Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2008, 16:53
forumgebruiker
forumgebruiker is offline
Ik ben vaste gebruiker op S.com, maar van dit onderwerp heb ik liever niet dat iedereen er van af weet. Vandaar even een nieuwe user aangemaakt. Maar dat slechts ter info

Afgelopen week heeft een bevriend stel aan mij en mijn vriendin gevraagd of we er wat voor voelen om met zijn allen eens seks te hebben.
Met deze vrienden zijn we heel open over seks dus opzich was de vraag zelf niet zo schokkend of raar. Maar mijn vriendin en ik hebben wel gezegd dat we er eerst eens over willen nadenken.

Ik en mijn vriendin zijn 4 jaar samen, en met deze vrienden gaan we nu ongeveer 2,5 jaar regelmatig mee om. (Elke week wel een keer afspreken)

Samen een keer seks hebben lijkt ons erg spannend. We hebben daar nooit zo over nagedacht, maar eigenlijk staan we er beide erg voor open. Met vreemde mensen zou die gedachte nooit in ons opkomen, maar juist omdat het in een veilige omgeving is durven wij ons letterlijk en figuurlijk wel bloot te geven.

Echter, die vertrouwde omgeving is tevens ons aarzel punt. Is het verstandig om met een goed bevriend stel seks te hebben? Zet je je vriendschappelijke relatie hier mee op het spel? Zet je misschien zelfs je relatie met je partner op het spel?

Voor onze vrienden zou het ook de eerste keer zijn. Zij hebben hier net als wij geen ervaring in.
Het gevoel van mijn vriendin en mij zegt volmondig "JA!". Het zijn mooie mensen (lees: erg knap, lekker) en ik denk dat het een dolle boel kan worden.
Maar ons verstand is nog niet helemaal overtuigd en houdt ons nog enigzins tegen.

Ik vroeg mij af of jullie hier een mening over hebben, of beter nog, ervaring hebben in seks met een bevriend stel?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 18:37
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Zou je het echt leuk vinden als een vriend van jou, jouw vriendin aan het rammen is waar jij naast ligt *frons*

En ja, ik denk dat het vriendschappelijke relaties kan schaden om dat verhoudingen kunnen veranderen wanneer je met elkaar in bed van alles doet.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 18:50
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
wat ik wél zou willen is met z'n 4-en maar wel ieder met z'n eigen partner Dat lijkt mij wel weer spannend genoeg. Ik vind niet dat er iemand anders aan mijn vriendje mag komen
Maar het is niet te zeggen wat het effect zal zijn. Zelf ook geen ervaring met die situatie
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 18:57
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Als je in je hoofd blijft houden dat het fysiek is, hóéft het de onderlinge verhoudingen niet te verstoren. Maar wat volgens mij nog veel belangrijker is, is dat je het wel heel erg langzaam moet opbouwen, dus wat Qimm zegt; eerst naast elkaar. Als het dan nog niet onnatuurlijk voelt, wie weet...

Maar goed, zoveel ervaring heb ik er niet mee (lees: geen eigen ervaring).
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 27-05-2008, 19:27
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hmmm... Ik sluit me aan bij Qimm en Changshan. Rustig opbouwen lijkt me een pre en het hoeft inderdaad de verhoudingen niet te verstoren. Toch lijkt het me wel apart, niet iets wat ik snel zou doen, geloof ik, al is het idee wel spannend.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 11:55
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Het kan wel, maar maak hele goede afspraken over wat wel en niet mag. Geen penetratie is bijvoorbeeld een veelgemaakte afspraak binnen dat soort dingen. Denk eens na over wat je wilt.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 13:07
Verwijderd
Ik zou er voor gaan en kijken waar het schip strandt. Het klinkt alsof je een solide vriendschap en een solide relatie hebt. Wel afspreken wat absoluut niet kan, maar je grenzen opzoeken natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 13:34
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
Ik zou er voor gaan en kijken waar het schip strandt. Het klinkt alsof je een solide vriendschap en een solide relatie hebt. Wel afspreken wat absoluut niet kan, maar je grenzen opzoeken natuurlijk!
hier sluit ik me volledig bij aan!!

