Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2011, 11:20
Guinie
Guinie is offline
Ik heb een aantal weken geleden een sollicitatieformulier ingevuld als vakkenvuller bij een winkel. Daarna kreeg ik een mail dat ze de intentie hadden om binnen vier weken te antwoorden, maar toen ik na zes weken nog steeds niks terug had ben ik naar de winkel gegaan. Daar werd gezegd dat ik a.s. zaterdag terug moet komen en dat we het dan over het baantje zouden hebben. Ik moest dan o.a. uitleggen wat ik me bij een baantje als vakkenvuller voorstelde en ze zou het over salaris, werktijden etc gaan hebben. Is dit dan al een echt sollicitatiegesprek? En dan moet ik zeker ook een goede motivatie hebben.. Maar wat voor geweldige motivatie kun je bedenken voor vakkenvuller..?
Ik ben dus al met al een beetje onzeker over wat die zaterdag me zal gaan brengen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2011, 11:23
sodamnflossy
Avatar van sodamnflossy
sodamnflossy is offline
Volgens mij wel, als ze je laten komen om te gaan praten over het werk waarvoor je gesolliciteerd hebt, is het denk ik wel een gesprek. Motivatie als vakkenvuller... Denk dan vooral aan gedreven en geordend. Het moet natuurlijk geen mess worden, anders kun je sws steeds weer gaan spiegelen.
__________________
{paranoia is in bloom, the PR transmissions will resume}
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 14:29
Verwijderd
Voor een baantje als vakkenvuller is er niets mis mee als je gewoon zegt dat je het doet voor het geld, dat weten zij ook wel. Redenen waarom je hebt gekozen voor een baan als vakkenvuller in plaats van iets anders, kunnen bijvoorbeeld zijn dat je in de buurt woont, dat je het een leuke winkel vindt of dat je van mensen hebt gehoord dat er gezellige mensen werken.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2011, 21:09
Catch
Catch is offline
Ik denk dat ze even een beeld van je willen hebben, gewoon om te kijken of je in het team past enzo. Als je er netjes uitziet en je spreekt netjes en je bent niet non-intelligent nemen ze je waarschijnlijk wel aan. En bekijk even wanneer je wel en niet kunt werken en hoe flexibel je bent met je werktijden. Succes
Met citaat reageren
Oud 28-11-2011, 22:16
Guinie
Guinie is offline
Dan zou het goed moeten komen.. Bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Verlegenheid
Verwijderd
58 13-02-2010 19:42
Liefde & Relatie Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie
Jongen_22
32 17-03-2009 14:54
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen gemaakte verslag over de multiculturele samenleving
smart_girl
1 21-05-2008 21:34
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Welke politieke partij is het uiteindelijk geworden?
Verwijderd
500 05-12-2006 23:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Op wie ga je stemmen? #3
Mark Almighty
500 09-11-2006 22:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:46.