Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2017, 19:52
df
Avatar van df
df is offline
Schop Roda svp eindelijk de Eredivisie eens uit morgen!
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2017, 20:02
Verwijderd
Hebben we het zaterdag uitgebreid over gehad. Verwacht het onverwachte was onze conclusie. En dat bleek zondag ook wel.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2017, 21:02
df
Avatar van df
df is offline
Relluh, compleet met bivakmutsen
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2017, 14:15
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Relluh, compleet met bivakmutsen
Ik stond er per ongeluk tussen nu wil ik nooit meer naar een voetbalwedstrijd.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2017, 20:12
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Ik stond er per ongeluk tussen nu wil ik nooit meer naar een voetbalwedstrijd.
Oh jeej!
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2017, 20:56
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ja! De tussenhekken werden gesloten en ik was natuurlijk op verkeerde moment naar toilet, dus was buitengesloten en naast me stonden mensen elkaar te meppen
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2017, 12:16
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ja! De tussenhekken werden gesloten en ik was natuurlijk op verkeerde moment naar toilet, dus was buitengesloten en naast me stonden mensen elkaar te meppen
Volgend keer maar zo'n plaszak aan je been.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 02-06-2017, 12:38
Verwijderd
Volgens de wandelgangen liggen al twee van die bivakmutshelden uit Maastricht in het ziekenhuis. De harde kern van MVV is dit schijnbaar zelf aan het oplossen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2017, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Rellen play-offs: boete Roda, vrijspraak MVV

De wanordelijkheden tijdens de wedstrijd MVV - Roda JC in de nacompetitie, komen de Kerkradenaren duur te staan. Roda heeft een boete gekregen omdat het volgens de bond niet genoeg heeft gedaan om de ongeregeldheden bij de Roda-aanhang te voorkomen. MVV is vrijgesproken door de KNVB.

Tijdens de rust van de beladen wedstrijd betraden supporters het veld en klommen fans over de hekken. De rust duurde door deze ongeregeldheden langer dan de geplande vijftien minuten.

7.500 euro
De aanklager betaald voetbal heeft Roda een schikkingsvoorstel van 7.500 euro gegeven, die door de Kerkraadse club is geaccepteerd. "Tijdens de wedstrijd werd door de Roda-fans bier gegooid naar de spelers van MVV. Ook klommen twee supporters van Roda over de afrastering”, zo laat een woordvoerder van de eredivisieclub weten. "De KNVB stelde dat wij als club op het moment zelf meer hadden kunnen doen om dit gedrag van de supporters te voorkomen. Dat heeft te maken met de inzet van onze stewards.” De KNVB laat weten dat bij de straf rekening is gehouden met de strafkaart van Roda JC op het gebied van wanordelijkheden.

MVV vrijuit
MVV is juist vrijgesproken van alle blaam. De aanklager vond dat de Maastrichtenaren voor, tijdens en na afloop van de wedstrijd naar vermogen gehandeld hebben om ongeregeldheden te voorkomen, te beeindigen en te bestraffen. De thuisclub zette tijdens de wedstrijd 105 stewards in. Voor de aanklager van de bond was dat voldoende. Ook de inspanningen die MVV in de weken na de ongeregeldheden samen met politie en gemeente deed om de relschoppers op te sporen, werden gewaardeerd door de voetbalbond.

Stadionverboden
MVV heeft naar aanleiding van de rellen 22 stadionverboden laten opleggen, waarvan 14 landelijke stadionverboden. "Wij hebben onze maatschappelijke plicht gedaan om relschoppers aan te pakken”, stelt MVV-directeur Paul Penders

http://www.limburger.nl/cnt/dmf20170...vrijspraak-mvv
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin aangevraagde ban van ertur loopt vandaag om 12h00 af
df
34 08-06-2015 16:12
Beleidszaken [ertur tag]
Sperzieboon
14 28-02-2005 16:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.