You go set the flowers outside forumgebruiker!!
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 15:08
Verwijderd
Ben ik nou de enige die heel graag wil weten wie deze forummer dan wel niet is?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 15:18
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ 21M, zoveel zijn er daar ook weer niet van. Ik had al wel een lijstje in mijn hoofd gemaakt. Maar goed, we moeten zijn anonimiteit respecteren hu.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Ben ik nou de enige die heel graag wil weten wie deze forummer dan wel niet is?
We speculeren op Onzin hard!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 15:38
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
21M-Lid
4 jaar samen
Ik zou dat gelogen hebben
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 15:55
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ontopic!
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 17:47
Cheryl
Avatar van Cheryl
Cheryl is offline
Ik heb het al eens gedaan, en het was heel erg leuk. Spontaan en weinig doordacht eigenlijk, maar is toch goedgekomen. Zolang je duidelijk bent over wat je wel en niet wilt, en er gewoon van geniet zou het een prima avondje moeten worden!
__________________
Fantasy VS Reality
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 20:42
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Ik zou eerst maar is beginnen met een kwartetje zonder partnerruil! Als dat goed bevalt kun je altijd nog een stapje verder gaan later.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 22:03
Kingofthemall
Avatar van Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Ik zou eerst maar is beginnen met een kwartetje zonder partnerruil! Als dat goed bevalt kun je altijd nog een stapje verder gaan later.
Helemaal mee eens
__________________
Kingofthe.mall | Samurai op het toilet: (>_<) (o_o) (O_O) (^_^)
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 00:45
Mokkol
Mokkol is offline
wil je dan die gast ook neuken of alleen dat meisje?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 10:31
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
hahahahhaa @ hierboven

@ topic: nee, dat zou nix voor mij zijn.
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 11:36
Verwijderd
Citaat:
wil je dan die gast ook neuken of alleen dat meisje?
Er zijn zat combinaties te bedenken zonder dat je gelijk die gast aan je lid hoeft te rijgen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 15:44
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
Ik zou eerst maar is beginnen met een kwartetje zonder partnerruil! Als dat goed bevalt kun je altijd nog een stapje verder gaan later.
What's the fun in that?
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 16:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
dat lijkt me best spannend/opwindend anders
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 17:08
Verwijderd
Citaat:
dat lijkt me best spannend/opwindend anders
Dat is het ook. Als je geen seks kan hebben in een kamer waar anderen ook seks hebben, dan hoef je een actief kwartet (hihi tet) al helemaal niet te proberen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 13:26
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Citaat:
What's the fun in that?
Gaat niet om de fun, want:

Citaat:
Dat is het ook. Als je geen seks kan hebben in een kamer waar anderen ook seks hebben, dan hoef je een actief kwartet (hihi tet) al helemaal niet te proberen
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 14:22
Hydrodynamikaas
Avatar van Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Ja okay punt..

Ik liep weer te hard van stapel
__________________
Je bent bladgroen papi, voer voor de apen!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 17:36
forumgebruiker
forumgebruiker is offline
Naar aanleiding van jullie ideeën hadden mijn vriendin en ik besloten dat we het voorlopig bij de eigen partner zouden houden. Afhankelijk van hoe dat voelt staan we open voor meer...

Afgelopen weekend hadden we een feestje (bij iemand thuis) waar ook het andere stel aanwezig zou zijn. Laten we voor het gemak even de namen jeroen en saskia inbrengen in het verhaal, wat het andere stel moet vertegenwoordigen.

Toen ik naar de wc ging liep kwam ik Saskia nog tegen. Zoals altijd met feestjes was Saskia uitdagend gekleed. Ze hield mij vast en vroeg of wij nog nagedacht hadden over hun voorstel. Ik heb gezegd dat we mee willen doen, maar rustig aan willen beginnen door gewoon met de eigen partner te blijven.
Enthousiast beantwoorde zij dit met de melding dat haar ouders dit weekend naar Center Parks zijn en we later op de avond naar haar huis konden gaan voor een drankje en wellicht meer...

Zo gezegd zo gedaan.
Het lag er inmiddels natuurlijk zo dik bovenop dat er wat zou gaan gebeuren, dus het duurde niet lang voordat er wat gefrunnikt werd hier en daar. De twee dames hadden duidelijk een stuk minder schaamte, want zij waren al snel met elkaar aan het zoenen en begonnen langzaam aan hun kleding uit te trekken.
Onwennig hebben Jeroen en ik maar wat meegeholpen bij het uitrekken van de kleding, maar waren nog niet echt onderdeel van dit hele evenement.

