Oud 12-02-2011, 22:37
ImTheWolf
Avatar van ImTheWolf
ImTheWolf is offline
Rotroosters, Onaardige docenten, hatelijke klasgenoten, rare vakken, nou net het kluisje aan de grond en nog veel meer ander geklaag. Laat het hier achter!

Zo zijn wij iedere dag gemmideld om 16:20 uit, heeft de Griekse docent haat aan me en doet onze mentix niets. Ze is net een oma

verder kun je hier ook vragen stellen om die rotdingen te kunnen veranderen in leuke dingen.
__________________
It's not that I have problems in communicating with people...
It's just that I don't like you
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2011, 14:59
Verwijderd
mijn kluisje zit (godzijdank) in de 'rustige gang', maar er is wel een brugger die het vloerkluisje heeft, en dat altijd keihard tegen mijn schenen openslaat.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 17:46
gew00n_c0rina
gew00n_c0rina is offline
School houdt er nooit rekening mee, dat je naast school ook een bijbaan kan hebben. Iedere keer verandere ze de roosters waardoor ik dit bijv weer moet doorgeven aan me werk en afspraken moet verzetten egt mega irritant
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 18:32
ImTheWolf
Avatar van ImTheWolf
ImTheWolf is offline
Citaat:
mijn kluisje zit (godzijdank) in de 'rustige gang', maar er is wel een brugger die het vloerkluisje heeft, en dat altijd keihard tegen mijn schenen openslaat.
Die van mij zit ongeveer op kniehoogte, maar vorig jaar heeft iemand er M = Kut op gekrast. Verder zit ik boven een jongen die keivaak volle, open blikjes in zn kluisje heeft staan en die wil hij nog wel eens omflikkeren. Verder is mn kluisje nou net in de drukste gang van school, altijd staan er wel 10-20 man, aan het begin/einde van de pauze ong. 3/4 klassen.
__________________
It's not that I have problems in communicating with people...
It's just that I don't like you
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 22:08
Verwijderd
Godzijdank heb ik het bovenste kluisje, ik ben dat echt steeds meer gaan waarderen nu ik zie dat ik een van de weinigen ben in mijn klas met een hoog kluisje.

OT: Ik heb twee klasgenoten die echt vreselijk vervelend zijn, ze gooien altijd met propjes of zitten elkaar te meppen met hun boek nederlands (dikste boek dat we hebben). Ook zit er een meisje in mijn klas die gewoon een trut is, ze is echt zo'n 'sssssh'-meisje dat het altijd eens is met de leraar en iedereen die te laat is met het inleveren van zijn deel van een groepsopdracht (waaronder ik helaas) achterna zit tot hij gek wordt.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 06:35
ImTheWolf
Avatar van ImTheWolf
ImTheWolf is offline
uhrg. Da's kut

Ik heb een docent die gooit met bakstenen!

Het is natuurlijk wel een baksteenspons (droog), die hij van zijn mentorklas had gekregen omdat hij dan niet meer met etuis zou gooien. Hij is ENG! O.o
__________________
It's not that I have problems in communicating with people...
It's just that I don't like you
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 15:53
Verwijderd
Er zijn maar een paar woorden voor mn wis/natuur-scheikunde leraar.
Bejaard, respectloos, onbegripvol!!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2011, 23:01
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Ik heb het onderste kluisje...
Verder is knutselen en tekenen saai en nergens goed voor
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 06:06
ImTheWolf
Avatar van ImTheWolf
ImTheWolf is offline
Bij bv hebben wij nieuwe docent. We krijgen alleen maar theorie.

WAAR SLAAT DAT OP?

Met BV hoor je toch te tekenen, bouwen, ontspannen, ruimtelijk inzicht krijgen enz? en dan gaat zij ons theorie geven. Over de manieren van zuilen bouwen in Griekenland.
__________________
It's not that I have problems in communicating with people...
It's just that I don't like you
Met citaat reageren
Oud 17-02-2011, 15:27
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Bij bv hebben wij nieuwe docent. We krijgen alleen maar theorie.

WAAR SLAAT DAT OP?

Met BV hoor je toch te tekenen, bouwen, ontspannen, ruimtelijk inzicht krijgen enz? en dan gaat zij ons theorie geven. Over de manieren van zuilen bouwen in Griekenland.
Dat slaat idd gewoonweg helemaal nergens op...

OT: bij ons op school is het de traditie om precies na de vakantie, óf een ED/SE-toetsweek, óf een debiel aantal Praktische Opdrachten en handelingsdelen in te plannen .

Ik zeg daarom ook altijd dan maar; de enige échte vakantie, is de zomervakantie. De andere 'vakantie' zijn meer HUISwerk weken...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50.