Oud 24-05-2018, 11:50
Jodejonas
Jodejonas is offline
Beste lezers,

Ik ben gisteren (23/05/2018) gaan proefdraaien in een tuin en hobbycenter nu heb ik op het einde van die dag een arbeidsovereenkomst gekregen waar ik niet echt aan uit kan. Bij artikel 1 staat bv:

De werkgever neemt de werknemer in dienst vanaf: (ingevuld door werkgever) 23/5 tot 23/5. Betekent dit dat ik niet mag terug komen?

Nog iets dat ik niet begrijp is het uurrooster daar heeft de werkgever alleen bij woensdag ingevuld: 13:00 tot 18:30u

Moet ik bij die andere dagen dan nog schrijven wanneer ik kan etc?

Mvg
Jonas
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2018, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Betekent dit dat ik niet mag terug komen?
Dat zou kunnen, maar dat kun je beter aan hem vragen.


Citaat:
Moet ik bij die andere dagen dan nog schrijven wanneer ik kan etc?
Ik denk niet dat het de bedoeling is van de werkgever dat je aanpassingen aan het contract gaat doen. Dus nee, dat moet je niet.



Wellicht geen goed advies, maar ik heb voor mijn bijbaantjes eigenlijk nooit de contracten goed gelezen. Wat verwacht je te ontdekken?

Als je wilt weten of de proef bevallen is en ze je in dienst gaan nemen moet je toch echt bij hen zijn. Dan zal ook wel besproken worden wanneer je wel en niet beschikbaar bent.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 12:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien even bellen en om toelichting vragen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 13:56
Jodejonas
Jodejonas is offline
Bedankt voor de reacties, ik zal gewoon wachten tot ze me een mail sturen om terug te komen dan zal ik daar om hulp vragen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 13:58
Verwijderd
Waarom wachten? Bel er zelf achteraan. Bellen, niet mailen. Dat staat ook niet verkeerd, geeft aan dat je graag wilt.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2018, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Beste lezers,

Ik ben gisteren (23/05/2018) gaan proefdraaien in een tuin en hobbycenter nu heb ik op het einde van die dag een arbeidsovereenkomst gekregen waar ik niet echt aan uit kan. Bij artikel 1 staat bv:

De werkgever neemt de werknemer in dienst vanaf: (ingevuld door werkgever) 23/5 tot 23/5. Betekent dit dat ik niet mag terug komen?
Nee, dat betekent dat de overeenkomst alleen bij die werkdag hoorde. Dat betekent niet dat je niet terug mág komen maar het kan ook prima betekenen dat het zo administratief en belastingtechnisch allemaal geregeld is voor die ene dag en dat voor de toekomst een andere arbeidsovereenkomst opgesteld gaat worden.

Citaat:
Nog iets dat ik niet begrijp is het uurrooster daar heeft de werkgever alleen bij woensdag ingevuld: 13:00 tot 18:30u
Daar heb je gisteren voor gewerkt, dus dat klopt.

Citaat:
Moet ik bij die andere dagen dan nog schrijven wanneer ik kan etc?
Nee, want hij geldt alleen voor 23-5-2018, daarnaast is een arbeidsovereenkomst geen werkrooster.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Baas aanklagen
Verwijderd
19 24-05-2013 09:05
Studeren Duaal studeren
88Jantine
2 20-04-2013 20:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wiegel's tweede vrouw
hamer&sikkel
30 07-01-2005 11:13
Werk, Geld & Recht Stage vergoeding
morango
70 27-06-2004 00:02
Algemene schoolzaken HBO Recht; Utrecht of Amsterdam
Charlottetje
106 23-11-2003 13:56
Algemene schoolzaken Bbl of Bol
Lightlady
8 28-07-2003 19:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25.