Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2003, 08:57
WackfordSqueers
Avatar van WackfordSqueers
WackfordSqueers is offline
Haha, ik zag vanmorgen dat de aandelen Ahold vorig jaar 30 eurotjes waard waren en nu nog maar 3,59 !!! Wie van jullie zijn er voor 26 euro per aandeel aan het huilen?? En hoeveel aandelen heb je?

Wackford
__________________
Knappe koppen die denken wijs te zijn, blijken al tevaak narren. Ik, die zeker weet dat het mij aan wijsheid ontbreekt, word vaak voor wijs versleten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2003, 09:43
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
nope heb ze niet maar al die mesnen die hun zegelboekjes in AH vasteklantenfonds hebben laten omzetten hebben hun aandelen ook fiz zien dalen want 1/3 of 1/2 is in AHold belegd :-)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 10:21
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
aandelen waren toch 60% omlaag gegaan? ipv die 90% waar jij het over hebt
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 10:41
Kastanje
Avatar van Kastanje
Kastanje is offline
jah hier zn zielig mannetje die *toen* voor 3000 gulden van zn vader kreeg om te oefenen in aandelen.

mmh kzal later nooit miljonair worden door het speculeren op de beurs want nu s het nog om pcies te zijn 387 euro waard..
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 14:26
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
WackfordSqueers schreef:
Haha, ik zag vanmorgen dat de aandelen Ahold vorig jaar 30 eurotjes waard waren en nu nog maar 3,59 !!! Wie van jullie zijn er voor 26 euro per aandeel aan het huilen?? En hoeveel aandelen heb je?

