Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2003, 14:41
)Vampje(
)Vampje( is offline
(Dit is eigenlijk vooral voor de mensen die volgend jaar niet meer op dezelfde school zitten).

Ik heb mijn Frans- en Duitsleraar samen een kaartje gestuurd. Zij waren niet op de diploma-uitreiking, en aangezien het m'n favoriete leraren waren heb ik maar een kaartje gestuurd.

Ging vanochtend de telefoon: mijn Fransleraar. 'Ik heb een allerliefst kaartje van je ontvangen en dat doet me echt goed. Ik vind het heel leuk van je. Veel succes, je verdient het'. Wat een schat.

Jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2003, 15:19
Veenbes
Avatar van Veenbes
Veenbes is offline
Ik heb wel eens samen met een vriendin een kaart gestuurd naar onze leraar Latijn toen we op vakantie waren,gewoon omdat hij enthousiast en goed is... Ben nog niet van school af, dus dat van jou is niet van toepassing.
__________________
Wat eenzaam leeft is levend dood.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 17:10
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Het is hun werk gewoon, dus een kaartje lijkt mij een beetje overbodig, misschien als je heel goed met een leraar kunt opschieten, maar dat was bij mij niet echt het geval

Citaat:
Ik heb mijn Frans- en Duitsleraar samen een kaartje gestuurd. Zij waren niet op de diploma-uitreiking, en aangezien het m'n favoriete leraren waren heb ik maar een kaartje gestuurd.
eigenlijk moesten zij jou dan een kaartje sturen toch?
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 18:57
Verwijderd
Nee. Nooit gedaan ook.

