Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2003, 13:20
Sannetje
Avatar van Sannetje
Sannetje is offline
Heeft iemand ervaring met het zoeken van een kamer op grote afstand? Hoe gaat dat met bezichtigen ed? Moet je er dan elke keer heen, of kun je over het algemeen meerdere kamers in één keer bezichtigen?
Het gaat over Enschede, dus daar is op zich geen kamertekort, maar ik wil toch wel graag een kamer vinden zonder 20 keer heen en weer te moeten reizen....
__________________
*pro-hug* *anti-krullie* *anti-school* *pro-kunstacademie* *anti-slaap* *pro-leuk* *anti-stom* *pro-lieve-mensen* *anti-bijna-alles* *NEE*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2003, 14:27
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik dacht dat ze voor de kamers op de campus daar speciale bezichtigingsdagen hebben ofzo.

En anders zul je onderlinge afspraken moeten maken.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 14:54
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vergis je niet in het zoeken van een kamer in Enschede. Het is daar vaak lastiger dan je denkt. Ik heb verhalen gehoord van mensen die vorig jaar ook heel laat nog een kamer moesten vinden. Ik zal dus zeker neit te lang wachten. Ik denk dat je in de meeste gevallen wel meerdere kamers in een dag kunt bezoeken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 16:19
Verwijderd
mijn broer heeft vanuit Den Helder een kamer gevonden in Maastricht...

maak gewoon afspraken in het zelfde weekend en zorg dat je ergens overnacht.

en anders kan je ook het eerste t beste aannemen en vanuit Enschede verder zoeken.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 19:06
Verwijderd
Zorg anders dat je een weekje ergens kan logeren en ga in die week alleen maar bezichtigen..
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 21:04
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Sannetje schreef op 30-11-2003 @ 14:20:
Het gaat over Enschede, dus daar is op zich geen kamertekort, maar ik wil toch wel graag een kamer vinden zonder 20 keer heen en weer te moeten reizen....
Enschede, geen kamertekort? Het is hier ook al niet meer zoooo eenvoudig een kamer te vinden hoor! Ik zit op 2 uur reisafstand van enschede (en m'n kamer), en ik heb toen op 1 dag 3 bezichtigingen gepland, waar gelukkig de goede bijzat...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 20:11
Verwijderd
als je volgend jaar een kamer nodig hebt, dan kan je je in ieder geval voor de campus inschrijven. Daar is gewoon een wachtlijst en als je dan bovenaan staat, dan kan je een kamer zoeken. Maar je krijgt daar in ieder geval altijd een kamer dan. Maar dan moet je NU wel inschrijven, om volgend jaar een kamer te krijgen.

Als je liever in de stad wilt, dan zou ik op tijd beginnen en dan gewoon gelijk een heleboel kamers op 1 dag of in 1 weekend plannen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 21:02
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
de ballonnenman schreef op 01-12-2003 @ 21:11:
als je volgend jaar een kamer nodig hebt, dan kan je je in ieder geval voor de campus inschrijven. Daar is gewoon een wachtlijst en als je dan bovenaan staat, dan kan je een kamer zoeken. Maar je krijgt daar in ieder geval altijd een kamer dan. Maar dan moet je NU wel inschrijven, om volgend jaar een kamer te krijgen.

Als je liever in de stad wilt, dan zou ik op tijd beginnen en dan gewoon gelijk een heleboel kamers op 1 dag of in 1 weekend plannen.
Inschrijven bij de acase is idd wel slim.. Ik had me 2 september 2003 ingeschreven, kreeg 14 augustus 2003 (tijdens intro) oproep om kamer te komen zoeken, maar toen had ik al wat.... Dusja, het is maar de vraag of je nu al wel op tijd bent..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Snufje schreef op 01-12-2003 @ 22:02:
Inschrijven bij de acase is idd wel slim.. Ik had me 2 september 2003 ingeschreven, kreeg 14 augustus 2003 (tijdens intro) oproep om kamer te komen zoeken, maar toen had ik al wat.... Dusja, het is maar de vraag of je nu al wel op tijd bent..
idd, ik had in november vorig jaar ingeschreven en uiteindelijk eind oktober kon ik op m'n kamer...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 09:07
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Snufje schreef op 01-12-2003 @ 22:02:
Inschrijven bij de acase is idd wel slim.. Ik had me 2 september 2003 ingeschreven, kreeg 14 augustus 2003 (tijdens intro) oproep om kamer te komen zoeken, maar toen had ik al wat.... Dusja, het is maar de vraag of je nu al wel op tijd bent..
(2 jr geleden had mijn vriend trouwens ingeschreven in december (begin) bij acasa, en hij had een kamer in juli toen.. Dus dat bewijst wel dat het per jaar verschillend kan zijn / dat de nood hoger wordt?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 15:08
Sannetje
Avatar van Sannetje
Sannetje is offline
bedankt voor alle tips

