf bijvoorbeeld.
Het allerliefst zou ik gewoon iets thuis willen doen op mijn eigen tijd want ik woon in Haarlem en zit in Ede-Wageningen op school. Daardoor heb ik niet echt veel vrije tijd maar ik heb wel hard geld nodig. Is er iemand die iets voor me weet bij mij in de buurt?

Verder ben ik hier vandaag voor de eerste keer dus als er mensen typs voor me hebben om het hier gezellig te maken. Vertel het me dan!!!

-xxx-jes
__________________
check:www.vision-undercover.tk
Met citaat reageren
Oud 18-02-2003, 17:56
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
in de horeca..
kan je meestal zelf je rooster bepalen aan begin van de week/ maand.. ligt aan het cafe/restaurant e.d
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 15:33
Studentje
Studentje is offline
Ik heb zo'n baantje. Mag zelf weten wanneer ik werk en hoe lang. En het verdient ook behoorlijk. Maar goed, dat is bij een vriend in zijn bedrijf, dus daar heb je eigenlijk niks aan.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 16:18
drumster
Avatar van drumster
drumster is offline
Weet iemand hier nog zulk soort werk waarbij je zelf mag weten wanneer je tijd hebt en wanneer je komt? Het liefst een beetje bij Haarlem in de buurt. Ik hoor het graag want ik ben vreselijk op zoek!!!

Groetjes Sari
__________________
check:www.vision-undercover.tk
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 16:20
drumster
Avatar van drumster
drumster is offline
Weet anders iemand een bedrijf waarbij je flyers kan uitdelen op tijden dat je zelf kan? Daar heb ik ook weleens van gehoord maar nog nergens gezien.

-xxx-jes Drumster
__________________
check:www.vision-undercover.tk
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 16:23
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
drumster schreef:
Weet anders iemand een bedrijf waarbij je flyers kan uitdelen op tijden dat je zelf kan? Daar heb ik ook weleens van gehoord maar nog nergens gezien.

-xxx-jes Drumster
Ja, Highline. http://www.highline.nl
Met citaat reageren
Oud 19-02-2003, 16:44
drumster
Avatar van drumster
drumster is offline
Heel erg bedant. Ik heb me gelijk aangemeld. Als er nog iemand iets weet wil ik het nog steeds graag horen!
Groetjes
__________________
check:www.vision-undercover.tk
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 18:16
Verwijderd
callcentres passen zich gauw aan aan jouw roosters.. meestal kun je een week van te voren opgeven welke dagen je wel of niet wilt werken.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 18:37
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
er zijn genoeg baantjes waarbij je ongeveer een week van te voren moet aangeven wanneer je wilt/kunt werken.
maar volgens mij bedoeld de topicstarter niet...
Een kennis van mij maakt schoon, en laatst hoorde ik dat ze gewoon niet was gegaan omdat ze zich verslapen had... dat maakte niks uit bij dat bedrijf zei ze...
en soms heb je ook een soort administratieve baantjes. die zijn freelance en dan kun je ook zelf bepalen wanneer je het doet... als je het maar op tijd klaar hebt.

Misschien moet je eens informeren bij een uitzendburea... want ik heb ook geen adressen ofzow...
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Lees dit als je teveel vrije tijd hebt en graag wilt werken
Jopper1
1 18-08-2016 17:59
Liefde & Relatie Nieuwigheid eraf?
Cherry Springs
11 03-09-2010 23:11
Psychologie Medicatie....
Verwijderd
51 16-07-2009 00:41
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31.