Maar ik had wel van de leraar Grieks die niet bij de diploma uitreiking kon zijn een kaartje gehad, evenals de 5 klasgenootjes die ook Grieks hadden. Vond ik wel erg tof van em
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 19:58
MAGIC-MAN
Avatar van MAGIC-MAN
MAGIC-MAN is offline
Nee nooit gestuurd wel gekregen van lerares Engels
__________________
Als de wereld een appel is........dan is de school een rotte plek
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 20:01
Basia
Basia is offline
had geen speciale band met een desbetreffende leerkracht. nee dus.
__________________
blablabla
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 20:27
Nuck
Nuck is offline
Ik heb mijn lerares Grieks, tevens mentrix een bosje bloemen gebracht. Vond ze lief .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 20:42
Verwijderd
Ik heb leraren wel eens een kerst-/nieuwjaarskaartje gestuurd en ook wel eens een kaartje van vakantie. Ik was vroeger heel lief nl. Volgens mij mijn mentor uit 3 mavo ook nog een keer toen ik van school af was, maar dat weet ik niet meer zeker... Bij de diploma-uitreiking (2x) waren alle leraren die ik kende aanwezig.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 00:17
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-07-2003 @ 21:42:
Ik heb leraren wel eens een kerst-/nieuwjaarskaartje gestuurd
Ohja, inderdaad, op de basisschool gaf ik de meester/juf altijd een kerstkaartje
__________________
msn=stom en van roken ga je dood
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 09:16
Verwijderd
Citaat:
lucy48 schreef op 08-07-2003 @ 01:17:
Ohja, inderdaad, op de basisschool gaf ik de meester/juf altijd een kerstkaartje
ik nu nog steeds , en met mijn verjaardag deel ik ook uit
bleek ik musical repetitie te hebben ging ik voor 200 man uitdelen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 11:00
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
lucy48 schreef op 07-07-2003 @ 18:10:
eigenlijk moesten zij jou dan een kaartje sturen toch?
Dan moeten ze de hele klas een kaartje sturen.
Bovendien waren het gewoon heel toffe leraren van wie ik een hoop geleerd heb, en dus vond ik het wel een leuk idee. Zij dus ook.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 15:58
Verwijderd
ja vanuit frankrijk was ik met een paar vriendinnen op vakantie. onde gezamenlijke mentor had toen kanker. om hem te laten weten dat we hem niet vergeten waren, hebben we hem een kaartje gestuurd. helaas niks van hem gehoord.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 16:13
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Nee, ze krijgen betaald om mij les te geven
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 16:27
Janneke1
Avatar van Janneke1
Janneke1 is offline
Ik heb al op zoveel scholen gezeten, had ik al echt veel kaartjes moeten sturen
Maar nee, ik doe daar niet aan, vooral niet aangezien leraren mij toch nooit echt mogen..hmm nou ja..andersom eigenlijk..
Ik heb wel zelf kaartjes gekregen (en kadootjes, snoep..)
Ik was een stage-juf
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 17:24
!Fa!Ke
Avatar van !Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
Ehm nee... wel met de klas een valentijnskaart aan onze dikke/vieze wiskundeleraar. Hij was echt heel gefokt en het uur daarna hadden we handarbeid wat uitviel en waren we naar de stad gegaan om een valentijnskaart te kopen Dat viel wel goed bij hem....
__________________
ik ben dood *hihi*
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 10:31
Milos
Avatar van Milos
Milos is offline
Ik stuur geen kaarten
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 11:28
Nyawa
Zit pas in de 4e, dus nog niet, maar misschien dat ik een paar aardige leraren wel een kaartje ga sturen als ik geslaagd ben.
Als er een leraar langdurig ziek is sturen we meestal als klas wel een kaartje.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 23:07
skatefamke
skatefamke is offline
ik ben nu 2 jaar van de middelbare school en stuur mijn mentrix nog steeds kerst- en vakantiekaartjes. ik had op de laatste geen reactie en vraag me af waarom niet, omdat die reacties daarvoor zo enthousiast waren.
__________________
give me one reason to be beautiful
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-07-2003, 11:45
Verwijderd
Ik heb geen kaartjes gestuurd, had niet echt een band met leraren. Ik deed gewoon m'n werk en klaar. De enige leraar die me zag staan was m'n leraar Engels, maar ja, op de diploma-uitreiking liep hij straal langs me heen. Mja, 5 HAVO was echt niet mijn leukste jaar, ik was super eenzaam in alles. Maar goed, als ik een leraar een kaartje had moeten sturen, had ik mijn oud-leraar Nederlands en Duits er een gestuurd (een en dezelfde man). Hij was in de 3de mijn mentor (en nog van 10 anderen, kleine klas dus, was echt een topjaar...) en in de 4de is hij overleden. Hij heeft me meer geholpen dan hij ooit door heeft gehad... hij was de enige leraar die me complimenten gaf en waarbij ik mezelf echt durfde te laten zien... Ik denk echt nog heel vaak aan hem, heel gek misschien. Maar ja, hem had ik dus een kaartje willen sturen toen ik m'n HAVO-diploma had gekregen...

Dit jaar, VWO, had ik geen echte leraren. Wel zou ik leraren van vorig jaar - en voor m'n conrector - een kaartje willen sturen dat ik het wél kan en dat ze zich vergist hebben in me. (Ze dachten dat ik het VWO nooit zou kunnen halen, nou... ik heb het allemaal zelf gedaan en ben er bijna... ).
Mja, aan m'n oude middelbare school heb ik niet echt goede herinneringen, alleen m'n vriendinnen en mijn mentor uit de 3de
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 12:09
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
jah, dat heb k weleens gedaan, het was echt een mens... en ze heeft me heel erg geholpen en nu nog steeds ookal ben k ondertussen toch van school af... en zij heeft mij ook weleens een kaartje gestuurd, met me verjaardag..
maar verder stuur k niks naar me andere leraren...
dit was zeg maar een "speciaal geval"
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 20:01
MH
Avatar van MH
MH is offline
Alleen een keer toen ik naar de zesde ging. Mijn begeleider was tijdens een lang verlof ziek geworden en kon dus niet op vakantie. Ik herinnerde toen dat hij bang was dat ik zou zakken, dus daarom heb ik 'm een kaartje gestuurd om hem o.a. gerust te stellen.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 22:50
DiLucca
DiLucca is offline
Ik stuur geen kaartjes maar wel met één leerkracht mails, omdat die echt zalig goe kon les geven.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 01:55
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 25-07-2003 @ 12:45:
Ik heb geen kaartjes gestuurd, had niet echt een band met leraren. Ik deed gewoon m'n werk en klaar. De enige leraar die me zag staan was m'n leraar Engels, maar ja, op de diploma-uitreiking liep hij straal langs me heen. Mja, 5 HAVO was echt niet mijn leukste jaar, ik was super eenzaam in alles. Maar goed, als ik een leraar een kaartje had moeten sturen, had ik mijn oud-leraar Nederlands en Duits er een gestuurd (een en dezelfde man). Hij was in de 3de mijn mentor (en nog van 10 anderen, kleine klas dus, was echt een topjaar...) en in de 4de is hij overleden. Hij heeft me meer geholpen dan hij ooit door heeft gehad... hij was de enige leraar die me complimenten gaf en waarbij ik mezelf echt durfde te laten zien... Ik denk echt nog heel vaak aan hem, heel gek misschien. Maar ja, hem had ik dus een kaartje willen sturen toen ik m'n HAVO-diploma had gekregen...