Bij SJHT heb ik wel voorrang vanwege de reistijd, dus op zich denk ik dat ik daar wel aan een kamer kan komen. Maar ik zal me inderdaad ook bij acasa inschrijven, ook al wil ik liever niet op de campus.
__________________
*pro-hug* *anti-krullie* *anti-school* *pro-kunstacademie* *anti-slaap* *pro-leuk* *anti-stom* *pro-lieve-mensen* *anti-bijna-alles* *NEE*
Met citaat reageren
Oud 02-12-2003, 23:12
Verwijderd
Anders neem je eerst gewoon een of andere kamer, en zoek je van daaruit verder
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 21:25
fib
Avatar van fib
fib is offline
Citaat:
Sannetje schreef op 30-11-2003 @ 14:20:
Heeft iemand ervaring met het zoeken van een kamer op grote afstand? Hoe gaat dat met bezichtigen ed? Moet je er dan elke keer heen, of kun je over het algemeen meerdere kamers in één keer bezichtigen?
Het gaat over Enschede, dus daar is op zich geen kamertekort, maar ik wil toch wel graag een kamer vinden zonder 20 keer heen en weer te moeten reizen....
he' das grappig: ik heb dezelfde naam, moet ook een kamer zoeken vanaf een vergelegen plaats (texel), en ik wil ook net als jouw naar enschede zeg welke opleiding wil jij gaan volgen?
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Oud 09-12-2003, 21:59
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Vergeet Hengelo niet...is niet ver van Enschede (Hengelo-Drienerlo 5 min met de trein...) en je kunt er ook goed wonen...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 11:03
Sannetje
Avatar van Sannetje
Sannetje is offline
Citaat:
fib schreef op 09-12-2003 @ 22:25:
he' das grappig: ik heb dezelfde naam, moet ook een kamer zoeken vanaf een vergelegen plaats (texel), en ik wil ook net als jouw naar enschede zeg welke opleiding wil jij gaan volgen?

Ik ga de AKI doen als ik word toegelaten (=kunstacademie)
En jij?



En Hengelo is inderdaad ook nog een optie Maar ik heb behoorlijk wat voorrang bij het kamerbureau in Enschede omdat zij als enige criterium de reistijd nemen, en die is wel lang genoeg
__________________
*pro-hug* *anti-krullie* *anti-school* *pro-kunstacademie* *anti-slaap* *pro-leuk* *anti-stom* *pro-lieve-mensen* *anti-bijna-alles* *NEE*
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 11:16
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Sannetje schreef op 11-12-2003 @ 12:03:
Ik ga de AKI doen als ik word toegelaten (=kunstacademie)
En jij?

En Hengelo is inderdaad ook nog een optie Maar ik heb behoorlijk wat voorrang bij het kamerbureau in Enschede omdat zij als enige criterium de reistijd nemen, en die is wel lang genoeg
Twee huisgenoten van mij doen ook de AKI... Veel verschillende culturen lopen daar rond Maar houd er rekening mee dat er genoeg voorrang hebben bij het kamerbureau.. Er zijn zat mensen die zich inchrijven daar met meer dan 2 uur reisafstand (Dat was limiet d8 ik)
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 16:29
fib
Avatar van fib
fib is offline
over welk kamerbureu hebben jullie het eigenlijk?

heeft iemand verder nog één of andere site voor huisvesting in Hengelo?
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 17:51
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
fib schreef op 11-12-2003 @ 17:29:
heeft iemand verder nog één of andere site voor huisvesting in Hengelo?
http://www.sjht.nl
Deze club is voor jongeren die in Twente (komen) wonen...dus niet alleen Hengelo, maar ook Enschede enzow...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-12-2003, 19:21
fib
Avatar van fib
fib is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 11-12-2003 @ 18:51:
http://www.sjht.nl
Deze club is voor jongeren die in Twente (komen) wonen...dus niet alleen Hengelo, maar ook Enschede enzow...
dit lijkt me een commerciel burau, iemand hier ervaring mee. Heeft het nog nut als ik me nu inschrijf?
__________________
(spellingsfouten krijg je gratis, ik ben dyslectisch)
Met citaat reageren
Oud 11-12-2003, 21:04
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
fib schreef op 11-12-2003 @ 20:21:
dit lijkt me een commerciel burau, iemand hier ervaring mee. Heeft het nog nut als ik me nu inschrijf?
Je hebt PM
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05.