Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Bekijk resultaten poll: Ben jij tevreden met je (bij)baan?
Ja, omdat.. 64 78.05%
Nee, omdat.. 18 21.95%
Aantal stemmers: 82. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2005, 23:07
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
En waarom wel en waarom niet?

Ik werk in een bakkerij en heb het er wel naar mijn zin. Geen zeikerige baas, leuke collega's en het verdient ook niet slecht!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2005, 23:44
Verwijderd
Ontevreden. Op zaterdag ochtend voor een hongerloon folders rondbrengen in een wijk met weinig huizen maar relatief grote afstand.

Pluspunt: vorige week opgezegd. Moet hem nog wel enige weken uitlopen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 23:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ja, omdat ik m'n eigen werktijden bepaal...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 06:27
Estar
Estar is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-10-2005 @ 00:50 :
Ja, omdat ik m'n eigen werktijden bepaal...
En dat het gewoon leuk werk is
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 08:52
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ja, omdat ik veel invloed heb op mn werktijden en ik vrij goed verdien.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 09:09
ganralph
ganralph is offline
ja, het is geniaal werk
nee, ik krijg er niet voor betaald
__________________
Change the planet, or go home.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 09:13
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ja omdat het gezellig is.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 09:42
Verwijderd
Ja, omdat het altijd wel gezellig is.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 09:49
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Nee omdat ik altijd de rotklusjes moet opknappen als 'jongste'. -_-
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 09:51
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Ik vind mij bijbaantje geweldig, het werk is niet te vermoeiend en ik ga mee naar leuke beurzen enzo. Zondag stond ik nog Marco Borsato fandag, best een aardig gozer.

ik werk bij 3dlasercrystals.com maar weet niet of dit onder spam valt. Zoja een FB me dan willen waarschuwen en/of het verwijderen
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 10:51
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ja omdat ik leuke collega's heb en mijn baas weet dat mijn studie voorgaat waardoor mijn werkuren heel flexibel zijn.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 10:56
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Nee en ja.
Vind het echt leuk werk om te doen, maar ik kan maar heel weinig uren maken
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 10:57
CoolJessy
CoolJessy is offline
Werk bevalt me prima, werktijden kunnen beter maarje, openbaarvervoer werkt niet mee, salaris kan altijd beter maar is niet het aller minimumste loon, de baas is best makkelijk over de meeste dingen, collega's doen leuk zolang je er zelf bij bent, maar toch wil ik er weg.

-> collega's roddellen ietsje teveel achter mijn (en andere hun) rug om.
-> als er in de stress (zomer) iets fout gaat dan kunnen mijn bazen daar heel vervelend over doen
-> driekwartier reistijd vanaf mijn huis tot daar
-> mijn "favorite" collega is niet erg geliefd bij de rest, en ze doen heel lullig tegen haar, misschien een deel door haarzelf, maar meer door dat roddellen, en nu proberen ze haar eruit te werken.

Maargoed, zolang ik nog niks beters heb (en ben nog niet echt actief opzoek) hou ik het er best uit.
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 10:59
Romie
Romie is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 19-10-2005 @ 00:07 :
En waarom wel en waarom niet?

Ik werk in een bakkerij en heb het er wel naar mijn zin. Geen zeikerige baas, leuke collega's en het verdient ook niet slecht!
ik werk ook (3jaar) bij een bakkerij, mag ik vragen wat jij verdiend? want ik verdien er echt niet super veel, toen ik 16 was, 2,72 en nu ik 17 ben 3,00 euro...niet veel dus


verder ben ik wel tevreden, leuk afwisselend werk, (tenminste niet zoals bij n supermarkt hersendood achter n kassa zitten) enorm leuke collega, allemaal ongeveer van mijn leeftijd dus dikke lol, wel een enorm zeikerige baas, die enorm tegen je schreeuwt als ie boos is
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 11:26
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ja, omdat mijn baas aardig is, de meeste collega's aardig zijn, ik een eerlijk bedrag verdien, m'n baas flexibel is, ik vrijdags zelf mag weten hoelaat ik kom werken.