Zoals afgesproken zouden we met onze eigen partner beginnen. De dames konden elkaar naar verloop van tijd loslaten en zo waren beide stelletjes weer compleet en bij elkaar.
Uiteraard werd er allereerst aandacht besteed aan het voorspel, waar het nodige strelen, handwerk en mondwerk aan te pas is gekomen.
Ik moet zeggen dat het erg opwindend is om samen met je partner seks te hebben terwijl er een ander stel naar je ligt te gluren. En andersom is het ook erg stimulerend om naast je naar een ontzettend geile voorstelling te kunnen kijken.

Toen de vrouwen in de positie lagen waar zij gemakkelijk met hun handen bij elkaars erogene zones konden komen hebben zij het initiatief genomen en zijn de stelletjes zich toch gaan mengen. Op het moment dat mijn vriendin en Saskia elkaar begonnen te bevredigen was dit juist heel gaaf. Juist totaal geen nare gevoelens. Zoals gezegd namen vooral de vrouwen het initiatief. Saskia trok mij naar haar toe, en mijn vriendin trok Jeroen naar zich toe.

Voor mij was dit het punt dat ik bijna ontplofte van geile gevoelens. Het was een ongelooflijk goede mix van seks met de andere partner, maar tegelijkertijd ook weer samen met je eigen partner. Je was nooit met 1 iemand bezig. Er was altijd nog wel een hand of mond vrij om iets nuttigs mee te doen.

En ja, daar moet ik bij zeggen dat er van man tot man ook wel wat handwerk heeft plaats gevonden. Zeker op dat moment, maar ook achteraf heb ik daar helemaal geen vreemde gevoelens aan over gehouden.

Al met al was het een dolle boel. Echte penetratie met de andere partner is er ook geweest. Daar zijn wél wat gemengde gevoelens over. Niet in de zin dat er iemand spijt heeft, maar de ene heeft er meer van genoten dan de ander.
Mijn vriendin vond het heel geil om het met Jeroen te doen, maar zei te weinig te voelen van de penetratie. Het was voor haar de partnerruil wat haar zo opgewonden heeft gemaakt, maar voor het echte neuken is het geen herhaling waard. (Letterlijk quote ;-))
Daar tegenover staat dat Saskia op een gegeven moment vroeg om even rustig aan te doen met de penetratie, omdat zij hiervan was klaargekomen.

Jeroen en ik hebben in ieder geval beide zeer genoten en vonden het een zeer bijzondere ervaring. De kans is groot dat we dit met zijn 4en nog een keer zullen herhalen.

Ik hoop dat het niet teveel een 'rooie oortjes' verhaal is geworden, maar ik wilde dit graag nog met jullie delen. Puur om aan te geven dat in een goede relatie een ervaring als dit best mogelijk moet zijn. Belangrijk is denk ik dat de verhoudingen onderling goed moeten zijn. En dat er tussen de twee stellen alleen lust gevoelens moeten zijn en er niet sprake is van echte liefde!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 18:04
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Fijn dat het zo goed ging!

haha nu lijkt het me nog leuker om zoiets te ondernemen _O- (nee dit is geen aanbod voor wíe dan ook)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 18:09
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Je hoeft me nog net niet van je af te slaan Qimm
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 18:14
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Meestal heb je na posts zoals dat altijd wel een paar randdebielen die je pm-en, dus ik zet het er maar vast bij
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 18:34
Verwijderd
Citaat:
verhaal
Super om te horen dat het zo leuk was en dat je ook even een verslagje post

Waar je nu wel voor op moet passen is dat je niet raar in je vriendschap komt te staan en moeite hebt om elkaar aan te kijken
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 21:25
forumgebruiker
forumgebruiker is offline
Citaat:
Waar je nu wel voor op moet passen is dat je niet raar in je vriendschap komt te staan en moeite hebt om elkaar aan te kijken

Dat is inderdaad iets waar ik ook aan heb zitten denken.