Dit jaar, VWO, had ik geen echte leraren. Wel zou ik leraren van vorig jaar - en voor m'n conrector - een kaartje willen sturen dat ik het wél kan en dat ze zich vergist hebben in me. (Ze dachten dat ik het VWO nooit zou kunnen halen, nou... ik heb het allemaal zelf gedaan en ben er bijna... ).
Mja, aan m'n oude middelbare school heb ik niet echt goede herinneringen, alleen m'n vriendinnen en mijn mentor uit de 3de
Weet je dat bijna iedereen wel zo'n verhaal over hem heeft? Of nouja, toch wel een kwart van alle leerlingen die les van hem had. In de eerste, toen ik me zo ontzettend opzettelijk buitengesloten werd, en alleen maar uitgelachen werd als ik iets zei, maakte hij duidelijk dat ik aan het woord gelaten moest worden en dat er naar mij geluisterd moest worden, na de les heeeft hij me meerdere malen even moed in gesproken, gewoon met één zinnetje ofzo, en toen ik twijfelde of ik naar gymnasium zou overstappen en ik bang was dat mensen het 'vluchtgedrag' zouden vinden heeft hij me als enige duidelijk gemaakt dat het geen vluchtgedrag genoemd kon worden als ik deed wat ík wilde, en dat dat alleen maar goed en verstandig en dapper van me zou zijn, en dat het gewoon mooi meegenomen was dat ik zeer hoogstwaarschijnlijk in een leukere klas terecht zou komen. Als hij er niet geweest was, dan was ik denk ik niet van klas veranderd, en dus niet toch nog gelukkig en min of meer zelfverzekerd geworden maar alleen maar steeds zieliger en eenzamer. En dan was ik ook niet met jou bevriend geweest, of met Hanneke en Rebecca, waarschijnlijk (hoewel daarbij Sanne ook heeft geholpen).
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 12:08
BBEM
BBEM is offline
ik stuur niet eens kaartjes naar vrienden... laat staan docenten
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 18:12
El_Fenomino
El_Fenomino is offline
Ik ga de volgende twee jaar gewoon naar de diploma uitreiking. Het eerste jaar omdat ik nogal wat bekenden/vrienden heb die volgend jaar slagen. En mijn zusje gaat nu naar de vijfde dus over twee jaar ga ik met mijn zusje mee..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2003, 10:35
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
alleen mn mentor uit de derde toen hij langdurig ziek was en bleek dat hij niet meer terug zou komen... vrij normaal lijkt me.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 19:53
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Jah, een leraar van de basisschool heb ik samen met een hele goede vriendin van mij, die ik daar leerde kennen, een kaartje gestuurd om te laten weten hoe t met ons ging enzo...We kregen allebei een kaartje terug Heel lief...

Nu is hij overleden...Dan is zon kaartje wel een mooie herinnering vind ik...
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 12:46
Kevin D.
Avatar van Kevin D.
Kevin D. is offline
De meeste van mijn ex-leraren waren niet eens een kaartje waard...
__________________
Ik post alleen onzin en parodie. Karikaturen, sarcasme, cynisme, simplistisch!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04.