Alleen had ik er op gerekend dag ik in de vakantie veel kon werken. Maar ik heb maar 5 (!!) uur extra gekregen. 5*4=20 euro man. Dat schiet toch niet op.
__________________
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 11:54
Starling
Avatar van Starling
Starling is offline
Heel tevreden...
Ik werk alleen in de vakanties... elke dag bij andere mensen. Heel gezellig en vlakbij.
Daarbij verdien ik 7,70 per uur. Dus daar ben ik ook niet ontevreden over.
__________________
One way, or another...
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 12:16
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ja, omdat mijn uurloon best hoog is, en alle collega's bevriend zijn met elkaar en buiten werk ook dingen doen met elkaar, zoals een afdelingsfeestje e.d.
Enige nadeel is een stukje fietsen (15 minuten) vooral in de winter klote!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 12:35
boer
Avatar van boer
boer is offline
ik werk er al te lang, en ik begin het zat te worden
__________________
ik zeg maar wat
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-10-2005, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Romie schreef op 19-10-2005 @ 11:59 :
ik werk ook (3jaar) bij een bakkerij, mag ik vragen wat jij verdiend? want ik verdien er echt niet super veel, toen ik 16 was, 2,72 en nu ik 17 ben 3,00 euro...niet veel dus


verder ben ik wel tevreden, leuk afwisselend werk, (tenminste niet zoals bij n supermarkt hersendood achter n kassa zitten) enorm leuke collega, allemaal ongeveer van mijn leeftijd dus dikke lol, wel een enorm zeikerige baas, die enorm tegen je schreeuwt als ie boos is
is 3 euro/uur niet ietsje onder het minimunloon?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 14:33
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ja. Prima collega's, werk valt mee en flexibele werktijden (mag altijd een dagje vrij vragen).
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 16:05
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
JA, ik werk in supermarkt verdien weinig, maar collega's zijn oke en het werk is simpel, en het is de laatste tijd zo rustig dat ik eigenlijk gewoon op zaterdagochtend vet slaperig door 'mn werk heen kom zonder dat het erg is
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 21:26
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
Sarah schreef op 19-10-2005 @ 14:28 :
is 3 euro/uur niet ietsje onder het minimunloon?
Nee, iets erboven zelfs... Voor een 17 jarige is het minimum loon 2,88 per uur...


Ik ben zelf wel tevreden... Leuke baas, leuke colega's, en niet eens zo stomvervelend werk... Lekker afwisselend... Alleen HEEL vermoeiend voor je benen, maar ja, je kunt niet alles hebben

En ik krijg 3,77 per uur...
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 21:55
Mara
Mara is offline
Ja. Collega's zijn leuk, ik mag meer dan een 'gewone' caissière wat 't werk interessant(er) maakt. Loon is gewoon gemiddeld
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 02:57
Verwijderd
Nee omdat ik op zaterdag de hele dag moet werken, ik het werk niet leuk vind en het eigenlijk gewoon volledig kut vind. Maarja, heb het geld nodig he.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 07:46
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Ja, ik werk wanneer en waar ik wil en ik verdien goed: 6-9 euro per uur.
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2005, 12:08
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Hmm... ik vind het werk zelf niet leuk om te doen soms dan heb ik weleens van dat er zo ineens een uur voorbij is... de uren kan ik wel helemaal volledig zef inplannen als ik ene dag geen zin heb hoef ik niet en school en alles gaat ook allemaal voor.. maar als het aan mij lag ging ik ergens anders werken.. maar daar is mijn vader het niet mee eens en zegt dat ik nergens zo goed heb als bij hem...

Groeten
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 12:25
Wawl
Wawl is offline
Ja, want ik vind het leuk, het verdient goed en ik heb leuke collega's.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 13:48
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ja gestemd, want in het algemeen ben ik wel tevreden.