Wackford
idd erg triest
__________________
Hetzij zo...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 16:19
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Fade of Light schreef:
aandelen waren toch 60% omlaag gegaan? ipv die 90% waar jij het over hebt
ze waren voor de "crisis"al naar 10 euro gedaald en nu naar 3,60 ofzo dus dat is wel 60% in een jaar tijd echter met 90% ja
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 18:29
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
ik niet, gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 14:12
Verwijderd
Ik, gisteren gekocht heb er nu 200
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 20:27
waaromniet?
waaromniet? is offline
Ik wil er ook nog wat kopen, maar k heb geen beleggings rekening meer... Naja, even de bank bellen als ik weer beter ben.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 22:28
BBEM
BBEM is offline
me oma heeft alleen maar aandelen Ahold zonde!!!!!!
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 23:10
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
mijn oom.
ik niet, ik was al blij dat ik nog geen maand geleden al mijn centjes die ik op de AHspaarrekening had staan, overgeschreven heb naar mijn betaalrekening.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 23:12
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Ach. Die blijven niet voor eeuwig zo laag.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 09:33
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Voor € 11 had ik er 15 gekocht. Maar ja... hopen dat het weer gaat stijgen, maar dat duurt nog ff.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 13:40
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
*BattleStar* schreef:
mijn oom.
ik niet, ik was al blij dat ik nog geen maand geleden al mijn centjes die ik op de AHspaarrekening had staan, overgeschreven heb naar mijn betaalrekening.
You are a idiot ja sorry hoor je bent net zoals als wel meer mensen.
Met Ahold gaat het slecht. Dus Albert Heijn is failliet Nee sorry helemaal fout.
Albert Heijn is nog altijd een zelfstandige onderneming die alleen zijn winst afstaat aan Ahold.
Verder staat je geld bij Aegon dus als Ahold (en voor jou dus meteen AH, Jamin, Etos, De Tuinen, Albert etc) Failliet gaat dan staat je geld gewoon veilig (ga je pas druk maken als er problemen bij Aegon zijn.
Verder is Ahold tot stand gekomen uit Albert Heijn. Zonder Albert Heijn geen Ahold dus je kan gewoon je boodschappen blijven doen. We blijven de zelfde service verlenen. De producten blijven hetzelfde en het personeel blijft even vriendelijk.
Geen verschil voor de consument of voor de werknemers in de winkels alleen de hoge top die zal moeten gaan inleveren.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 18:30
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Alex schreef:
Ik, gisteren gekocht heb er nu 200
Whehehe daar had ik het gister met iemand over: slimme zet
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2003, 23:41
Puta
Avatar van Puta
Puta is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef:
You are a idiot ja sorry hoor je bent net zoals als wel meer mensen.
Met Ahold gaat het slecht. Dus Albert Heijn is failliet Nee sorry helemaal fout.
Albert Heijn is nog altijd een zelfstandige onderneming die alleen zijn winst afstaat aan Ahold.
Verder staat je geld bij Aegon dus als Ahold (en voor jou dus meteen AH, Jamin, Etos, De Tuinen, Albert etc) Failliet gaat dan staat je geld gewoon veilig (ga je pas druk maken als er problemen bij Aegon zijn.
Verder is Ahold tot stand gekomen uit Albert Heijn. Zonder Albert Heijn geen Ahold dus je kan gewoon je boodschappen blijven doen. We blijven de zelfde service verlenen. De producten blijven hetzelfde en het personeel blijft even vriendelijk.
Geen verschil voor de consument of voor de werknemers in de winkels alleen de hoge top die zal moeten gaan inleveren.
Ahold is de holding die de aandelen Ah bewaard en idd Ahold holding is ontstaan door Ah maar als Ah falliet gaat is de ahold holding niet falliet als ahold falliet worden alle bezitingen van ahold (ah) verkocht door de curator ah is een zelfstandige nv waar de ahold holding de 'baas'van is
__________________
Soy una Puta Te Quieres Acostar Conmigo?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 07:32
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Sting schreef:
Ahold is de holding die de aandelen Ah bewaard en idd Ahold holding is ontstaan door Ah maar als Ah falliet gaat is de ahold holding niet falliet als ahold falliet worden alle bezitingen van ahold (ah) verkocht door de curator ah is een zelfstandige nv waar de ahold holding de 'baas'van is
Juist dus dat betekend dat Ahold absoluut niet opeens falliet gaat en daar wou ik naar toe
Met citaat reageren
Oud 05-03-2003, 16:16
Puta
Avatar van Puta
Puta is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef:
Juist dus dat betekend dat Ahold absoluut niet opeens falliet gaat en daar wou ik naar toe
klopt ik las laatst in de krant dat als ahold niet overgenomen wilt worden dat ze dan ook nie overgenomen kunnen worden door allerlijk stichtingen enz die dan weer aandelen kunnen uitgeven ofzo en stemming uitsellen
__________________
Soy una Puta Te Quieres Acostar Conmigo?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-03-2003, 16:08
H3nk
H3nk is offline
Mijn vader had hier duizenden euro's op belegt dus we zijn nu een beetje aan de arme kant aangezien ook de rest naar beneden is gegaan
__________________
eeeej Henkie! Henkie spermatankieee
Met citaat reageren
Oud 08-03-2003, 18:04
Verwijderd
ik heb gehandeld met voorkennis
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 00:22
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Gelukkig niet, maar ken wel iemand die er ontzettend veel geld mee verloren heeft
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 10:47
Thomas
Thomas is offline
Ik ook niet.

Moet je maar niet zoveel geld in een fonds stoppen.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2003, 12:23
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Met preferente aandelen e.d. kunnen ze toch een overname voorkomen?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2003, 14:25
Blisss
Avatar van Blisss
Blisss is offline
ja, ik heb ook nog van die dingen van het ah vaste klantenfonds, maar voor maar een paar duizend gulden, dus dat valt gelukkig mee. In de krant stond een artikeltje van iemand die in 2 dagen 20000 euro had verdiend door de daling van Ahold. Die had de daling voorzien en vlak daarvoor putopties gekocht, met het recht ze voor 10 euro te verkopen of zo, dat had ie na de daling gedaan toen het aandeel op 3 euro stond, vervolgens had ie voor die 3 euro weer een paarduizend aandelen gekocht en ze de volgende dag weer voor 5 euro verkocht. Hoe het exact zat weet ik niet, maar in ieder geval had ie veel geld verdiend op een betrekkelijk eenvoudige manier in 2 dagen .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Demonisering van het Christendom
Riconoscente
121 01-07-2003 10:55
Levensbeschouwing & Filosofie hoofddoek
Brenda_lelie
35 18-02-2003 11:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Angst voor de islam is niet terecht
Santje03
35 07-02-2003 09:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pervers en/of Tiranniek
Quivarum
95 06-02-2003 15:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34.