Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2005, 17:21
Interupter
Interupter is offline
Ik zoek voor mijn Laptop een slot met zo'n kabel. Heeft iemand hier ervaring mee, bijvoorbeeld van Kensington?
__________________
there are ten types of people, those who understand binary and those wo don't
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2005, 17:30
Verwijderd
Juh, een snoezig kensington slotje.


Werkt prima, maar als mensen er een flinke ruk aan geven, is de laptop wel naar de kloten.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Piloff schreef op 23-12-2005 @ 18:30 :
Juh, een snoezig kensington slotje.
[afbeelding]

Werkt prima, maar als mensen er een flinke ruk aan geven, is de laptop wel naar de kloten.
Ik had laatst iemand van deze firma over de vloer voor het aansmeren van die sloten.

Natuurlijk heb je zo'n slot zo door, maar voor de verzekering zijn er dan wel sporen van vernieling/diefstal. Dus in dat opzicht is het wel handig. Zelf vind ik het rotzooi.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 11:51
twain4me
Avatar van twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Dukko schreef op 24-12-2005 @ 12:29 :
Ik had laatst iemand van deze firma over de vloer voor het aansmeren van die sloten.

Natuurlijk heb je zo'n slot zo door, maar voor de verzekering zijn er dan wel sporen van vernieling/diefstal. Dus in dat opzicht is het wel handig. Zelf vind ik het rotzooi.
sporen van vernieling aan een laptop die ze hebben meegenomen
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 12:23
Verwijderd
Aan het slot, daarbij is de bevestiging wel zo goed dat er ook wel een stukje laptop aan kan blijven zitten
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 12:44
twain4me
Avatar van twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Dukko schreef op 24-12-2005 @ 13:23 :
Aan het slot, daarbij is de bevestiging wel zo goed dat er ook wel een stukje laptop aan kan blijven zitten

Bijna al die sloten werken met een lus.. oftewel als de laptop los is kan je het slot ook meenemen, wel zo slim, minder bewijsmateriaal achterlaten.

Anyway verzekeringsmaatschapij ziet een stuk liever een geforceerd deurslot.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 13:53
Verwijderd
Ik vertrouw er ook niet op, maar mijn buurman had me destijds zo'n slot gegeven, hij had er eentje over.
Wanneer ik op mijn school ben, dump ik m'n laptop bij de baliemedewerker van de mediatheek, die legt hem dan naast zijn toetsenbord en past er gewoon goed op. Ik acht de kans dat iemand mijn laptop meeneemt namelijk kleiner dan de kans dat iemand per ongeluk tegen het scherm stoot en 'em beschadigt. Of er iets op laat vallen.

't Is meer voor de verzekering idd. Die zijn er nogal happig op.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2005, 14:33
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Mn pa heeft zo'n Kensington Defcon cijferslot bij zn laptop en maakt er veel gebruik van. Het is niet makkelijk om het van de laptop af te trekken, het Kensington lock hole in de achterkant vd laptop is namelijk in het metalen chassis verwerkt.

Het werkt in die zin dat het ervoor zorgt dat iemand em in ieder geval niet zomaar effe snel kan stelen.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2005, 22:57
twain4me
Avatar van twain4me
twain4me is offline
Citaat:
]{ing schreef op 24-12-2005 @ 15:33 :
Mn pa heeft zo'n Kensington Defcon cijferslot bij zn laptop en maakt er veel gebruik van. Het is niet makkelijk om het van de laptop af te trekken, het Kensington lock hole in de achterkant vd laptop is namelijk in het metalen chassis verwerkt.

Het werkt in die zin dat het ervoor zorgt dat iemand em in ieder geval niet zomaar effe snel kan stelen.

dat metaal is over het algemeen behoorlijk dun en een flinke ruk is voldoende, maarja als ze iets willen hebben krijgen ze het toch wel te pakken.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2005, 10:15
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Interupter schreef op 23-12-2005 @ 18:21 :
Ik zoek voor mijn Laptop een slot met zo'n kabel. Heeft iemand hier ervaring mee, bijvoorbeeld van Kensington?
Ik heb er een, en mijn ervaring ermee is dat iedereen je uitlacht omdat het dingetje er zo braakbaar uitziet Maarja, als iemand je laptop probeert mee te nemen sloopt ie wel mooi de laptop Wel goed vastmaken dan he?
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22.