Ik werk bij mn ouders (buurtsuper), dus redelijk flexibel qua verschuiven van werktijden, zowel van hun uit als van mij. Verder kan ik hun auto gebruiken om naar de zaak te rijden, zonder dat dat wat kost etc. Ook is het erg leuk om je ouders als collega's (nou ja, baas dan) te hebben, in mijn geval iig, omdat ik ze door hun eigen zaak verder nooit zoveel zie. Verder heb ik veel verantwoordelijkheid, ik draai de zaak regelmatig alleen en doe alle dingen die erbij horen, dus ben niet alleen bliepmiep ofzo.

De minpunten: ik ben gaan samenwonen met mn vriend en moet nu dus elk weekend naar huis om te werken. Ik kan niet zo makkelijk afzeggen, omdat dit nogal persoonlijk is. (Als ik niet kan werken, moet mn moeder nog meer werken). En het loon is precies het minimum. Ik kan in de vakanties niet meer werken, omdat mn ouders normaal gewoon zelf in de zaak staan, en mij niet ineens extra kunnen betalen om zelf vrij te nemen ofzo.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 18:53
Wintran
Avatar van Wintran
Wintran is offline
Citaat:
Lente schreef op 19-10-2005 @ 11:51 :
ja omdat ik leuke collega's heb en mijn baas weet dat mijn studie voorgaat waardoor mijn werkuren heel flexibel zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 18:56
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ja, want het kost me maar 3 kwartier per week (tenminste, ik krijg voor 3 kwartier betaald maar ik ben zo ongeveer 1,5 uur van mn tijd kwijt).

Ik ben nu echter wel op zoek naar nog een baan. Volgende week ga ik bellen over een vacature bijles geven in wiskunde (nu zijn ze er niet want het is er herfstvakantie).
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 12:40
Verwijderd
- Baan 1: In transport bedrijf, voor school, opleiding.
Is super gezellig met zijn allen. Goede personen. Ben zeker tevreden!

- Baan 2: In chinees restaurant, de keuken. Dit baantje doe ik alleen op zaterdag en in vakanties ietwat meer. Dit doe ik al vanaf mijn 12e jaar. En nog altijd leuk, en leuke collega's. Ben ook zeker tevreden.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 17:02
Roslyn
Avatar van Roslyn
Roslyn is offline
Ik werk bij een koffie lounge; Mockamore ("Starbucks"). Ik ben erg blij met mn bijbaan. Vanwege de gezelligheid, collega´s, mn functie, en puur omdat ik gewoon een baan heb. Plus verdiend het erg goed .
__________________
Free your mind..
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 19:09
Verwijderd
1e baan:
Ja, omdat ik eigen baas ben en personeel aanneem/ontsla.

2e baan:
Ja, omdat ik in verhouding tot leeftijdsgenoten leuk en afwisselend werk heb waar ik veel meer mee verdien.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 21:08
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja best wel. Ik verdien wel redelijk (7 euro per uur) voor simpel werk, heb leuke collega's en m'n bazin is erg lief.
Enige minpuntjes zijn dat ik vaak onbeleefde/chagrijnige klanten heb en dat mijn chef een beetje een oetlul is die geen roosters kan maken, waardoor ik dus vaak op het laatste moment word gebeld om te werken. En ik werk vaak 's avonds, wat betekend dat ik pas om middernacht thuis ben.
Maar ja, voorlopig ben ik er nog niet weg.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Orpa schreef op 19-10-2005 @ 22:26 :
Nee, iets erboven zelfs... Voor een 17 jarige is het minimum loon 2,88 per uur...
Oh oke. Ik meende me te herinneren dat het 3 euro en een paar cent was, maar dat herinner ik me dan verkeerd
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 10:45
juno
Avatar van juno
juno is offline
Wat ontzettend weinig...terwijl jullie hetzelfde werk doen als ouderen die wel normaal verdienen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-10-2005, 12:15
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Soms heb ik wel zin om te werken, soms ben ik het helemaal zat. Eigenlijk werk ik alleen omdat het geld oplevert
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 12:15
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Sarah schreef op 23-10-2005 @ 09:55 :
Oh oke. Ik meende me te herinneren dat het 3 euro en een paar cent was, maar dat herinner ik me dan verkeerd
Bij de Coop kreeg ik ook minder dan drie euro toen ik 17 was. Toen ik bij de AH ging werken werd dat 3,02. Ah betaalt gewoon iets meer dan het minimum jeugdloon.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2005, 15:46
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
+ zit boven minimumloon
+ arbeidsomstandigheden zijn heel goed (ook qua bonussen, eten, reiskosten e.d.)
+ je kan je eigen tijden bepalen tijdens je werk

