Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2003, 11:58
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Vast al een uitgekauwd onderwerp maar ik ben er wel benieuwd naar nu je toch al die verhalen hoort over dat jongeren een gat in hun hand hebben, vaak rood staan etc. dus ben toch wel beniewd:

-Wie van jullie staat er weleens rood?
-Hoeveel sta je dan rood?
-Hoelang sta je dan rood?

Ikzelf sta sinds ik heb veranderd dat ik rood mag staan (een paar maanden geleden) vrij regelmatig rood, maar het lost zich over t algemeen binnen 1,5 weer op en het is nooit meer dan op zn hoogst 40 euro ofzo.
Toen ik nog geen geld op kon nemen als ik rood stond wou ik ook nooit rood staan. Ik was -en ben- toch een beetje bang dat als je eenmaal een keer rood hebt gestaan je het vaker gaat doen.
(mwa, tís niet zo erg) ('t gaat makkelijk) etc.
Advertentie
Oud 14-02-2003, 11:59
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Ik mag rood staan, heb het nog nooit gestaan en wil dat zo houden ook.
__________________
Wie bang is voor morgen, kan niet genieten van vandaag.
Oud 14-02-2003, 13:18
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...highlight=rood
in die topic is de vraag of je uberhaupt (met een trema op de u) wel rood kan staan.

Ik kan ook rood staan, ik kon kiezen tussen 300 euro en 1000 euro. Ik heb gekozen voor 300 euro. Ik wil ook rood kunnen staan, want stel je voor dat je schoolgeld net is afgeschreven en vervolgens moet je brood kopen en je staat net op 0 ofzo. Vind ik niet zo erg leuk dan zeg maar.

In ieder geval heb ik ook rood gestaan, want ik ben net verhuisd en heb veel geld moeten uitgeven aan het schilderen van m'n huis en allemaal spullen kopen. Aan het eind van de maand is het daardoor vaak nog steeds krapjes aan, maar de laatste paar maanden heb ik niet meer rood gestaan. Ik probeer daar ook goed voor te zorgen, want ik haat het om aan de bank rente te moeten betalen.

Ohja, toen ik rood stond, was het 'maar' 100 euro ofzo. Maarja, ik vond het eigenlijk toch wel iets te veel. Ik denk dat ik maximaal een week echt rood heb gestaan (per keer ).

Ach... als het maar niet went, dan is het goed.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 14-02-2003, 13:59
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik mag in de min, maar in totaliteit ben ik daar nog nooit geweest. En laat ons dat ook maar zolang mogelijk houden..
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 14-02-2003, 14:06
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
-Wie van jullie staat er weleens rood?

Ik

-Hoeveel sta je dan rood?

Rond de 1000 euro (Ik kan 2000 euro rood staan)

-Hoelang sta je dan rood?

3 - 4 weken; dan komt mijn loon, sta ik blauw, dan word alles afgetrokken en sta ik meestal weer wat rood; ga ik weer dingen kopen, ga ik weer meer rood staan.
Oud 14-02-2003, 15:23
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef:
Vast al een uitgekauwd onderwerp
Klopt, hier is een groot topic erover: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=331090
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer OV Studentenkaart - In de min?!
JustM700
9 15-06-2011 13:35
Werk, Geld & Recht De beurs
Verwijderd
4 11-01-2009 15:13
Verhalen & Gedichten [column] In de lift
Zut Alors!
6 28-04-2005 18:00
Huiswerkvragen: Exacte vakken PO wiskunde : Jeep in de Woestijjn
gloomy
9 08-10-2004 22:46
Muziek Emo avondje in de 013
IEMOW-KOR
23 29-11-2003 11:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.