De dag erna hebben we elkaar kort gezien en was de omgang gelukkig zoals normaal. Even in het kort nagepraat over het avontuurtje van de avond ervoor enzo.

Maar je hebt gelijk. Als je nu met elkaar praat heb je wel in je achterhoofd het idee dat je met elkaar seks hebt gehad. Op dit moment ervaar ik dat echter nog niet als negatief. Het heeft de relatie tussen ons als stelletjes een extra tint en extra intimiteit gegeven.

De tijd zal nu moeten leren of dat gevoel zo blijft.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 23:37
Verwijderd
Als je er over kan praten zonder dat er heel veel gebloosd wordt is het goed (uit mijn eigen ervaring sprekende)
Met citaat reageren
Oud 03-06-2008, 03:58
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Gefeliciteerd.

En eigenlijk ook 'gefeliciteerd' aan de TS. We horen het vast wel als we nog raad moeten geven over latere problemen, maar hopelijk niet.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 09:05
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Fijn dat het jullie zo goed bevallen is.

Ik zelf zou het echt niet vet vinden als ik mijn vriendin met een andere man/jongen ligt te neuken. Ik vind het nog altijd iets wat je met z'n 2e moet doen. Ik zou niet met die gedachte kunnen leven.

Mensen die willen kwartetten met anderen en daar een goed gevoel bij hebben moeten dat zelf weten en zeker doen in dat geval. alleen niet aan mij vragen
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 12:16
Verwijderd
Ik vraag me nu toch wat af.
Jullie zouden niet gaan mengen en dit is toch gebeurd. Nouja geen hard feelings dus geen probleem.

MAAR er zou dan ook geen penetratie met de andere parnster plaatsvinden. Dit is wel gebeurd en daar is toch wel wat over gevonden.
Gaat dit dan geen punt in je relatie worden? Lijkt mij dat als je zo'n afspraak maak en je houd je er niet aan, dat het in je relatie uiteindelijk een punt kan vormen.
Denk aan vertrouwen owso.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 07:13
forumgebruiker
forumgebruiker is offline
Citaat:
Fijn dat het jullie zo goed bevallen is.

Ik zelf zou het echt niet vet vinden als ik mijn vriendin met een andere man/jongen ligt te neuken. Ik vind het nog altijd iets wat je met z'n 2e moet doen. Ik zou niet met die gedachte kunnen leven.

Mensen die willen kwartetten met anderen en daar een goed gevoel bij hebben moeten dat zelf weten en zeker doen in dat geval. alleen niet aan mij vragen
Precies wat je zegt. Ieder zijn eigen ding...
Ik kan mij je gevoel wel heel goed voorstellen. Met onbekende mensen zouden wij het ook nooit doen. Dus ons zal je niet in het Swingers Café zien van de Kamasutra beurs.

Omdat wij Jeroen en Saskia goed kennen werd het voor ons een heel ander verhaal. Ik weet dat ik hun kan vertrouwen en dat er geen verkeerde bedoelingen zijn. Het gaat puur om de ervaring/avontuur.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 07:30
forumgebruiker
forumgebruiker is offline
Citaat:
Ik vraag me nu toch wat af.
Jullie zouden niet gaan mengen en dit is toch gebeurd. Nouja geen hard feelings dus geen probleem.

MAAR er zou dan ook geen penetratie met de andere parnster plaatsvinden. Dit is wel gebeurd en daar is toch wel wat over gevonden.
Gaat dit dan geen punt in je relatie worden? Lijkt mij dat als je zo'n afspraak maak en je houd je er niet aan, dat het in je relatie uiteindelijk een punt kan vormen.
Denk aan vertrouwen owso.
Goed punt.
Wat ik probeerde aan te geven is dat het overgaan tot penetratie op dat moment echt een bewuste keuze is geweest. Het zien van onze partner die het deed met een ander gaf voor geen van ons een raar gevoel.

De gemengde gevoelens gaan over het wel of niet lekker vinden van de penetratie. Mijn vriendin heeft aangegeven dat Jeroen waarschijnlijk iets creatiever moet zijn met de penetratie, omdat zij er niet erg van heeft genoten. (Lees: weinig van gevoelt/weinig seksuele prikkels)
Saskia heeft juist het andere uiterste aangegeven. Zij heeft niet eerder meegemaakt dat ze klaar kwam door de penetratie.