- moet vaak op zaterdag, terwijl ik dan ook moet voetballen
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 07:50
Verwijderd
+ heb heel goed salaris
+ oproepcontract dus werken wanneer ik wil --> nadeel daarvan, er zijn periodes dat er weinig werk is, en heb het idee dat ik als laatste gebeld word bij een zieke.



en oppassen doe ik ook nog, wel leuk gewon, al verdiend het niets.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 08:02
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ja, ik heb het leukste baantje wat ik kan hebben op het moment

+ goed loon
+ ook reistijden vergoed
+ onkostenvergoeding (huur auto/treinkaartje/lunch/diner)
+ flexibele werktijden
+ gezellige collega's
+ fijne baas

Er zitten eigenlijk geen minpuntjes aan mijn baan

Ik werk voor het voorlichtingsteam van onze school (ik sta Diermanagement te promoten ). Daarvoor moet ik voorlichtingen geven op middelbare scholen door het hele land. Als ik dan naar Eindhoven moet ben ik een hele dag onderweg voor een voorlichting van 30 minuten en ik krijg de hele dag uitbetaald
Verder hebben we een keer in de maand een training en elke week vergadering, dus ik leer er ook nog eens wat van
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 09:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 25-10-2005 @ 09:02 :
Ja, ik heb het leukste baantje wat ik kan hebben op het moment

+ goed loon
+ ook reistijden vergoed
+ onkostenvergoeding (huur auto/treinkaartje/lunch/diner)
+ flexibele werktijden
+ gezellige collega's
+ fijne baas

Er zitten eigenlijk geen minpuntjes aan mijn baan

Ik werk voor het voorlichtingsteam van onze school (ik sta Diermanagement te promoten ). Daarvoor moet ik voorlichtingen geven op middelbare scholen door het hele land. Als ik dan naar Eindhoven moet ben ik een hele dag onderweg voor een voorlichting van 30 minuten en ik krijg de hele dag uitbetaald
Verder hebben we een keer in de maand een training en elke week vergadering, dus ik leer er ook nog eens wat van
Bij mij op school krijg je hier hooguit vrije studiepunten voor En dus echt geen salaris.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 09:38
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
best wel tevreden:

+ ik bepaal zelf vaak wat ik doe
+ leuke collega's
+ mijn directe manager en vs'en zijn tof
+ afwisselend
+ ik krijg redelijk goed betaald, ook kerstpakket en winstdeling.

- mijn filiaal manager is wat minder.. een oude zeikerd maar ik heb er opzich wel weinig last van omdat hij me mag ofzo

maar ik wil toch wel binnen nu en een jaartje wat anders hebben, ik werk nu ruim 3 jaar bij de AH en ik vind het wel mooi geweest
ik wil op schiphol werken! bij Europcar/Hertz auto's oppikken
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 11:38
black pear!
Avatar van black pear!
black pear! is offline
Nee ik ben niet echt tevreden met mijn bijbaan. maar ik ga binnekort stoppen dus is het probleem opgelost.
__________________
so... are you gay or straight
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 12:31
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Ja, ik ben opzich wel tevreden over m'n bijbaan. Werk ook pas maar een maand maar ik hoop dat het zo blijft. Ik werk in de supermarkt als vakkenvuller, niet bijzonder boeiend maar opzich wel ok. Vrij hoog loon vergeleken met andere salarissen die ik hier zie staan, collega's zijn opzich wel ok & baas ook wel.
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2005, 12:46
Nuck
Nuck is offline
Ja, het is echt supergezellig, hele leuke collega's en het werk zelf is ook prima. Het enige wat ik zou willen veranderen is mijn salaris, ik verdien wel prima nu maar het mag wel iets meer zijn
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 17:40
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
- alleen maar aardige collega's
- meeste klanten zijn erg lief en gezellig
- kan overal op de fiets komen, meestal fiets ik niet langer dan 5 min. om bij de volgende klant te komen
- krijg reistijd en fietsgebruik (jaja) vergoed
- werk is goed te doen, fysiek soms redelijk zwaar maar daar heb ik geen moeite mee
- uurloon van €8,15

Het bevalt me prima.

Enige nadeel is dat het soms nogal hectisch is als je op één ochtend 11 mensen moet helpen. Gelukkig zijn ze dat nu aan het veranderen en worden het er per ochtend niet meer dan 4 of 5.
__________________
de rest is geschiedenis
Met citaat reageren
Oud 27-10-2005, 18:04
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Romie schreef op 19-10-2005 @ 11:59 :
ik werk ook (3jaar) bij een bakkerij, mag ik vragen wat jij verdiend? want ik verdien er echt niet super veel, toen ik 16 was, 2,72 en nu ik 17 ben 3,00 euro...niet veel dus


verder ben ik wel tevreden, leuk afwisselend werk, (tenminste niet zoals bij n supermarkt hersendood achter n kassa zitten) enorm leuke collega, allemaal ongeveer van mijn leeftijd dus dikke lol, wel een enorm zeikerige baas, die enorm tegen je schreeuwt als ie boos is
Ik verdien iets van 4,00 euro en nog wat. Maar dat komt ook doordat ik er nu bijna 3 jaar werk. Dan kom je in een hogere functiegroep waardoor je salaris ook omhoog gaat.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 16:35
Saycheese
Avatar van Saycheese
Saycheese is offline
Baan 1 in het ziekenhuis:
Ja, omdat het heel leuk werk is, met leuke collega's. Ik kom veel in contact met mensen, dat vind ik fijn. Bovendien heb ik een heel hoog salaris, vanwege de vele onregelmatige uren die ik maak. Nadeel is dat ik altijd zowel zaterdag als zondag werk. Het weekend daarop is weer vrij. Maar het is wel zwaar, twee dagen achter elkaar vroeg beginnen in het weekend.

Baan 2 bijles geven:
Ja, omdat ik een leuke leerling heb en omdat het ook lekker betaalt. €8,50 per uur ofzo. Het is dan wel maar 1 uurtje in de week, dus het tikt niet echt aan. Maar ik hoef er dan ook niet van te leven, het is gewoon leuk.
__________________
Omdat zelfs van de meest vicieuze cirkel het oppervlak ?r² is.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2005, 18:26
elledc
elledc is offline
heb net een nieuwe baan, ben zeer tevreden
24 u / week voor 1000 euro maandloon. vanaf december werk ik er voltijds met hoger loon. ik ontwerp grafisch materiaal zoals logo's en advertenties, en affiches enz.
een droomjob, want ben afgestudeerd in die richting. en dan nog in de stad waar mijn vriendje woont. met twee leuke collega's, twee mannen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Chronisch ziek zijn, hoe accepteer je dat je lijf niet alles kan wat jij wilt?
Daantje_0705
20 24-10-2014 07:49
De Kantine Kijk in mijn toekomst!
trophus
230 08-04-2008 14:10
Verhalen & Gedichten Waar leef je van? [verhaaltje]
Verwijderd
6 28-06-2006 10:37
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen NL: Sollicitatiebrief
Missy
15 23-05-2006 13:33
Verhalen & Gedichten [verhaal] ik zie, ik zie... wat jullie niet wíllen zien
Verwijderd
2 01-08-2003 18:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23.