Mijn vriendin en ik hadden niet zozeer van te voren afgesproken dat er geen penetratie met de ander mocht zijn. Het enige wat wij hadden besproken is dat we het in principe bij de eigen partner zouden houden, maar afhankelijk van de situatie (lees: het gevoel) open staan voor meer.

Omdat het zo goed voelde is het uiteindelijk 'meer' geworden en het is gelukkig heel goed verlopen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 19:24
Verwijderd
Saskia heeft juist het andere uiterste aangegeven. Zij heeft niet eerder meegemaakt dat ze klaar kwam door de penetratie.

en wat vindt Jeroen hiervan?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 19:31
Verwijderd
Haha, dat laatste vraag ik me ook wel af. Want als hij 'n beetje jaloers of onzeker aangelegd is dan is 'ie nu wel pwned natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 11:26
Verwijderd
haha idd Maar fijn dat het zo goed is uitpakt, moet er niet aan denken

Edit: 'Nieuwe Buren' van saskia noort flashback trouwens

Laatst gewijzigd op 08-06-2008 om 11:28. Reden: schoot me nog wat te binnen hehehehehe
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Edit: 'Nieuwe Buren' van saskia noort flashback trouwens

Ja dat dacht ik ook meteen haha
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 14:51
Verwijderd
Citaat:

Edit: 'Nieuwe Buren' van saskia noort flashback trouwens
Ja toch!

Maar ik kan me zo voorstellen dat als ik met mijn partner aan een kwartet mee zou doen, ik duidelijke regels wil hebben. Stel dat mijn dodo die chick penetreert omdat hij het goed vind voelen..voila. Maar dat betekend niet dat ik dat dan oke vind. Het vertrouwen van de regels die je als stel opstelt is dan ook nix meer waard.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 13:22
francisco
Avatar van francisco
francisco is offline
waarom niet kan lekker zijn
__________________
Iedereen is uniek dat maakt You speciaal !
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 21:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik zou het echt nooit doen. Heb er geen behoefte aan en zou ook bang zijn dat jullie vriendschappelijke relatie erdoor verandert.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 21:58
Verwijderd
Dat zou ook mijn grootste bezwaar zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 22:06
Verwijderd
Ik zou me eerder druk maken om de relatie met mijn partner... ik denk eerlijk gezegd dat vriendschapsrelaties dit soort ongein beter kunnen overleven dan andersom.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 23:02
Verwijderd
Hmm. True. Máár. Voor mij zijn vriendschappen tot nu toe belangrijker dan relaties geweest.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 00:01
Verwijderd
Ligt aan de vriendschap. Ik kan me niet voorstellen dat ik zoiets met mijn beste vriendinnen zou doen - of misschien meer andersom, als ik me zoiets al kan voorstellen, dan toch eerder met oppervlakkigere vrienden. Aan de andere kant denk ik dat mijn vriendschappen dit soort dingen sowieso wel kunnen overleven... ik bedoel ze weten toch alles al van mijn seksleven, waarom geen rechtstreekse ervaring

Maar goed, ik heb dan ook werkelijk geen behoefte aan een dergelijk kwartetje, misschien over 10 jaar als ik me verveel
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 16:33
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
Goed punt.

De gemengde gevoelens gaan over het wel of niet lekker vinden van de penetratie. Mijn vriendin heeft aangegeven dat Jeroen waarschijnlijk iets creatiever moet zijn met de penetratie, omdat zij er niet erg van heeft genoten. (Lees: weinig van gevoelt/weinig seksuele prikkels)
Saskia heeft juist het andere uiterste aangegeven. Zij heeft niet eerder meegemaakt dat ze klaar kwam door de penetratie.
Is nu echt jouw doel van dit hele verhaal aan te geven dat jij een grotere lul dan Jeroen hebt?
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 22:38
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Hoeft echt niet alleen daaraan te liggen...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 18:15
BubbleToes
BubbleToes is offline
Citaat:
Saskia heeft juist het andere uiterste aangegeven. Zij heeft niet eerder meegemaakt dat ze klaar kwam door de penetratie.

en wat vindt Jeroen hiervan?
Dat vroeg ik me ook af.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33.